Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
452026775
Napi oldal:
1143
Jelenleg:
203
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
végeredmény
1. S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
232
2.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
208
3.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
191
4.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
136
5.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
128
6.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
95
7.
Kris Meeke
Citroen C3 WRC
77
8.
Hayden Paddon
Hyundai i20 Coupe WRC
74
9.
Juho Hanninen
Toyota Yaris WRC
71
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
145
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
121
3.
Bryan Bouffier
Ford Fiesta R5
84
4.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
73
5.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
62
6.
Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
60
7.
Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
59
8.
Nasser Al-Attiyah
Ford Fiesta R5
45
9.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
39
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
141
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
121
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
117
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
98
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
71
6.
Kazár Miklós
Ford Fiesta R5
58
7.
Ifj.Ranga László
Skoda Fabia R5
52
8.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
48
9.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
41
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2017
végeredmény
1.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
109
2. Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
101
3.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
76
4. Domonkos László
Mitsubishi Lancer Evo VII
67
5.
Kelő-Gere László
Mitsubishi Lancer Evo VIII
61.5
6.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
7. Csík Zoltán
Lada VFTS
38
8. Födő Imre
Subaru Impreza WRC
37
9.
Kronome Ákos
Skoda Fabia
35
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
159
2.
Berényi László
Opel Adam R2
104,5
3.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
102
4. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
99
5. Vizelli Károly
Lada VFTS
72
6.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
66
7.
Bodogán Ferenc
Lada 2105
58,5
8.
Ifj. Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
50,5
9.
Hibján József
Citroen C2R2
48
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
129
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
126
4.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
85
5.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
79
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Söjtöri András
Toyota MR2
58
8.
Lovász Kornél
BMW
46
9.
Balogh Tihamér
Suzuki Ninja ZX12R
39
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 388 hozzászólás • 20 oldal
388. • 2018-01-08 20:56:33
Tisztelettel kérdezem, hogy ebből az 1.000.000 képből nem akarsz véletlenül egy limitált kiadású puzzle-t készíttetni és a Shopban eladásra kínálni? Köszi
387. • 2017-11-27 21:53:29
A főoldalon megjelent közlekedésbiztonsággal kapcsolatos videóhoz:
Minden tiszteletem Pintér József úré. és a Veszprémi Rendőrkapitányságé, hogy elkészítették és közzé tették ezt a videót. Ezzel, véleményem szerint többet tettek a normálisan közlekedők érdekében, mint az ORFK összesen az elmúlt években. Gondolom, hogy mindezt azért tették, mert úgy érezték, hogy valamit mégis csak lépni kellene a mai közlekedési morál javításáért. Jól gondolták, de egy baleseti helyszínelő, és egy megyei kapitányság is kevés ahhoz, hogy a figyelem felhívásán túl érdemlegesen tegyen az ügy érdekében. Mit, és mégis kinek kellene tenni akkor? Rövidtávon, szerintem mindent elsöprő, országos "agymosó" médiakampányra lenne szükség (hasonlóan a gyógyszergyárakéhoz), hogy felébredjenek az emberek. Vasszigor kellene az utakon a rendőrség részéről a telefonálók, gyorshajtók, agresszíven vezetők, záróvonal átlépők, nem indexelők, önkényesen parkolók, összefoglalóan azok ellen, akik semmibe veszik közlekedő társaikat, fittyet hánynak a közlekedés és az együttélés legminimálisabb szabályaira is. Ez lenne a minimum, de nem rejtem véka alá azt a személyes véleményem, hogy sokat javíthatna az is a helyzeten, ha egyes járműtípusok vezetőit pszichológiai vizsgálatnak vetnék alá. Kettőt lehet találgatni… igen, a BMW-re, az Audi-ra, illetve úgy általában a SUV-ok vezetőire gondoltam…
Hosszútávon ott lehetne tenni a legtöbbet, ahol a fejekkel foglalkoznak, azaz az iskolákban.

Az illetékesek munkájával, felelősségével kapcsolatban azon is el lehetne gondolkodni, hogy hogy lehet az, hogy 1980-ban e témában sokkal előrébb jártunk, mint ahol most tartunk? Íme, egy közlekedésbiztonságról szóló film abból az időből.

https://www.youtube.com/watch?v=kM-5kMebAzk

…és nem gondolom, hogy az autóversenyzők, vagy általában az autósport szerelmesei, mint a sebesség megszállottjai lennének a fő bűnösök. Én emlékszem egy itt, ezen az oldalon néhány éve megjelent felhívásra, amelyben az autópályák felső sebességhatárának megemeléséért kampányoltak, és pont a versenyzőtársadalom volt az, amely szinte egy emberként tiltakozott ez ellen.

Szóval, lenne feladat, hajrá illetékesek!

386. • 2017-04-28 17:58:04

Egy komment a cikk után:

"NAV munkatársként-de most kizárólag magán személyként- izgalommal,és érdeklődéssel olvastam amiről már rég tudunk:
A motorsport pénzügyi része csalásra,a költségvetés lehúzására,becsapására,áfa "okosságokra" épül.
Látókörünkben épp úgy a nagy-ismert csapatok,mint a kis teamok is benne vannak.
Korábban gyakori volt a biztosítási okosságok is,jó alkatrészek le,töröttek fel minden edzés,verseny előtt.
Szinte mindenhol tapasztalható az irreális túlszámlázások,szponzor/1% adó visszaélések.
Ebben ludasak a nagy cégek is,akik szponzor pénzeket adják,és természetesen visszaosztást kérnek és kapnak.
A cikkben szereplő példánál maradva,miután a T.ügyfelek beadják a "tuning" költségét,megkeressük "versenyzőként" a számlát/ajánlatot kiadót,nekünk mennyiért csinálnák...rendszerint tized(!) árat kapunk.Ez már elég .
Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Egy másik, hogy nem eszik olyan forrón a kását...

""Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Én meg felhívom a figyelmedet arra, hogy ha elég sok pénzt ellopsz és marad ügyvédre, akkor lóf***t sem kapsz, pl. Győzike.
Questor
K and H bróker
Stb.

Sajnállak téged, dolgozol keményen, hogy elkapjátok ezeket a csalókat, a bíróságon meg jogszolgáltatás keretében elengedik őket egy kis ejnye-bejnyével.

385. • 2017-04-27 22:07:57
Köszi.Ez így korrrrrrekt! kacsintok
383. • 2017-04-27 13:09:02
szia, köszi az észrevételt
ilyen az, amikor a versenykiírásból ír az ember valamit...
382. • 2017-04-26 22:50:02
Duen!
Jó dolog ez a tájékoztató "itiner". Csakhogy az első R2 versenyző 7:00-kor jön ki a a PF.-ből. Vagyis 6:35-kor még biztos, hogy nem lehet a szervízparkban. Kb. 36-38 perccel egész nap el vagy csúszva a R2 időbeosztásával. kacsintok
381. • 2017-04-26 19:32:33

Rokon történet:

http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/04/26/igy_zajlott_a_magyar_superbike_per/?cp=1#comment

380. • 2017-04-04 19:50:02

Csalódtál DuEn? Nem mondod!?
18 év után?
18 év alatt nem jöttél rá, hogy ezek az Oaklay-t is részletletagadásra veszik, hogy nem az jellemző rájuk, hogy két szalmaszálat keresztbe téve valamicske hasznos dolgot csináljanak?
Értéket teremtsenek és ebből következően értékeljék azt, aki munkával keresi a betevőt?
Nem válaszoltak? -ugyan már! manapság így megy ez, mit csodálkozol? Ez a rallye... IS!
Beszélj Irénkével, gyógyítsd a lelked. Tőle még vettünk képeket...
Sajnálom, és tisztelet a kivételnek.

379. • 2017-03-23 16:38:04

Az igaz, hogy nem mondta, hogy az elejében fog menni, de ez azért tőle elvárható lenne itthon (technika, rutin, anyagi háttér stb. alapján).
A magabiztosságát nem tartom ilyen formában megalapozottnak, mert a vb-s szereplését, hogy finoman fogalmazzak, nem a harciasság meg a szakadó ing-gatya jellemezte. A technikáról, meg az emberről is a harcban derül ki igazán hogy mire lehet tőle számítani.
Azzal, hogy ott lesz az ORB-ben, mindenképpen emeli az esemény fényét, csak aztán majd nehogy számolni kelljen a nyilatkozataiban a "volna" szavakat, mint ahogy eddig is kellett...
Nyugtával a napot...
kacsintok

Kérdés:
Itthon mehet Hankook-kal? -amit ismer...

378. • 2017-03-23 11:51:11
6 VB-s versenyen beért tavaly van benne versenykilométer, és valószínűleg ismeri is már eléggé az autót a gumikat. Sehol nem írta hogy mindez egyenlő azzal hogy elsők lesznek, vagy az elejében fognak menni :)

Az biztos, hogy ahogy néztem kevesebb logó került fel az idei kocsijára, részben lehet a fehéredő gazdaság miatt van, de ami talán fontosabb, hogy a tavalyi évvel ellentétben az idén a Hankook (és a Pirelli) már nincs ott a VB-n a regisztrált gumimárkák között, magyarul nem indulhatsz olyan gumival, és a Hankook az egyik legnagyobb támogatója Friciéknek a Ford Petrányi mellett és a He-Do mellett....(legalábbis logóméret alapján :D erre gondolnék)
377. • 2017-03-21 18:50:11

"Van bennünk bőven kilométer, ettől egyáltalán nem kell félnünk...
...Az autót jól kiismertük az utóbbi időben, belaktuk, mindent tudunk róla. Egy nagyon megbízható technika, amivel élmény minden egyes versenykilométer..."

Frici optimizmusa és magabiztossága a régi! Hajrá! –majd
figyelünk, aztán értékelünk... Fricit is... Nyugtával dicsérd a napot!

"Egyáltalán nem bánjuk, hogy itthon indulunk, mert nagyon
hiányzott a magyar közönség, a nézők szeretete. A vb futamokra is
sokan elkísértek minket, de azért itthon mégis más érzés
versenyezni" – mondta Turán Frigyes.

Magyarra fordítva: nem jött össze a lóvé a VB-re. Fehéredik a
gazdaság...

forrás:
http://www.miskolcrally.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=507:hianyzott-a-magyar-nezok-szeretete&catid=10&Itemid=101

kacsintok

376. • 2016-09-23 18:07:48

Megnézve a Jana videót, és látva, hogy a hidas előtti J2 (nekem volt) le volt lassítva (előtte egy lassítóval), az a véleményem, hogy aki odatette azt a lassítót, az egy kretén, rallye gyilkos! De az egyetemlegesen biztos, hogy anno a dobálós úton, ott nem látott autót elfordulni. Pl. széria Zsigát, vagy Trabantot. Pedig mi volt az, a mai aszfalthoz, no meg a mai technikához képest...

375. • 2016-05-27 21:33:03
Jól látod Mester!
Akárhogy kutakodok a porosodó fotóim között, nem találok ilyen jellegű emlékeket.
Anno meg nem fordult volna a fejünkben, hogy egy szlovák rendszámú, francia autóval, olasz gumikon, Királyszentistván határában "élményautózós" sátortáboros partit adjunk.

Bár az is igaz, hogy semmi okom/jogom nem is lett volna ilyesmire.
Pl. sosem voltam hétszeres Magyar Bajnok (hogy más egyéb "apróságot" ne is említsek......) kacsintok
374. • 2016-05-27 20:40:40

Hillman!

Ez ám a rallis élet! -meg a lényeg!

http://www.duen.hu/userfiles/image/160527_Janika_a_PIRELLIseknek_osztotta_az_elmenyt/janika_a_pirelliseknek_osztotta_az_elmenyt_1.jpg

Emlékszel Te ilyenre a nyolcvanas évekből?
mosolygok

"A jó lovas katonának de jól vagyon dolga:
Eszik, iszik a sátorba, semmire sincs gondja.
Hej, élet, be gyöngy élet, ennél szebb sem lehet,
Csak az jöjjön katonának, aki ilyet szeret."

mosolygok
372. • 2016-01-27 18:20:03
Szia Ádám!
A 280 végű mobilszámod még működik?


Egyébként az FIA-nak nem tudom van-e erre embere, de egyszer eurospoton mutatták, hogy a gyártónál (nem tudom most melyik volt, talán a sparco) bábukra húzzák az overálokat és felgyújtják, hogy a szabályokban foglalt x. másodpercig megvéd-e tűz ellen.

Nem tudom milyen speciális anyaggal kezelik ezeket a szöveteket, de azért azt eltudom képzelni hogy 10-15 év alatt esetleg romlik a minősége és nem fog kibírni x, hanem csak x/2 másodpercet.
371. • 2016-01-26 21:22:17
Ki dönti el ( és főképpen mi alapján!) hogy mi homológ és mi nem?

Az FIA-nak van egy embere aki valami "laborban" teszteli az övek szakítószilárdságát? Különböző dolgokat önt overálokra vagy gyújtogatja a maszkokat? helyeslek

Vagy ez lobboizás alapon megy, hogy ki mennyi pénzt tol a tisztelt FIA-nak?
370. • 2016-01-17 14:04:58
Sziasztok!
A Füredi Sportvideo keres új csapattagokat! Ha szereted a rallyet, olyan munkahelyed van, ahol elengednek hétvégére vagy sokszor péntekre is, imádsz hajnalban kelni/hazaérni, bírod az esőt, a napot, a port, az éjszakázást illetve bármilyen időjárási körülményt, és van kedved csatlakozni hozzánk, jelentkezz rallye operatőrnek! Megtanítjuk mit-hogy, saját kamera nem előfeltétel. Írj privátban, biztos válaszolunk!
furedia@t-online.hu
www.furedivideo.hu
369. • 2015-12-20 22:02:31
Tehetségkutató!? Odacsábítanak egy csomó naiv gyereket és azt látják hogy még el sem kezdődik a cirkusz de egy pár "felkutatandó" tetőtől talpig szponzorcuccba bujtatott tehetséggel már csinálják az interjút mivel véletlenül biztos hogy ők jutnak tovább. Elhiszem hogy nagy pénzosztáshoz nagy cirkusz kell de ne a gyerekekből csináljanak statiszta bohócokat. bizonytalan
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 388 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18 192021
22 23 24 25262728
29 30 31 01 02 0304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k