LCH Tavaszi LADA találkozó
Rali-túra bajnokság díjkiosztója
Ideiglenes bajnoki végeredmény és meghívó
2012-10-04
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684763012
Napi oldal:
101865
Jelenleg:
1216
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
49. • 2010-05-31 20:31:37
sziasztok.
Az okos hozzászólásokat nem kivánom kommentálni, de személy szerint sokan hálásak vagyunk, Buna Zolinak még ha rövidebb is lett a verseny.
Ugyan is nem Mészáros Iván dönt ,mivel nem ő a versenyigazgató. Ezt az okoskodóknak.

Másról:

Tisztelt versenyrendező úr, tudom válság, van de azért a nevezési dij igy sem kevés. Azt tudom le van irva ha késöbb adod fel a nevezési dijjat akkor lehet bünti, de egy napért 15%plussz. amikor egyébként is oda ér apénz.
Hát akkor le kéne egy-két dolgot most már versenyzői szempontból is deklarálni, mit is várnánk el a pénzünkért.
1. Olyan helyre ahol az autónk kerekei eltünnek az aszfaltban nem ártana egy kis kátyuzás,1 m3 hideg aszfalt kb25-40ezrft mert ugyanis nem kátyu szlalom versenyre neveztünk, most kinek nyujtsam be a számlát kb 40.ezer a kár és nem csak nekem volt ilyen.

A dijkioszó helyszinéröl, ne beszéljünk mert egy 8.kerületi késdobálóba többen fértek volna be, sorolhatnám még, remélem a jövöévben nem ilyen esztergom rally lessz,
Szóval elég ebböl, a versenyzői vérszivásból.

Jó lenne ha jobban megbecsülnétek ezt a nem kis rallys társadalmat.

Ha a szendrö rally is ilyen katasztrofa akkor a rendezö ne csodálkozzon, ha le lessz pontozva a verseny rendezése.
Uff.


48. • 2010-05-31 19:18:41
Én nem vagyok gyorskocsihajtó, de van az a mondás...
"Erről szól a rellé..." Mármint hogy azt kell megoldani ami van.

Én csak a Bajóti elág környékét láttam, lehet hogy máshol tényleg rizikós volt.
47. • 2010-05-31 17:55:24
Szia Forgi
Láttuk mi volt. Szemből nézve azt tippelgettük ki tud megállni és ki nem. Hát volt aki lassan jött onnan nézve és em tudott megállni.
46. • 2010-05-31 17:45:19
sziasztok,
(eloszor is nehari de nincs ekezetem)

en mar kiskorom ota jarok apummal rallyra,anno o is ment amatorbe ladaval,nagyon szeretem a rallyt.igaz tavaly is alig voltunk mert hozzank kozel rally (tatabanya) nemsok van es melo minden miatt nem tudtunk eljutni sajna ide oda.
tegnap ismerosokkel voltam en is bajotnal,huh nemtudom pontosan elmondani hol alltunk de ott ahol a feher wfts az elso korben beesett.vagyis en par kocsi utan ugy dontottem elallok,nemtudom de most iszonyat feltem...ott a domb oldalon.(a lassitonal volt ez amikor jonnek lefele ,szembe volt a domb ahol satraztak)
igaz sokan ott is maradtak,en tuti nem mertem,pedig sosem szoktam felni rallyn de most nagyon!
szerintem itt nincs is igazan biztonsagos hely,mert oda is siman beeshetett volna vagyis inkabb ha megdobja,akamilyen magasra is feltud a kocsi repulni,ezert nem mertem ott allni.
ugyhogy atmentem a tuloldalra ahol kb 5en alltak:) a hegy tetejen,igaz nem lattam annyit de ott tutira biztonsagos volt:)

na meg az esöööö, az vmi iszonyat volt,de tetszett,minden:)

udv
45. • 2010-05-31 17:16:50
Szia Gabi,

elolvastam a beszámolód, azt kell, hogy mondjam minden nézőpont kérdése. Sajnáltuk mi is az etapot, de mikor odaértük a csibegyári lassítóhoz, 40km/h-ról sem lehetett fékezni az intermedia gumikkal sem, mert mintha jégen mentél volna mankókerékkel, se fék se kormány nem volt a kocsin. Mikor leesett az eső a 3. gyorson 3szor estünk be, és 2 lassítót vittünk el a slickkel, de esély nem volt a korrigálásra, amennyire én tudom a H/1 ben mindenki vagy elvitte a lassítót vagy beforgott.
44. • 2010-05-31 16:08:36
Kis összegzés a versenyről a www.gamrally.gportal.hu -n.
Amugy jó a videó
43. • 2010-05-31 15:34:01
Nekem etalon. Úgy megy a ladával, ahogy télen a Micsuval a mátrába. Nagyon nagy kéz, és téli gumival indul a versenyeken, tehát nem időre akar menni...
42. • 2010-05-31 15:32:25
Ez egy igen jóra sikerült video. Köszönjük.
Már pár verseny óta figyelem ezt a Márta nevű versenyzőt. Igen látványosan megy és nem időre. Mégis mindíg a középmezőnyben van. Aki nem megy időre annak lehetne egy etalon...
41. • 2010-05-31 15:19:40
Lubos barátom elég jó kis videót vágott össze a jobbos balos kombinációról...

http://www.ewrc.cz/ewrc/videoportal_show.php?idvideo=5654&title=x-ventiv-group-esztergom-rallye-2010
40. • 2010-05-31 09:49:36
Akit érdekelne még néhány kép a versenyről:
http://indafoto.hu/Gergo_JDM/esztergom_rte_2010
39. • 2010-05-31 08:06:52
Én a rendezkedésre oda "telepített" embereket nem tudtam megérteni, néha még azonosítani sem..., mert beültek a kocsiba (direkt nem írtam sportbírót).

A Bajóti elágnál külső íven a nézőktől elzárt részben simán ültek az emberek, és senkit nem zavart!!!

...de a legszebb hogy az "relléhártos" srácot nem akarták beengedni a zárás után, mert hogy "...itt a MNASZ igazolvány s***t sem ér!"

Alapvetően tényleg jó lett volna, ha 1óra ruhában zuhanyozás után láttunk még volna egy gyorsot.

Tajmel Tibinek meg üzenem hogy értem hogy szimpatikus vagyok neki, de nem kell folyton fözel jönni hozzám ha árokban állok. vigyorgok király
38. • 2010-05-31 07:50:57
Sziasztok!

Elkészült a versenyről a videó!

A link:
http://www.youtube.com/watch?v=6-VJA3OMS8w
vigyorgok
37. • 2010-05-30 21:57:58
A 8-as ellenőrző-pontnál álltunk, végül is ott eldob az S-kanyar eleje, ha arra a eldobósra gondolsz mosolygok
De itt 1 kép mellé :)
36. • 2010-05-30 21:50:18
Flegi!

Csak nem Ti is az eldobósban voltatok?
34. • 2010-05-30 21:38:21
Van igazság abban, amit Sibera ír. Én fiatal korom ellenére jó 14-15 éve járok versenyekre, de például olyat még nem láttam, mint a mai versenyen, hogy egy sportbírónak nevezett srác részeg!! volt a verseny ideje alatt. Ez számomra elfogadhatatlan, nem hiszem el, hogy a környéken nincsenek normális, rallyhoz értő sportbírójelöltek, akik meg tudják állni azt, hogy verseny alatt ne alkoholizáljanak és vigyázzanak a nézőkre. És a másik. Minket is olyan helyről akartak elküldeni, ahova én még szintúgy nem láttam bemenni-felmenni autót, pedig azóta ott szoktunk állni, amióta Egomrally van. Szóval néha nehéz megérteni a vezetői döntéseket...:)
33. • 2010-05-30 21:28:44
Hiiii Sziasztok, hát szerintem nagyon jo volt a verseny a Bajoti elágba!! Mi is sajnáltuk hogy törölték a 3GY-ott!! Mert ahogy mentünk haza Bajotrol kifele az a "szerpentin" is bizony nagyon mocskos volt!! Adig vártunk mi is mig rongyá nem áztunk, de ennyit meg ért NEM CUKORBOL VAGYUNK :P vigyorgok vigyorgok És azért bőven volt látvány !! Szegény suzuki mit kapot mikor az árokbol lett kitolva sírok sírok sírok AGYIG GÁZZZZZZZZ bizonytalan bizonytalan bizonytalan!!
Visszont voltak nagyon szép megpörgések HÁLA Anyagi sérülés nélkül!!!!!! kacsintok kacsintok kacsintok Szoval nekünk tetszett jo verseny volt bizonytalan!!
Gratula a szervezőknek azért szerintem maximálisan kitetek magukért amit lehetett !!!
32. • 2010-05-30 21:24:37
Úgy látom valaki baszottul ráér, mi volt az ebéd otthon, azt még nem írtad le nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek
31. • 2010-05-30 21:06:42
Üdv.
Jónak indult a verseny.
Egy óra alvás után épphogy kiérve Véghék egyből meghozták az alaphangulatot. Nagyjából ismert túra mezőnyből hozták is a látványt-tempót akikre számítottam. Második körre megérkezett a túra vezére, és elkezdődött a kavarás. Bajóti elágban olyan helyről elzavarta a fotósokat, nézőket, ahol, közel húsz éve járok abba a kanyarba, az alatt, még ebből az irányból, SOHA nem ment fel senki, még a már legendásnak mondható kilencvenes évek elején sem. Természetesen ez miatt is csúszás lett. Nagy nehezen elkezdődött a verseny, és a licenszesek után Dávid megint hozta a "beteg" szintet:D, majd a mezőny közepe fele elkezdődött esni, és parádé lett a slick gumikkal. Nem fostak, próbáltak sietni. Rongyá áztunk, de most közel volt az otthon, így belefért az ebéd, meg a ruhacsere. Újult erővel nekiindultam a harmadik körre.....nah ez tuti lesz, gondoltam magamba, és a tegnapi kijelentésem után ( (Hevesi)"Pisti, ezen a futamon lesz esélyetek nyerni") reménykedve vártam a rajtot. Kiderült Tardoson nem esett, Matyiék slickel jöttek, nyerték is, Hevesi megverte Lovászt, mindketten esőre készülve, és itt jött az Én gondolatom....Ebben az esőben Pisti meg fogja verni őket, és utána ing gatya leszakadva megy egy tardost, picit kap, és elég lesz!
Ennyit a gondolataimról, és jött a jó magyar valóság(show) eső szakadt...majd elállt, és abban a pillanatban sc ment még egy kört...Iván úgy látszott akarja a gyors lebonyolítását, erre a drága sc kitalálja két helyen rossz az út, nem lehet megállni (mindezt zárójelben megjegyezném egy abs-es autóval..és itt aki tudja mit művel az abs ha picit is csúszik, főleg ha egyenletlen vízben álló felület van, az tisztában van vele ilyenkor az abs egyenesen hátrány, mert felenged mindenre)
Erre iván miután megkapta a jelentést meg telefon meg minden, bocsánat kéréssel etapot hirdet..hát a ............! s***rá ázva, és a mezőny nagy része intermédiával állt a rajtban, etap.......
Jó 5 perc káromkodás közepette átmentünk Bikolra, ahol még jött a második kör vége igen látványosan, majd megnéztük az utolsó gyorsot a Hidasban. Jó volt, csúszkáltak, tempó is volt. Egy dologra nagyon felkaptam a fejem. Jött egy lada, elfosta magát, szegények begurultak a célig, majd a beíróig tolták, és segített nekik más is....Rádiós pontnál álltunk így mindent hallottunk amiről beszélnek...a reakció: idegen segítséget vettek igénybe, jegyzőkönyvezzétek!!!!! ezek a fontos dolgok, de az hogy ne legyen 2-3-4-5-6 óra csúszás azzal nem foglalkoznak.
Ha jól tudom, bár utoljára Bontáson volt az autó, de ebben az A-s cucc a szűkítő mérete, más nem nagyon, Másodikok lettek Pistiék! Nagy gratuláció, mert a mezőny leggyengébb mitsujával (280Le) ez dicsőség!

érdekesség: Figyeltem az eva6-os mitsukat, és szemmel láthatóan a Szíjjéké a legkomolyabb, az ott van az úton. Nagyon jó, és jól beállított futómű. Volt még pár ami szinte hasonló, de itt mintha a motorerő lenne a lényeg..inkább jó erős autókat láttam. Hevesiékén meg vagy elvannak durranva megint a gátlók, vagy nagyon puhák, de kitűnt a mitsukból,nagyon billegett. Nob! Lőd be:)

Ismerős arcok: Tavaly Barumon beszélgettünk ha jól emlékszem talán Kecskeméti párral. Bajóti elágban a második kör közepe fele megérkeztek motorral....... láttak egy fél mezőnyt, majd vártak sokat a szakadó esőben, és a végén kiderült etap.....megérte eljönni.

Verseny tényleg jó volt, ha leszámítom a sok-sok csúszást, meg az etapot...de miért számítsam le? Jó lenne már megtanulni lebonyolítani, mert nálunk valahogy ez nem megy, persze vannak olyan amatőrnek nevezett bajnokságok, ahol megy...de sajnos ők a kivételek.
30. • 2010-05-30 20:48:46
Nagyon nagyon jó verseny lett volna HA nem lett volna az az etap. Azt még megértettem volna, hogy a gy3 második fele etap, mert arra tényleg nem készülhettek fel a versenyzők, viszont a gy5re igen. A verseny végén Bajóttól lementünk a célig, de nem tűnt annyira veszélyesnek.


Még egy apró megjegyzés: néhány pályabíró beszélhetett volna normálisan is, és nem tapló paraszt módjára...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k