LCH Tavaszi LADA találkozó
Tapasztalatok és nulla pont
Pethő Tyutyu úgy érzi, elkényelmesedett
2011-08-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684718245
Napi oldal:
57098
Jelenleg:
909
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
144. • 2011-08-12 09:38:31
Mindjuk például azért, mert a ReBull is először a látványos, veszélyes, extrém sportokba ölte a lóvét, majd később hozta a "rendes" autósportba
143. • 2011-08-12 05:56:19
valami mégse működik jól,mivel nézők csak elenyésző számban voltak.(mondjuk itthoni versenyen is egyre kevesebb van)
ezek a tények.
mert a néző a látvány miatt megy,és,ha az a kevés látvány neki túl sokba kerül,vagy fárasztó az út,no akkor esetleg megnézi a videót.
a nézőt ki kell csalni a pálya mellé,mert elfogy a szponzor,és ha azok elfogynak teljesen akkor csak a számlagyárosok autókáznak már.
ITT A HELL PÉLDÁJA!!!MIÉRT A DRIFTBE TESZI A SZPONZOR PÉNZ JAVÁT?I?I?I?I?I
142. • 2011-08-12 00:51:52
Most komolyan ezen is elkezdtek vitázni? Én Esztergom mellett lakom ami nem dél, és hamarabb leértem volna Aradra mintha Zemplénbe kellett volna mennem, szóval ne kezdjük már a messze van mert külföld. Új pályák...ez a rally lényege, sőt a szállás se hiszem, hogy drágább lenne ott mint nálunk.
Az meg, hogy duzzogunk, mert itinerből nem tudunk menni, mindenki köszönje magának.
141. • 2011-08-11 22:24:35
Pingvin!
Teljesen igazad van, ha nincs miből akkor nincs miről beszélni szontyoli

De én azokra gondoltam - bár ez a hozzászólásomból igaz nem jött le - akik gondolkodás nélkül rávágták, hogy márpedig Ők nem jönnek le, függetlenül attól, hogy megtehetnék-e vagy sem.

Sajnos ezek között nem kevés tehetős "versenyző" is volt. Szerintem bánhatják a döntésüket!

140. • 2011-08-11 21:36:39
Inkább örüljetek annak, hogy így is van, akinek nagy örömet szerzett az aradi verseny - lásd ervinbv előző oldalon olvasható hozzászólása!
Köszi a képeket Ervin!
139. • 2011-08-11 21:27:40
Messze nem akarat kérdése... Pingvinnek van igaza. Sajnos sírok
138. • 2011-08-11 20:01:53
Van például svájci frankos hiteled????
Ha van, neked is tudnod kellene, nem minden akarat kérdése !!!!!
Ha nincs akkor most már tudod.
Nem sokan vannak ma itthon akik néhány 10 km-nél többet tudnak utazni a rallyért, vagy bármi másért.
137. • 2011-08-11 19:55:50
Elsősorban akarat kérdése!
136. • 2011-08-11 19:25:56
ez nyilván csak fáradtság kérdése....
135. • 2011-08-11 18:40:48
A Te hozzáállásoddal nem érdemes kivinni. Viszont azokéval akik rajthoz álltak azokéval mindenképp!

Ha vetted volna a fáradtságot, hogy kigyere és nem csak videón látottakból fikázz a fotelből, lehet Te is más véleményen lennél!
134. • 2011-08-11 18:31:03
Szóval megéztem a Kazár féle videót.Feltünt,hogy nincsenek nézők!!!Hol voltak?Mindenki itthon maradt?Érdemes kivinni versenyt?Így valakinek rövid távon olcsóbb?
nem jól látom?
133. • 2011-08-11 18:24:06
Martin már 4 évvel ezelőtt is nagyon tudott.És valóban itt az ideje már, hogy komolyabban vegyék!!!!!
132. • 2011-08-11 15:53:18
Gratula Demjén Martinnak!

Mégiscsak jó kocsi az EVO VI ??? helyeslek király

És végre Janika nyert!
Csak sajna nem voltam ott és nem láttam élőben a versenyt...
131. • 2011-08-10 10:55:56
Egy elképzelt telefonbeszélgetés:
A) Szia, baj van , kilyukadt a hűtő.
M) Ugyan, hát ezt tiltott szervizzel meg tudjátok oldani.
A) Nem tud bejönni a szervizkocsi, és rövid az etap.
M) Akkor vége.
A) Nem lehetne a Mecsek inkább 2 nap, 2 verseny?
130. • 2011-08-10 09:33:34
" én a 3. és a 8. gyors vizesárkánál álltam, ott nem történt semmi"
Ezek szerint a nagy ASI sem tud mindent, mert a cikkírót rossz vizesárokhoz küldte. Inkább edzéskártya ügyben kellett volna jobban figyelni. vigyorgok
129. • 2011-08-10 09:16:21
De most tényleg…
Egyszer rájön, hogy nem megengedett eszközökkel játszik?
- turbó
- átvágott pálya
- incidens a kerékkulccsal
- tiltott szerviz
- tiltott tréning

És mindent ki lehet magyarázni, meg piros telefonon pár szavazatért elintéztetni.

Most meg az mondja a „versenybírók úgy vélték”?

Majd megkérünk egy újságírót gyártson a saját szavaival egy homályos összeesküvés elméletet?

Komolyan gondolom felháborító, ami itt megy! El kellene ismerni, most tényleg igazoltan megsértette a pályabejárás szabályait, lejáratta a magyar mezőnyt, és főképpen manipulált az azonosító jelzéssel.
128. • 2011-08-09 17:41:21
Na, de most komolyan.
Már ott tartunk, hogy egy kommunikációs cég meséli el helyettük a tutit, és a meséből az derül ki, hogy ők nem is tehetnek semmiről, ott sem voltak, de a kövek bezzeg igen.
És hogy már előre tudták, hogy ez lesz...
Tehát mindenki hülye, csak ők nem!
Lásd: RVO.
127. • 2011-08-09 15:02:19
„Büntetést kaptam, mert a versenybírók úgy vélték, többször jártam be verseny előtt a pályát, mint ahányszor a szabályzat engedélyezte. Amikor a Felügyelő Testület kiszabta rám az egyperces büntetést, nem akartam vitatkozni, így nem fellebbeztem. Döntésükkel nem értek egyet, mert én mindenben a versenykiírást követtem, szabályosan készültem a futamra. Ennek ellenére nem akadékoskodtam, minden figyelmemet a versenyre fordítottam, hogy bizonyítsam, képes vagyok hátrányból indulva is az első hely megszerzésére. Sajnos egy nagy kő szó szerint eltérített a cél felé vezető útról.”(rvo.hu)

Ez vicc. Itt többen is más műsort néznek. Szégyen......
126. • 2011-08-08 14:40:11
NA ! Helyre kerültek a dolgok !!! .... nevetek
125. • 2011-08-08 13:14:49
nyilatkozat

És íme a nagy MAGYAR valóság.

"...Engem nem nagyon érdekelnek ezek a dolgok körülöttünk, már megszoktam..."

Lefordítva nekünk mindent lehet, mindent meg is szoktunk tenni, és majd piros telefonon vagy mogyoródon pár szavazatért elintézzük.

FELHÁBORITÓ!

Nem megszokni kellene, hanem messze elkerülni ezeket az ügyeket.

Engem érdekelne, hogy a hamis rajtszám használatáért nem- e kellene külön - igen szigorúan - a versenytől függetlenül büntetni?
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k