HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Rajtra készen... na de hol?
Bútor Robiék variációi: 3 típus, 2 bajnokság
2013-02-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
681074689
Napi oldal:
96284
Jelenleg:
1382
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
13. • 2010-09-01 16:07:20
Nincs értelme beszélni róla, aki szerint:
"A Rallye2 MCS megkezdte működését, a versenyeken érezhetően nőtt a nevezők száma"
az nem hiszem, hogy képben van :)

"A te idődben"??? Volt időm? És már el is múlt?
Basszus, erről is lemaradtam :)

Fizetés meg... Meggyszem a tortán.

MÁS, nem R2:
Sajnos ahogy azt többen jósoltuk, ennek a projektnek ebben a formában vége van. És akinek egy majdnem komplett szezon hallgatás után is van képe az ellenzék nyakába varrni a szemmel látható, és rohamos hanyatlást, az tényleg orvosi eset... Meg persze válság is van...

Ez kisebb részben tudatos, nagyobb részben tévedéseken és jó szándékon alapuló rongálás, ami folyik. Évek óta.


12. • 2010-09-01 15:48:48
Gyurma és mi a véleményed az új „Rallye2 MCS” eredményeiről?
Ugye nem azt akarják itt KO KO szájába adni, hogy eddig minden sz*r volt, de mostmár minden rendben van, emelkedik a létszám…stb.
Nem elhomályosítva a mostani munkacsoport érdemeit, de azt gondolom a te idődben jobban haladtak a dolgok.
Nemhogy nem támadták, a többször elvett fizetését is, valamilyen úton-módon odajátsszák neki.
11. • 2010-09-01 14:27:01
Elolvastam. Kár volt.

Jól mutatja az MNASZ jelenlegi helyzetét, hogy egy alszervezet nyíltan támadhatja a felettes szervét: vagyis az elnökséget.

Szegény Kokó, az utóbbi időben alig támadták, erre hagyja, hogy a neve alatt megjelentessenek egy ilyen anyagot, nem okos döntés :)

Kedvencem a második féléves terv, ami szerint módosítanák az E85 szabályozását! Szuper, ha lehet, akkor két versenynap között vezessék majd be az új szabályt!


10. • 2010-09-01 08:02:47
Szerintem a fennálló problémák között legalább jelzés értékkel szerepelni kellett volna, hogy a környezet- és természetvédelmi problémák miatt lassan nem lehet, majd versenyt rendezni. Nem tudom, hogy pl. a Bizottság tisztában van-e azzal, hogy ha 1 cm-en érint egy verseny védett területet (Natura 2000-et is!), akkor kapásból 300 ezer ft az eljárási díj, amit elutasítás esetén nem kap vissza a kérelmező! Ha csak bamba nyúlként, beletörődve elfogadja ezt a ralis társadalom, akkor nem sokára ki lesz találva, hogy ha egy versenyen többet is érint (ez pl. a Mecsek Rallye-n akár négy is lehet!), akkor majd annyiszor 300 ezret kell befizetni...
9. • 2010-08-31 16:43:07
Még egy gyöngyszem ebből a remek dolgozatból!!!

3. Sikerek, eredmények

Az újításoknak köszönhetően sokkal izgalmasabb lett a bajnokság és ez megnyilvánul a nézői látogatottságban is, a régi időket idéző tömeg élvezte .........


Az önfényezés és öntömjénezés magasiskolája

helyeslek
8. • 2010-08-31 15:15:45
Miről beszél ez?
Milyen nézőszám emelkedésről van szó?
Van bőr a képeden ilyet hazudni?
Az ígéretekből sem lett semmi!
Most újjabb hazugságok és ígéretek jönnek.
Mindezt havi 400.000.-ért!
Persze a versenyzők pénzéből.
Vicc az egész!
De ez a tagság megérdemli, mert senki nem veszi a fáradságot a változtatásra.

Szánalmas!
És az a legdurvább, hogy van képe ilyeneket leírni, és persze van olyan pincsi kutya aki ezt még kajálja is.
7. • 2010-08-31 15:12:28
És Uraim és Hölgyeim tudjátok, hogy ez a LEGDRÁGÁBB mondot az egészben?

Mindazonáltal határozott véleményünk, hogy az
Elnökség - az RSB határozott elutasító határozata ellenére - E85-öt engedélyező döntése (a szezonnyitó futam előtt pár nappal) nem volt helyes.

500.000 Ft -ért ez nem túl sok, lassan színt kell vallani Uraim.
6. • 2010-08-31 14:21:49
9. 2010. második féléves tervek, elképzelések

• Versenyrendezési rendszer további reformálása, kompakt, egy hétvégét felölelő versenyek rendezése

Ezek szerint ezidáig több hétvégés versenyek voltak???

• Az örvendetes nézőszám növekedés további fokozása, a nézők tájékoztatásának további javítása, és a szolgáltatás színvonalának növelése

Mi ??? hogy örvendetes nézőszám növekedés!? Milyen versenyre járnak ezek statisztikát készíteni nemértem


Ez az ember csak beszél és beszél és nem mond semmit vigyorgok
5. • 2010-08-31 13:39:42
IRONI az lehet iró R007????

helyeslek helyeslek helyeslek
4. • 2010-08-31 13:38:25
Ha már most jelent meg az értékelés, beleférhetett volna a legjobb nemzetközi eredmény WRC-ben (bár lehet IRONI ezt elfelejtette ) , lehetett volna benne szó a Generali, mint szponzor elkergetéséről, a murva bajnokság megcsonkításáról, az autót felborító biztonsági megfigyelőről, a szakágvezető E85 igen majd nem szavazatáról.
Tervekből pedig kihagyták, hogy valaki az RSB-ből átmenne a technikai bizottságba.
8-as számú közleményből kihagytak pár kérdést
pl. KI legyen 2011-ben az RSB vezetője
Kik legyenek az RSB tagjai , és főképp kik képviseljék a versenyzőket.
Mert ne felejtsük el, ennek az RSBnek lejár a mondátuma a közgyűlés kezdetekor, az idejükről pedig már ne is beszéljünk…
3. • 2010-08-31 12:21:25
Mennyi az átlagos nézőszám, az hogyan változott? (A "növekvő nézőszámok" így önmagukban ugyanis csak lózungok...)

Milyen a szakmai értékelése a WRC-mentesítésnek, új szabályoknak?

Miként alakult az elmúlt 10 évben az elrajtoló versenyzők száma R1-ben, R2-ben? (A fényképeket nézegetve meglehetősen csökkent...)A puszta számok szerint is jelentősen csökkent a licences versenyzők száma. Hol vannak a külföldiek, hol vannak a valódi nemzetközi versenyek? Nem is beszélve akár csak az európai élmezőny tagjairól? Ennek van valami oka, vagy bármilyen értékelése? (Nem a fennálló problémák fejezet konkrétumokat nélkülöző lózungjaira gondolok.)

Ez az értékelés csak pótcselekvés...
2. • 2010-08-31 12:02:56
Ajjaj, bátor vagy vigyorgok
1. • 2010-08-31 11:04:55
Kéretik a fórumot ésszel, kellő alázattal használni...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k