gyurma
Nattán György
2016-01-20 17:54:54
utolsó bejelentkezése
gyurma

143 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686841665
Napi oldal:
171903
Jelenleg:
1615
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
2011-04-15 22:01:27
Roni: A következményektől.

Takibácsi, Lenkenéni, Mannuory, vagy hogy szólítsalak :)

Nem unalmas ez a TóthImi lemez?

Az, hogy az RSB nem bírt az elnökséggel, az részben igaz. Nem nagyon lehetett volna nyíltan elmondani a történteket másképp, meg részemről bőven elég is volt.

De továbbra is azt mondom, amit decemberben, hogy az MNASZben a két alelnök miatt alakul ki ez a helyzet. Tamás egyszerűen nem képes a saját hatáskörénél maradni,ráadásul olyan a világnézete, ami számomra teljességgel elfogadhatatlan, Miklós pedig alá van neki több oldalról rendelve, ez működésképtelen. Az Elnökség szerintem nem sokat vitázott még, ők döntenek helyettük is.

Előzetes elnökségi közleményt például sokat olvastam, de ezek jóváhagyásáról legalább utólag, még nem nagyon... Lehet, hogy figyelmetlen vagyok.

Amúgy sok mindenben igazatok van, például hogy fura dolog lemondani, és utána erölködni, hogy Balázs legyen az utód. De abban az RSB-ben volt pár ember, akit velem ellentétben még rá lehet venni az első soros munkára, és ezt sajnálnám veszni hagyni, ennyi az oka, meg hogy szeretném, ha működne ez a történet.

Vagyunk még így egy páran, egy hónapja azt gondoltam, hogy mosolyogva fogom olvasni itt a marakodást, és eszem ágában nem lesz megszólalni sem. Sajnos még nem megy, de jó úton haladunk. Csak sajnálom azt a 10 évi munkát, amit az autósportba tettem, és valahogy mindig oda jutok, hogy próbálom a szerintem helyes irányba tolni a mérleg nyelvét, ahogy pl. Ernő is.

Mindegy, amit lehetett megtettük, innentől majd kiderül, hogy "mit hoz a jövő", tényleg csöndben maradok kicsit.
2011-04-15 15:17:38
És hogy miért nincs 40+ szavazat?

Mert félnek, ilyen egyszerű!

Sorolhatnám azokat akik nem oda, vagy nem szavaztak a fentiek miatt, ahova szerettek volna, ha nincs más szempont, csak a sportszakma.

Kérdésed pedig álnaív, te pontosan tudod mi ment a háttérben az elmúlt két hétben.
2011-04-15 15:10:07
Azért csűröm -valóban- mert nem mindegy, hogy a szavazók hány versenyzőt takarnak, talán valamit számít a véleményük még...

Persze jogilag nincs minősített többség, de azért felelős ember nem nevez ki olyat, akire kevesebb szavazat érkezett.

Cselényi Balázs viselt dolgai nem több, mint szóbeszéd, egyetlen jogerős elmarasztalás nincs ellene, és még csak vizsgálat sem folyik, ahol felmerült volna a neve.
Ezért én is kérlek, hogy ne csűrd-csavard, Balázs szakmailag feddhetetlen, semmilyen dokumentum nem szól ellene.

A lejárató hadjáratot, amit néhány sértődött ember indított, még ne soroljuk ide, majd ha esetleg "elítélik" (mert ugye én is kaphattam a fegyelmi bizottság mostani vezetőjétől egy vicces, és teljesen szabálytalan 5 milliós büntetést, nem csoda, hogy sosem lett jogerős, nem is lehetett volna), és az jogerős is lesz, akkor térjünk rá vissza.

Addig viszont ez nem lehet szempont!

A tagok döntöttek, az Elnökség is fog.

Csak azt felejtitek el, hogy semmi mást nem kellene csinálni, csak nem akadályozni a rallyesportot, akkor ment volna, menne magától, illetve a tenni akaró (pl Balázs) emberektől!

Endre is tenni akar, ez nem vitás, csak nagyon rossz fele indult, és még így is hetek alatt szembe fog kerülni az alelnökökkel, ha őt nevezik ki "esetleg".
2011-04-15 13:40:46
Bocsánat, nem a szavazatukat, hanem meggyőződésüket nyíltan vállalók közül, ez nagy különbség, mert többeknél ez eltér a leadott szavazattól.
2011-04-15 13:38:57
Valóban nem. Mondjuk érdekes, hogy a szavazatukat (látszólag) nyíltan vállalók közül csak 14-en nevezték meg Endrét, 40 fölött Balázst. Persze lehet, hogy a válasz függ a kérdező személyétől is egyeseknél :)

Az mindenesetre szintén érdekes, hogy csak két jelöltre érkezett a közlemény szerint jelölés, hiszen volt érvényes Dudás Gyula szavazat (nem is egy) tudtommal. Gondolom ezek a szavazók visszavonták a szavazatukat, és újat adtak le, mert a végeredményben nem szerepel ilyen szavazat.

Azt azért mondhatjuk, hogy a szavazók többsége Cselényi Balázst szeretné szakágvezetőnek, ugye?

És ha nem az egyesületeket számoljuk, hanem az egyesületekhez tartozó licenszes versenyzők számát, akkor a döntő, minősített többség is bőven megvan, persze ez jogi értelemben nem számít, de sokat elmond a többség akaratáról... Meglátjuk az elnökség ezt hogyan értelmezi.

Nem leszek meglepve, ha nem lesz kinevezve a legtöbb szavazatot kapott jelölt...
2011-04-14 16:17:13
Régóta bevett gyakorlat, hogy késve adják fel pl a nevezési díjat. Ezzel akkor nincs baj, ha pl megbeszélik a rendezővel, hogy valami miatt késve tudnak csak fizetni, és ezt ők tudomásul veszik. Viszont sokan egyszerűen nem fizetnek, csak késve, vagy a helyszínen. Azt gondolom, hogy ők nincsenek fent a listán...

A gond a rózsaszín csekkel szokott lenni, mert az olykor 10 nap a alatt ér oda, és ha nem faxolják le az igazolást, akkor lehet, hogy csak 10 nap múlva derül ki, hogy időben feladták - ezt igazolni is kellene.

Szóval nem kell aggódni, ez -szerintem- csak a rendező figyelemfelkeltése a szabályok betartására, indulni fognak a lemaradtak is, ha rendezik az elmaradásukat.
2011-04-14 15:08:31
Hát, én szerintem nem pisáltam szemben, sőt, megfeszülve próbáltam együttműködni, amíg érdemes volt!

Amikor az MNASZ sportszakmai alelnöke az Eger Rallye kezdete után (!) telefonos körszavazást tart arról, hogy lehessen egy adott autóval (N4) olyan kategóriában indulni a már elindult versenyen(!), amibe a szabályok szerint deklaráltan nem mehet (R4)(hiszen le van írva, hogy minek kell megfelelni, hogy mehessen), és egy ilyen felvetésre nem az a válasza, hogy olvassátok el a szabályt, hanem IB szavazást kezdeményez telefonon, akkor mosolyogva hátradőlök, és megállapítom, hogy nagy szerencse, hogy lemondtam, mert különben mehetnék fegyelmire amiatt, amit mondanék neki szakágvezetőként!

A mai közlemény, és az elmúlt hetek munkája, amit többek között az MNASZ tisztségviselői folytattak annak érdekében, hogy számukra kedvezően befolyásolják a jelölést, megint csak megerősít abban, hogy nagyon jól döntöttem! Nekem nincs helyem ebben a rendszerben, amíg ilyen a hozzáállás.

Hát ezért mondtam le, és milyen jól tettem!

2011-04-14 14:46:58
Elgondolkodtató az Elnökség új közleménye:

"(...) Az MNASZ Elnöksége a jelenlegi gépkönyvezési rendszer – fenti szempontok szerinti - átalakítását tervezi. A jelenlegi rendszer gyenge pontjainak felderítése érdekében az MNASZ Elnöksége teljes körű belső ellenőrzést rendelt el, mely ellenőrzés át kívánja világítani az elmúlt évek gépkönyvkiadási gyakorlatának műszaki és gazdasági vonatkozásait.

Fentiekkel párhuzamosan az MNASZ Elnöke fegyelmi vizsgálatot kezdeményezett az MNASZ gépkönyvekkel kapcsolatos adatkezelési és MNASZ tulajdonú eszköz elszámolási anomáliák ügyében.

MNASZ Elnökség"

Tudvalevő, hogy mi Cselényi Balázst javasoltuk szakosztályvezetőnek. Ez nem csak a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye, hanem úgy néz ki, hogy megmozdult a rally-s társadalom, és a legtöbb jelölést Balázsra adták be.

Furcsa, hogy a jelölések beérkezésének határnapján, amikor már jól látható, hogy Cselényi Balázsra érkezett a legtöbb jelölés, megjelenik egy ilyen közlemény.

Furcsa, hogy nem csak általános vizsgálatot kezdeményeznek, hanem rögtön fegyelmi eljárást is, viszont nem közlik az eljárás alá vont személy(ek) nevét.

Csak remélni tudom, hogy ez a közlemény nem azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen kinevezni a magasan legtöbb szavazatot kapott jelöltet a szakág élére, mely kényelmetlen lenne azok számára, akik tartanak tőle.

Ráadásul aki elfogulatlanul figyelemmel kísérte az elmúlt évek gépkönyvezési gyakorlatát, az tudja, hogy megalapozatlan a felvetés, hogy visszaélés történt volna, nyilván ez is ki fog derülni hamarosan.

Addig pedig szintén csak remélni tudom, hogy a következtetések levonásával megvárják az eljárás végét, azt gondolom, hogy nem csak a büntetőeljárás alá vont személyeket illeti meg az ártatlanság vélelme!

Remélem, hogy az MNASZ Elnöksége nem követi el azt a hibát, hogy figyelmen kívül hagyja a jelölésre felkért tagok véleményét, és kinevezi szakágvezetőnek a legtöbb szavazatot kapott személyt!

2011-04-14 14:46:58
Elgondolkodtató az Elnökség új közleménye:

"(...) Az MNASZ Elnöksége a jelenlegi gépkönyvezési rendszer – fenti szempontok szerinti - átalakítását tervezi. A jelenlegi rendszer gyenge pontjainak felderítése érdekében az MNASZ Elnöksége teljes körű belső ellenőrzést rendelt el, mely ellenőrzés át kívánja világítani az elmúlt évek gépkönyvkiadási gyakorlatának műszaki és gazdasági vonatkozásait.

Fentiekkel párhuzamosan az MNASZ Elnöke fegyelmi vizsgálatot kezdeményezett az MNASZ gépkönyvekkel kapcsolatos adatkezelési és MNASZ tulajdonú eszköz elszámolási anomáliák ügyében.

MNASZ Elnökség"

Tudvalevő, hogy mi Cselényi Balázst javasoltuk szakosztályvezetőnek. Ez nem csak a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye, hanem úgy néz ki, hogy megmozdult a rally-s társadalom, és a legtöbb jelölést Balázsra adták be.

Furcsa, hogy a jelölések beérkezésének határnapján, amikor már jól látható, hogy Cselényi Balázsra érkezett a legtöbb jelölés, megjelenik egy ilyen közlemény.

Furcsa, hogy nem csak általános vizsgálatot kezdeményeznek, hanem rögtön fegyelmi eljárást is, viszont nem közlik az eljárás alá vont személy(ek) nevét.

Csak remélni tudom, hogy ez a közlemény nem azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen kinevezni a magasan legtöbb szavazatot kapott jelöltet a szakág élére, mely kényelmetlen lenne azok számára, akik tartanak tőle.

Ráadásul aki elfogulatlanul figyelemmel kísérte az elmúlt évek gépkönyvezési gyakorlatát, az tudja, hogy megalapozatlan a felvetés, hogy visszaélés történt volna, nyilván ez is ki fog derülni hamarosan.

Addig pedig szintén csak remélni tudom, hogy a következtetések levonásával megvárják az eljárás végét, azt gondolom, hogy nem csak a büntetőeljárás alá vont személyeket illeti meg az ártatlanság vélelme!

Remélem, hogy az MNASZ Elnöksége nem követi el azt a hibát, hogy figyelmen kívül hagyja a jelölésre felkért tagok véleményét, és kinevezi szakágvezetőnek a legtöbb szavazatot kapott személyt!

2011-04-08 15:10:26
Roni,

ami a gépkönyveket illeti, ez egyszerűen már vicces... Ahhoz, hogy a titkárság elfogadja az elszámolást (mert ugye az ATB ahogy helyesen írják csak egy igazolást ad, hogy átvette a pénzt, a számlát a titkárság küldi ki), ahhoz le kell adni tételesen alvázszámmal, rendszámmal a nyilvántartást. Ez bármikor visszakereshető, és összevethető a forgalomban lévő gépkönyvek sorszámával, vagy a rajtuk lévő cimke sorszámával, amivel szintén tételesen el kellett számolni.

Elképzelésem sincs, hogy szerintetek hogyan lehet "matekolni" egy dupla azonosítós dokumentummal. A gépkönyv-adatbázis tehát alvázszámmal, rendszámmal megtalálható a titkárságon, ellenőrizd!

Volt korábban zsebre gépkönyvezés, ezt pont Balázs idejében számolta fel az ATB, mivel volt, aki "kiszállási díjat" kért a gépkönyvezésért.

Ami a Forma1-et illeti, igazad van, tiltott helyen volt, ha szigorúan vesszük. Az más kérdés, hogy kinek a "parancsára" lett ez felfújva. Az, hogy valaki sportszeretetből (napi 4 ezer Ft-ért) dolgozik évekig a Forma1-en (asszem 4 napra kaptam 4 éve 17ezer Ft-ot, ha jól emlékszem), az nem is számít, csak az, hogy beállt valakinek a helyére, aki épp pihenőt tartott, és helyettesítette. Mert erősíts meg, hogy a mellény jó volt oda munkavégzésre (!), csak nem az viselte, akinek ki lett osztva. Ezen évekig lovagolni talán nem az a szint, amit erőltetni kellene.

Ami az Egri súlymérést illeti, egy pár hónapos akkumulátor lett váratlanul zárlatos, és mivel az előző évekig bírta, nem vittek magukkal tartalékot. Arra pedig nem kellett rájönni, hogy hálózatról is lehet üzemeltetni, csak a BOSCH-út végén viszonylag kevés volt a 230V-os aljzat, ami működött.

Szerintem jogerős büntetése neki sem volt (sem nekem, sem a MAFCnak, sem a főmumus Tóth Iminek), így amnesztiát sem kaphatott (kaphattunk)!

Ezek azért talán lényeges eltérések az írásodban a valósággal összevetve...
2011-04-06 10:16:42
Kedves Bitu!

Te is aláírhatnád, mindjárt értené a motivációdat mindenki :)

Sajnos te is azok közé tartozol, akik meg vannak győződve arról, hogy a rendezők és a versenyzők érdekei ellentétesek. Ez nem így van, ami rrossz a rendezőnek, az rossz a versenyzőnek is.

Az, hogy egy nap kétféle gyorsasági van, az nem feltétlenül negatív, főleg, ha az egyik 25 km. Nagyobb a veszteség, ha ki kell venni, de nagyobb a sportértéke is.

Gyorsasági törölve nem volt, csupán a mezőny egy részének lett etap ott, ahol a balesetek miatt más megoldás nem volt.

Ami a több órás várakozást illeti, talán te is tudod, hogy ez nem a rendező döntése volt, hanem az IB "kérte", hogy változtasson a tervezett lebonyolításon.

Ami a gyorshajtás-büntetést illeti, ez igenis a versenyzők érdeke, mert egyrészt akik betartják a szabályokat, azok nem kerülhetnek hátrányba, másrészt pedig ha a helyi lakosok elkezdenek írogatni, hogy száguldozás van, akkor arrafelé többet nem kell etap útvonalat vinni, vagy pályát bérelni...

A napi 150 versenyautót pedig remélem nem mint túl nagy számot írtad, jó lenne ennek a duplája, nem is volt olyan régen, amikor annyi volt!

2011-04-05 12:15:14
Szaisztok!

Mint biztosan tudjátok lemondásunk után Botka Endre megbízott szakágvezető lett, a "rendes" szakágvezetőt a rallye licensszel rendelkező tagok jelölhetik, és ez alapján nevezi ki az Elnökség.
Én nyilvánvaló, hogy nem vállalom újra ezt a megbízást, de Cselényi Balázs hajlandó ennyi időt, energiát áldozni az életéből, ha megválasztjuk. Azt gondolom, hogy ő képes továbbvinni azt a vonalat, amit mi elkezdtünk, már csak azért is, mert hasonló elképzeléseink vannak a jövőről, és a munkatársakról is.

Talán ez a pár hét a felső vezetést is meggyőzte arról, hogy sok mindent másképp kell csinálni.

Amennyiben egyetértetek, akkor támogassátok, segítsétek őt, én is így fogok tenni.

Nattán Gy.
2011-03-29 15:36:40
Ha a sport vereségéről beszélsz, akkor valóban nem.

Bár te sem vagy már fiatal, (még ha nem is bácsi), de ha 20x ennyit élnél, akkor sem lenne fele tudásod sem autósport ügyben, mint Laci bácsinak, akit a szádra vettél.

Ő egy felügyelő, vele akkor találkoznak a versenyzők hivatalosan, ha épp a kizárás határán vannak. Ebben az esetben nehéz népszerűnek lenni. Az, hogy neked fogalmad sincs, hogy milyen háttérmunkát jelent ez a tisztség, az meg nem őt minősíti.

Mondj egy népszerű felügyelőt! Ez a tisztség, és sok másik nem a népszerűségről szól, ezért is eleve rossz hozzáállás a támogatóitok által népszerű embereket tolni előre.

A ti időtök van itt valóban, meglátjuk mire mentek vele...

Csak ha majd ne adj' Isten magától összedől az egész, akkor légyszi ne ezt a "mert az ellenzék szétrombolta" dumát vedd elő, már nagyon unalmas.

És nyugodtan írd alá, nincs mitől félned!


2011-03-29 10:07:47
Kedves Péter!

Nagyon furcsa nekem, hogy hozzáértőként néha mennyire nem látod a fától az erdőt… Decemberben átveszel egy szakágat, olyan állapotban és helyzetben, ami stabilnak éppen nem mondható. Vannak dolgok, amiket nem lehet felülírni két hónap alatt. Például nem illik az RTE-t hirtelen elküldeni az MNASZ rendezvényekről. Három ilyen rendezvényről született idénre megállapodás, és biztosíthatlak, hogy nem voltam boldog tőle már tavaly sem, szerintem ebből jól nem lehet kijönni senkinek. Kellett volna egy év, hogy helyre tudjuk tenni a dolgokat.

Ami az egri versenyt illeti, bár tudom hogy szerinted ez egy jól jövedelmező üzleti vállalkozás (ahogy szerinted az RTE is), de ennek ellenére rezgett a léc, hogy egyáltalán meg tudja-e rendezni a rendező.

Amikor azt mondod, hogy előtérbe helyeztem az RTE-t az ORB érdekeivel, akkor melyik érdekükről beszélsz? A korán keléshez fűződő érdekükről? A tiszta pályán haladásról? A mindenáron elöl versenyzésről? Felügyelőként pontosan tudod, hogy a dolgok nem feketék és fehérek. Mindent meg lehet magyarázni, és mindennek az ellenkezőjét is.

A leköszönt RSB tiszteletben tartotta a korábbi megállapodásokat, és mérlegelte a lehetőségeket. Úgy döntöttünk, hogy az ORB nyugodt versenyzésének az a legjobb záloga, ha minél hamarabb túl vagyunk az RTE-n, és ha ott esetleg gond van, akkor az ő „kárukra” tudunk időt nyerni.
Ez ezzel a mostani megoldással nem lehetséges, így a vonatozás nem merülhetett fel az eszement várakozási idők miatt nálunk.

A legjobb megoldás az lett volna, ha az RTE a komplett ORB után megy, de ez nem vállalható az RTE értékelési és lebonyolítási rendszerével, így ez azt jelentette volna, hogy ők nem vesznek részt a rendezvényen, ami annak lemondásához vezetett volna.

Persze miután megjelent a kiírás, véget ért a nevezés, a szlovákok, nélők, stb. számítottak ránk, akkor már könnyű volt nyomást gyakorolni mindenkire, nyilván ekkor már nem lehetett felelősséggel lemondani egy rendezvényt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ezeket a kényszerítő intézkedéseket egy felelős RSB is kikényszeríthette volna korábban. Egyrészt mert nem értünk vele egyet, másrészt mert jó eséllyel ilyen körülmények között nem lett volna verseny.

Az egésszel egyébként az a legnagyobb baj, hogy olyanok szólnak bele mindebbe, akik nem kompetensek, és nincsenek az információk egy részének birtokában, és hogy tényleg elhiszitek, hogy bárki a rendezők, vagy az RTE érdekeit védi az ORB-vel szemben.

Én azt gondoltam, hogy egy szakágvezetésnek joga van döntéseket hozni, és igen, akár joga van hibázni is! 20 oldalt tudnék teleírni az elmúlt évek sportszakmai hibáival, akár a te idődből is néhánnyal, és nem emlékszem ilyen mértékű beavatkozásra! Szerintem aki dolgozik, az hibázik is. Viszont ha külső érdekek mentén beleavatkozunk erőszakkal a szakág belügyeibe, az biztosan nem javítja ki még a nyilvánvaló hibát sem, hanem ellehetetleníti a munkát.

Ezek után pedig nem marad más hátra, mint a maszatolás, és mindenki besározása, aki a mást gondolt esetleg, mint azok, akik irányítanak.

Sajnálom, hogy neked is ilyen véleményed van, és azt is, hogy az egész eseménysorból ennyi jött le neked.
Kíváncsi leszek, hogy majd amikor felügyelőként melléd raknak egy „tanácsadót” ami szintén a jelenlegi sportszakmai alelnök brilliáns ötlete, mit fogsz mondani?

Egyszerűen lehetetlen dolgozni ilyen körülmények között, és ennek semmi köze az RTE-hez, vagy a rendezőkhöz.

A meséd pedig ott sántít, hogy az élversenyzők nyomásának itt ellenállt a rendező, és a sportszakmai vezetés (RSB!) is. Egyedül azt a két embert kellett meggyőzniük, akik az ő segítségükkel ülhetnek ott ahol – hiszen azt mindketten tudjuk, hogy a választások eredménye nem tükrözi a tagság akaratát!

Az, hogy egy IB-nek nevezett társaság, ahova úgy lettek kinevezve az emberek, hogy előtte esetleg feltették nekik a kérdést, hogy adott esetben hova szavaznának, nem ért egyet az RSB döntésével, az nekem nem mérvadó. Viszont mivel ők döntenek a fejem fölött, ezért inkább befejeztem a szélmalomharcot.

Ami pedig Szántó Laci bácsit illeti, valóban nem te kerültél a helyére, hanem Attila, akihez személy szerint Laci bácsi ragaszkodott, még mikor azt hitte szegény, hogy dolgozhat. Nem ítélkezem, mert nem ismertem az ügy részleteit. De külső szemlélőként én elvártam volna némi lojalitást. Magyarul én biztosan nem vállaltam volna a munkát a helyetekben, mert kívülről ez nagyon rosszul néz ki.

Jó munkát Egerben!

gyurma
2011-03-27 19:42:03
Kedves Gizinéni!

Miért nem írod alá? Nincs mitől félni.

Azért az első verseny előtt "menekültem" el, mert ekkor vált nyilvánvalóvá, hogy bohóc kell az RSB élére, más ezt nem tűri el, amilyen nyomást gyakorolnak az MNASZ-en belül a szakág vezetésére.

Szerintem ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy a leköszönő RSB 3 hónap alatt elég komoly munkát végzett, gyakorlatilag el lehet belőle élni év végéig szinte. Kíváncsi vagyok, hogy az új RSB hogyan változtatja meg az általunk beállított költségvetést.

Ami engem, Tóth Imit, meg a rendezőket illeti, ez régóta rögeszméd neked is, meg még sokaknak, semmi baj nincs ezzel, mindenki azt gondol, amit akar.

Majd Egerben, a két és fél órás gyűjtő+szervizben körbekérdezek, hogy SPORTSZAKMAILAG ez-e a jó megoldás, vagy a 6 órával későbbi rajt és pörgős lebonyolítás? És akkor csak remélni tudom, hogy semmilyen baleset nem okoz további csúszásokat majd...

A részletes levélváltás sorozatot pedig azért nem adtam közre, mert nem tartottam fontosnak, nem gondolom, hogy nagyon alá kellene támasztanom az általam leírtakat, nagyon jól alá fogja támasztani sajnos a következő néhány hónap.

Ne legyen igazam.

Aki szerint az MNASZ-nek az RTE meg a rendezők érdekeivel szemben kell védenie magát, az nem a sport érdekeit tartja szem előtt, ez a véleményem. Ez sajnos kisebbségben van mostanában. Együtt lehetne előre menni, de ilyen itt ahogy nézem sosem lesz, pont az ilyen hozzáállás miatt, amivel te is éldegélsz. Ez van, szabad a pálya.
2010-12-17 18:41:28
Ahogy ígértük, mindenki számára elérhetővé tettük a MAFC Autósport Technikai Szabadegyetemről készült felvételeket.

A MAFC Autósport és Motorsport Szakosztálya ezekkel a felvételekkel kíván mindenkinek békés, boldog karácsonyt!

MAFC Technikai Szabadegyetem Replay
2010-11-06 13:32:37
Sziasztok!

Már felkerült az oldalunkra néhány kép a csütörtöki előadásról:

http://www.facebook.com/editphoto.php?oid=139735112737074&success=5&failure=0#!/group.php?gid=139735112737074
2010-10-10 14:28:38
Sok minden t tervezünk, meglátjuk mi valósul meg belőle :)
2010-09-30 22:21:59
Mindenkinek nagyon köszönöm, aki eljött ma.

Tényleg megható volt, amennyien voltatok, amilyen néma csendben hallgattátok...

Elnézést kérek mindenkitől, aki nem fért be, sajnos minden igyekezetünk ellenére sem kaptunk ennél a 360fős teremnél nagyobbat. Ennek ellenére kb 600an préselődtetek be, mindent meg fogok tenni, hogy nagyobb termet szerezzek, és ha bárkinek van ötlete 6-700 fő befogadására képes teremmel kapcsolatban az ne tartsa magába!

Köszönöm még egyszer mindenkinek, aki hozzátett a ma estéhez, akár csak a jelenlétével is!
2010-09-29 15:51:48
Nem, Hillmann, nem így történt.

Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetővé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.

Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tőlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erőn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló előadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az előadásoknak köszönhetünk.

Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.

gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k