gyurma
Nattán György
2016-01-20 17:54:54
utolsó bejelentkezése
gyurma

143 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686868909
Napi oldal:
21186
Jelenleg:
1878
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
2013-03-13 15:27:15
Olvasd el a 11-es géposztály definícióját!
2013-03-13 15:25:05
De lehet.
2013-03-13 12:22:03
Hát, valami probléma lehet az éterben, mert öncélú mocskolódásnak nyoma sem volt a hozzászólásomban, amire reagáltál. Eleve nem értem, mi lehetne az a cél, ami "önös" az én szempontomból..

Ami tény, hogy a Guba István vezette ATB olyan dolgokat követelt meg a gépkönyvezésen (immár múltidőben), amit semmilyen érvényben lévő szabállyal nem tudtak alátámasztani. Amikor erre felhívtuk a figyelmet előre, és utólag is, akkor szép lassan belátták, és ha jól tudom, akkor mindenki -igaz, csak utólag- megkapta a gépkönyvét, akivel csak ezek a nemlétező problémák voltak. Tehát most nyertünk egy csatát megint, bár bocsánatkérést még pl nem kapott senki.

Gondolom, hogy nálad viszont van valamiféle öncélú motiváció, ha már idekeverted a bukócső certifikátot, de ezzel semmi baj nincs. Nem tudom, hogy te pl. olvastad-e azt a szemetet, amit Guba István álllított össze abból a célból, hogy majd ennek segítségével szerződik az MNASZ a csőgyártókkal. Ha olvastad, akkor nyilván neked is, mint szakembernek sok vidám percett szerzett -volna, ha nem a te bőrödre menne.

Az a helyzet, hogy Guba István egyedül a cipőfűzőjét sem tudja bekötni, abban a hitben él, hogy az ATB valamiféle szabályalkotó szervezet, és nem csupán végrehajtó, mint ahogy az alapszabályban szerepel. Sajnos erre a tévhitre olykor Sz amos Miklós is ráerősít, és így jöhetnek létre a szabályoknak totálisan ellentmondó határozatok.

Tehát ha kérhetem, akkor ne az én hozzászólásomra reagálj, ha ahhoz semmi köze a mondandódnak, természetesen szíved joga az ATB vezetőt sztárolni, csak engem ne keverj bele. Köszönöm.
2013-03-07 13:00:08
F-csoportosok figyelem!

Szárnyra kaptak olyan információk, hogy az új ATB vezető utasításba adta, hogy F-csoportos gépkönyvet csak úgy lehet kapni, ha van homológlap. Guba úr igen megengedő, az nem baj, ha nem az autóhoz való, csak legyen (pl dízel autóhoz a benzinesé, stb)!

Felhívom a figyelmeteket, hogy ezt semmilyen szabály nem teszi kötelezővé, tehát nem igaz, hogy kell homológlap! Ha bárkinek csak emiatt lenne elutasítva a gépkönyvezése, az írassa le az illetővel, hogy ez a probléma, és onnantól én szívesen intézem.
2013-03-07 12:59:16
F-csoportosok figyelem!

Szárnyra kaptak olyan információk, hogy az új ATB vezető utasításba adta, hogy F-csoportos gépkönyvet csak úgy lehet kapni, ha van homológlap. Guba úr igen megengedő, az nem baj, ha nem az autóhoz való, csak legyen (pl dízel autóhoz a benzinesé, stb)!

Felhívom a figyelmeteket, hogy ezt semmilyen szabály nem teszi kötelezővé, tehát nem igaz, hogy kell homológlap! Ha bárkinek csak emiatt lenne elutasítva a gépkönyvezése, az írassa le az illetővel, hogy ez a probléma, és onnantól én szívesen intézem.
2013-03-07 12:59:16
F-csoportosok figyelem!

Szárnyra kaptak olyan információk, hogy az új ATB vezető utasításba adta, hogy F-csoportos gépkönyvet csak úgy lehet kapni, ha van homológlap. Guba úr igen megengedő, az nem baj, ha nem az autóhoz való, csak legyen (pl dízel autóhoz a benzinesé, stb)!

Felhívom a figyelmeteket, hogy ezt semmilyen szabály nem teszi kötelezővé, tehát nem igaz, hogy kell homológlap! Ha bárkinek csak emiatt lenne elutasítva a gépkönyvezése, az írassa le az illetővel, hogy ez a probléma, és onnantól én szívesen intézem.
2013-03-05 18:42:37
ilyenkor mindig meglepődök, ti hol voltatok tavaly ilyenkor? Nem tűnt fel, hogy elmaradt a verseny, mert nem lehetett megrendezni, annyira nem volt anyagilag reális? Szerintetek akkor mire megy a belépő? Ha van belépő, akkor van verseny, akkor semmit nem kaptok érte?

Nem öröm a belépő, de talán jobb egy verseny belépővel, mint ha se belépő, se verseny nincs...

Én vállalom, hogy ha hoztok egy főszponzort (olyat, mint a StartAutó volt mondjuk) a versenynek, akkor elintézem, hogy senkinek ne kelljen belépőt fizetnie, áll az alku?

Ha nem áll, akkor vállalom, hogy mindenkinek kifizetem kp azt az összeget, amit Lakatos Robi ezen a rendezvényen keresni fog. Persze nyilván nem fog bukni, hiszen akkor miért csinálná, igaz? Hát nem igaz, 100%, hogy bukni fog idén (is)! De ebbe kár is itt belekezdeni, ti nyilván jobban tudjátok...
2013-02-27 18:48:08
Szia!

mivel valaki kedvesen feltörte az oldalt, ezért egyelőre nem, de lesz újra honlap, és ha minden jül megy, akkor hamarosan folytatás is!
2013-02-10 10:47:39
Roni,
Nem akarlak megbántani, de amilyen sokat írtál, annyi butaság van benne…
Kezdjük a felelősséggel… Én azt gondolom, hogy kettőnk közül neked van nagyobb felelősséged a kialakult helyzetben, bár kétségtelenül nekem is van. Három okból. Egyrészt lényegesen több időt töltöttél média bizottságosdival, mint én bármilyen tisztségben, és ez a terület nulla az MNASz-en belül. Volt itt már minden, a szóvivőtől a szép írásokig, de érdemi munka sosem folyt! Másrészt te első sorban voltál abban a csoportban, ami a rendezők ellen hangolt mindenkit, mondván, hogy ők tízmilliókat keresnek egy versenyen, miközben semmit nem tesznek bele. 4-5 éven keresztül sulykoltad ezt a nézőkbe, versenyzőkbe, mire magad is rájöttél, hogy nem azért sírnak a rendezők, mert nincs extra profit, hanem mert tényleg nem éri (már) meg. A harmadik okot itt nem fejteném ki, de a lényege, hogy a rendezvényeken történő megjelenések finoman szólva túl voltak árazva, ami kivégzett minden tisztességes szponzorációt, és azt hiszem ebből is több részed volt, mint nekem. Innentől fogva nem érzem, hogy jogosan teszel nekem szemrehányást felelősség ügyben.
RVSZ.
Félre érthettél valamit, én nem vagyok RSB tag, nem én találtam ki az RVSz-t. Ezt alátámasztja, hogy van benne sok dolog, amit én nem tettem volna bele. Példásul sosem adnék pontot olyan versenyzőnek, aki nem teljesítette a teljes verseny távját (szuperrally), és még sorolhatnám. A részem annyi volt, hogy a korábbi évek tapasztalataival segítettem az új szakágvezető és az új RSB elképzeléseit formába önteni, nagyon nem mindegy! Nem tudom mennyire volt ez heroikus munka, de eljátszottunk vele azért, annak ellenére, hogy te nem látsz benne munkát. Pénzes Zsoltnak voltak tervei, programja, és ez megjelent az RVSz-ben. Ezt az én nyakamba varrni butaság. Mindemellett nem állja meg a helyét, az, amit írsz, semmilyen MNASz, vagy nemzeti esetleg FIA szabályt nem sért az RVSz, erről hajlandó vagyok bárkit meggyőzni, egyszerűen nem igaz, amit írsz.
Csepela-téma
Látom ő a védenced, sok olyan butaságot írsz, amit tőle is meghallgattunk. Vegyük sorra. Azt írod, hogy az egekig emeltük R2-ben a köbcenti határt. Korrigált maximális lökettérfogat 4000ccm. Egekig emelkedett? Mennyi volt tavaly, és előtte? 4000. Pont ennyi. Amiért te ezt írod, az az, hogy Csepela Tamás szerette volna 2500-ra csökkenteni! Miért? Mert nem ismeri a szabályokat, és úgy értelmezte, hogy az FIA ennyiben határozza meg! Csakhogy téved, mert elfelejtette elolvasni a GT-szabályokat, amit viszont beenged az FIA a rallye bajnokságokba is! Ezt a 2500ccm-et írták bele a P-csoportba is! Rosszul! Mindenféle szűkítő nélkül? Elolvastátok ti az RVSz-t? Megtaláltad ezt benne?: ' Az 'A'- csoportra vonatkozó turbószűkítő szabályokat figyelembe kell venni - Minimális tömeg és maximális kerékszélesség (Mérés az 'A' csoportra vonatkozó FIA J függelék 255.4 és 255.5.4 szerint)' Tudod ez mit jelent? Hogy van szűkítő, és hogy súlyhatár is van. Segítek, egy BMW-nél, ami RTE-ben kb 1000kg, 1230asszem. Tehát ha jön egy RTE BMW, akkor bele kell tennie két embernyi súlyt, hogy indulhasson! Szerinted ez az a felelőtlen beengedés, amiről Csepela téged meggyőzött?
Ez az ember lehet, hogy már akkor autót épített, amikor én falepkéztem, de hidd el, hogy akkor sem volt tájékozottabb! Az, hogy valaki 10, vagy 30 évig beszél butaságot, az nálam nem vált ki tiszteletet. Mint ahogy az sem, hogy szabálytalanul kap egy ATB igazolványt, képzés, és rendes vizsga nélkül, pont úgy, ahogy sportbíróit is kapott, csak mert S***** hisz neki, és közbenjár. Ezek után kinevezik holnap ATB tagnak, pedig fogalma nincs semmiről. És ez nem vagdalkozás, vedd elő az általa javasolt P-csoport szabályt, és olvasd végig, egy gyakorló mérnök a hasát fogja, akkora butaságok vannak benne. Azt mondtad, hogy mi fikáztuk annak idején, hát én nem így fogalmaznék. Senki nem kérte ki a véleményünket, ennek ellenére próbáltuk megakadályozni, hogy baromságok legyenek leírva, és ez csak kis részben sikerült, a Csepela által készített, és kérésünkre itt-ott módosított P-csoport szabályozás s***. Ezen nincs mit szépíteni, ez tény! Amikor múlt hétfőn leültünk szemben Gubával, és Csepelával, ők azt kérték, hogy ne kerüljön vissza az RVSz-be az F-csoport. Én azt kérdeztem, hogy oké, akkor ti rendelkeztek mindennel, hogy a következő másfél hónapban az összes érintett versenyautó végigmenjen a P-csoport követelményein? Meg tudjátok csinálni a nemzeti homologizációt ilyen mennyiségben, és idő alatt? Van az alkatrészgyártókkal szerződés? A válasz annyi volt, hogy NEM! Kérdeztem, hogy akkor mi a megoldás, Csepela szó szerint azt mondta: 'Ez jó kérdés…' Ennyit bírt hozzá tenni a kérdéshez… Mi azt javasoltuk, hogy elfogadjuk, hogy legyen P csoport az F helyett, de előbb legyen egy jó P-csoport, legyen egy munkarend a nemzeti homologizációra, legyen átmeneti idő, legyen egy stáb, aki ezt elkészíti, és ha minden működik, akkor lehet kapukat becsukni. Szerintük az a megoldás, hogy 1 évre tiltsuk ki az összes korábbi F-es autót, és majd ha lehet, akkor lesz P –csoport. Szerinted ez felelős gondolkodás??? Megkérdeztem Guba Istvánt, hogy mi a helyzet a tereprally autókkal, ott miért nem probléma a gyártói, szövetségi felelősség kérdése? Azt mondta, hogy a beszélgetés tárgya a rally, erről nem kíván beszélni! Nem érzed, hogy mennyire kettős a mérce? Egy F-csoportos LADA életveszélyes, mert benne van egy elektromos szervó, de egy vascsövekből hegesztett tereprally autóval nincs probléma! Vicc ez a két ember, olyan szinten felkészületlenek, hogy sajnálom, hogy nem videóztam le a vergődésüket, amit néhány kérdés után csináltak. ALKALMATLANOK! És mindegy, hogy hány éve építenek autót. Guba István? A Forma-1-en, ahol mindenki 4 napot dolgozik reggeltől estig, közölte, hogy csak szombat-vasárnap hajlandó dolgozni, és akkor is csak a Red-Bull boxban! És így is lett! Ennyit a munka iránti alázatáról. Rallye versenyre csak akkor ment, amikor szélvédő cserét intézett a borult versenyzőknek, tehát pénzt keresett. Elég sokan látták robogóval kereket tiltott szervizre kivinni, és ez az ember most a Technikai Bizottság vezetője! Milyen erkölcsről beszélsz!?

SP-rendszám
Igen, sokat savaztam, és fogom is. Olvasd vissza egyébként, posztoltam arról, hogy a 40 alatti éves biztosítás 'elfogadható'. Ettől még nem nagy öröm. Ennyit fizetsz egy EVO9-re is normál rendszámmal. Nincs ÁFA? Ezt hol olvastad? Mert én nem találtam az ÁFA tv-ben ezt a kitételt, szerintem tévedsz. Nincs átírás? Lehet, de a törvény szerint az vagyonszerzési illeték, ha veszel egy ilyen járművet, akkor elvileg be kellene vallani, és mivel nincs meghatározott vagyonszerzési illeték ami kiváltaná, ezért másképp kellene adózni rá szerintem, de nézz utána, nem vagyok könyvelő… Valóban, nem kell teljesítményadót fizetni, eleinte a P-re sem kellett, garantálod, hogy ez így is marad? Mert azt talán te is tudod, hogy aki egyszer SP-t vált, annak sosem lehet normál magyar rendszáma többet! Nincs regadó? Hurrá, spóroltunk 200ezret, ez az első igazi előny. Viszont indítási naplót kell vezetni minden indulásnál, amit ha elmulasztasz, akkor elveszik a rendszámot. Nagy nehezen már forgalmit is kapsz, de ez sem így indult. Maradjunk annyiban, hogy nem egyértelmű még, hogy ez öröm, vagy nem, de az jól látszik, hogy erre lesz kényszerítve a nép. Csepela Tamás már most azt terjeszti, hogy nem lehet normál rendszámos versenyautót vizsgáztatni – persze ez is butaság! -, de mutatja, hogy mi a cél. Én nem örülök ennek a vonalnak, mert nem szeretem a beláthatatlan dolgokat. Ha lenne választás, akkor öröm lenne, de kényszerűsége miatt én nem értékelem pozitívan. Mi lesz, ha már minden versenyautón ilyen rendszám lesz, és felemelik a díjakat? Mondván ezeknek úgyis van pénzük játszani! Garantálod, hogy nem így lesz? Mi volt a baj a régi rendszerrel, elmondanád? Mármint a hivatalos, 2 személyes normál rendszámos versenyautó-nyilvántartással?! Semmi! A sok szabálytalan, átalakítás nélküli kocsi miatt szívnak majd azok, akiknek rendben volt mindenük!

És végül: Felelősség. Mi alapján ad ki gépkönyvet az ATB? Szerinted mi olvasható a szabályban? Meg kell felelni a közúti közlekedés szabályainak. Szerinted, ha ettől valaki eltér az építésnél, az kinek a felelőssége? Ha te gépkönyvezésen adsz gépkönyvet egy full szabályos autónak, ő hazamegy, tesz bele egy másik futóművet, és azzal balesetet okoz, az a te felelősséged?! Le van jrva, hogy meg kell felelnie! Az ő felelőssége, hogy betartja-e, nem a törvényhozóé, és nem is az MNASZ-é! Neked MNASZ oldalról az a felelősséged, hogy a magyar jogszabályok szerint írd meg a szabályokat. Ez megtörtént, bármit is állít Csepela, mindenben megfelel az RVSz ennek! Innentől nincs miről beszélni.

És a vége: Unom, hogy vívok. Mindegy, hogy S*****, Csepela, Katona, bárki áll a másik oldalon, vagy éppen te vagy a magyar hangjuk. Lehet minket vádolni, lehet Cselényi Balázst bűnözőként beállítani, sőt, még G***** Zsolt is megsértődhet, amikor felhívod a figyelmét az általa vezetett szövetség szabálytalanságaira (nem a fórumokon, hanem privát e-mailben, illetve a közgyűlésen. Szerinted normális reakció ezen megsértődni?!). Szóval unom, hogy mi vagyunk a fekete seggűek, amikor a titkárságon Faluvégi vezetésével konkrét pénzszórás zajlik, és hibát hibára halmoznak. Mi javítjuk a hibákat évek óta, ők meg ugatnak ránk. Amikor az elnökség azzal foglalkozk, hogy Katona, Csepela szemenszedett hazugságaira, vagy épp szimpla tévedéseire alapozva boszorkányüldözést folytat, akkor az rendben van? Nem ez lenne a dolguk!
És végül, én sem értelek téged. Miért nem nézel utána azoknak a dolgoknak, amit hallasz? Konkrétan minden egyes érvedet meg tudom cáfolni ebből a nem rövid írásból, már tényleg csak azért nem teszem, mert nem vagyok hajlandó erre ennyi időt áldozni! Csepela Tamás nincs képben. Kicsit sem. Viszont legalább sértődött, ki tudja miért. Ezt vedd figyelembe, amikor hallgatod amit mond.

U.i.: nem veszem személyes támadásnak. Van abból is elég, azok nem ilyenek. Csak többet vártam tőled, mint hogy visszaböfögöd meggondolatlanul mások téveszméit, amit egy perc alatt meg tudnál te is cáfolni, ha vennéd a fáradságot. Csalódott vagyok, Csepela Tamás pozícióba kerülhet, szerintem továbbra is ALKALMATLAN. De mindenki döntse el maga pl. a fentiek alapján is.
2013-02-08 16:32:11
Egyre több helyről hallani, hogy nem csak rossz vicc, hogy Guba, Feind, Tüskés és Csepela lesz az ATB 7 tagjából 4, azaz a többség.

Ez a négy "szakember" pajzsnak akarja használni Mikulás Róbertet, el sem hiszem, hogy az MNASZ vezetése ezt hagyja. Konkrétan az őt fogják arra használni, hogy a ellehetetlenítsék azokat a versenyautókat, amik nem férnek bele az ő elképzelésükbe. Vele akarnak kimondatni mindent, amit ők nem mernek.

Nyilvánvaló, hogy innentől P-rendszámos versenyautó nem rajtolhat, ami azért eléggé megnehezíti majd az RTE és a sprintversenyek életét.

De nézzük is egyenként őket...

Guba István lett az ATB vezető, aki ha fel is iratkozott egy-egy versenyre dolgozni, a legritkább esetben ért oda.. Volt, hogy a verseny kezdete után mondta le a beosztását, mert más dolga akadt. Ez az ember most ATB vezető.

Feind Gábor nehezen visszafordítható károkat okozott az ATB élén, és most újra ott a neve a listán, miután "érdemei elismerése mellett" felmentették. Sértődött, bosszúálló, hozzá nem értő ember, aki emberileg, és szakmailag is alkalmatlan.

Csepela Tamás egyszerű önjelölt, akinek köszönni lehet sokmindent, aminek ma nem örülünk, ő szeretné, ha csak homológlappal lehetne vizsgáztatni versenyautót, ő szeretné, ha ki lennének tiltva a 2500ccm feletti rallyautók, ő szerinte életveszélyes minden szervokormányos Zsiguli. Többek között ő tákolta össze a P-csoport szabályait, és csak nagy energiákkal sikerült a katasztrofális szintről a szimplán "rossz" minősítésre feltornáznia a szemfüles ellenzékieknek.

Tüskés László nem sok szót érdemel, Feind Gábor magyar hangja volt amikor kinevezték, és még nem mert megszólalni. Aztán megjött a hangja, amikor látta, hogy S***** támogatja minden tisztogatásban. Most gondolom jutalomként kapja, hogy megint visszaélhet a helyzetével.

Ez a négy ember gondolkodás nélkül mond igent S***** Miklós utasításaira, így mindegy is, hogy ki a másik három. Jól mutatja S***** gerinctelenségét, hogy bár ő is tisztában van alkalmatlanságukkal, hiszen egyenként mindegyiket alkalmatlannak nevezte több alkalommal, én hallottam legylább kétszer, és gondolom nem csak nekem mondta. Ezek után rájuk bízni a munkát, szerintem kötelességmulasztás, hiszen pontosan tudja, hogy alkalmatlanok, mégis kierőszakolja, hogy az IB kinevezze őket.

Ilyen feltételekkel, és ilyen alelnöki hozzáállással én nem vagyok benne biztos, hogy lesz bajnokság.
2013-02-08 11:36:01
Várjuk meg az IB közleményt, hátha nem igaz...

Nehezen tudom elképzelni, hogy miről fog beszélgetni Mikulás Róbert NKH főosztályvezető, ha leül egy asztalhoz a Csepela, Feind, Guba, Tüskés négyessel...
2013-02-07 14:38:41
Szuper, felírtam én is akkor a pontokat, nálad mennyim van?
2013-02-06 22:49:27
Lassan te is befejezheted az uszítást, vége van.

Ernő senkiért nem vállalt garanciát, egyszerűen támogatta Móczárt a béke érdekében.
Egyik oldalon minden adott volt, kompromisszum, munka, stb. Lement a közgyűlés, bármit meg lehetett volna tenni, Cselényi Balázs akár alelnök, vagy sportszakmai alelnök is lehetett volna. 1 perc lett volna visszahívni S*****t, vagy az egész elnökséget, de a jelenlévők nem rombolni akartak, hanem elindítani a fellendülést.

A másik oldal pedig folytatta amit eddig. Mivel ez az oldal van pozícióban, megtehetik. A sport nem számít.

Lehet, hogy Ernő s***ozott is néha, de tehette, mert többet dolgozott ezen az ügyön (is) mint bármelyik fizetett MNASZ alkalmazott. És ez a munka nem abból állt, hogy szavazókat győzködött, hanem abból, hogy előkészítette a 2013-as évet, ahogy a korábbiakat is.

Lehet mindent mondani, lehet kritizálni, sok mindent joggal, de azért a tisztelet kijár Ernőnek, még akkor is, ha neked most ez éppen nem áll érdekedben.
2013-01-16 15:11:59
Kicsit azért nem baj, ha gondolkodtok is!

Ad1: Ernő nincs ott. Nincs tisztségben, és semmiféle érdeke nem fűződik ehhez az egészhez, leszámítva, hogy 20 év munkáját nem akarja kukába dobni, illetve, hogy azoknak az embereknek próbál segíteni, akiknek ez valamilyen oldalról fontos (versenyző, rendező, stb).

Ad2: Szerintetek milyen út van még? Jelen pillanatban ez az elnökség egyben marad csak. Itt már régen nem az a kérdés, hogy mit kapunk, hanem az, hogy mit veszítünk, ha nem megy át! Akkor mi lesz? Felelős ember ezt nem vállalja be, és Ernő azon kevesek között van, aki végigjátszotta az összes eshetőséget, és kiválasztotta a legkisebb rosszat. Szerinte, és szerintem is ez most a legkisebb rossz. Persze lehet más véleményen lenni, de azért a minimális tiszteletet adjuk meg.
2012-12-02 07:32:00
Hmm, nem tudtam, hogy napló volt :)
2012-12-01 20:50:56
Tegnap az történt, ami várható volt a korábbiak alapján.

Legelőször S***** Miklós kiállt, sajnos az elejéről lemaradtam, de mondhatjuk immár, hogy mondta, amit szokott, mindent megígért. Majd meglepő módon közölte, hogy konkrét alelnökjelöltjük van, és ezt pont úgy is vezette fel, mint anno, amikor ez legutóbb téma volt.

Szerinte vagy feláll egy G***** Zsolt-S***** Miklós-Móczár Péter (!) elnök-hármas, vagy egyikük sem vállalja.

Tehát a szavazók meg vannak zsarolva, hogy vagy elfogadják Móczár Pétert (aki szerinte nem önjelölt) alelnöknek, vagy nem lesz G***** Zsolt továbbiakban elnök. Szintén nem lesz, ha beérnek azok a visszahívók, amiket már nyíltan gyűjt több szakág S***** Miklós ellen...

A két vitatott ember ott volt, G***** Zsoltra csak hivatkoztak, és megmondom őszintén vannak kétségeim ezzel kapcsolatban, nem csak azért, mert Miklós számomra nem szavahihető, hanem azért is, mert nincs egy hónapja, hogy egészen mást mondott nekem, nekünk Zsolt.

Mondandója végén Miklós arra sem adott lehetőséget, hogy akár egy kérdést is feltegyünk, elrohant...

Ezután Büki Ernő kedves invitálására Móczár Péter is mondott pár szót, miszerint már alelnök szeretne lenni, mert felkérték. A sportszakmából kimaradna, hiszen arra remek szakemberek vannak, ő minden mást csinálna, mindegy tehermentesítve G***** Zsoltot. Kapcsolatot tartana mindenkivel, közvetítene, mert van erre ideje.

Ezután elkezdődött amiért jöttünk, kezdődött a Rallye2-vel, itt az egyetlen felmerülő kérdés az volt, hogy miért nem lehet majd feljutni F-csoportból ORB-be. Zsolt szerinte ez még csak tervezet, de szeretné, ha a homológ kategóriákból érkezne az utánpótlás.

Ezután elszabadultak az indulatok WRC-ügyben, szinte minden hozzászóló ellenezte. Az volt a vélemény, hogy ha visszajöhetnek a WRC-k, akkor sem lesz senki, aki meg tudja fizetni a megbízható darabokat, így csak egy-két gyorsaságit láthatják maximum őket a nézők. A szabály bevezetésétől viszont annyira megsértődnének az importőrök, hogy azoknak sem lesz lehetőségük homológ autóval menni, akik idén nagy nehezen összeraktak egy ilyen projektet.

Sajnos most sem sikerült felülemelkedni sokaknak a saját kicsinyes érdekükön.

Vita volt még az amatőr versenyekkel kapcsolatosan, nem szeretnék az amatőr rendezők, ha tovább csökkenne az ARK futamok száma. Fodor Krisztán nehezményezte, hogy akkor, amikor az MNASz kiír egy ARK bajnokságot, ennek lefekteti a szabályait, és pénzt szed pl tőle, hogy megrendezze ezeket a versenyeket, akkor nem helyénvaló őket külsősként kezelni, hiszen az MNASz bajnoki rendszerében dolgoznak ők is. Elmondta, hogy hajlandóak bármilyen értelmes irányelv mentén dolgozni, és korlátozásokat bevezetni pl hengerűrtartalomban a sprinteken, de várnának valamiféle egyeztetést, kapcsolattartást, és koncepciót ebben az ügyben is.

Később Üveges Gábor számon kérte Pénzes Zsoltot, hogy miért utasította el 3 versenyének regisztrációs kérelmét, ami azért furcsa, mert egyetlen szabályos kérelme sem volt, a legutóbbi versenyét pedig nem is próbálta regisztrálni...

Megtudtuk, hogy Dudás Gy. Kokó is jelölt RSB vezetőnek, a korábbi RSB vezető is őt támogatja.

Sajnos nem tudok érdemi előrelépésről beszámolni, időpazarlás volt elmenni. Azt gondolom, hogy nem az a fontos kérdés, hogy mehetnek-e a WRC-k, hanem , hogy ki fog dolgozni? Ezt pl. meglepetésemre senki nem kérdezte meg Pénzes Zsolttól!

Szóval én ennyire emlékszem kb...
2012-10-28 18:17:41
Közgyűlés...

Igyekeztünk felkészülten érkezni, de sajnos az előzetes konzultáció elmaradt. A MAFC Cselényi Balázs és Büki Ernő segítségével összeállított egy javaslatot, amit olvashattatok is.

A száznegyvenvalahány tagból 53 gondolta úgy, hogy fontos annyira az alapszabály, hogy képviseltesse magát, tehát megismételt közgyűlésen vehettünk részt.

Hamar kiderült, hogy nincs meg egyik oldalon sem a kétharmad, így valamiféle konszenzus kell, hogy legyen végre elfogadható alapszabálya az MNASZ-nek.

Az első ütközéspont az egyik legfontosabb kérdés volt: miszerint a régi alapszabály nem tartalmazta az IB tagok felsorolásánál a rendezői és versenyzői képviselőket (szavazati joggal), viszont később utalt arra, hogy szavazhatnak bizonyos esetekben. Ehhez tehát vagy az IB tagok listáját, vagy a szavazási jogot kellett volna megváltoztatni. Hamar kiderült, hogy ha nem egyezünk meg, akkor továbbra is szabálytalanul fog működni az MNASZ, mivel mindkét szavazás eredménytelen lett, így maradt volna a régi rossz szabály ebben a kérdésben, hiszen egyik tábor sem tudta a másik nélkül módosítani az adott pontot. (Az erőviszonyok: 31 képviselő szerette volna a MAFC által beterjesztett verziót, de 36 lett volna a 2/3. A másik pontot talán 6-8 képviselő szavazta volna meg.)

Nagy örömünkre G***** Zsolt elnök úr kiállt amellett, hogy mindenképpen szülessen kompromisszum, és a hatályos jogszabályoknak megfelelő alapszabály. A szünetben rögtönzött megbeszélésen sikerült egy kompromisszumot meghatároznunk, amihez a későbbiekben mindkét fél tartotta magát.

Tulajdonképpen ez a kompromisszum azt jelentette, hogy 2-3 nekünk kevésbé fontos kivétellel szinte minden általunk javasolt pont megszavazásra került.

Meggyőződésem, hogy ma sikerült elmozdulnunk a holtpontról! (A teljesség igénye nélkül):
Azzal, hogy van elérhető és szavazóképes versenyzői, és rendezői képviseletre lehetőség.
Azzal, hogy a tagság elutasította az ügyvezető elnökség intézményét, így valamennyi elnökségi tagnak szavaznia kell majd mindenről.
Azzal, hogy a szakágvezető-kinevezés anomáliáit sikerült kiírni az alapszabályból.
Nem utolsó sorban megfeleltünk minden ügyészség által támasztott követelménynek.
Lehetőséget teremtettünk az elektronikus úton történő kézbesítésnek,
Lehetőséget teremtettünk a legitim e-mailes körszavazásnak,
Szabályoztuk az iratbetekintés határidejét,
Rendeztük azt a problémát, hogy az ATB eddig egyaránt jelentette magát az Autós Technikai Bizottságot, és a technikai ellenőrök összességét - ez utóbbit mától Autós Technikai Kollégiumnak hívják.
Maradt az általános alelnöki pozíció, és továbbra is közgyűlés választja az etikai bizottság vezetőjét.

A MAFC összes versneyzője nevében szeretném megköszönni mindenkinek, aki bármit is hozzá tett a mai naphoz, külön kiemelve G***** Zsoltot, aki a megfelelő pillanatban az asztalra csapott, és nem engedte, hogy 8 év után továbbra is szabálytalan alapszabálya maradjon a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek a személyes nézeteltérések miatt!

Köszönjük.
2012-10-01 09:33:33
Az infó F**** Tamás halálakor biztos volt, csak az időpont a kérdés.
2012-08-31 13:00:35
Igen, lehet.

Viszont már lehetett olyan rendőri állásfoglalást olvasni, hogy ha versenyautó, akkor legyen rajta sportrendszám. Ha egyszer rákerül a sportrendszám, azt szeretnék, hogy soha többé ne lehessen rendes magyar rendszáma, bár ezt nem találtam meg a rendeletekben.

Szóval lehet, de mostantól a műszaki vizsga előtt kell csináltatnod egy hiteles fékpadi teljesítménymérést is, gondolom ez alapján fogod a teljesítményadót is fizetni, és minden vizsgánál módosítják, nem is értem...

Jól látszik, hogy nem segítik elő, hogy maradj a hagyományos rendszámnál, az én magánvéleményem, hogy a SP felé kényszerítés felé fognak terelni mindenkit a jogszabályokkal.
2012-08-31 12:03:24
Roni, szerintem nincs igazad.

A legelejétől kezdve próbáltunk sokan, sokféleképpen segíteni, hogy ne az legyen, ami végül lesz szerintem.

Igazad van, senki nem fogta kézbe még, de másfél éve megy a huzavona.

Felkértek komoly embereket, hogy segítsenek, majd leírták a nevüket, de meg sem kérdezték őket, hogy jó-e ez így.

Lehetőséget említesz, de ez nem lehetőség, hanem jól láthatóan kényszer lesz. Nézve a rendszámokkal kapcsolatos rendőri intézkedéseket, borítékolható, hogy komoly problémák lesznek a régi és az új rendszámos versenyautókkal is.

Valóban, az MNASZ-nek kellene összegyűjteni az érveket, ötleteket, és képviselni az érdekeket. Ezt sajnos ennél nyilvánvalóbb esetekben sem teszi meg, az MNASZ ma működésképtelen már.

Ennek jó példája, hogy Katona Zsolt egy tanácsadója ennek a szervezetnek, és olyan dolgokban ad tanácsot, amiről fogalma sincs.
Valóban kissé rossz irányba mennek ezek a szóváltások, de a lényeg mégis az, hogy felemeljük a szavunkat egy olyan jelenség ellen, ami kifejezetten káros: akár a hozzá nem értő emberek pozícióba helyezése, akár az érdekeinkkel ellentétes rendeletek, jogszabályok megjelenése.

Az MNASZ képtelen a tagjai érdekeit képviselni, pontosan az elavult rendszere, és az alkalmatlan tisztségviselői miatt, és amikor nem képviseli az érdekeinket, akkor ilyen hibás jogszabályok születnek, amit baromi nehezen lehet majd módosítani, és mindenki a levét fogja inni.

Persze lehet, hogy én vagyok paranoiás, és Zsolti a megmentő1, és az alkalmas ember az SP rendszám ügyének összefogására, minden szép lesz és jó, örömmel fogok akkor mindenkitől elnézést kérni, legyen így!
gyurma hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 143 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k