gyurma
Nattán György
2016-01-20 17:54:54
utolsó bejelentkezése
gyurma

143 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686985009
Napi oldal:
137286
Jelenleg:
1064
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
gyurma hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
2010-06-29 20:07:57
Nem biztos, hogy rossz az az útvonallap...

Az R2 és az RTE most először együtt megy, az R2 az RTE-ben megszokott piros rajtszámos licenszes autók helyén.

Tehát az időtervük azonos.
2010-06-29 20:07:57
Nem biztos, hogy rossz az az útvonallap...

Az R2 és az RTE most először együtt megy, az R2 az RTE-ben megszokott piros rajtszámos licenszes autók helyén.

Tehát az időtervük azonos.
2010-07-26 19:45:46
Komoly, hogy ezt így kiszámoltad, gratulálok.
2010-09-01 14:27:01
Elolvastam. Kár volt.

Jól mutatja az MNASZ jelenlegi helyzetét, hogy egy alszervezet nyíltan támadhatja a felettes szervét: vagyis az elnökséget.

Szegény Kokó, az utóbbi időben alig támadták, erre hagyja, hogy a neve alatt megjelentessenek egy ilyen anyagot, nem okos döntés :)

Kedvencem a második féléves terv, ami szerint módosítanák az E85 szabályozását! Szuper, ha lehet, akkor két versenynap között vezessék majd be az új szabályt!


2010-09-01 16:07:20
Nincs értelme beszélni róla, aki szerint:
"A Rallye2 MCS megkezdte működését, a versenyeken érezhetően nőtt a nevezők száma"
az nem hiszem, hogy képben van :)

"A te idődben"??? Volt időm? És már el is múlt?
Basszus, erről is lemaradtam :)

Fizetés meg... Meggyszem a tortán.

MÁS, nem R2:
Sajnos ahogy azt többen jósoltuk, ennek a projektnek ebben a formában vége van. És akinek egy majdnem komplett szezon hallgatás után is van képe az ellenzék nyakába varrni a szemmel látható, és rohamos hanyatlást, az tényleg orvosi eset... Meg persze válság is van...

Ez kisebb részben tudatos, nagyobb részben tévedéseken és jó szándékon alapuló rongálás, ami folyik. Évek óta.


2010-09-21 22:11:13
Tehát még egyszer:

Az előadás díjtalan, nincs belépő, nem kell jelentkezni, stb., csak odajönni.

És korhatár sincs :)
2010-09-22 15:53:39
Én azt gondolom, hogy az ilyen témára fogékony emberek tárgyi tudás hiányában is élvezni fogják, ez nem egy továbbképzés, hanem egy ismeret-terjesztő előadás.

Persze nem kevés olyan dolog hangzik el, aminek utána kell nézni, de ez azt hiszem nem lehet ellenérv, azért megy oda mindenki, hogy többet tudjon mint eddig.

Szóval véleményem szerint teljesen laikus is élvezni fogja, maximum otthon is kell még róla beszélni :)
2010-09-24 23:14:54
Lesz felvétel. És szeretnénk belőle egy színvonalas anyagot elérhetővé tenni majd.

Ami a privát kamerákat illeti, egyelőre nem foglalnék állást, nem egyértelmű a válasz.
2010-09-27 00:31:44
Kedves Hozzászólók!

Bár tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgot kérek, de próbáljuk meg ennek a kezdeményezésnek, és ezen keresztül ennek a topicnak a tisztaságát megőrizni valamelyest.

A kezdeményezés célja ismeretterjesztés, nem oktatás. Az előadás-sorozat távolról sem profit-orientált, sőt, kifejezetten egy olyan befektetés a szervezők, és például az "osztályfőnök" részéről, aminél fel sem merül az ellenérték fogalma. Tehát nem akarunk sem bevételt generálni, sem új ügyfeleket szerezni, egyszerűen szeretnénk, ha mindenki aki részt vesz, jól érezné magát, és ragadna rá valami.

Én magam is eleget vitatkoztam már ezen a fórumon, elég volt. Próbálunk ellenpéldát mutatni, hátha lehet pozitív, és konkrét dolgokkal is tenni az autósportért, nem csak kritikával.

Mindenféle célzásnak, és találgatásnak szeretném elejét venni, ha sikerül is összeállítani egy "színvonalas anyagot", annak esetleges vételára - ha lesz - biztosan nem fogja meghaladni a bekerülési költségét.

Ennek ellenére nem rajongok a privát felvételek készítésének ötletéért, mert nem szeretném, ha nem megfelelő minőségű, és vágatlan anyagok válnának elérhetővé.

Kérlek titeket, hogy tartsátok tiszteletben a kezdeményezés szellemiségét, és tegyétek félre a rosszindulatú megjegyzéseket, és vitákat.
Próbáljunk meg kivételesen a jó oldalát nézni ennek a dolognak!

Köszönöm,

Nattán Gyuri
2010-09-29 15:51:48
Nem, Hillmann, nem így történt.

Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetővé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.

Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tőlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erőn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló előadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az előadásoknak köszönhetünk.

Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.

2010-09-30 22:21:59
Mindenkinek nagyon köszönöm, aki eljött ma.

Tényleg megható volt, amennyien voltatok, amilyen néma csendben hallgattátok...

Elnézést kérek mindenkitől, aki nem fért be, sajnos minden igyekezetünk ellenére sem kaptunk ennél a 360fős teremnél nagyobbat. Ennek ellenére kb 600an préselődtetek be, mindent meg fogok tenni, hogy nagyobb termet szerezzek, és ha bárkinek van ötlete 6-700 fő befogadására képes teremmel kapcsolatban az ne tartsa magába!

Köszönöm még egyszer mindenkinek, aki hozzátett a ma estéhez, akár csak a jelenlétével is!
2010-10-10 14:28:38
Sok minden t tervezünk, meglátjuk mi valósul meg belőle :)
2010-11-06 13:32:37
Sziasztok!

Már felkerült az oldalunkra néhány kép a csütörtöki előadásról:

http://www.facebook.com/editphoto.php?oid=139735112737074&success=5&failure=0#!/group.php?gid=139735112737074
2010-12-17 18:41:28
Ahogy ígértük, mindenki számára elérhetővé tettük a MAFC Autósport Technikai Szabadegyetemről készült felvételeket.

A MAFC Autósport és Motorsport Szakosztálya ezekkel a felvételekkel kíván mindenkinek békés, boldog karácsonyt!

MAFC Technikai Szabadegyetem Replay
2011-03-27 19:42:03
Kedves Gizinéni!

Miért nem írod alá? Nincs mitől félni.

Azért az első verseny előtt "menekültem" el, mert ekkor vált nyilvánvalóvá, hogy bohóc kell az RSB élére, más ezt nem tűri el, amilyen nyomást gyakorolnak az MNASZ-en belül a szakág vezetésére.

Szerintem ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy a leköszönő RSB 3 hónap alatt elég komoly munkát végzett, gyakorlatilag el lehet belőle élni év végéig szinte. Kíváncsi vagyok, hogy az új RSB hogyan változtatja meg az általunk beállított költségvetést.

Ami engem, Tóth Imit, meg a rendezőket illeti, ez régóta rögeszméd neked is, meg még sokaknak, semmi baj nincs ezzel, mindenki azt gondol, amit akar.

Majd Egerben, a két és fél órás gyűjtő+szervizben körbekérdezek, hogy SPORTSZAKMAILAG ez-e a jó megoldás, vagy a 6 órával későbbi rajt és pörgős lebonyolítás? És akkor csak remélni tudom, hogy semmilyen baleset nem okoz további csúszásokat majd...

A részletes levélváltás sorozatot pedig azért nem adtam közre, mert nem tartottam fontosnak, nem gondolom, hogy nagyon alá kellene támasztanom az általam leírtakat, nagyon jól alá fogja támasztani sajnos a következő néhány hónap.

Ne legyen igazam.

Aki szerint az MNASZ-nek az RTE meg a rendezők érdekeivel szemben kell védenie magát, az nem a sport érdekeit tartja szem előtt, ez a véleményem. Ez sajnos kisebbségben van mostanában. Együtt lehetne előre menni, de ilyen itt ahogy nézem sosem lesz, pont az ilyen hozzáállás miatt, amivel te is éldegélsz. Ez van, szabad a pálya.
2011-03-29 10:07:47
Kedves Péter!

Nagyon furcsa nekem, hogy hozzáértőként néha mennyire nem látod a fától az erdőt… Decemberben átveszel egy szakágat, olyan állapotban és helyzetben, ami stabilnak éppen nem mondható. Vannak dolgok, amiket nem lehet felülírni két hónap alatt. Például nem illik az RTE-t hirtelen elküldeni az MNASZ rendezvényekről. Három ilyen rendezvényről született idénre megállapodás, és biztosíthatlak, hogy nem voltam boldog tőle már tavaly sem, szerintem ebből jól nem lehet kijönni senkinek. Kellett volna egy év, hogy helyre tudjuk tenni a dolgokat.

Ami az egri versenyt illeti, bár tudom hogy szerinted ez egy jól jövedelmező üzleti vállalkozás (ahogy szerinted az RTE is), de ennek ellenére rezgett a léc, hogy egyáltalán meg tudja-e rendezni a rendező.

Amikor azt mondod, hogy előtérbe helyeztem az RTE-t az ORB érdekeivel, akkor melyik érdekükről beszélsz? A korán keléshez fűződő érdekükről? A tiszta pályán haladásról? A mindenáron elöl versenyzésről? Felügyelőként pontosan tudod, hogy a dolgok nem feketék és fehérek. Mindent meg lehet magyarázni, és mindennek az ellenkezőjét is.

A leköszönt RSB tiszteletben tartotta a korábbi megállapodásokat, és mérlegelte a lehetőségeket. Úgy döntöttünk, hogy az ORB nyugodt versenyzésének az a legjobb záloga, ha minél hamarabb túl vagyunk az RTE-n, és ha ott esetleg gond van, akkor az ő „kárukra” tudunk időt nyerni.
Ez ezzel a mostani megoldással nem lehetséges, így a vonatozás nem merülhetett fel az eszement várakozási idők miatt nálunk.

A legjobb megoldás az lett volna, ha az RTE a komplett ORB után megy, de ez nem vállalható az RTE értékelési és lebonyolítási rendszerével, így ez azt jelentette volna, hogy ők nem vesznek részt a rendezvényen, ami annak lemondásához vezetett volna.

Persze miután megjelent a kiírás, véget ért a nevezés, a szlovákok, nélők, stb. számítottak ránk, akkor már könnyű volt nyomást gyakorolni mindenkire, nyilván ekkor már nem lehetett felelősséggel lemondani egy rendezvényt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ezeket a kényszerítő intézkedéseket egy felelős RSB is kikényszeríthette volna korábban. Egyrészt mert nem értünk vele egyet, másrészt mert jó eséllyel ilyen körülmények között nem lett volna verseny.

Az egésszel egyébként az a legnagyobb baj, hogy olyanok szólnak bele mindebbe, akik nem kompetensek, és nincsenek az információk egy részének birtokában, és hogy tényleg elhiszitek, hogy bárki a rendezők, vagy az RTE érdekeit védi az ORB-vel szemben.

Én azt gondoltam, hogy egy szakágvezetésnek joga van döntéseket hozni, és igen, akár joga van hibázni is! 20 oldalt tudnék teleírni az elmúlt évek sportszakmai hibáival, akár a te idődből is néhánnyal, és nem emlékszem ilyen mértékű beavatkozásra! Szerintem aki dolgozik, az hibázik is. Viszont ha külső érdekek mentén beleavatkozunk erőszakkal a szakág belügyeibe, az biztosan nem javítja ki még a nyilvánvaló hibát sem, hanem ellehetetleníti a munkát.

Ezek után pedig nem marad más hátra, mint a maszatolás, és mindenki besározása, aki a mást gondolt esetleg, mint azok, akik irányítanak.

Sajnálom, hogy neked is ilyen véleményed van, és azt is, hogy az egész eseménysorból ennyi jött le neked.
Kíváncsi leszek, hogy majd amikor felügyelőként melléd raknak egy „tanácsadót” ami szintén a jelenlegi sportszakmai alelnök brilliáns ötlete, mit fogsz mondani?

Egyszerűen lehetetlen dolgozni ilyen körülmények között, és ennek semmi köze az RTE-hez, vagy a rendezőkhöz.

A meséd pedig ott sántít, hogy az élversenyzők nyomásának itt ellenállt a rendező, és a sportszakmai vezetés (RSB!) is. Egyedül azt a két embert kellett meggyőzniük, akik az ő segítségükkel ülhetnek ott ahol – hiszen azt mindketten tudjuk, hogy a választások eredménye nem tükrözi a tagság akaratát!

Az, hogy egy IB-nek nevezett társaság, ahova úgy lettek kinevezve az emberek, hogy előtte esetleg feltették nekik a kérdést, hogy adott esetben hova szavaznának, nem ért egyet az RSB döntésével, az nekem nem mérvadó. Viszont mivel ők döntenek a fejem fölött, ezért inkább befejeztem a szélmalomharcot.

Ami pedig Szántó Laci bácsit illeti, valóban nem te kerültél a helyére, hanem Attila, akihez személy szerint Laci bácsi ragaszkodott, még mikor azt hitte szegény, hogy dolgozhat. Nem ítélkezem, mert nem ismertem az ügy részleteit. De külső szemlélőként én elvártam volna némi lojalitást. Magyarul én biztosan nem vállaltam volna a munkát a helyetekben, mert kívülről ez nagyon rosszul néz ki.

Jó munkát Egerben!

gyurma
2011-03-29 15:36:40
Ha a sport vereségéről beszélsz, akkor valóban nem.

Bár te sem vagy már fiatal, (még ha nem is bácsi), de ha 20x ennyit élnél, akkor sem lenne fele tudásod sem autósport ügyben, mint Laci bácsinak, akit a szádra vettél.

Ő egy felügyelő, vele akkor találkoznak a versenyzők hivatalosan, ha épp a kizárás határán vannak. Ebben az esetben nehéz népszerűnek lenni. Az, hogy neked fogalmad sincs, hogy milyen háttérmunkát jelent ez a tisztség, az meg nem őt minősíti.

Mondj egy népszerű felügyelőt! Ez a tisztség, és sok másik nem a népszerűségről szól, ezért is eleve rossz hozzáállás a támogatóitok által népszerű embereket tolni előre.

A ti időtök van itt valóban, meglátjuk mire mentek vele...

Csak ha majd ne adj' Isten magától összedől az egész, akkor légyszi ne ezt a "mert az ellenzék szétrombolta" dumát vedd elő, már nagyon unalmas.

És nyugodtan írd alá, nincs mitől félned!


2011-04-05 12:15:14
Szaisztok!

Mint biztosan tudjátok lemondásunk után Botka Endre megbízott szakágvezető lett, a "rendes" szakágvezetőt a rallye licensszel rendelkező tagok jelölhetik, és ez alapján nevezi ki az Elnökség.
Én nyilvánvaló, hogy nem vállalom újra ezt a megbízást, de Cselényi Balázs hajlandó ennyi időt, energiát áldozni az életéből, ha megválasztjuk. Azt gondolom, hogy ő képes továbbvinni azt a vonalat, amit mi elkezdtünk, már csak azért is, mert hasonló elképzeléseink vannak a jövőről, és a munkatársakról is.

Talán ez a pár hét a felső vezetést is meggyőzte arról, hogy sok mindent másképp kell csinálni.

Amennyiben egyetértetek, akkor támogassátok, segítsétek őt, én is így fogok tenni.

Nattán Gy.
2011-04-06 10:16:42
Kedves Bitu!

Te is aláírhatnád, mindjárt értené a motivációdat mindenki :)

Sajnos te is azok közé tartozol, akik meg vannak győződve arról, hogy a rendezők és a versenyzők érdekei ellentétesek. Ez nem így van, ami rrossz a rendezőnek, az rossz a versenyzőnek is.

Az, hogy egy nap kétféle gyorsasági van, az nem feltétlenül negatív, főleg, ha az egyik 25 km. Nagyobb a veszteség, ha ki kell venni, de nagyobb a sportértéke is.

Gyorsasági törölve nem volt, csupán a mezőny egy részének lett etap ott, ahol a balesetek miatt más megoldás nem volt.

Ami a több órás várakozást illeti, talán te is tudod, hogy ez nem a rendező döntése volt, hanem az IB "kérte", hogy változtasson a tervezett lebonyolításon.

Ami a gyorshajtás-büntetést illeti, ez igenis a versenyzők érdeke, mert egyrészt akik betartják a szabályokat, azok nem kerülhetnek hátrányba, másrészt pedig ha a helyi lakosok elkezdenek írogatni, hogy száguldozás van, akkor arrafelé többet nem kell etap útvonalat vinni, vagy pályát bérelni...

A napi 150 versenyautót pedig remélem nem mint túl nagy számot írtad, jó lenne ennek a duplája, nem is volt olyan régen, amikor annyi volt!

2011-04-08 15:10:26
Roni,

ami a gépkönyveket illeti, ez egyszerűen már vicces... Ahhoz, hogy a titkárság elfogadja az elszámolást (mert ugye az ATB ahogy helyesen írják csak egy igazolást ad, hogy átvette a pénzt, a számlát a titkárság küldi ki), ahhoz le kell adni tételesen alvázszámmal, rendszámmal a nyilvántartást. Ez bármikor visszakereshető, és összevethető a forgalomban lévő gépkönyvek sorszámával, vagy a rajtuk lévő cimke sorszámával, amivel szintén tételesen el kellett számolni.

Elképzelésem sincs, hogy szerintetek hogyan lehet "matekolni" egy dupla azonosítós dokumentummal. A gépkönyv-adatbázis tehát alvázszámmal, rendszámmal megtalálható a titkárságon, ellenőrizd!

Volt korábban zsebre gépkönyvezés, ezt pont Balázs idejében számolta fel az ATB, mivel volt, aki "kiszállási díjat" kért a gépkönyvezésért.

Ami a Forma1-et illeti, igazad van, tiltott helyen volt, ha szigorúan vesszük. Az más kérdés, hogy kinek a "parancsára" lett ez felfújva. Az, hogy valaki sportszeretetből (napi 4 ezer Ft-ért) dolgozik évekig a Forma1-en (asszem 4 napra kaptam 4 éve 17ezer Ft-ot, ha jól emlékszem), az nem is számít, csak az, hogy beállt valakinek a helyére, aki épp pihenőt tartott, és helyettesítette. Mert erősíts meg, hogy a mellény jó volt oda munkavégzésre (!), csak nem az viselte, akinek ki lett osztva. Ezen évekig lovagolni talán nem az a szint, amit erőltetni kellene.

Ami az Egri súlymérést illeti, egy pár hónapos akkumulátor lett váratlanul zárlatos, és mivel az előző évekig bírta, nem vittek magukkal tartalékot. Arra pedig nem kellett rájönni, hogy hálózatról is lehet üzemeltetni, csak a BOSCH-út végén viszonylag kevés volt a 230V-os aljzat, ami működött.

Szerintem jogerős büntetése neki sem volt (sem nekem, sem a MAFCnak, sem a főmumus Tóth Iminek), így amnesztiát sem kaphatott (kaphattunk)!

Ezek azért talán lényeges eltérések az írásodban a valósággal összevetve...
gyurma hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k