
Bujdos Mikiék sem lógtak ki abból a sorból, akik már nagyon várták az idei szezonkezdetet, ők is egy új autóval vágnak neki az idei évnek, és a teszteket leszámítva, itt versenyeztek először az N csoportos Mitsubishivel. Mikivel beszélgettem a bükfürdői futamról.

Elég szép eredménnyel kezdtétek a futamot, végül mégsem a vártnak megfelelő helyezéssel zártatok Bükfürdőn, mi történt?
A versenyt megelőzően teszteltünk még az autóval, ez jól sikerült, állítottunk még a futóművön, úgy éreztem, hogy megtaláltuk a jó beállításokat. A teszten még kicsit tartottam a tempós kanyaroktól, nem éreztem elég bátornak magam ezeken a helyeken. Jött az első gyorsasági szombaton, ami meglepően jól sikerült számunkra, abszolút 6. időt futottunk. Nagyon örültünk ennek, de azért nem bíztuk el magunkat, próbáltunk a második pályán is ilyen stílusban menni, és a lehető leggyorsabban teljesíteni azt is, de sajnos kaptunk egy defektet, ami miatt meg kellett állnunk.
Nagy köszönet a nézőknek, akik segítettek!! Kicseréltük, majd ezt követően igen heves rajtot vettem a kerékcsere helyszínén, és ennek következtében szerintem egy kőzáporral terítettem be a helyszínen lévő nézőket és fotósokat… szeretnék ezért elnézést kérni, nem nagyon gondolkoztam abban a pillanatban, csak utólag húztam be a nyakam, hogy na, ezért biztosan kapni fogok még.
Lejöttünk a gyorsasági szakaszról, de a differenciálművel akadt egy kis gondunk. A szervizben ezt orvosolták a fiúk, és itt újra egy köszönetnyilvánítást kell tennem, hiszen Matics Miskától kaptunk egy váltótartó bakot, ő segített ki alkatrésszel és ezt szeretném megköszönni neki ezúton is!

Utána hátradőltetek és úgy mentetek tovább? :-)
A defekttel – és a gyorsaságin belüli kerékcserével – már tényleg egy olyan hátrányra tettünk szert, hogy nem nagyon maradt lehetőségünk a felzárkózásra, így próbáltunk kényelmesen autózni tovább. Különféle gumikat kezdtünk el próbálgatni, kisebb-nagyobb sikerrel, de a versenyt végül elég hátul zártuk sajnos.
Hogy tetszett a szombati prológ?
Jó ötletnek tartom az ilyen jellegű megmozdulást a versenyen, hiszen mindenképpen nézőcsalogató esemény, de mi a műszaki problémánk miatt nem nagyon siettünk a prológ pályáján, csupán végiggurultunk. Elnézést kérek a nézőktől, hogy show nélkül hagytuk őket, de nem akartuk, hogy még jobban szétszakadjon a hátulja.
Milyenek voltak a pályák?
Tetszettek a pályák ezúttal is, és szerencsére a szombat esti csapadék sem okozott csalódást számunkra, hiszen számítottunk arra, hogy esni fog ezen a hétvégén. Egyébként nem volt nagy sár a pályákon másnap, kezelhető volt, nem okozott problémát.
Hogyan értékelnéd a rendezők munkáját?
Az idei év eddigi legjobb versenye volt, eddig biztosan vezeti az Év Versenye szavazást… és reméljük, hogy így is marad! Nagyon jó, színvonalas rendezvény volt, Markó Tibi és csapata most is nagyon kitett magáért, hogy egy ilyen versenyt összerakjanak. Köszönjük az apróságokat, a szendvicset, sütit, autómosást és még sorolhatnám.
Milyen volt az új autótok?
Nagyon jól viselkedett, elégedettek vagyunk vele. Biztos, hogy lehet ezzel még gyorsulni, van még mit tanulnunk. Megpróbálunk tovább fejlődni és helytállni a Mecsek Rallye-n, ami mindjárt itt van.
Végezetül?
Köszönjük a nézőknek, akik szintén részt vettek ezen a versenyen és a pálya szélén szurkoltak! Köszönjük a partnereinknek, hogy lehetővé tették számunkra a versenyzést. A szervizcsapatnak nagy-nagy köszönet, hogy megcsinálták az autót! Ígérem, hogy a következő versenyen minden jobb lesz!
a csapat partnerei:







