Több, mint 120 autó a Salgó Rally-n
Átvételi idős nevezési lista + térképek
2013-06-11
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764032646
Napi oldal:
171655
Jelenleg:
1311
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
569. • 2011-02-08 12:12:51
Tisztelt versenyzők!! Sajnos az RTE honlap technikai okok miatt nem üzemel. Viszont a HÍRBLoG elérhető ezen a megadott oldalon:http//rtehirek.freeblog.hu! A tervezett ideglenes versenynaptárunk egy pár napon belül feltöltésre kerül!!! Viszont végleges versenynaptárat csak a MNASZ végleges versenynaptár kiadása után tudjuk véglegesíteni!! Szíves elnézéseteket és megértéseteket előre is köszönjük. Üdv Előd
568. • 2011-02-08 10:38:15
Így a nagy holt szezon kellős közepén nem lesznek versenyzői riportok, ki mivel indul, hogy áll a felkészüléssel, mit vár 2011-től??? Egy kis beszámolósdi színesebbé tenné ez a csendhangulatot...
567. • 2011-02-07 22:08:07
Sziasztok! Létezik, hogy nem műxik az RTE.HU, vagy csak én vagyok balfácán? bizonytalan
566. • 2011-02-07 14:24:30
Szerintem kacsa. Elég furcsa lenne, hogy a minősített licences versenyzőket "hozzátolják" a túra mezőnyhöz. vigyorgok
Lehet, hogy a közös versenyre gondolsz? Mert a kettő nem ugyan az.
565. • 2011-02-07 13:12:28
Ha jól tudom volt olyanről szó, hogy a R2-t hozzátolják az Rte-hez, ez igaz, vagy csak kacsa volt?
564. • 2011-01-27 11:28:39
Tisztelt versenyzők,csapatok!! Az RTE honlapján megjelent a BMW kupák kiírásai. Megtaláljátok a Hírblog menü alatt!!! Jó böngészést. Üdvözlettel: Előd
562. • 2011-01-22 23:12:00
Kedves versenyzők!! Egy pár oldalon kinn van az idei év H-csoportos BMW kupa tervezete!! Olvasgassátok figyelemmel.....Üdv
561. • 2011-01-06 18:56:06
Igen aszfalt!!! és olyan gyorsokkal hogy uhhhhh..........Sok sikert minden egyes versenyzőnek erre az évre!! Üdv
560. • 2011-01-06 17:48:18
Köszi a gyors reagálást, nagyon jól döntött a vezetőség, hogy a 1.5-es szorzót nem erőlteti, viszont a 2 murva még mindig necces lesz sok versenyzőnek.... A Vác rally aszfaltos lesz ugye?
559. • 2011-01-05 12:35:12
Sziasztok!! Minden fenn van a RTE honlapján!! Persze az erre az évre vonatkozóan!! Üdv
558. • 2011-01-04 19:26:53
Sziasztok!! Először is BUÉK mindenkinek. Legyetek egy kis türelemmel és egy két nap és felteszi az Iván!!! Üdv
557. • 2011-01-04 16:58:57
Igencsak időszerű lenne már, mert már 3 hónap sincs a kezdetekig... Valami kis infót azért RTE vezetősége néha csepegtethetne nekünk!
556. • 2011-01-04 10:20:24
2011-es Alapkiírás mikorra várható? (I. Nevezői körlevél)
Lassan időszerű lenne.

BÚÉK minden RTE-s kollégának
555. • 2010-12-06 11:13:20
Tisztelt RTE versenyzők , csapatvezetők !
Biztos lesz aki meglepődik majd , de ezúton keresünk támogatókat a IX. Ózd –Rali megrendezéséhez , mert más lehetőséget már nem nagyon látunk … Az idei versenyünk is megmutatta ,hogy csakis kizárólag a nevezési díjak nem elegendőek egy színvonalas RTE verseny megrendezéséhez és helyi szponzoraink a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tudnak több támogatást biztosítani ! A legtöbb helyi vállalkozás térségünkben a talponmaradásért küzd , örülnünk kell annak is , hogy szerény módon áldoznak sportágunkra , de ettől több jövőre sem lesz ! Mi mindig a Prológ bevételével pótoljuk a verseny költségeit , de immáron sokadszor fordult elő , hogy Fortuna nem kedvezett nekünk és a prológ napján a rossz idő elriasztotta a nézőket , ill. a pályajavítás költségei jelentősen nőttek az elmúlt években és a sajnálatos baleset miatti csúszások okozta többletköltségekkel együtt versenyünk sajnos veszteséges lett ! Kihangsúlyoznám , hogy minden nekünk dolgozó ki lett fizetve és senkinek sem tartozunk egy forinttal sem , mert az így tisztességes ! DE – bár nem illik így mondatot kezdeni - hasonló kondíciókkal , egy színvonalas 2 gyorsaságiból álló és 70 km-es össztávot biztosító versenyt NEM TUDUNK nektek rendezni és ha nem találunk rövid időn belül megfelelő támogatói hátteret , akkor 2011-ben RTE – versenyt rendezni nem fogunk !
Ezúton kérünk mindenkit aki ebben érdekelt , hogy próbáljon segíteni ! Bármilyen megoldás érdekel minket !

Dr. Ádám Antal , Lódoki
hbrkase@gmail.com , 30 / 22-888-93
554. • 2010-12-02 22:17:16
Hello.

Ez tök szép meg jó is lenne, ha nem a 2/3 túra saját erőből menne. Az a baj,hogy n3 n2 n1, a3, a2, a1 néha még az 50-es nevezést is kuporgatni kell, de sztem biztos vannak ezzel így feljebbi kat-ban is. Ezt el kell fogadni nektek Micsusoknak is. Ha még ez a létszám sem lenne, akkor 40-50 autója lenne a túrának mindig és a murvásokon meg kb 20-30. Sajnos ezt tette a válság, de kivánom azt mindenkinek, hogy 2011ben full szezont menjen és egy versenyt se hagyjon ki anyagiak miatt. Ha ötösöm lesz a lottón szponzorálom a túrát, ha nem még nekünk is nehéz lesz menni...
553. • 2010-12-01 19:15:41
Sziasztok !
Szerintem az hogy 5 verseny legyen ez nem gondoljátok komolyan??, csak 1 szer ess ki műszaki hiba miatt 1 szer ess be és elérsz egy s*** eredményt és vége . ettől mivel lenne izgalmasabb a bajnokság ?,??? hülyeséget ne beszéljünk már.
Az hogy a nevezési díj meg a leg elenyészőbb része a részvételnek azt szerinteem mindenki tudja aki kicsit is komolyan veszi ezt az egészet.
Az tök jó hogy normális áron van mert így aki két szertud csak elindulni az elindul kétszer . ha emeljük az égbe kevesebb versenyt csinálunk szerintetek akkor többen lesznek??,
ha a tescoba a banánból csak 100kg szállítanak egy héten és azt 1500ft adják kilónként tuti úgy sorban állás lessz és amjd úgy nézki de jó f***án fogy a banán dehogy abból a kereskedő nem jár jobban, az tuti. Viszont ha elad 10 tonnát egy héten 200ft kg abból meglehet élni.Gyerekek tanuljátok meg jobb a sűrű fillér mint a ritka forint.
552. • 2010-11-26 00:27:38
Az előttem szólóval teljesen egyetértek, elég lenne 5-6 verseny, de azok fullosak legyenek, tudom hogy nehéz a rendezés, de izgalmasabb lenne a 3 gyorsos versenyeket "erőltetni" 8-9 gyorssal és egységes 50.000.- Ft nevdíjjal. Higgyétek el mindenki kifizetné ezt a kis pluszt, csak komolyan versenyezhessen bajnoki pontokért. Legyen kevesebb verseny egy évben. Nem kell ide szorzó, se minuszolás. A mezőny 2/3-a így is saját pénzből saját élmény miatt megy. Egyeztessünk és szavazzunk. Hajrá Rte!
551. • 2010-11-22 21:54:50
Azért egy jópár okot fel tudnék sorolni a csökkenő légyszám miértjének kérdésére...

Sok a verseny...7-8 futam.
Ennyi nevezési költséget a kisebbek már nem birnak el.
Gondolok itt arra, hogy aki bajnokságba gondolkozik annak 7-8 verseny nevezési és rezsi költsége elég megterhelő , sokszor nem előteremthető.
6 verseny éves szinten , szerintem izgalmasabbá tenné a bajnokságot.Inkább kevesebb de az nagyon jol megszervezve.Nem is kellene a szorzós matekolás.Minden verseny egyforma szorzóval bírjon.
Többen össze tudnák hozzni rá a hátteret,
mert ugye aki bajnokságban gondolkozik az nem 1-2 versenyen akar rajtolni,sőt 1-2 versenyért sokan licenszet se váltanak már...
A murvából szerintem egy is elég lett volna (ja és a két murva volt a másfeles szorzós) ez nagyban befolyásolta a bajnokságot.
És még egy dolog: átrendeződött a turaversenyek térképe.
2010 előtt túlnyomorészt északi ,- keleti régio versenyei adták a bajnoki futamok 70-80%át és a licenszes versenyzők 70%át...hát ez most kicsit átfordult...
az eredmény önmagáért beszél.
550. • 2010-11-22 20:49:15
Sajnos eljutottunk oda, hogy még a túrában indulók is kétszer meggondolják, hogy melyik versenyen indulnak el.
Több versenyzővel beszélgettünk, hogy ha jövőre lesz murvás verseny, bizony megint sokan kihagyjuk, hisz az azért a kocsit fogyasztja rendesen. Meg a gumik, másik futómű, egész autó "átépítése" nem kis költséggel jár. Többen kiegyeznénk egy legendás Salgó ralival, Tamási ralival, vagy akár Mecsekkel is....
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k