RSB megbeszélés emlékeztetője
Sok érdeklődő, sok hasznos hozzászóló - még várják a javaslatokat
2013-10-24
emlékeztető • Kolczonay Judit
h i r d e t é s
Összes oldal:
763697471
Napi oldal:
15556
Jelenleg:
791
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
373. • 2011-03-27 10:50:24
Az RTE, mint utánpótlás bajnokság szerintem valóban harmadosztálynak tekinthető! Ettől függetlenül ez nem azt jelenti, hogy az ott szereplő pilóták is harmadrendűek.

Nem az MNASZ feladata lenne, hogy operatőröket, riportereket, és vágókat fizessen azért, hogy a rali bekerüljön a tévébe. Az MNASZ-nek az lenne a dolga, hogy megfelelően promotálja a rendezvényeket, ami felkelti a média érdeklődését, és ők maguk küldjék ki a saját forgatócsoportjukat! A MNASZ terve között szereplő médiareferens posztra nagyon is szükség van! Remélem megfelelő ember kerül ebbe a pozícióba!

Ranga Laciról mi itt Pécsen meg fogunk emlékezni! Már 85%-ban kész a tervezet! Idejében jelezni fogunk!
372. • 2011-03-27 10:14:05
De az autóklub nem sportági szakszövetség!!!
371. • 2011-03-26 20:41:35
Az idézettel bitu szaktársra gondoltam. Rád illetve a te megjegyzésedre, hogy azok is megértsék akik másként gondolják nem értelmezik megfelelően Ernő írását a klinikai est utáni rész vonatkozik.
370. • 2011-03-26 18:43:52
sandokan! Ez a kivénhedt rockzenekar szöveg nem akkora poén, hogy utána kellett volna olvasnom, egyszerűen csak ez jutott eszembe, az Ernő viselkedéséről. Mi ezzel a problémád? Egyenlőre ez még egy szabad fórum.
Ha esetleg valamit majd idézek, akkor azt, a megfelelő módon jelezni fogom ".....".
369. • 2011-03-26 14:35:12
Nem is értem milyen emberek írogatnak itt. Skizofrénia, kivénhedt rockzenekar stb írásokat olvasva. Először is nem a Wikipédiából kimásolva kellene a gondolataidat megosztani, mert ezáltal nem nőttél nagyobbra senkinek a szemében sem, sőt igazából akinek nincs saját gondolata, na az aztán az igazi klinikai eset. Szerintem az Ernő amit papírra vetett nem szólt, szól másról mint,, hogy bebizonyosodott az egyes személyek kénye kedve szerinti intézkedések és érdekek érvényesülése. Legalább annyi tiszteletet megérdemel ez a vén rocker, mint amikor egyes adminisztratív átvételen sokan szinte vigyázzba állva keresik a 'kegyeit'. Most ott tartanak a dolgok, hogy a másik (rallys) fórumon már megkérdőjelezik a gyurma rövid ideig tartó "munkásságát". Nem is érdemes ilyen embereknek jót illetve érdekükben cselekedni, s***ni bele az egészbe, majd ha veletek velük fizettetik meg frank új játékát.
368. • 2011-03-26 09:40:24
Legalább az évszakok változnak, Botka Endre bácsi meg majd tömi a lyukakat, ahol szükséges.... király
367. • 2011-03-26 08:05:15
Endre-bácsi sinen van.Majd meglátjuk mennyire simulékony??maradhat,vagy sem.Ahol a szabályok,törvények lehetővé tesznek bizonyos dolgokat és büntetlenül megtehetnek mindent ami az önös érdekükből fakad azt meg fogják tenni.A pénz hatalom,a hatalom pedig pénz.Ennyi erkölcstelen embert szerintem csak a labdarugás házatáján találni,tisztelet a kivételnek.Vonjuk ki a pénzt a képletből és lásd mindjárt más az eredmény.
366. • 2011-03-26 06:42:09
Szép szép az amit Botka Endre bácsi szeretne.....csak hát félek hogy ő is csak egy báb lesz egy idő után.
Persze lehet gyomlálgatni,de a ártó gaz csak akkor tűnik el ha gyökerestől húzzuk ki...
Az azért kicsit s***ul esett hogy az RTE csak egy harmadosztályú dolog Endre bácsinak.Inkább példát kéne venni,hogy ott kis szinten is lehet színvonalas versenyt rendezni háborúskodás és anyagi haszonszerzés nélkül.Azon kívül van ott sok olyan pilóta aki elverné bármelyik ORB versenyzőt,ha lenne rá anyagi lehetőségük.Úgy hogy kicsit több tisztelettel tessék beszélni róluk....
Média:nem hiszem el hogy az MNASZ nek nem telik 5-6 kamerás emberkére hogy minden egyes versenyről leadjanak egy minimum 60 perces összefoglalót úgy hogy annak 45 perce ne reklám legyen.

És nagyon remélem hogy kellő képen meg fognak emlékezni ÖRÖKÖS MAGYAR BAJNOKUNKRÓL,AKI IDÉN LESZ 10 ÉVE HOGY MÁR AZ ÉGI VERSENYPÁLYÁKAT KOPTATJA.
HAJRÁ RANGA LÁSZLÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
365. • 2011-03-25 23:25:54
Na ott a pont! Vagy a piroslabda. Én nem tudtam volna így megfogalmazni.
És a három személytől a leágazások vizsgálata, jobb mint egy családfa-történet csókollak
364. • 2011-03-25 21:11:03
Ernő lassan olyan lesz, mint egy kivénhedt rockegyüttes. Időnként azt mondja végleg befejezte a rally "szinpadán", de ujra és ujra visszajön egy búcsúkoncert erejéig. Persze mindig nagy hanggal, és látványosan.
363. • 2011-03-25 20:15:22
Ezt "jólmegaszondta" Ernő és teljesmértékben igaza van. Szegény Ranga Laci meg Tandari Jani forogna a sírjában, ha látná hogy most mi megy itt az ő szeretett és imádott sportjuk házatáján. Tisztelt jelenlegi "vezetőség" kapjátok össze magatokat és gyorsan intsetek búcsút jelenlegi pozíciótoknak, mert soha az életben nem kívánunk többet látni benneteket! mérges
362. • 2011-03-25 19:28:23
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
361. • 2011-03-25 17:51:28
Ez már klinikai eset!!
Skizofrénia..
Gyakori az asszociációk felbomlása, az önmagukban értelmes, de összefüggésükben értelmetlen szavak használata. Sokszor jelentkeznek vo­natkoztatási és üldöztetési téveszmék, észlelési és koncentrációs zavarok, (elsősorban akusztikus) hallucinációk, bizarr motoros aktivitások. Az érzelmi eltompulás mögött belső nyugtalanság feszül, amely olykor dührohamok formájában tör a felszínre.
Bitu
360. • 2011-03-25 11:31:24

Azért én ezt a kalapemelést meggondolnám.
Ugyanis:
Endre kikapcsolta az MNASZ fórumot, ahol az általa is
képviselt vonal, azaz a jelenleg ellenzékhez tartozók,
Tóth Imrét képviselők mondták el véleményüket.
A fórum kikapcsolásával őket fosztotta meg (ki tudja
miért???) a megszóllalás lehetőségétől. Ez öngól.
Aztán jött a Büki vélemény és már vissza is kapcsolódott
a fórum, az ellenzék ujratámadása érdekében.
Nem érdekes?

A lényeg máshol van az én olvasatomban.
Büki ErnŐ véleményéből is kitűnik, hogy hol van a kutya
elásva, mi az, kik azok akik akadályozzák a normális
működést. Az elnökség jó, az elnök jó, Gyurma jó (volt?).
Frank, Szamos nem jó.
Igazából három név van, akiket el kellene távolítani a
magyar rallye közeléből. Frank, Szamos, Tóth Imre.
Az Ő embereik pedig követni fogják őket,
Asival kár ilyen szinten foglalkozni, mert ha megszűnnek
a kapcsolatai akkor Ő is "csak" egy versenyző lesz a
sokk közül. Tóth Imrének pont azért kellene mennie, hogy
ne lehessen egy új, más Asi, illetve a "húsos kondér"
veszélyeztetése is megszűnjön.
Szóval az a helyzet, hogy három ember az, aki a
megújulást akadályozza. Három, több százzal szemben!


359. • 2011-03-25 10:27:11
Le a kalappal Endre előtt, mert hozzáállásával bebizonyította és egyben tanúbizonyságot tett arról, hogy egy független „hírportált” és annak működését nem egy két ember kénye kedve szerinti irányítás ergo befolyásolás, hanem több százezres társadalmi csoport, az autósportot kedvelők és szeretők, versenyzők és a rajongók csoportja élteti.
Endrének abban is igaza van, hogy a személyes ellenszenv kimutatására nem megoldás bárminemű fizikai atrocitást felvonultató bosszúhadjárat. Azoknak a nem becsületes „sporttársaknak” akik tisztességtelen eszközökkel jutnak bármilyen előnyhöz, azok büntetésének nem a pályán (gyorsokon) kell érvényt szerezni, hanem azon kívül sportdiplomáciai eszközökkel örökös eltiltás kilátásba helyezésével, valamint az addig elért eredményeik eltörlésével, mert amit tettek illetve tesznek az aljasabb bármelyik doppingszernél. Figyelembe véve, hogy az ilyenfajta tisztességtelen előnyszerzés a többi becsületesen küzdő, küzdeni akaró versenyzőre nézve egyenesen aljas és megalázó. Remélhetőleg a közeljövőben, talán a sporttörvényben is megfogalmazódik akként, hogy aki ilyen formán jut előnyhöz az büntetőjogilag is felelősségre vonható legyen, mert szerintem ezt az esetet csak egy hajszál választja el az elhíresült lefizetett focisták (bundaügy) esetétől. Tényleg a rallyra nem lehet fogadni?
Úgy hiszem, hogy Ernő levele feltette az í – re a pontot és már mindenki tudatában megvilágosodás fénye gyúlt, abban a tekintetben milyen munkák és mutyizások folynak az általunk nagyra becsült újra megválasztott szövetségben és eloszlatott minden rózsaszín felhőt azok feje felől is akik még hittek a kis magyar szegény legény meséjében és csodájában
358. • 2011-03-25 08:20:42
Ernő megint bemondta a tutit, és persze kiterítette a kártyákat is a tisztánlátás végett. király
357. • 2011-03-25 07:48:37
Kedves hozzászóló. Én 1978 óta járok rallyra. Nem csak idehaza, külföldre is. Bár most már hanyagolom a hazai versenyeket. Inkább pár külföld mint sok magyar. Mivel sportbíró voltam, én is be tudnék mocskolni embereket, nagy becsben álló pilótákat, hogy milyen módszerekkel akarták megnyerni anno a bbk futamokat csapatban. Mikre akartak rávenni az ie állomáson, tudatlanul. De nem sikerült.
Igen, jó helyre szúrtál, mert ASi nagy kedvencem. Emberként nem ismerem, mivel nem egy helyen élünk, bár szoktunk telefonon beszélni, évente párszor. Tisztelem becsülöm, mert egy versenyző, amit ebben a mezőnyben nagyon nem sokan mondhatnak el magukról. Becsülöm a havas éjszakai mátrában végzett segítőkész munkájáért, a sok tesztelésért, azért mert mind látványban, mind tempóban, mind időben megfelel az elvárásaimnak, és örömmel nézem, bárhol indul. Nem, nem vagyok agresszív típus, nem akarok és nem is fogok ellentéteket szítani az eger rallyn, feltéve hogy lesz kedvem ezek után kimenni. Csöndben szurkolok, majd ha nem tetszik a műsor, hazamegyek mérgelődve. Ennyi. Azt gondolod más pilótának nincsen stiklije?? Nagyon tévedsz. Sok igaz sztori kering autós berkekben. Csak úgy veszem észre, az egyiknek a szálkát is észre veszik a szemében, a másiknak a gerendát sem.
Üdv: Nagy József
Salgótarján- Budapest
356. • 2011-03-25 06:58:25
visszakapcsoltam...

mert nem kért rá senki, h kikapcsoljam
és nem utasított rá senki, h visszakapcsoljam

szeretném, ha Büki Ernő szavait újraolvasnátok, mielőtt bármit is írtok ebbe a fórumba:

Tisztelt Fórumozók, Szurkolók és Rallye rajongók!

A jelenleg tapasztalható hangulatra, a sokatokban felgyülemlett indulatokra való tekintettel kérek Mindenkit, hogy az Eger Rallyén úgy vegyetek, vegyünk részt, hogy csak a sportszerű buzdítás, szurkolás vezéreljen és motiváljon bennünket! Nem fordulhat elő, hogy indulataink, esetleges felelőtlen cselekedeteink megzavarják a rendezvényt! Minden rallyét szeretőt arra kérek, hogy zárkózzon el fenyegető megnyilvánulástól, még az arra történő utalgatástól is!
Én sajnos versenyzői pályafutásom alatt többször átéltem atrocitásokat, nem kívánom senkinek!
A Versenyzőknek a lehető legnyugodtabb körülményeket kell megteremteni a sportszerű és küzdelmes versenyzéshez!
A sportpolitikai megnyilvánulásokat, ha azok nem tetszenek, nem egy versenyen kell a versenyzőkkel megvitatni! Ennek a helye nem a gyorsasági szakasz!

További tisztességes, nevet felvállaló fórumozást kívánok!
355. • 2011-03-23 09:56:58
Kedves hozzászóló

Én 1997 óta járok rally versenyekre.
Hol nézőként voltam,hol pedig/nem kívánom megnevezni/egy baráti szívesség lévén szervízbuszt biztosítpttam valakinek.
Amikor azt mondom és erre biztosan emlékszik az aki nem csak a pálya széléről követte az eseményeket,hogy az alább nevezett úriember úgy közlekedett etapon hogy a seggében lihegett egy felhúzott Golf II diesel,bizonyos versenyeken a gyorsok előtt és után minő véletlen mindig elbújtak az erdő sűrűjébe 5-10 percekre,nos a hozzáértőknek nem kell elmagyarázni hogy ennyi idő alatt vajon mit lehet kicserélni az autón.Érdekes mód ezeken a versenyeken feltűnően gyors volt.Vagy egy bizonyos gyorsasági szakaszt a megengedettnél jóval többször edzett le,és még sorolhatnám....de nem teszem mert aki tudja miről beszélek az úgyis tudja,aki meg nem az meg szorítson csak neki továbbra is.Persze itt jön a költői kérdésed hogy miért nem tettek eddig valamit ha gyanakodtak rá.Akkor elmondom neked.....tettek.Volt olyan év hogy minden egyes verseny után bontást kértek rá,és mi volt az eredménye?????????SEMMI......Tudod hiába akarod te a sánta kecskét levágni,ha az aki a szabályokat hozza és betarthatja azt mondja neked,rossz a szemed az nem is kecske és nem is sánta.Láttam én még anno Salgó rallyn a Kazár-i gyorson tömegverekedést,nem volt szép látvány,
Sajnos addig amíg vannak jók és rosszak és nekik van szurkoló táboruk és ők keveredhetnek a pálya szélén,és beigazolódnak esetleg azok az üzenetek amiket itt tett közzé xy hát lesznemulass.....És tudod lehet az MNASZ élén az atya úristen is,az mindaddig csak bábu lesz ameddig a mostani vezetők diktálnak.És kérdem én miért nem jó egy Arad rally?Talán mert változatos új pályák lennének vagy mert oda már nincs beleszólásuk egyeseknek.....mert elég ha csak felmész a youtube ra és találni sok szép nyilatkozatot érdekes emberek szájából.
354. • 2011-03-23 09:34:45
Értsd jól, nyilván erre gondoltam én is.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k