KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Pécsi péntek, pécsi képek
Qmmer és DuEn képei az első napról
2013-11-08
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
686752706
Napi oldal:
82944
Jelenleg:
1701
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
518. • 2011-09-12 13:34:27
http://www.youtube.com/watch?v=sTIL-V6y9Vg
517. • 2011-09-12 13:31:58
fotóspeti:
Historic csak vasárnap ment, eredetileg is úgy volt. Nem tudom melyik információforrás volt hibás (net, műsorfüzet, stb.), de a historic mezőny tényleg csak vasárnapra volt tervezve.
516. • 2011-09-12 13:27:57
Lenne ötletem a farönkökre egyébként. Bele kell ütni az út felőli szélébe függőlegesen egy feltünő színű karót, amire valami kis zászlót, műanyag dobozt lehet tenni, lehetőleg valami neon sárga/ foszforeszkálós színben. Könnyebben észrevehető becélozható
a széle. Azon a részen ez az adott anyag, amit nem kell szállítgatni, pakolgatni. A rönk elrettentő erejű egyébként is. Max. több spori kell, hogy a "tunkolni" vágyó barom nézők ne szedjék le onnan. Lehet elég lenne lefesteni is a rönk szélét. Nem nagy befektetés, viszont egyértelműsíti a dolgot.
Azért ott lappang a kis pozitív szikra az emberek többségében. Frici perecekor, nem az üdvrivalgástól zengett az erdő, hanem az elkeseredett együttérzéstől. Ez azért nagy szó!!! Hiába szedálnak le a kereskedelmi TV-k agyilag, a jó érzés azért mindíg felülkerekedik. Tud a többség ember módjára viselkedni adott helyzetben! Csak így tovább.
Barna! 10en x éve ismerünk, ismerjük egymást. Te egy értelmes ember vagy. Ezért nem is értjük jó páran a mostani irányt. Rendben van a cirkusz kell a népnek effektus. De a bőven övön aluli beszólások, még ha nem értik is a külföldiek, azért nagy gáz. (pizzafutár, csigazabáló, stb) Jó pár ismerős számára kezdesz emiatt "vállalhatatlan" lenni. Mint vérbeli sportoló, méltatlan hozzád. TE ennél több vagy,humorosabb, és jobb vagy!!!
Sokunk nevében kérünk szépen! kacsintok
515. • 2011-09-12 13:25:34
Tuning:

Igen, én is ezt hallottam akkor ott; és -állítólag- azért lett etap a mezőny végének, mert ezalatt zajlott a műszaki mentés, hogy az IRC-seknél a második körre ne legyen csúszás.


Historic autók voltak egyébként, vagy csak a kiírásban szerepelt?
Én pályán nem láttam őket, pedig Pölöskéről úgy jöttem le, hogy már vagy 15perce nem jött autó, aztán még vagy 20percet sétáltam lefelé a beíróig, de addig semmi/senki.
Ráadásul csomó ember fenmaradt, én is jól beszoptam volna, ha nem megyek le a beíróhoz és nem hallom a rádióban, hogy nem lesz Gy8.

Ha voltak Historic autók, akkor nagyon kibabráltak velük, kurv@nagy csúszásokkal tudtak csak menni...
514. • 2011-09-12 13:03:15
Gyerekek
Hagyjuk már ezt az ASI dolgot.
Aki ismeri az tudja hogy csalós,aki meg nem csak hiszékeny az meg azt gondolja hogy nem.
Vajon miért nem indul külföldön?
Mert ha ott rajta kapják akkor dá dá lesz a vége.

Itthon meg mindent lehet,hisz ott van Frakk és Károly bácsi...meg az emenáesz

Ennyi
513. • 2011-09-12 12:35:46
Ott volt, nem volt ott kérdés... A "néző"-nek nevezett rendbontók azzal szórakoznak, szórakoztak, hogy lehúzogatják a gumikat. Vasárnap reggel Orfűn, amikor a biztonságiak végigmentek, akkor derült ki, hogy a gátnál lévő gumik bent úsztak a tóban, a lassító után szintén eltűnt egy gumi. Úgyhogy autóba be, és a parkolóban ott hagyott gumikból pótoltam az adott helyszíneken hiányzó padkavédőket. Így lehet...
Megjegyzem van olyan nézői társaság, amely minden versenyre kijár, sőt, közismertek is. Keveredtem már velük ilyen gumi helyzet miatt is összetűzésbe, mert ugyanezt csinálták egy sima sprintversenyen is. Azt várják, hogy csörömpölés legyen. Szánalmas... mérges
512. • 2011-09-12 12:24:03
Sok mindenről van véleményem 1-2-t leírnék.
Amit láttam a versenyből az tetszett! Az ezen kívüli dolgok viszont nem.Nekem is egyből feltünt, hogy kevés a rendező és az a kevés is csak úgy volt. Ott voltam a kisvas***i elágnál is, tényleg rohadt sokan voltak és nehezen kezelhetőek de ezt is lehetett volna kézben tartani megfelelő számú és határozottságú emberekkel. És most jön az amitől sokan anyázni szoktak meg vinnyogni(általában jogosan de annak oka van) én azt mondom igen is kell belépőt szedni egy ilyen rendezvényen, természetesen a hazai jövedelmi viszonyokhoz paszítva!Miért mondom ezt? Mert akkor abból a pénzből (persze ha arra költik) fussa több biztonsági emberre,rendezőre parkolóra egyébb szolgáltatásokra. Volt szerencsém a Német Vb-n kintlenni az idén. nem kis pénz volt a belépő kb.19e ft. de azért olyan szintű tájékoztatást, informálást (mi merre hány méter stb.) rendezést, egyébb szolgáltatást (pl. a parkolókból ingyen busz vitt a gyorsaságira)kiszolgálást kaptál amire azt mondom, hogy megérte.És még lehetne sorolni. És ott is volt sok féle közúti megközelíthetőség, erdő, mező stb. ahol be lehetett volna lógni meg x nappal előtte bemenni táborozni de ott ezt is megoldották, hogy ilyen ne legyen. Én hajlandó lennék fizetni most hasra ütve mondjuk 3000-5000 ft körüli összeget is fetéve ha KAPOK ÉRTE VISZONT VALAMIT!Ja és a vb-n ha vki csak mondjuk 1 vgy 2 gyorot akart, tudott volna megnézni akkor nem kellet megvenni neki a teljes belépőt, volt külön belépő az adott gyorsra is 5 vgy 10 €, de járt érte szolgáltatás.Aki járt már ilyen rendezvényen szerintem tudja ezeket a dolgokat.
Rönk és gumi kérdés: Nehogymár egy nyomorult útpadka jobban számítson mind az ember élete egészsége és a hatalmas anyagi kár. ki kell találni valami humánusabb megoldást hamár annyira féltik a padkájukat, biztos hogy máshol is van ilyen probléma, de ilyet még én sem láttam. Tudom a rallyban benne van a bukás de nem ilyen áron, hogy x méterenkénk féltonnás sz.rok vannak kint. Nem biztos hogy direkt akarják mindíg levágni a kanyart de mint látjuk elég egy pici hiba vagy akár önhibán kívüli dolog és kész a baj. Az egy dolog hogy fel kell írni hogy ott van az x kanyarban a rönk és aszerint kell menni, hanem a rönkel van a baj, miért ilyet kell kirakni ami sz.rrá zúz mindent ha hiba van.A másik amit rengeteg versenyző panaszkodott, az a pályabejárás kor még ott volt, versenyen már nem című dolog. Ilyen hogy lehet?
ASI téma: lerágott csont lehet de nem baj. Tény hogy volt a múltban csalás, trükközés akármi ami nem pozitív számára, DE. Kérdem én ha tegyük fel agyontréningezhette volna magát mindenki ugyan úgy ahogy állítólag Ő tette ezt akkor már megverték volna a többiek? Nem, akkor sem! Lehet Őt szeretni vagy nem szeretni a tudása akkor is a többség felett áll.Látszik a tempón ahogy közlekedikRengeteg időt és energiát áldoz arra hogy minnél jobb legyen és ez sokat számít. Arra is kíváncsi lennék ha odaadnák más pilótának az állítólagos csalós autóját, persze megfelelő tesztelés után, tudna e olyan időket és tempót menni mint Asi?Szerintem nem.
511. • 2011-09-12 12:15:53
A GY2-n 8-an estek be abba a kanyarba, 5 autó ott maradt. Abban a kanyarban kaotikus állapotok uralkodtak...
510. • 2011-09-12 12:03:04
Mint rég a Feked-i pályán.
Azért lett etap mert vizes volt az út!!
A rádióba a nullás mondta: kettő kis vizátfolyás van,DE a pálya versenyzésre ALKALMAS.
És mégsem volt az.
Néztük az etapot.
Nekem tetszett ez a hétvége!!!
509. • 2011-09-12 11:19:03
Urak! A Rönköket nem szombat hajnalban vitték oda, hogy kiszúrjanak a versenyzőkkel, azok már a pályabejárás során is ott voltak, nem kicsi hanem jó nagy rönkök, FEL KELL ÍRNI ÉS BE KELL MONDANI!!! Ennyi és nem több! mérges FriciÉK nagyon hibáztak az adott szituációban, ezen a szinten.
508. • 2011-09-12 11:11:59
Gy2 történtekkel kapcsolatba a 91 rajtszámtól azért lett ETAP hivatalos indoklás szerint,mert kihordásos volt a pálya és többen megforogtak!Ez benne van a rallyba istenem szánalmas,komolyan mondom hova jutunk lassan!Érdekes azon a pár versenyzőn kívül aki megforgott az tud vezetni?Bambasági pótlékért lehet jelentkezni az MNASZ-nél,és ki lehet nyalni a seggüket!!Ez VIcc!Mostantól ha többen bambáskodnak Etap lesz vagy hogy? Ui.:gyurma hozzászólását meg inkább nem kommentálnám!!!!
507. • 2011-09-12 11:01:18

2011. szeptember 12. gyurma
Pár szó a szombati nyilatkozatokról.

Délután én is elszomorodtam, amikor hallottam a nyilatkozatokat a lassítókról, és a padkavédő gumikról.

Szombat és vasárnap reggel is kint voltam a mezőny előtt másfél órával, és végignéztük a pályákat. Az összes padkavédő gumi és lassító a helyén volt mindkét nap , mert amibe egy kicsit is bele lehetett kötni, azt saját kezűleg igazítottam meg, és még utánunk is jött kontroll.

Azt tudni kell, hogy több pálya volt két irányban, és ezeken a gumik helyét kétféle színnel jelölték meg. Szombaton a zöld festés élt, vasárnap a sárga.

Hihetetlen számomra, de ez az információ, ami azért elég fontos, és jól ki volt emelve, még ezeknek a nagy csapatoknak is elkerülte a figyelmét több esetben! Hogy ez hogy derült ki? Tegnap reggel amikor körbementünk, akkor látszott a pályán, hogy felhordásos picit. Nem nagy dologról beszélünk, de látszott rajta, hogy járt ott olyan, aki versenyzik majd. Mivel éjjel le volt takarítva teljesen, ezért nyilvánvaló volt, hogy hajnalban egy-két ember kinézett arra. Megkérdeztem azokat a nézőket, akik kint aludtak, hogy mit láttak, és bizony tényleg voltak páran, akik még gyakoroltak hajnalban. A vicc az, hogy több kiránduló (külföldi is) megcsinálta gyakorlás közben az előző napi lassítót is, ami aznap már nem szerepelt a pályán. Mivel sötétben a felfestést nem látják, ezért nyilván így írták az itinert is.

Ebből számomra az következik, hogy a hibásan felépített pályás nyilatkozatok egy része puszta versenyzői hibára vezethető vissza.

Ettől függetlenül biztosan volt olyan pályaelem, ami nem volt a helyén, de talán nem olyan mennyiségben, mint ahogy azt nyilatkozták. Ezek a dolgok külföldön sincsenek másként, egy-két ember panaszkodik a mezőnyben, és a többiek gyorsan átveszik.

Ettől függetlenül persze van mit újragondolni májusra!
506. • 2011-09-12 10:56:26
Sziasztok,

1. hsz; eddig csak követtem a duen-t és a fórum eseményeit; most engedjétek meg,h véleményt formáljak a hétvégi IRC-futamról:

Javarészt az éjszakai futam miatt utaztam le Pécsre, sajnos ez elmaradt, de nem bánom, mert így is szuper élményben volt részem, illetve megértem a rendezők döntését; délután voltam fent azon a gyorsaságin: tényleg nagyon, NAGYON sok ember volt. Az utolsó 3km-en kivettek két lassítót is, itt délután 10-15mp-et mentek tiltáson az S2000-esek!
A nézők figyelmetlenek és fegyelmezetlenek voltak; sok volt a kisgyerekes abszolút amatőr néző, akin látszott ,hogy saját maga is zavarban van és bizonytalankodik.

Én a M.Pölöske után a kisvas***i bekötőúton parkoltam; innen már útzár volt, felfelé kb. 500méterre volt a beíró, és újabb 500méterrel fentebb a fotocella.
Ezek mellett végiggyalogoltam, és még 2km-t mentem felfelé; ez végig tempós/lejtős pályarész volt, 2db lassító volt itt bent az initner szerint, amit már az első körre kivettek!!!!
Széles út, és hozzá 5-15méter szélesen korábban bokamagasságig visszavágott útszéli növényzet; mellette 2 méteres dzsungel. Ez éjjel tényleg rohadt veszélyes lett volna.

Sajnos a szervezés számlájára írható, hogy ezen a részen közel sem volt elég rendező-sportbíró-pályafelügyelő:
Ezen a ~2-2.5km-es szakaszon 1 azaz egyetlen egy rádiós ponttal/pályabíróval nem találkoztam, a "dombtetőn" egy harmadikos' jobbkanyarban volt 1 fickó; se előtte, se utána sehol senki.
Csak abban a kanyarban volt 300-400néző, akiket a fickó teljes következetlenséggel terelgetett. Egy amatőr(!) fotós srác egy az úttól 3-4méterrel magasabb belső íves partoldalról fotózott (szinte tökéletes biztonságban volt). Az élmezőny után elment másfelé; felment a "helyére" két másik fotós srác. Őket leterelte onnan a neonmellényes, mert "nem bisztonságos!" - érthetetlen....a külső íven meg a piros szalag mögött álltak 15en, onnan 30méterre...azoknak nem szólt.

Sok alkalommal váltottam pár szót az "rendezőkkel", a tapasztalat az, hogy 10ből 9 szorgalmasan végezte a dolgát, de nulla hozzáértéssel és tapasztalattal. Mecsekpölöskénél az közútkezelő ember jobban képben volt az útzárakkal, mint a rendező; aki alig akart szóba állni velem az: Üdvözlöm, elnézést, 1 kérdésem lenne csupán" - megszólítás után...

Orfűnél voltam reggel, a parkolónál:
Szintén kevés rendező volt, igaz a meglepően fegyelmezett tömeg miatt nem volt dolguk. A végén (még az etap-os autók előtt) már hobbyfotósokat is beengedtek a villanyoszlopok mellé; ezen azért kikerekedett a szemem....

Járok elég sokat amatőr versenyekre, túrára, tódori-féle ezerjó kupára; de ott sokkal felkészültebbek a pályabírók és sokkal többen vannak.
Tudom,h egész más a kettő és nem ugyanaz a kategória, hiszen itt volt 28km-es gyors, ott meg 3-9km-t mennek oda-vissza; de akkor sem volt jó ötlet "kilóra" venni a pályabírókat, meg találomra elosztani őket; attól függően ,hogy hányan jelentek meg a verseny reggelén a megbeszélt helyen.

1 biztos: azt mindenképpen jól tették ,hogy nem engedték le éjszaki a GY8-on őket; lassító nélkül, rengeteg nézővel és kevés pályabíróval felvértezett pályán. Garantált lett volna a személysérüléses baleset.
505. • 2011-09-12 10:45:17
A szervízparkba valaki "véletlenül" ismétlem "véletlenül" kiszivárogtatta a hírt hogy ASI-ra 16-18 hónapos eltiltás vár!Gondolom így akartak nyomást helyezni rá,hogy közeledett a bajnoki cím felé,nem volt egyik magyar versenyzőnek sem ellenszere a gyorsaságára,de nem lehetett megzavarni!Szánalmas hogy egy ilyen információ kiszivároghat egy ilyen eseményen,meg ilyen helyzetbe!!!
504. • 2011-09-12 10:36:43
Túri Tomi versenyzőként már bebizonyított,most váltott és ha már nem volt elég pályabíró önkéntesként beállt és igen jól megállta a helyét!Jövöre hivatalosan alkalmazhatnák is! vigyorgok
503. • 2011-09-12 10:31:41
Ha nem lett volna iRC,nagyon gyászos nevezési lista lett volna magyar szinten!Vasárnap kb. 30 autó maradt csak ORB-ben,mint az év folyamán több versenyen!Köszönjük MNASZ!Bele se merek gondolni jövőre mi lesz!
502. • 2011-09-12 09:54:33
Nagyon kemény volt az a verekedés ! Már az, hogy a csávó,akit megvertek beszólt sok embernek (várható volt, hogy valakitől kapni fog)+majdnem elcsapta egy autó és még ő volt felháborodva :S:S Hát, amit meg a Turi leművelt !! SZÉGYEN, hogy autóversenyző létére, autóversenyen verekedik.:S:S:S Köze nem volt a dolgokhoz, nem tudom minek ment ő oda és csapott le egyet a srácnak :S:S
501. • 2011-09-12 09:37:11
Sziasztok!

Valaki korábban írta, hogy hétfőn még sportbírókat kerestek. Igen, mert volt aki lemondta, ilyen van. És ugye a sportbírók száma is véges. A pécsi versenyen is dolgoztak sportbírók az ország minden részéről.
Rönkölés, gumizás. Van itt egy alapvető gond. Ha nem lenne padkavédelem, akkor nem lenne verseny sem, maximum egyszer. Tudniillik így is siralmas az út állapota a verseny után, akkor meg egyenesen katasztrofális lenne. Az ideális megoldás ugye az lenne, ha a tisztelt versenyzők az aszfalton közlekednének alapban, és akkor ugye ez az egész "felhajtás" nem kellene. De ugye ez a sport a gyorsaságról szól, és mindenki megpróbál gyorsan közlekedni. Ha egyenesítesz, akkor gyorsabb. Így viszont ugye a padka felkerül az aszfaltra, és azonnal vegyes talajú gyorsaságik lesznek. Egyenesben aszfalt, kanyarban murva. Úgy vélem ez egy szélmalomharc... Adott szituációban mindegy, hogy egy malomkeréknyi gumit, vagy egy rönköt találsz el, a végeredmény majdnem biztos, hogy ugyanaz. bizonytalan
500. • 2011-09-12 09:14:46
Sunman !
És kihagyott egy betűt a nevéből :-) Helyesen : DÁVID ...

Amúgy az olvasást a hasonló nevű Imrével kezdte !
499. • 2011-09-12 09:04:12
Tehát ezzel azt akarod mondani hogy versenyzőként neked bejön hogy kiraknak eléd egy 4-5 mázsás rönköt????? A rally az improvizációról szól, ha murvás egy kanyar korrigálod, és nyem vinnyogni kell hogy koszos. Az hogy a rendező ennyire degenerált högy rönköt rak ki nem csodálkozom, de hogy még van versenyző aki pártolja ezt???? nemértem
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k