RSB megbeszélés emlékeztetője
Sok érdeklődő, sok hasznos hozzászóló - még várják a javaslatokat
2013-10-24
emlékeztető • Kolczonay Judit
h i r d e t é s
Összes oldal:
763922428
Napi oldal:
61437
Jelenleg:
1747
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
613. • 2011-11-06 23:12:00
Nem értem a logikádat.
Ha a hírt -csak a hírt- közzéteszik, előbb-utóbb kérdések merülnek föl. Azután találgatások, fikciók, belemagyarázások. Ha mindent részletesen készen kap az olvasó, nincs mit találgatni. Talán hallottad már: " tényekkel vitázni nem lehet"". kacsintok
612. • 2011-11-06 07:04:45
Igen a hírt, azt igen, de nem a teljes részletességű határozatot.
Kíváncsian várom a többi határozat megjelenését...
611. • 2011-11-05 22:24:09
Nem, nincsenek kitiltva, ezt jól látod. Ahogy én sem vagyok kitiltva a sütőtök-faragók honlapjáról, de miután nem érdekelnek , nem is akarok az ottani fórumra sem belépni, sem hozzászólni. vigyorgok
A válasz is marad: IGEN! Ha jónak látják az illetékesek, tegyenek ki, minden fegyelmi ügyről szóló híradást, a net-re. Miért is ne? Netán úgy, gondolod, hogy a rallyban van takargatnivaló? kacsintok Mivel másabb ez az eset, mint egy labdarúgó bunda, vagy egy kalapácsvető doppingja? Ha azokról beszélhetünk, erről miért nem?
610. • 2011-11-05 22:02:52
Mert itt nem olvashatja el bárki? A nem rali iránt érdeklődők ki vannak innen tiltva?
De ezt itéljék meg mások.

A kérdés marad:
Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét (fegyelmi határozatokat) kitesszik majd a netre?
609. • 2011-11-05 19:45:03
Fordos45!
Ez akkor lenne pellengér, ha az ítéletet kitűznék a vármegyeház kapujára, bárki, arra járó olvashatná, és mellé, kalodába kikötnék X. Y.-t
/tudom, nem szabad még a nevét sem említeni, mert azok a fránya személyiségi jogok....../
Itt azonban egy olyan fórumról van szó, ahol valamennyi olvasó tudja ki az érintett, miről van szó, és szeretné tudni, hogyan alakul ez az eset.
Kérdésed drámai felhangú: "hova vezet ez?"
viszont a válasz igen egyszerű:
a rally iránt érdeklődők tájékoztatásához.
608. • 2011-11-05 12:05:57
Bocs! A jegyzőkönyv helyett, természetesen a teljes részletességű határozatra gondoltam. bizonytalan
607. • 2011-11-05 10:16:36
Hogy mit ér egy ilyen büntetés, amit egy ilyen összetételű Fellebbviteli Bizottság „felére enyhít” azon lehet vitatkozni. Nyílván ki-ki sportbeli értékrendje, baráti hovatartozása alapján ítéli meg. Mind ez ráadásul olyan szintű versenyzővel történik, aki vezetői tudása alapján joggal elismert, hivatalosan magyar bajnok, de a róla keringő egyéb történetek révén megosztja a szurkolótábort.

Nyílván a Bizottságban végiggondolták, hogy ez a döntés a Szövetség megítélését milyen irányba viszi, és ennek figyelembevételével döntöttek. Figyelembe vették azt is, hogy a magyar és a külföldi közvélemény hogy értékeli majd ezt a döntést.

Számomra inkább az ügy kezelése, ami elgondolkodtató. A mai világban már nem lehet névvel és arccal szerepeltetni egyetlen törvénysértőt sem, legyen az bármilyen elvetemült. A ”pellengérre állítás”, mint gyakorlat kiment a divatból, mi meg bevezetjük?

Azzal nem lesz demokratikusabb az eljárás, ha minden részletet kiteregetünk. Már csak azért sem, mert nem az a feladata a Bizottságnak, hogy egy mindenki számára elfogadható döntést hozzon, hanem az, hogy a tagság többségének bizalmát élvezve, a tudása szerinti legjobb a döntést hozza meg.

Vannak szabályok, amit be kell tartani. Vannak, akik vétenek a szabályok ellen, lebuknak és megkapják érte a büntetésüket. OK.

Nyílván kevesebben buknak le, mint akik vétenek a szabályok ellen!

De ehhez joga van a versenyzőnek, kockáztat, és ha megbukik, elszenvedi a büntetését. De a büntetések listájában nincs benne, hogy még pellengérre is állítják? Nem túlzás ez?
Már elnézést, de mi köze van a közönségnek a teljes részletességű jegyzőkönyvhöz?

Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét kitesszük majd a netre?
Hova vezet ez?
606. • 2011-11-04 21:28:23
Kicsit olyan mint a népmese...hoztam is ajándékot meg nem is,büntettem is meg nem is.Ha kapott volna egy teljes szezonos eltiltást az összes bajnokiról és vissza vették volna tőle az összes címet,akkor azt mondom fair.....de így megint csak az jön le hogy svájciFRANK Úr talpnyalója ő is mint az összes MNASZ tag,tisztelet a kivételnek és GYULAIkolbász Úr is.Azért észre lehet venni hogy egy politikai hatalom csere után véletlen mindig kik kerülnek a fazékhoz......Magyarország én így hányok tőled......
605. • 2011-11-04 19:14:58
A jogerős határozattal gyakorlatilag "hivatalossá" vált a csalás ténye. Kérdés, hogyan lehet valaki bajnok, aki az adott bajnokságban csalást követett el? Az én szememben egy csaló nem méltó arra, hogy magyar bajnoknak titulálják és egy lapon emlegessék Ranga Lászlóval vagy ifj Tóth Jánossal...
604. • 2011-11-04 18:50:36
Megint adtunk a sza....nak egy pofont az ASI féle határozattal. Ha jól kiszámoljuk, akkor ennek kétharmada nem büntetés, hiszen a holtszezonra esik. Tehát kaptak 3 hónap büntetést. Döntsük el, ha hibázott, akkor büntessük meg, ha nem, mentsük fel. De ez a felemás valami, ami azt mondja, hogy hibázott, de nagyon nem szeretnénk megbüntetni, nem jó.
603. • 2011-10-27 16:07:52
Barnabás!
Hidd el sokkal nagyobb problémák is lehetnek (vannak) mint amik itt a fórumon kiderülnek.
A békekötésből indult ez az egész.
Kérdezd meg Ferjáncz Attilát, ő mit gondol ma, mi lett abból amit neki ígértek...
De kérdezz meg még nyugodtan pár embert aki kampányolt ez a vonal mellett...
Botka, Koko, Roni...hogy csak a rallysokat említsem.

Akkor kzsolt mégsem vállalja a munkát, marad a mikikefülébeduruzsolás.
És hol vannak azok a tanácsadók, akik a mostani és az ezt megelőző számos érában kineveződtek?
602. • 2011-10-27 12:06:05
Igazad van, csak engem egy picit a pártállami időkre emlékeztet ez a mostani vezetés, mikor egy akkut alkoholista kommunista(vezető) párnázott ajtaján kellett kopogtatni. Miért is kellene (meg) tisztelni ezeket (tudom ezt nem illik) a mostani "vezetőket" akik még annyit sem tettek - tesznek a rallyért mint mondjuk Makkoshotykán Józsi bácsi a földműves. Lehet, hogy csak neked nem tűnik fel, hogy egy amatőr verseny ma már jobban szervezett és látogatottságban (nézőszám) is veri az ORB rendezvényeit. Bezzeg a ring (hungaro) dübörög igaz nem nézőszámban, köszönhetően Frank elvtársnak, de a nézői bevételeket (hiányt) kárpótolja a hazai celebek autóversenyzővé válása, nem kevés pénzért.
601. • 2011-10-27 10:47:01
Barnabás!

Amióta volt az MNASz-ben tisztségviselő, aki úgy értékelte, hogy akár 5 millió Ft-os bírság is elképzelhető egy fórum-hozzászólás büntetéseként, azóta szerintem senki nem csodálkozik azon, hogy név nélküli írogatás folyik.

Akik itt névvel írunk, szerintem már mindannyian kaptunk szemrehányást azok tartalmáért, egyszerűen azok, akikről ezek a kritikák szólnak, tökéletesen képtelenek ezt a helyén kezelni, megsértődnek, kötekednek, de sosem gondolkodnak el az írások esetleges valóságtartalmán.

Amúgy a széles nyilvánosság bevonásával én sem értek egyet, ezért is kezdem el a viszonylag zárt beszélgetést a Facebookon, ahol tényleg csak azok olvassák (2-300-an), akiket érint.

Ami a békekötést illeti, a szándék a jelenlegi ellenzék oldaláról megvan, számtalan alkalommal tettünk kísérletet erre. Emellett azt gondolom, hogy szinte minden rendezvényen azon voltunk, hogy jobban menjenek a dolgok.

Egyszerűen van, ami nem változik, szerintem nem lehet egy elnökség helyett egy 3 tagú ügyvezető elnökséget megbízni, pláne nem olyan 3 embert, akik kötődése nyilvánvaló az MNASz-en túl is, mert így gyakorlatilag a köztük lévő hierarchia miatt egyetlen ember irányítja a Szövetséget.

Ami a megegyezést illeti, van pár alapelv, amiből nem enged az ellenzék, ezek egyike, hogy szakmai kérdésekben a szakág dönthessen, és ezt a döntést ne lehessen egy esősen "összeválogatott" és manipulált Intéző Bizottsággal felülírni.

A jelenlegi ügyvezető elnökség sokszor hangoztatott álláspontja, hogy szakmai kérdésben is felettesei mindenkinek, amivel én a leghatározottabb módon nem értek egyet.

Az elnökségnek reprezentatív feladatai vannak, a sportszakmába beleszólniuk veszélyes, és ártalmas dolog.

Persze a sportszakmai vezető (alelnök) lehetne az a személy, aki megvétózza a szakág esetleges rossz döntéseit, de a jelenlegi vezető, Szamos Miklós teljesen alkalmatlan erre a feladatra, mert képtelen a sport érdekei mentén dönteni, az ő elve, hogy az a jó, amit az FIA mond, és nem veszi figyelembe a helyi specifikumokat akár területi, akár létszám, akár anyagi szempontokból. Ezt tetézi, hogy nincs tisztában a saját hatáskörével, és messze túllép azon nap mint nap.

Összegezve ha a fenti dolgokon lehetne változtatni, akkor örömmel születne béke, és megegyezés, de én úgy gondolom, hogy erre kevés az esély, ezek az emberek nem fognak megváltozni, ígérgetnek, de az egész csak egy durva időhúzás, aminek azok isszák a levét, akikért az egész dolog létrejött anno.

Jól példázza az elnökség durva arroganciáját, hogy lemond egy szakágvezető, amit nem vesznek tudomásul, és ki sem írnak a szabályok szerint új választást. Idén március óta nincs rendes rallye szakágvezető, és ez nagyon kényelmes, mert így lehet a fejünk fölött dönteni. Csak ugye ígya 2012-es szabályokat is ezek az emberek fogják hozni, akik gyakorlatilag majdhogynem ellenérdekeltek a rallyesporttal!

U.i.: Én mos írtam, névvel, privát véleményt. Biztos lehetsz benne, hogy lesz következménye, pedig szerintem csak tényeket írtam le, nem is bántó stílusban talán...
600. • 2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csődtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy főnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog működni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.

Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyűlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.

Annyira szánalmas...
599. • 2011-10-26 22:53:36
Csak Sz. Miklóst utasításait tartod be maradéktalanul.
Mint egyes ügyekben ugye kedves K.Zsolt.
Gusztustalan és gerinctelen férgek vagytok mind a ketten. nemértem bizonytalan megdöbbent
598. • 2011-10-26 22:40:30
Csak megjegyezném, hogy ásni nehezebb mint temetni...
Voltam sírásó tudom...de itt mindenki csak ásni szeret... sírok
597. • 2011-10-26 15:03:46
Tisztelt Urak!(?)
Olvasom soraitokat és csak csodálkozom azon, hogy milyen hévvel támadtok embereket.
Senki pártját nem fogom, mert ez a mai magyar rally(?) úgy s*** ahogy van, de a KZsolt-ról legalább tudni lehet, hogy kicsoda.
És Ti kik vagytok: popeye01, Rallyejean, hiszterikus?
Mit tettetek a rally-ért?
Csak fikáztok, embereket bántotok meg vagy dolgoznátok a rallye jobbátételéért?
Először ezt kellene magatokban tisztázni és aztán véleményt nyilvánítani. (szerintem) Ettől még semmi nem oldódik meg. Talán az lenne üdvözítő, ha mindenki eltűnne a vezetőségből és teljesen új emberek kerülnének a helyükre. De ehhez szükség lenne egy komoly egyetértésre versenyzők és támogatók között. De ez Itt és Most elképzelhetetlen. (szerintem) Nehéz otthagyni a levesestálat. Egyébként meg
csodálom a Duen-t, hogy eddig hagyta fajulni ezt a fröcsögést. Ennek az oldalnak nem erről kellene szólnia. (szerintem)
Üdvözlettel: Dömök Zoltán
596. • 2011-10-26 12:45:01
Tájékoztatásként!
Sem korábbi, sem távolabbi terveim között NEM szerepel, az rallye szakág vezetése!!!! Ebből kifolyólag semmilyen lépést ez irányba nem tettem!!!!
Így, bárki bármit mond ezzel kapcsolatban, egyszerű blődség!!!!!!
595. • 2011-10-25 00:04:02
Mit akar ez kis kopasz csődtömeg genygomboc.

Ja pénzt ki húzni a kaszából de még ahhoz sem ért mert egy csőd tömeg na ha egy ilyen fé...... lesz meg választva akkor vége a magyar rally sportnak.
A Szamos nak meg ennek gnom K.Zsoltnak a Faluvégivel együtt takarodni kell a rallysporbol király nemértem
594. • 2011-10-23 13:01:11
Eddig se volt senki és ezután se lesz! helyeslek
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k