Tanak WRC-vel lesz Ott Walesben
3 év múlva a leggyorsabb szeretne lenni...
2011-11-03
interjú • M-Sport, Neomatsek
h i r d e t é s
Összes oldal:
687099319
Napi oldal:
251596
Jelenleg:
1081
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
530. • 2011-05-09 21:32:36
Szerintem akkor jó egy fórum ha pezseg !!
Igenis legyenek vélemények, még ha nem is egyeznek.
Mindenki másként gondolkozik.
Mindenkinek meg kell hagyni a jogát arra hogy úgy gondoljon valamit ahogy akar.
Itt cserélődnek az infók és talán itt lehet kibogózni valamit a történtekből.

Hajrá Mindenki !!
529. • 2011-05-09 21:07:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
528. • 2011-05-09 20:42:00
Még két gyors, eddig fel nem tett kérdést előre is megválaszolnék:
1.)Eddig miért nem írogattam: tudjátok, akármennyire hihetetlen is, vannak ennek a világnak olyan csodás kies helyei, ahol az internet nem feltétlenül alapvető napi szükséglet, és ahol mi magyarok a napi túlélésre játszunk (Middle East, és itt nem feltétlenül Jordániára gondoltam).
2.)Az adataim miért nem nyilvánosak: hát nem azért, mert egy indulatkeltő, mézescsuporhoz közelkerülni akaró figura lennék. Mindenesetre megvan rá a jó okom...
527. • 2011-05-09 20:14:39
Attttyaúristen!
Csak olvasom, hogy mikről maradtam le, de nem térek magamhoz!
Hogy ebben az országban mindenki mennyire agyoniskolázott!!!
Mindenki ért mindenhez, mindenki jobban tudja a másiknál, ha esetleg szólok, hogy egy keresztnevet rosszul írt az egyik kedves kolléga, akkor az énqrvaanyámat, megígyarészidő, megúgyaszponzorpénz.
Örvendetes, hogy itt mindenki marketingből, közgazdaságtanból, matematikából, illetőlegesen észt nyelvtanból doktorált. Csak gratulálni tudok! Meg is lehet nézni, hogy hol tart ez az ország a sok agytröszttől.

Kedves DuEn!
Az oldal még mindig nagyon tetszik (8 év után is), és maradok is hűséges olvasód, de azt hiszem ,részemről a fórumok olvasgatása ennyi! Az írásról meg ne is beszéljünk!
Vannak még jónéhányan, akiknek hasonló önmegtartóztatást, neaggyisten "önmoderációt" kellene gyakorolniuk!
Maradtam tisztelettel:
wgretzky, alias Jack Sparrow
526. • 2011-05-09 14:54:24
Két dolgot szeretnék hozzáfűzni. Az egyik az, hogy már megint magyarázkodnunk kell, hogy hát ez a murva meg nem tom mi de majd aszfalton aztán megmutatjuk. Adja az Isten, hogy így legyen de szerintem a rally nemcsak az aszfaltról szól.
A másik meg az, hogy a Frici láthatóan jól szórakozik és költi a támogatók pénzét amit igen nagy valószinüséggel nem fog sokáig élvezni, mert ha nem mutat valamit, akkor nagyon gyorsan megelégelik a támogatók ezt a helyzetet. Szóval több sikert kivánok neki mint ami ezidáig mellé szegődött.
525. • 2011-05-09 14:16:57

Hát azért ez nem egészen így van, kedves sandokan!

Akik itt írogatnak, azoknak van valamennyi közük nagyrészt a rallyhoz. Világosan értik és tudják, hogy a teljesítményeket
kategórián belül kell értékelni. Akik nem így tesznek azok
nem tudják miről beszélnek. Szerintem Friciéktől az idén
senki (normális) nem azt várja, hogy abszolutot nyerjen,
legfeljebb azt, hogy kategóriájában eredményesen
szerepeljen. A múlt évben más volt a helyzet, mert
akkor Ő is wrc-vel ment, és akkor a francia, kategória társa
volt. Ennek ellenére sem az Ö skalpjának megszerzése
volt az elvárás. Vagyis a Mini, meg a VW idekeverése
nem annyira állja meg a helyét.
Ne beszéljünk a Fiesta gyermekbetegségeiről sem, mikor
szinte már a fél világ ezzel a tipussal megy.
Frici is egy kvázi gyári, vagy ha úgy jobban tetszik,
gyár közeli csapattól bérli az autót. Nem lehet olyan rossz
ez a háttér, ha a kat. királya (Tanak) is ezt a hátteret
élvezi. Nem a szurkolók akarták Fricit Tanakhoz mérni.
Frici akarta magát hozzá mérni murván is, meg aszfalton is,
hisz Ő nevezett ebbe a kategóriába.
Az amerikai műmájer sem jó példa, mert őt nem mint
versenyzőt, hanem mint "sóment " istenítik, és nem
eredményt, hanem műsort várnak tőle. Mint anno Magyarországon Kőváry-tól.
Fricitől még eredményt vár a nép, ez talán még a magasabb
kategória.
Azt azért levonhatjuk tanulságként, hogy ennek a topiknak
valamiért túlságosan érzékeny a lelkivilága, ha Friciről
van szó, holott az itt lejjebb kirobbant méltatlankodás
a s/km témában sem volt jogos, mert pont a Frici nyilatkozta
a szombati nap után, hogy 1mp hátrányban vannak az
ellenfelekhez képest. Ha megnézed az eredménylistákat,
láthatod, hogy ez enyhén szólva is túlfestése a valóságnak.
Persze itt rögtön azok lettek az ellenségek, akik ezt
a "festészetet" észrevették.
Tessék nézd meg magad is: s/km
A valóságnak meg utánanézhetsz a nemzetközi eredményközlő oldalakon.

Amiről viszont méltánytalanul nem esik szó az az Érdi csapat
szereplése. Kategórián belül persze. Többször felállva,
"szuperralizva" gyorsaságit tudott nyerni, illetve a kategóriájának az elejében tudott menni.
Erre mondják, hogy rosszul játszani lehet, de lelketlenül nem. A két résztvevő versenyző hátterét, és vb-s tapasztalatbeli különbséget meg nem is említem. Pedig Ö is murván versenyzet.

Szép volt Tibi! Csak így tovább.
A Frici pontjainak meg örülünk, csak savanyú a szőlő.


522. • 2011-05-09 11:37:38
Azért arról sem szabad megfeledkezni, hogy a Mini Wrc megjelenésével és jó szereplésével megosztott lett az élmezőny, kevesebb lehetőség maradt az első tízben való végzéshez. A VW Polo Wrc megjelenése is tovább fogja tizedelni az esélyt illetve a lehetőségét annak, hogy egy S2000 versenyautó a legjobb tízben eredményt érjen el, így marad számukra a kategória győzelem. Persze jó magyar szokás szerint az összetetten kívüli eredmény nem eredmény, mert nekünk egyenesen Loeb skalpja kell.
Azért mert technikai hibából adódóan Frici nem tud eredményeket szállítani, azért nem kell mindjárt eltemetni, remélem rövid időn belül kinövi gyermekbetegségeit a Fiesta, és együtt szállítani fogják a várva várt sikereket, eredményeket. Azok akik itt ezen a fórumon Fricire hurrognak példát vehetnének arról a több milliós rajongótáborról amely tábor a szerintem legnagyobb VB-s szégyen az Amerikai műmájer youtube sztárt isteníti, mind ezt annak ellenére teszik, hogy összességében a fiúnak nem volt még egy épkézláb versenye sem.
521. • 2011-05-09 10:07:05
Egyetlen hozzászólást tennék hozzá...
Murváról volt szó... Frici életében annyit ment összesen murván, mint az előtte végzők egy hónapban... Ha az itthoni "erőviszonyokat" nézzük, a Tibike pl. kapott tőle mindig... Murván nem kell csodát várni. Fejlődjenek, gyorsuljanak. A "megváltás" aszfalton fog jönni! Szinte biztos vagyok benne, hogy 1 sec/km-en belül fognak majd menni, sőt!
Tavaly Spanyolországban is murván mennyiket kaptak? Elég sokat... de ugyanezt aszfalton visszaadták... a top WRC-seknek...
'pot kívánok! kacsintok
520. • 2011-05-09 09:57:39
Tanak nagyon nagy kéz, és ilyen lesz a Kruuda is. Kb 2 éve emlegettük a MÁSik fórumon, a sok okos lehurrogott minket, mert akkor még "csak" hondával mentek.na de hogy?? Ezek a srácok a rallyért élnek, életük a versenyzés, a saját kocsijuk. ne hasonlítsuk össze fiainkkal. Örülni kell annak hogy képviselnek bennünket. Örüljön az aki szimpatizál velük, ne szóljon az, aki nem csípázza őket. Egyszerű a képlet.
519. • 2011-05-09 09:52:33
Pedig van ott egy kis folytonosság. Én ugyanis nagyon szoritok Fricinek de most már látszott, hogy nem csak a szerencse hiányzik. Tanak az utolsó napi gyorsokonn is iszonyuan elgyepálta kedvencünket. És az igazat megvalva már elegem lett a sok "mi lett volna ha..." tipusú magyarázkodásbol. Ugyanis lett volna de nem volt. Helyette viszont volt egy csomó elköltött pénz és ennyi.
518. • 2011-05-09 09:49:57
Bármennyire is szeretnénk magyar versenyzőket a vb élmezőnyében látni erre valószínüen még várnunk kell. Amit Friciék mutatnak az minden tekintetben nagyszerű és amit mindenféle képpen értékelni kell az az anyagi áldozat. Sajnos az eredményes szerepléshez ez kevés mint látjuk. Én úgy gondolom a tények makacs dolgok és nehéz velük vitatkozni. A magyar pilóták vb-s szereplése mindég megosztotta a rajongókat és nem ok nélkül. Én azok táborát erősítem akik azt valják, hogy egy tartós hazai sikersorozat esetleges magyar bajnoki címek után( rally!!! és nem pálya) érdemes belekapni egy magasabb színvonalú versenysorozatba mint ahogy az más sportágakban is szokás. Sajnos a rally ez alól is kivételt képez és ha tetszik ha nem be kell vallani, hogy elsősorban az anyagilag sikeres és/vagy tehetséges pilóták/navigátorok jutnak el a a magasabb színtű versenyekre. És most nézzükk a makacs tényeket.

Turán Frici+Zsíros Gábor

Portugália 2010 : 23. hely
Bulgária 2010 : 8. hely
Francia: 2010: feladta
Spanyol: 2010: feladta

Jordánia: 2011: feladta
s***dinia: 2011: Szuper rally
517. • 2011-05-09 09:36:56
Figyu, 530d

Meg ne haragudj, de vagy tudathasadásban szenvedsz, vagy más is használja az accountodat itt a Duen-en. Idézek, április 18.-án ezt írtad:

"Én nagy rajongója vagyok a Fricinek és azt mondom egy ilyen ember sokkal jobban megérdemli a támogatást mint a sok falábú a bundásligánkból. De sajna egy dolog nagyon hiányzik a csapatból. A szerencse. És e nélkül a VB-s szereplés eredménye csak egy csomó elköltött pénz meg pár üszkös autóroncs. Reméljük, hogy ez megváltozik hamarosan.
Hajrá Frici."

Mit szeretnél beismerni? Mit követtél el vagy milyen hatással voltál az eseményekre amit tisztázni kellene a beismeréseddel? Összefüggéstelenül és értelmetlenül beszélsz. Lehet Fricit nem szeretni, de tedd következetesen. Szerintem Firici jó pilóta. Bizonyította az elmúlt tíz-egy néhány évben a hazai bajnokságokban (rally, gyorsasági) és VB-n is. Ez kétségtelen. Az, hogy most miért alakulnak így a dolgok korai elemezni két, technikai problémákkal TŰZdelt verseny után. Az általad tanúsított pálfordulatnak pedig az ég világon semmi értelme, vagy legalább is nem értem. Várjuk meg az év végét akkor talán meglesz minden egy korrekt vélemény kialakításához.

516. • 2011-05-09 08:30:34
Aha beérik. És mikor? Még tivábbi millók elköltése után? Mert eddig csak egy rakás elköltött pénz és es mostmár eggyel több füstölgő roncs az eredmény. Sajna de a rallysportban nincs olyan, hogy majdnem és csak egy kicsi hiányzott. Be kell ismernem, hogy ez nem megy Fricinek. És nem csak a súlykülönbözettel van itt a baj. Tanak minden körülmények között s***rá verte Fricit. Mostanig még drukkoltam és engem is éltetett a majdnem és éppenhogy sikerült de mostmár nem. Ami nem megy azt kár eröltetni.
515. • 2011-05-08 22:06:39
Még valami:nem értem,hogy egy ilyen kérdés miért veri ki a biztosítékot,viszont az,hogy pl. Miskolcon két néző elütésénél rögtön át lettek számolva a dolgok Mitsu lökhárítóra, gumira, benzinre,hát az meg nem. Én egy iciri-piciri versenyző voltam, talán épp azért nem emlékszem arra,hogy annak idején pl. egy lábtörés hány Zsiguli sárvédőt ért? Nem hiszem... Bocsánat, már megint nem gondolkodtam és elfelejtettem,hogy ez egy másik fórum. vigyorgok
És végül a legfontosabb:magam és a nem fórumozó régi rallyes barátaim(akikkel együtt követjük az eseményket és néha számolunk is) nevében is gratulálok Turánéknak és Érdiéknek,csapatostul,mindenestül!!!
514. • 2011-05-08 22:00:38
Üdv. mindenkinek!


Egyetértek a hozzászólásoddal, tényleg egy kicsit lehetne örülni is neki, hogy tud menni teljes vb-szezont magyar páros ebben a "szuper" gazdasági helyzetben. Elemezni és értékelni lehet sőt kell is az időeredményeket egyben ill. gyorsonként, de azért egy gratulációt vagy némi biztatást semmiből nem tartana oda írni, ha már úgyis írtok egy fél oldalt.
Sok sikert a további futamokra Friciéknek és természetesen a többi magyarnak is aki indul!
513. • 2011-05-08 21:53:52
Kedves Gabi! Ha már ennyire messzire mentél:a rallye helyzetén a fórumozók hozzászólásai sajnos(vagy szerencsére) nem fognak váltztatni. Néhányan közülük majdnem pontosan tudják,hogy miért "tart itt ez a sport",de egy fórumon sem fogják leírni...Vagy ezért,vagy azért... Sokan közülük meg pontosan tudják,hogy "mennyi munka,kitartás,kilincselés kell ahhoz,hogy eljusson egy csapat a rajtig. Éppen ezért "örülnek,izgulnak",vagyis nagyon szurkolnak-jelen esetben-a VB-sikerekért. Viszont esetleg kérdeznek is,hiszen ez egy fórum...
512. • 2011-05-08 21:49:03
Szerintem semmi gond nincs azzal , ha számszakilag is ki van elemezve egy verseny.
Az adatok sok mindent elárulnak, és mindenki azt vonja le belőlük amit akar.
És igenis elég kínos ha ugyanaz a hiba lép fel két egymást követő versenyen, ki kellett volna küszöbölni a hibát.
A felkészítéssel lehetett valami gond szerintem, de ha valaki pontosan tudja miért történt ugyanaz az eset ( tűz ) akkor írja meg, mert mi addig a szobából csak ezekre tudunk gondolni.
511. • 2011-05-08 18:28:18
Kedves Fórumozók!

Legyen már bennetek egy kis összetartás! Ezért tart itt ez a sport, ahol! Örülni kellene, hogy vannak magyarok akik ismét a WRC pontszerző táblázatán szerepelnek!

GRATULÁLOK NEKIK!

Nézzetek már rá a dologra, a szobátokon túlról is! Mennyi munka, kitartás, kilincselés kell ahhoz, hogy ez összeálljon! És itt meg sokan azonnal fröcsögtök, hogy kilóméterenként hány másodperc a 2. versenyükön. Kit érdekel, ez még nem adat! Egy év múlva nézzük majd meg!

Vicc amit csináltok. 339km a versenytáv, azaz, aki 5 perc 39 mp felett kapott az elsőtől, az km-enként 1mp felett kap. Ez az abszolút 7. Akkor a többi béna? Nektek nem megfelelő? Pedig főállású versenyzők, több ezer, tízezer kilómétert ültek versenyautóban... Vagy azonnal a Markko Martin a hibás, aki a vb egyik legtehetségesebb pilótája volt, és elég komoly a háttere. Örüljetek, izguljatok, és inkább sok sikert kívánjatok annak, aki oda tud állni egy gyors rajtjába, ne fújjatok rá!!!

Friciéknek GRATULÁLOK az eredményhez, pár verseny és beérik, amit csináltok! Lesz még idén dobogó! Érdi Tibi előtt le a kalappal, kategóriában végig az elejében volt!

Más nézőpontból, nézzétek meg a Tanak és navigátora súlyát, és a Friciékét (kb 80kg a különbség, ami egy 1200kg-os autónál nem kevés) az két pótkerék! Kigyorsításonként legyen csak 1 tized mp. Hány kigyorsítás lehet gyorsonként? Kilométerenként? Tessék gondolkozni, ha megy!

Örültem.
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k