This is the rallye. No problem!
Herczig Norbi töréstesztet hajtott végre Bükfürdőn
2011-06-09
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
743364995
Napi oldal:
5271
Jelenleg:
1233
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Szombathely Rallye
oldalanként | csökkenő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
1. • 2010-05-23 12:33:49
VÉGRE :)
Szerencsére csak nevében változott a futam :)
Viszont szállásban nem lesz hiány,csak győzzék kifizetni :D Ugyanis Bükfürdőn szinte nincs más cska Hotelek/Apartmanok/Szállások :) Este meg lehet mártózni a gyógyvízben a német/osztrák nyugdíjasok között :)
3. • 2010-05-25 18:56:05
Nagy esély van rá, hogy ismét szép kis nemzetközi mezőny jöjjön össze OB futamon! Nagyon jó gyorsok, barátságos időterv... LINK!
4. • 2010-05-25 20:32:07
Óóóóó ez nagyon jó hír. Ha jól fordítom kapnak az osztrákok külön értékelést,és kedvezményes nevezési feltételeket is.
Megnéztem ezt a weblapot és nagyon örültem,hogy valami standon hirdették ők a futamot.

Olyat is hallottam már hogy Manfred Stohl is lehet jönne :)

Talán idén az első normális futamot rendezik az ORB-ben :)
6. • 2010-05-25 22:24:26
jól látom hogy a verseny majd 80%-a közút? nem rossz...
7. • 2010-05-25 23:10:00
Sztem valamit elnéztél. Ezek mind erdészeti utak,illetve laktanyai.
8. • 2010-05-25 23:16:31
Hülyén fogalmaztam, az össztávból...
9. • 2010-06-02 18:29:27
kar h nm jon Prokop, megkapta van a csomagot vigyorgok
10. • 2010-06-02 19:47:05
RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI 2010.
III.5. Az ORB versenyek jellemzői
Minden Rallye versenyt úgy kell tervezni, hogy az össztáv és a gyorsasági szakaszok
aránya nem csökkenhet 25% alá.

Ez vonatkozik a Rallye2-re is…
11. • 2010-06-02 19:58:08
Az biztos h Prokop megkapta volna az oroszlán barlangban...Nem is kérdés. Asitól annyit kapnak, h nem győzik hazavinni.....Még a kedvencek is...Jani kivételével
12. • 2010-06-02 21:08:37
Igazad van András 79. Egyik osztálynak kicsivel több mint 21 százalék, a másiknak pedig kicsivel több mint 23 százalék. Jók az arányok... Nevetséges, de legalább lesz verseny.
13. • 2010-06-02 21:47:22
Pedig egy első napos Vasvár környéki szervizparkkal kompakt kis verseny lenne versenyzőknek, nézőknek egyaránt...
14. • 2010-06-02 22:10:53
Összehasonlításképpen: az idei Barumon az össztáv 43,98 %-a lesz gyorsasági szakasz!
15. • 2010-06-02 22:25:02
Inkább olvassátok el mégegyszer a Veszprém Rally-s cikket,majd ezekután tegyétek össze a kezeteket,hogy egy ilyen murvás versenyt tudtak a szervezők összeállítani.
Még 3 hét van a futamig de már most dobáljtok rá a mocskot... neszóljszám
16. • 2010-06-02 23:44:12
Szerintem senkinek sincs baja maga a versennyel, hanem a távval, ami tényleg nevetséges. 2 éve voltam , az nagyon tetszett az eső ellenére is, sőt az csak javított rajta, várom a verseny ott leszek biztos.
17. • 2010-06-03 07:17:30
Senki nem dobálja a sarat. A kedvenc versenyem a szombathelyi, illetve most más a bükfürdői. Tényeket közöltünk, melyek le vannak írva a kiírásban. A szabály az szabály. A sárdobálás, az a salgón volt, ami szerintem jogos volt bizonyos szempontokból. Pedig régen szívem csücske volt az a verseny, mivel itt születtem, és itt élek.
18. • 2010-06-03 10:45:45
_Mike_,

sokakkal ellentétben nekem is az egyik kedvencem a Szombathely környéki verseny, eddig minden évben megtaláltam a számításomat ott! Emellett a nyugati országrésznek is szüksége van egy ilyen versenyre.

Amiről beszélünk:
1. a szövetség kiadja az RVSZ-t, amiben leír szabályokat. Amúgy ennek 3. változatában módosították ennek a pontnak a megfogalmazását (szvsz ez még most sem korrekt), de a lényeg a 25 %. Az útvonalat valamiért elfogadták úgy, hogy az nem felel meg a szabályoknak. Miért?
2. ha már két régióban rendezik az egyik és másik napot, akkor a rövidebb etapok miatt miért nem lehetett a szervizparkot lehozni a szomati napra dél felé? Rövidebb etap, elégedettebb versenyők és emelett több néző bevonása (emlékezzünk: "ralifalu"). Tudom, nagyobb szervezést igényel a rendezőtől és több pénzt, de utóbbit a versenyzők, segítők, nézők etapon fogják elfüstölni. (Differenciál(tat)nám a versenyek nevezési díját a gyorsasági szakaszok kilométerarányának megfelelően!)
3. Az elégedetlen versenyző nem nevez, kiesik a nevezési díja, nincs miből versenyt rendezni, az elmarad.

Úgy gondolom, hogy a következetes, komplex gondolkodásmód hiányzik egyre inkább, amit sok eset példáz mind a szövetség, mind a rendezők részéről.

Ettől függetlenül várom a futamot!
19. • 2010-06-03 16:56:29
Ez rendben van értem amit mondtok,de mégis úgy éreztem a hsz-eitekből hogy már most megy a nem tetszés.
Az egyik napi vasvár környéki szervizparkhoz.
SZERINTEM.

Bükfürdő nem támogatná a futamot ha csak 1 napig sátoroznának náluk. Most 3 napot eltölt az egész mezőny a fürdővárosban,minden a Fürdő parkolójában fog zajlani, valószínüleg hatalmas bevételeket fog ez hozni a fürdőnek és a nagyobb hoteleknek a fürdő mellett. Főleg hogy Bükfürdőn a seggáztatáson kívül szinte mást nem is lehet csinálni :D
Én így gondolom,hogy ezért is van így a futam. Ami sztem nem okozhat akkora gondot.
Nézői szempontból biztos nem mert az azonos napi gyorsok viszonylag egy környékre koncentrálódnak és olyan nagy távolság nincs.
Sajnos Szombathely kiutál mindent a városból ami kicsit hangosabb és gurul... neszóljszám
De úgy érzem az idei évben az egyetlen normálisan megrendezett futam elé fogunk nézni. Remélem az osztrákok jönnek tömkelegével,elég nagy promóciója van kint a futamnak :)
20. • 2010-06-03 17:15:02
RTE-nek mikor lesz kiírás? MEr ugye versenynaptárban benne van. És 2 hét mulva verseny.
Szombathely Rallye
oldalanként | csökkenő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28 293001
020304 05 060708
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
2024.12.06-10.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k