Ózdi műsorfüzet
Térképek, pályaajánló és időterv
2014-05-06
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763498693
Napi oldal:
109543
Jelenleg:
699
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2009. • 2013-10-30 09:29:51
De egy Holczer Dániel-féle nyilatkozatból kiindulva...háááát..

Csak nem ő lesz a megmondó ember,azzal nagyon nem járnak jól:)
2008. • 2013-10-30 09:28:16
Arra én is kíváncsi vagyok:)

Ebben egyetértünk kacsintok
2007. • 2013-10-30 09:27:29
Talán egy picivel jobb a tényállás, mint mondjuk két héttel ezelőtt amikor még mindenki azt hitte,hogy RTE-be sem mehet csak max. 2000ccm-es autó és csak akkor lehet,ha az MNASZ azt hagyja..

Ehelyett minden marad a régiben,sőt még jobb lesz a nyilatkozat alapján és végre tényleg teljesen független tud lenni az MNASZ-től és nem süllyed le az R2 meg ORB szintjére...

Kicsit felbosszantottam magam,hogy ennyire nem látunk...hihetetlen.... vigyorgok
2006. • 2013-10-30 09:23:51
Politikai nyilatkozatnak nem rossz, kíváncsi vagyok mit válaszol az "ellenzék", illetve, hogy mennyi valósul meg belőle...
2005. • 2013-10-30 09:17:04
Még mindig nem értem,hogy miért a nullával egyenlő ez a nyilatkozat?? De lehet tényleg velem van a bibi...

Idézek akkor megint:

1." A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE" - ez itt múlt idő,tehát nem kell az MNASZ ahhoz,hogy lehessen verseny.

2."A következő években, már törvényes eszközökkel, nem lehet meghiúsítani a lebonyolítandó Országos és területi Bajnokságainkat."- ez itt kijelentés, tehát csak törvénytelen módon lehet meghiúsítani a versenyek lebonyolítását...nem hiszem,hogy a választások előtt pont megéri bárkinek is elégedetlenséget kiváltani:)

3."Az elmúlt években kialakult, és megszokott kategóriák, és abszolút értékelés alapján kiírjuk a 2014-es Rali-Túra Országos Bajnokságunkat, egy dízel kategória hozzáadásával, és nagyobb hangsúlyt kívánunk adni az N-es bajnokságunknak. A RTE abszolút értékelésében a felső határ, a 2WD/szívó versenyautóknál 4.000cm3, a 4WD/turbó esetében, pedig 2,200cm3."- szintén kijelentés! Marad minden a régiben...SŐT! Lesz még diesel kategória is...

Csak ezért ennyit,hogy maradjunk az RTE fórumban.

Mi kell ennél még több? Miért az jött le neked,hogy az MNASZ nekünk nem ellenfél...pont,hogy korrekt és elegendő információt közölt Iván,hogy mindenki vakarózhasson az MNASZ házatáján...Te sem gondolhatod komolyan,hogy egyből kiteregeti a lapjait...kacsintok

Miért is egyenlő a nullával ez a nyilatkozat??? nemértem
2004. • 2013-10-30 08:48:35
A mondanivalója lejött nekem is: "Megoldjuk, gyerekek, no para, az MNASZ nekünk nem ellenfél."

De ez így kevés. Egy ilyen felállás, konkrétumok, magyarázatok nélkül a nullával egyenlő.

7 lépéses akcióterv, amiről semmi infó, de a 7. lépésben eljön a kánaán: ez bullshit, a gyengébbek közül való.





2003. • 2013-10-30 08:05:36
Azt azért ne felejtsük el,igaz ez az RTE fórum,de kicsit megnyugodhatnak a sprintesek is...

"A jövőbeni terveink kiterjednek arra is, hogy védő ernyőt tudjunk nyújtani a sprintesek számára is, és egyéb még önálló szövetséggel nem rendelkező új sportok részére is."

Mindenhez idő kell,de ez nagyon pozitív irányvonal...talán nincs veszve minden!

kacsintok
2002. • 2013-10-30 08:01:59
Nem akarlak megsérteni:)

De mit nem lehet ezen érteni?

Olvasd el figyelmesen az elejétől a végéig és rá kell jönnöd,hiszen egyértelmű és ez még csak az első "szál"...

Ezt valahogy így kell csinálni,ha meg nem érti senki akkor majd a végeredményt megérti:)

De nekem tényleg hihetetlen,hogy ezen mit nem lehet érteni? csókollak
2001. • 2013-10-29 23:03:58
motto: " a rallyban csak az biztos, ami elmúlt"

Fordításra nem vállalkozom, de leírom a véleményem.

Az elmúlt csaknem 20 év alapján Ivánnal kapcsolatban két dolog biztos:

-nem ígérget
-nem fenyegetőzik

Iván óvatossága közismert, csak arról nyilatkozik, ami már múltidő. A tegnapi nyilatkozatából pár dolog kiderül:

1. Az RTE rendezvényeinek engedélyeztetése, többé nem függ az MNASZ-től. ( szerintem eddig sem függött, de ez magánvélemény)

2. Az RTE bajnokságban ugyanazokkal az autókkal lehet indulni 2014-ben is, amikkel 2013-ban is lehetett.

3. Lesznek változások a bajnokságban ( 7 lépésben), de ezek nem érintik a köbcentiket.


Mi lehet az, ami nem világos??


2000. • 2013-10-29 19:00:44

Egyetértek, és a fordítást én is várom.
Van egy másik, ellenérdekelt fél is, aki (ami)
feltételezhetően nem egészen így gondolja.
Én Mészáros Ivánnak szurkolok, de a tájékoztatás
eddig elég karcsú (amit a kialakult jogi helyzet is indokolhat).

Várom a folytatást, de eddig jó...

1999. • 2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
1998. • 2013-10-29 09:23:23
Ennyi:)

Pedig milyen okosan mondták,hogy nem lehet semmit sem csinálni és egy két fórumlakó írása mosolyogtató volt szakmai szemmel nézve:)

Az a biztos,ha az MNASZ-nek megmarad az ORB meg az R2:) Ott más nagyobb kárt nem nagyon lehet okozni...
1997. • 2013-10-29 08:24:09
1996. • 2013-10-28 23:55:19
Ja, kipontozza...szóval a cafés oldalon van.
1995. • 2013-10-28 23:53:50
http://r********.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=3144:rali-túra-nyilatkozat
1994. • 2013-10-17 10:00:51
Sziasztok! Felkerültek a versenyzői filmek a Premier Video Studio youtube-os csatornájára! Kellemes időtöltést :) Youtube csatorna
1993. • 2013-10-10 12:48:01
Sziasztok!
Ritkán írok, mert tavalyi "Pénzes reform" óta elfordultam az autósporttól, amikor is a stressz már több volt mint az élmény,
de úgy éreztem muszáj hozzászólni! Az még senkinek nem jutott az eszébe, hogy ezekben a balesetekben nem a versenyzők sérülnek meg? nehogy már azért vonjanak felelősségre egy versenyzőt mert gyorsan ment! Miért az autókat kell leszabályozni egy baleset miatt? Az autósport veszélyes! Aki odamegy vigyázzon magára, álljon úgy, hogy ne eshessen baja, ha hülye hozzá, akkor meg a rendező mondja meg neki, hogy hol lehet állni biztonságosan! Na meg az MNASZ megfigyelők! Mi lenne ha nem azt figyelgetnék hogy mennyit nyúljanak a semmiért, hanem, hogy melyik pálya szakasz veszélyes! Mit számít hogy egy versenyautó hány köbcentis, meg van -e MNASZ gépkönyve??? Ha egy pedálos moszkviccsal rongyolok a nézők közé akkor is meg fog valaki sérülni az tuti! Miért nem az MNASZ viszi el a balhét, és szedi a sátorfáját, vegyük már észre 2013 óta nem lehet versenyt rendezni a bábáskodásuk nélkül!!! Ha meg így is baj van még mindig a versenyző a hibás, mert gyorsan ment egy versenyen??? Mi van??? Miköze ennek a gépkönyvhöz, azzal nem üt akkorát egy kocsi , vagy mi? Vagy 1,6 alatt nem lehet hibázni? Idióták!!!!
1992. • 2013-10-10 08:10:30
Osztom!

Most kellene összefogni...változás kell de nem diktatúra!

Remélem,hogy végre felkapcsolták a villanyt! Ha mégsem akkor megérdemeljük,hogy ez legyen...

1991. • 2013-10-09 21:38:16
Találtam egy válogatott videót amiben vannak majd nem 20 éves esések is!!!(Sajnos tragédiával végződöttek is) sírokAmíg néztem az jutott az eszembe,hogy egy űrhajó nincs benne,egy brutál Bmw nincs benne,de 1.9-es VFTS-t sem fedeztem fel rajta.A Rally egy veszélye sport,mind a nézőkre,mind a versenyzőkre!Nem hinném,hogy ha ezek az autók eltünnek a süllyesztőben akkor minden tragédia megszünne!
A videó itt található:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBfe3HEegME#t=378
1990. • 2013-10-09 21:36:10

highand2 pertársasági ajánlatával kapcsolatban:

Ti, kedves amatőr autóversenyzők, akik milliókat szereltek
ki-be, le-fel, szét-össze a garázsban, és százezreket autóztok
el az erdőkben szerte az országban, nem mindegy, hogy
highand2-nek igaza van e jogilag vagy sem? Szerinte
1000 Ft esik fejenként. De legyen ennek tízszerese, 10.000.-
Vastagon megérné ebbe belevágni, ha másért nem, hát
azért, hogy lássák, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
És még esélyetek is lenne!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k