gyurma
Nattán György
2016-01-20 17:54:54
utolsó bejelentkezése
gyurma

143 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686900445
Napi oldal:
52722
Jelenleg:
1789
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
2015-05-03 04:34:16
1. verzió: elvégzek egy 30 percen belüli vizsgálatot, löketmérést. Ezzel kizárom a forgalomban kapható nagyobb löketű 2500as motort, és a pontos hengerűrtartalom meghatározást a verseny vévégére (nem későbbre) halasztom, hogy ne érhesse hátrány a versenyzőt.

2. Vagy: köböléssel meghatározom szintén hozzávetőlegesen a hengerűrtartalmat, és a pontos mérést a verseny végére halasztom.

A cikk szinte védi az ATBt, de az igazi baj őket sem kerüli el, gyakorlatilag nem volt még idén valós technikai ellenőrzés, hiba viszont rengeteg. Sajnos hiába adna ki ez a mostani rally dolgozó ATB egy jegyzőkönyvet technikai szabálytalanságról, azt is erős kétségek kísérnék...
2015-05-02 14:08:25
Szerintem még előbb mehetünk.

A 2000-es, és a 2500-as motor egy löket méréssel megkülönböztethető. Ehhez 1 gyertyát kell kiszerelni (jó, van aki kettőt vesz ki, hátha a másik hengernek más a lökete :))) )

Ez egy fél órás feladat, az óvás benyújtása és a rajt között sok-sok óra volt. Semmi nem indokolta, hogy ne a verseny előtt mérjék meg.

Tehát itt hibáztak legnagyobbat a felügyelők, erre nem találok indokot.

Az meg nem is kérdés, hogy a történtek után nem lehet elutasítani az óvást, ha (!) engedély nélkül elvisznek egy autót, akkor automatikusan megalapozott az óvás - szerintem.
2014-11-18 15:51:25
Sziasztok!

Jövő csütörtökön Kiss Norbi európa-bajnokunk, és mérnöke, Bakó Csaba tart előadást szintén a BME CH-max előadóban!

Tehát november 27. csütörtök 18. óra
2014-11-18 15:48:40
Szia!

Elérhetővé fogjuk tenni az összes előadást.
2014-10-30 09:19:23
Sziasztok!

A plakáton hibásan szerepel a kedd, természetesen 30-án, csütörtökön, tehát MA este 7-kor van az előadás, mindenkit várunk szeretettel!
2014-10-30 09:18:05
Szia!

Ez a kérdéskör nem tartozik igazából a tárgyhoz, de igyekszem válaszolni.

A pályaversenyzéssel kapcsolatosan a gyorsasági szakág biztosan fog segíteni, privátban szívesen adok elérhetőséget.

A féked elmelegszik, nem arra van tervezve egy utcai autó fékrendszere, hogy ilyen (hő)terhelést kapjon. Ilyenkor a túlmelegedett tárcsák, betétek felmelegítik a fékdugattyún keresztül a fékfolyadékot, és ebben gázbuborékok jelennek meg, vagyis gyakorlatilag elkezd felforrni. A folyadék összenyomhatatlan, a gáz összenyomható, ezért esik be a pedál.
A forráspont függ a folyadék nedvességtartalmától (ezért is kell rendszeresen cserélni utcai autókban is), valamint a fékfolyadék minőségétől. Az utcai DOT3-4 jelzésű amyagok nem alkalmasak erre a terhelésre.
Összességében a nagyobb méretű, jobb hűtésű tárcsákkal, és a magasabb forráspontú fékfolyadékkal védekezhetsz. Az első két paraméter a fékhatást is jelentősen fogja növelni, csak legyen gumi is az autón, hogy ezt kihasználhasd...

Összegezve a versenyautó-építés egy láncszerű folyamat, helyesen a fék-futómű paraméterek javításával kezded, de javaslom, hogy mielőtt ténylegesen belevágsz, mérd föl a kapcsolódó költségek végösszegét!
2014-08-24 16:30:20
Zsolt és Takati,

Én személy szerint pl csak csütörtök este hallottam a gyászhírt, gondolom a Titkárságnak is csak a rövid péntek állt erre rendelkezésére, biztosan pótolni fogják hétfőn.

Valóban, lehetett volna, illett volna előbb, de valakinek jóvá is kell hagynia egy ilyen közleményt, lehet, hogy sokan voltak szabadságon pl., és ezért késnek, esetleg hivatalos megerősítésre vártak, nem tudom. Ettől még nem kevésbé fontos az ügy.

Viszont arra nagyon kérlek titeket, hogy abban a stílusban adjatok hangot a véleményeteknek, aminek Tyutyu is örülne, ezek nem olyanra sikerültek, őrizzük meg mosolyogósnak az emlékét, és ne kiabáljunk egymásra most, főleg ne vele kapcsolatban..

Köszönöm.
2014-05-29 08:04:35
Ha nem is "mi", de az RSB igen. És szerintem tettek is, nem nagyon volt olyan változás, ami ne lett volna indokolt.

Abban teljesen igazad van, hogy nagyon későn jött ki az új RVSz. és nem is igazán volt előkészítve, utána már csak a tényleg indokolt változások lettek elfogadva a ST részéről, pont azért, hogy ne év közben legyen ötletelés.

Szeptemberben kell összerakni a következő évet, nem márciusban, akkor ezek a problémák nem jelentkeznek. Az előző RSB vezető rengeteg pénzt, és rengeteg szakmai segíséget kapott.

Most sajnos nincs vezető, ami szeptemberig nem nagy probléma, mert szakmai munka folyik, csak a jövő évet kellene egy olyan ember vezetése alatt előkészíteni, aki meg tud birkózni ezzel a feladattal, méghozzá úgy, hogy közben nem tartja a markát, mert a tavalyi pazarlás, és a szponzorok totális hiánya (kivéve a gumis szerződést), pénz az nincs, és nem is várható sajnos...
2014-05-28 10:59:27
Ezért kár volt egy 7. nicket regisztrálnod...

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_21_0526.pdf

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_22_0526.pdf
2014-05-28 10:59:27
Ezért kár volt egy 7. nicket regisztrálnod...

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_21_0526.pdf

http://www.mafc.hu/sites/default/files/k_22_0526.pdf
2014-05-22 16:21:47
Az említett tisztségviselő nem váltott ki idénre igazolványt, és tavalyról -gondolom- fennmaradt a listán, nyilván most majd törlik, hogy ez szóba került.

A MARB alapkiírása viszont tudtommal nem szabályozza a versenyigazgató személyét, tehát nem kell listáról választani, és ha jól olvastam, akkor még MNASz igazolvány sem szükséges ehhez a munkához. Innentől kezdve bár furcsa, nincs akadálya a hétvégi versenyen a munkájának.
2014-05-21 14:52:58
1. Az ózdi versenyigazgatónak nincs 2014-es MNASz igazolványa.

2.Nagy Balázs nem szavazta meg az említett páros büntetésének enyhítését, azt egyhangúan elutasította az RSB, részletfizetést kapott, a teljes összeget be kell fizetnie.

Valóban, én, és Nagy Balázs is vállaltunk társadalmi munkában tisztséget az MNASz-nél, és valóban, ebből egyetlen versenyzőnknek sem származhat előnye MAFC-on belül, erre kínosan ügyelünk mindketten.
Viszont hátránya sem származhat, joga van enyhítést kérni a versenyzőnek, amit a MAFC AMS szakosztályvezetője (nem én, vagy Bazsi) hagy jóvá, illetve ír alá.

3. Bármilyen furcsa, mi év elején abban bíztunk, hogy Ivánnal meg lehet állapodni, konkrét javaslatokat tettünk az együttműködésre, ami mind elutasításra került Iván részéről.
Valóban van a MAFCnak AMTOSz nevezői licence, mert abban bíztunk, hogy lesz legális megoldás. Nem így lett, és erről nem az MNASz tehet: azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy egy magát országosnak mondó, nevében országosnak hirdetett, de tudomásom szerint jogilag országos jogkörrel nem rendelkező szervezetnek majd átengedi az MNASz pl. a gépkönyvezés jogát... Kaptak több lehetőséget, ők MNASz nélkül akarnak érvényesülni, sajnos tudomásom szerint jogszerűtlenül, ezt nyilván nem engedheti az MNASz, és azon beül a Sporttanács sem, a jogszerű megoldást pedig maga Iván utasította el több alkalommal.

A versenyre valóban neveztünk 3 párost, ebből egy visszalépett, neki volt MNASz licence, 2 párosnak kizárólag AMTOSz licence volt, ők elindultak, illetve tudtunkon kívül még 3 MAFC versenyző részt vett a versenyen. A MAFC, és az összes érintett versenyző nevét elolvashatjátok a ST tegnapi határozatában, eljárás indul ellenük/ellenünk, mert megsértették a szabályt.
Amikor nekem tudomásomra jutott a részvételi szándék, akkor jeleztem az érintett versenyzőknek (akiről tudtam, hogy nevezett), hogy a MAFC színeiben nem indulhatnak. Ezt ők vállalták, de a rendező mintegy dacból, vagy válaszcsapásként nem törölte a MAFCot annak ellenére, hogy az eredeti nevezési lapon nem szerepel a MAFC.

Drasztikus megoldást, pl a nevezésük saját hatáskörben történő lemondását nem szerettük volna, ők is régóta készültek a versenyre, akkor inkább vállaljuk az ilyen sárdobálást, és a büntetést.

A szabályt megszegte a MAFC is, végig fogjuk csinálni az eljárást, és bármi lesz a büntetés, teljesíteni fogjuk, ahogy a többi szabályszegő egyesület is.

Takati, neked köszönöm, hogy felhívtad ezekre a figyelmet, így legalább látható két nézőpont közötti különbség.



2014-05-21 14:52:58
1. Az ózdi versenyigazgatónak nincs 2014-es MNASz igazolványa.

2.Nagy Balázs nem szavazta meg az említett páros büntetésének enyhítését, azt egyhangúan elutasította az RSB, részletfizetést kapott, a teljes összeget be kell fizetnie.

Valóban, én, és Nagy Balázs is vállaltunk társadalmi munkában tisztséget az MNASz-nél, és valóban, ebből egyetlen versenyzőnknek sem származhat előnye MAFC-on belül, erre kínosan ügyelünk mindketten.
Viszont hátránya sem származhat, joga van enyhítést kérni a versenyzőnek, amit a MAFC AMS szakosztályvezetője (nem én, vagy Bazsi) hagy jóvá, illetve ír alá.

3. Bármilyen furcsa, mi év elején abban bíztunk, hogy Ivánnal meg lehet állapodni, konkrét javaslatokat tettünk az együttműködésre, ami mind elutasításra került Iván részéről.
Valóban van a MAFCnak AMTOSz nevezői licence, mert abban bíztunk, hogy lesz legális megoldás. Nem így lett, és erről nem az MNASz tehet: azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy egy magát országosnak mondó, nevében országosnak hirdetett, de tudomásom szerint jogilag országos jogkörrel nem rendelkező szervezetnek majd átengedi az MNASz pl. a gépkönyvezés jogát... Kaptak több lehetőséget, ők MNASz nélkül akarnak érvényesülni, sajnos tudomásom szerint jogszerűtlenül, ezt nyilván nem engedheti az MNASz, és azon beül a Sporttanács sem, a jogszerű megoldást pedig maga Iván utasította el több alkalommal.

A versenyre valóban neveztünk 3 párost, ebből egy visszalépett, neki volt MNASz licence, 2 párosnak kizárólag AMTOSz licence volt, ők elindultak, illetve tudtunkon kívül még 3 MAFC versenyző részt vett a versenyen. A MAFC, és az összes érintett versenyző nevét elolvashatjátok a ST tegnapi határozatában, eljárás indul ellenük/ellenünk, mert megsértették a szabályt.
Amikor nekem tudomásomra jutott a részvételi szándék, akkor jeleztem az érintett versenyzőknek (akiről tudtam, hogy nevezett), hogy a MAFC színeiben nem indulhatnak. Ezt ők vállalták, de a rendező mintegy dacból, vagy válaszcsapásként nem törölte a MAFCot annak ellenére, hogy az eredeti nevezési lapon nem szerepel a MAFC.

Drasztikus megoldást, pl a nevezésük saját hatáskörben történő lemondását nem szerettük volna, ők is régóta készültek a versenyre, akkor inkább vállaljuk az ilyen sárdobálást, és a büntetést.

A szabályt megszegte a MAFC is, végig fogjuk csinálni az eljárást, és bármi lesz a büntetés, teljesíteni fogjuk, ahogy a többi szabályszegő egyesület is.

Takati, neked köszönöm, hogy felhívtad ezekre a figyelmet, így legalább látható két nézőpont közötti különbség.



2014-02-05 18:40:42
Látod, ilyen egyszerű! :)))
2014-02-05 12:34:24
Teljesen felesleges szándékosan más stílusban 3 kamu néven írni, akinek kell, az tudja mi a helyzet veled. Hitelesebb lenne, ha arccal vállalnád a dolgaid, bár ez mindig nehezen ment neked...

A Sporttanácsnak pont annyira felettese az Elnökség, mint az IBnek volt. Tehát az Elnökség mindenbe bele tud szólni, amibe eddig. Az IB nem fog tudni beleszólni valóban, mert megszűnik, de a korábbi IB tagok igen.

Ami a teljes kiválást illeti.
1. azért nem támogatom, mert nem a rally létezik egyedül, és ami jó a rallynak, nem biztos, hogy jó az egész autósportra nézve is. Nem gondolom, hogy a kiválás lenne a megoldás, szerintem minden szakág érdekeit egyformán kell érvényesíteni, és békességben dolgozni egymás mellett.

2. a kiválás rally szempontból sem megoldás, szükség van a kontrollra, és a hierarchikus ellenőrzési rendszerre. Ráadásul az anyagi függetlenség ellenére a felelősség nem tűnne el az MNASZből, és ez szerintem feloldhatatlan probléma.

Egyébként ha igaz lenne amit írsz, akkor pont sokkal egyszerűbb lenne pl. Lakatos Robinak kiszervezni a bajnokságokat, lehet, hogy mégse az van, amit itt próbálsz az emberek fejében elültetni...
2014-02-05 09:00:05
Nem tudom, hogy mire alapozod, hogy nem így kezdtük, először elkezdődött egy belső egyeztetés, aztán minden egyes tag be lett vonva, ezek világos tények. Az, hogy milyen hasznos módosítások kerültek bele, az már nézőpont kérdése, nyilván nincs nálunk a bölcsek köve, így hibázunk, tehát evidens, hogy minél többen foglalkoznak vele, annál jobb lesz. Ami fura, hgogy mindenkinek volt lehetősége rendes időhatárok között véleményezni, mégis sokan úgy csináltak a közgyűlésen, mintha nem lett volna egyeztetés még tavaly.

Tényleg nem fontos az elnökségi egyeztetést emlegetni, csak annyiból, hogy ugye van, aki úgy állítja be, hogy ez volt a lemondás oka.

Én személy szerint úgy gondolom, hogy olyan dolgok változnak a kéréseknek megfelelően, ami plusz biztosítékot jelent azoknak, akik attól félnek (például az itt megjelent névtelen, megalapozatlan vádaskodások miatt), hogy esetleg csorbítva lesz az érdekük. Én ezeket simán el tudom fogadni, de nem tartom szükségesnek, mert a változás szellemisége nagyon nem ilyen irányú.

Ami az IB-t és Pénzes Zsoltot illeti, aki azt mondja, hogy az IB azóta működésképtelen, mióta 2-vel növekedett a létszám, vagy amióta Pénzes is ott ül, az egyszerűen tájékozatlan, vagy nem mond igazat.

A Lakatos-báb vonalra:
Valóban, a januári közgyűlésen jelöltként szerepeltem a Sporttanács-tagi tisztségre, és ez lehet, hogy így lesz legközelebb is. Az, hogy ez mennyire cél, vagy öröm nekem, ezt hagyjuk, nem számít. De attól tartok, hogy azzal nem vagytok tisztában, hogy pont a Rally szakág, és pont a legtöbbet rendező Lakatos lesz az, akinek a legjobban fog fájni, ha pl. nem tartják be az előírásokat, amennyiben ezekről pl nekem kellene dönteni.

Lehet azt mondani, hogy a gyorsaságisokat az orránál fogva vezetik, de szerintem sokkal inkább az a helyzet, hogy ott nincs ez az gusztusttalan külsősnek álcázott belső bomlasztás, tudják , hogy mit akarnak, és nem esik nehezükre egy alapszabályra időt szánni, és értelmezni.

Aki azt mondja, hogy itt 3 fő kap teljhatalmat, az téved. Itt 3 fő fogja átvenni az egyetlen Sportszakmai alelnöki tisztséget. Az IB-ben ugyanis ez az egy ember irányított, ő tette fel a kérdéseket a szavazásokon.

Mondok egy példát. Attól függően, hogy mit akarok megszavaztatni, oda-vissza fel lehet tenni egy kérdést:
1. Hozzájárul-e az IB, hogy...
2. Megtagadja-e az IB, hogy...

Jól látszik, hogy aki nagyjából ismeri az erőviszonyokat, az egy kicsit is billegős állás esetén már a kérdésfeltevéssel el lehetett dönteni a választ. Ha ehhez hozzátesszük, hogy a saját szavazatán kívül 3 bizottságvezető kinevezésére közvetlen hatással volt az IB vezető, jól látszik, hogy 1 ember vezette eddig a sportszakmai munkát, ehhez képest a 3 vagy akár 5 fő lényeges előrelépés, és minden tisztség választott, így még az sincs, hogy a Sporttanács vezetője a saját embereit ülteti maga köré.

Az sem igaz, hogy s***ul dolgoztunk, mert a tagság nem fogadta el előre az alapszabályt. Egyrétszt a ti aknamunkátoknak köszönhetően számos tag félre lett vezetve, másrészt pedig az elnökség is meggondolta magát, és nyilván sok tag volt, aki nem akart velük szembe menni.

Mindezek ellenére is a tagság többsége mellette voksolt, így nem gondolom, hogy ez ne lenne jelzés értékű.

Senkin nincs nyomás, hogy hogyan kell szavazni, kár így beállítani, egyszerűen van, aki ezt az utat látja jónak, és ennek semmi köze Lakatoshoz.

Év végén megint tisztújítás lesz, tehát ha ez a verzió nem működik jobban, mint az előző, akkor nem kell megeröltetni magatokat, hogy más rendszer jöjjön. Azt gondolom, hogy sok vesztenivaló nincs, ez az év már úgyis kényszerpályán van.

Ha pedig az emberek miatt aggódtok, vagy velem van baj, akkor magatokat kell jelölni, rám meg nem szavazni, ígérem, hogy nem leszek szomorú, ha nem kell ingyen napi x órát dolgozni, olykor akár a saját barátaim érdekeivel szemben is az autósportért.
2014-02-04 20:33:49
Pont így kezdtük!

Ernő listájàról kimaradt, hogy tavaly minden (!) tagszervezet megkapta előre, nem volt kivétel! Emellett az MNASZ oldaláról is le lehetett tölteni. A januári közgyógyűlésre màr beépítettük a tagok észrevételeit, és nem győztük hangsúlyozni, hogy a lemondott elnökség is részt vett az egyeztetésben.

Alapjaiban egyébként senki nem szerette volna megváltoztatni a januári verziót, eget rengető változásokat senki sem javasolt.

Hamarosan az új verziót is olvashatja minden tag. Szerintem felesleges ezzel kapcsolatosan névtelenül hangulatot kelteni.
2014-02-04 20:33:49
Pont így kezdtük!

Ernő listájàról kimaradt, hogy tavaly minden (!) tagszervezet megkapta előre, nem volt kivétel! Emellett az MNASZ oldaláról is le lehetett tölteni. A januári közgyógyűlésre màr beépítettük a tagok észrevételeit, és nem győztük hangsúlyozni, hogy a lemondott elnökség is részt vett az egyeztetésben.

Alapjaiban egyébként senki nem szerette volna megváltoztatni a januári verziót, eget rengető változásokat senki sem javasolt.

Hamarosan az új verziót is olvashatja minden tag. Szerintem felesleges ezzel kapcsolatosan névtelenül hangulatot kelteni.
2014-01-20 12:12:30
Kedves Roni,

Az a baj veled, hogy sokat beszélsz, de keveset mondasz. "Utánatok következő"? mi ez, ha nem csúsztatás, ki után, mi után? ki az a Mi?

Számoljuk ki, hogy te mennyi pénzt vettél ki az autósportból, aztán azt is, hogy én, és utána kezdjünk személyeskedni szerintem.

Nem tudom honnan az új lendület (illetve dehogynem), de jó lenne, ha próbálnál a földön állni, mert szinte semmi valóságalapja nincs annak, amit írsz.

Beszélhetünk az alapszabályról is, szerinted mennyiben csökkenti a szakágak függetlenségét? Ezt valaki kitalálta, ti meg visszaböfögitek, szó sincs ilyesmiről, sőt, sokkal közvetlenebb az érdekérvényesítés a tervezetben. Nem folytatom, mert nem vagy érintett semmilyen formában szerintem.

Azt mondod, hogy ne savazzak, persze, hagyjuk hogy tök szabálytalanul közlekedjenek külföldön az SP rendszámok, végül is nagy baj nem lehet belőle, max néhány tízmilliós kártérítési per.

Had kérdezzek én is: X éve benne vagy a szövetség média bizottságában, mindenféle tevékenység nélkül. Miért nem ott csinálsz rendet, vagy legalább valamit!? Nem nekem fontos a tisztség, ebből is látszik, nekem ha volt tisztségem, akkor azt tisztességesen csináltam!

Persze, elherdálták volna 7 millióért az adott év média jogait. Mennyi is folyt be, miután megfúrtad? Nulla Ft, tényleg igazad volt, jobb így.

Az a baj, hogy nem tudod, hogy miről beszélsz.

Jelenleg semmilyen tisztségem nincs az MNASZ-en belül, tehát ami történik most, azt kérlek válaszd el tőlem! Nem vagyok még hatással sem nagyon senkire a tisztségviselők közül. Az, hogy páran engem szeretnének valamilyen tisztségben látni, az nem jelenti azt, hogy én is ezt szeretném. Tóth Doki neve egyébként nem merült fel sportszakmai bizottságban még sosem, bár tudom, hogy ő is vörös posztó a szemedben, nyilván ezért keverted ide. Tóth Imi sem barátod, ő is pont annyira jött szóba, mint Dr. Tóth István.

Jó lenne, ha nem tennél senkivel egy csoportba, főleg, ha közvetett információid vannak. Az MNASZ oldalán megtalálod az ATB, RSB és más bizottságok névsorát, őket lehet ilyenekkel bombázni, mint a WRC kérdés, nem hiszem, hogy releváns a probléma 2014-ben.

Az egyedüli dolog, ami az én hatásköröm és felelősségem, az a MAFC beadvány, ami egyébként még tavaly széles körben egyeztetve lett (én személy szerint sokmindent másképp szerettem volna, de elfogadtam a kéréseket, javaslatokat), minden tagszervezet megkapta még tavaly, magyarázattal együtt, tehát ezt a dolgot is nyugodtan elengedheted, nem veled kell egyeztetni, hanem az érintettekkel (versenyzők, tagok).

Február 21-én majd dönt a tagság, kérlek vállalj sporttanácsi tisztséget, megígérem, hogy én támogatni foglak benne, és akkor dolgozhatsz önzetlenül az autósportért, csak az informátoraidat cseréld majd le!

2014-01-19 18:18:10
Hello Csepela Tamás!

Legközelebb nem kell emiatt álnéven regisztrálnod, vagy ha mégis, akkor legalább a részletekre figyelj jobban. és ne leplezd le saját magad! :)

Nem megyek bele részletekbe, mert nem hiszem, hogy veled kellene ezeket megvitatni, csak pár kiugróan durva dologra reagálnék..

A tököli balesetet kérlek ne vedd a szádra, meghalt egy kedves ismerősöm aznap ott, nem hiszem, hogy erről kellene hamis dolgokat kitalálnod.

"lett ídőközben más lehetőség a P-rendszámra"??? Az SP-re gondolsz? Ez mennyiben hasonlít rá? A bajainkat sokszor elmondtuk, egy része kapkodva ki lett javítva, de pl. a Dakaron (ha volt ilyen), akkor sajnos szabálytalanul ment/megy ilyen rendszámmal autó, és ha ne adj' Isten balesete lenne, akkor gondolom te majd vállalod a felelősséget, hiszen feltételezem, hogy nem született kétoldali megállapodás minden Dakart-érintő országgal (tudtommal egyetlen országgal sincs ilyen megállapodás a mai napig, tehát csak belföldön használható jelenleg).
Persze ezeket is meg lehet oldani, és nem ördögtől való a sportrendszám, csak még nincs kész.

Szintén nem emlegetném a helyedben azokat az egyedi nemzeti homologizációkat, amikre beszeditek a pénzt, megcsináltatjátok a versenyzővel a papírmunkát, majd ellenőrzés nélkül ráütitek a pecsétet (hiszen nehéz lenne 6-8 ilyen anyagot pár perc alatt komolyan átnézni, ennyi időt szakított rá az ATB vezetője). Tehát szerintem ne beszéljünk arról, hogy mi van rendben, és mi nincs, óriási munka vár arra, aki ezt mind rendbe szeretné tenni. Én úgy gondolom, hogy az ATB megfelelő munkát legalább 3 éve nem végzett.

Ami miatt végül írtam választ, az az, hogy felháborítónak tartom, hogy egy ATB vezető aláírást gyűjt veled, ATB taggal együtt a tagok között a saját felettes alelnöke ellen. Ugyanígy elfogadhatatlannak tartom, hogy van képed álnéven a saját bizottsági társadat sarazni egy internetes fórumon! Nem szégyelled magad?!

Én a helyedben azon gondolkoznék, hogy milyen feladatai vannak az ATB-nek, szólnék az ATB vezetőnek, hogy olvassa el a hatályos alapszabályt, és ne temesse magát ATB vezetőként, hiszen február 21ig vélhetően ő marad az ATB feje, csak a leveléből ítélve nem tud róla.

"Az MNASZ díjtáblázatából (ami persze NGy segítségével szintén nem élő)"

Ez is hasonlóan megalapozott, mint a többi írásod, mennyi közöm van ahhoz, hogy az IB nem végezte megfelelően a munkáját? Vagy nem lett volna idő ezt előkészíteni január 11-ig?

Sajnáljuk, hogy lemondott az elnökség, de az élet nem állt meg, lesz IB ülés kedden, lesz díjtáblázat, versenynaptár, lesznek bajnoskágok, és persze versenyek is!

Lehet nem egyet érteni, lehet érvelni, csak közben ne felejtsd el, hogy te vagy az ATB egyik tagja, és mennek a napok munka nélkül!

Le vannak fordítva a függelékek? Kint vannak a honlapon? Az a baj, hogy mindennel foglalkoztok, csak azzal nem, ami a dolgotok lenne!

További jó 'munkát',

gyurma
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k