Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
478303119
Napi oldal:
64562
Jelenleg:
503
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor

World Rally Championship 2019
a harmadik futam,
a Rally Mexico után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
65
3. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
61
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
55
4. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
35
5. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
28
6. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
20
7.
Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
18
8. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
14
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
150
2. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
129
3.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
115
4. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
101
5. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
90
6.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
63
7.
S. Galatariotis
Skoda Fabia R5
50
8. Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
49
9.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
41
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
311
2. Mattias Ekström
Audi S1
228
3. A. Bakkerud
Audi S1
224
4. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
221
5. Sebastian Loeb
Peugeot 208
205
6. Timmy Hansen
Peugeot 208
177
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
142
8. Kevin Hansen
Peugeot 208
128
9. Jannis Baumanis
Ford Fiesta
88
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
195.5
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
194.5
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
182
4.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
157
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
98
6
Bodolai László
Ford Fiesta R5
74
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
63
8.
Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
58
9. Lovász Pál
Hyundai i20 R5
46,5
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
211,5
2.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
167,7
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
131,5
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
126,5
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
107,5
6.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
73
7. Berki Gábor
BMW M3
46
8. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
44,5
9. Bodogán Ferenc
Lada 2015
41
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Krehlik Nándor
Lada VFTS
173
2.
Trencsényi V.
Ford Fiesta R2
142,5
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
109
4. Dudás Gergő
Citroen C2 R2
106
5. Tim Gábor
Opel Adam R2
95,5
6.
Bacsa Tamás
Skoda Felicia KitCar
82,5
7.
Szabó Attila
Lada 2107
39,5
8.
Madari Imre
Renault Clio
39
9. Várnai Dávid
Honda Civic
38,5
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Söjtöri András
Toyota MR2
141
2.
Simon Robin
Fiat X1/9
138
3.
Simon István
Fiat X1/9
120
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
5.
Pintér Máté
BMW
65
6.
Schebek István
Lotus Elise
61
7.
Pintér László
BMW
48
8.
Vizkeleti János
Lotus Elise
36
9.
Vujovich György
Fiat X1/9
34
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 391 hozzászólás • 20 oldal
391. • 2019-02-20 18:42:21
Herczig riporthoz:
Gondolom, sokan vannak úgy, hogy utálták Herczig Norbit. Én is...
Azt is gondolom, hogy azok is sokan lehetnek, hogy ellenzékből hívekké váltak, látva az évek során az asztalra letett teljesítményét, és hozzáállását. Én is...
Most csak két, látszólag jelentéktelen momentumra szeretném felhívni a figyelmet a riport kapcsán.
1.) A jobb kezén karikagyűrűt visel...
2.) Nem farmerban van...
390. • 2019-01-16 21:45:38
A segítségeteket szeretném kérni!
A lányom ebben a hónapban ünnepli a 18. születésnapját és nagy Lada drukker. (Csakúgy, mint én 🙂 ) Szeretnénk csinálni neki egy bulit (garázspartyt/autóspartyt), ahol egy verseny Lada lesz az egyik szereplő. A helyszín Szolnokon lenne, Tenyőszigetben, a Nairam hotel (horgász versenypálya) környékén. A tiszteletteljes kérdésem az, hogy egy január 27-i vasárnap délelőttre (kb 10 óra) akinek lenne lehetősége ki tudna e jönni egy Ladás autós-felvonulás szerű eseményre. Természetesen önzetlen segítségre számítok. 🙂 Lesz egy sátor felállítva, ahol hidegtálas-svédasztalos étel-ital fogyasztás lesz a résztvevőknek.
Visszajelzéseket Messengeren, vagy emailbeln (zoltantiger77@gmail.com) várok.
Köszönettel: Zoltán Tiger
389. • 2018-04-23 19:33:37
Drift:

"...csinos csajok..." DuEn! Most ezt komolyan gondoltad? Ha valakit érdekel részletezem...

Ha már a driftnél tartunk egy rallye oldalon: A rallye magyarul, "megbízhatósági" túra verseny. Kíváncsiságból a minap elmentem egy drift bemutatóra, versenyre(?) (AMTS 2017). Rallis szemmel ennyi pusztulat sz@rt ritkán látni egy kupacban. A legtöbbje nem bírt ki 5 percet azon a teljesítményen, amit büszkén hangoztatnak. Ezek az autók egy dologra alkalmasak, tojásfőzésre, de arra nagyon.
mosolygok mosolygok
A csajok meg kb. azon a színvonalon vannak, amin a technikájuk...
388. • 2018-01-08 20:56:33
Tisztelettel kérdezem, hogy ebből az 1.000.000 képből nem akarsz véletlenül egy limitált kiadású puzzle-t készíttetni és a Shopban eladásra kínálni? Köszi
387. • 2017-11-27 21:53:29
A főoldalon megjelent közlekedésbiztonsággal kapcsolatos videóhoz:
Minden tiszteletem Pintér József úré. és a Veszprémi Rendőrkapitányságé, hogy elkészítették és közzé tették ezt a videót. Ezzel, véleményem szerint többet tettek a normálisan közlekedők érdekében, mint az ORFK összesen az elmúlt években. Gondolom, hogy mindezt azért tették, mert úgy érezték, hogy valamit mégis csak lépni kellene a mai közlekedési morál javításáért. Jól gondolták, de egy baleseti helyszínelő, és egy megyei kapitányság is kevés ahhoz, hogy a figyelem felhívásán túl érdemlegesen tegyen az ügy érdekében. Mit, és mégis kinek kellene tenni akkor? Rövidtávon, szerintem mindent elsöprő, országos "agymosó" médiakampányra lenne szükség (hasonlóan a gyógyszergyárakéhoz), hogy felébredjenek az emberek. Vasszigor kellene az utakon a rendőrség részéről a telefonálók, gyorshajtók, agresszíven vezetők, záróvonal átlépők, nem indexelők, önkényesen parkolók, összefoglalóan azok ellen, akik semmibe veszik közlekedő társaikat, fittyet hánynak a közlekedés és az együttélés legminimálisabb szabályaira is. Ez lenne a minimum, de nem rejtem véka alá azt a személyes véleményem, hogy sokat javíthatna az is a helyzeten, ha egyes járműtípusok vezetőit pszichológiai vizsgálatnak vetnék alá. Kettőt lehet találgatni… igen, a BMW-re, az Audi-ra, illetve úgy általában a SUV-ok vezetőire gondoltam…
Hosszútávon ott lehetne tenni a legtöbbet, ahol a fejekkel foglalkoznak, azaz az iskolákban.

Az illetékesek munkájával, felelősségével kapcsolatban azon is el lehetne gondolkodni, hogy hogy lehet az, hogy 1980-ban e témában sokkal előrébb jártunk, mint ahol most tartunk? Íme, egy közlekedésbiztonságról szóló film abból az időből.

https://www.youtube.com/watch?v=kM-5kMebAzk

…és nem gondolom, hogy az autóversenyzők, vagy általában az autósport szerelmesei, mint a sebesség megszállottjai lennének a fő bűnösök. Én emlékszem egy itt, ezen az oldalon néhány éve megjelent felhívásra, amelyben az autópályák felső sebességhatárának megemeléséért kampányoltak, és pont a versenyzőtársadalom volt az, amely szinte egy emberként tiltakozott ez ellen.

Szóval, lenne feladat, hajrá illetékesek!

386. • 2017-04-28 17:58:04

Egy komment a cikk után:

"NAV munkatársként-de most kizárólag magán személyként- izgalommal,és érdeklődéssel olvastam amiről már rég tudunk:
A motorsport pénzügyi része csalásra,a költségvetés lehúzására,becsapására,áfa "okosságokra" épül.
Látókörünkben épp úgy a nagy-ismert csapatok,mint a kis teamok is benne vannak.
Korábban gyakori volt a biztosítási okosságok is,jó alkatrészek le,töröttek fel minden edzés,verseny előtt.
Szinte mindenhol tapasztalható az irreális túlszámlázások,szponzor/1% adó visszaélések.
Ebben ludasak a nagy cégek is,akik szponzor pénzeket adják,és természetesen visszaosztást kérnek és kapnak.
A cikkben szereplő példánál maradva,miután a T.ügyfelek beadják a "tuning" költségét,megkeressük "versenyzőként" a számlát/ajánlatot kiadót,nekünk mennyiért csinálnák...rendszerint tized(!) árat kapunk.Ez már elég .
Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Egy másik, hogy nem eszik olyan forrón a kását...

""Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Én meg felhívom a figyelmedet arra, hogy ha elég sok pénzt ellopsz és marad ügyvédre, akkor lóf***t sem kapsz, pl. Győzike.
Questor
K and H bróker
Stb.

Sajnállak téged, dolgozol keményen, hogy elkapjátok ezeket a csalókat, a bíróságon meg jogszolgáltatás keretében elengedik őket egy kis ejnye-bejnyével.

385. • 2017-04-27 22:07:57
Köszi.Ez így korrrrrrekt! kacsintok
383. • 2017-04-27 13:09:02
szia, köszi az észrevételt
ilyen az, amikor a versenykiírásból ír az ember valamit...
382. • 2017-04-26 22:50:02
Duen!
Jó dolog ez a tájékoztató "itiner". Csakhogy az első R2 versenyző 7:00-kor jön ki a a PF.-ből. Vagyis 6:35-kor még biztos, hogy nem lehet a szervízparkban. Kb. 36-38 perccel egész nap el vagy csúszva a R2 időbeosztásával. kacsintok
381. • 2017-04-26 19:32:33

Rokon történet:

http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/04/26/igy_zajlott_a_magyar_superbike_per/?cp=1#comment

380. • 2017-04-04 19:50:02

Csalódtál DuEn? Nem mondod!?
18 év után?
18 év alatt nem jöttél rá, hogy ezek az Oaklay-t is részletletagadásra veszik, hogy nem az jellemző rájuk, hogy két szalmaszálat keresztbe téve valamicske hasznos dolgot csináljanak?
Értéket teremtsenek és ebből következően értékeljék azt, aki munkával keresi a betevőt?
Nem válaszoltak? -ugyan már! manapság így megy ez, mit csodálkozol? Ez a rallye... IS!
Beszélj Irénkével, gyógyítsd a lelked. Tőle még vettünk képeket...
Sajnálom, és tisztelet a kivételnek.

379. • 2017-03-23 16:38:04

Az igaz, hogy nem mondta, hogy az elejében fog menni, de ez azért tőle elvárható lenne itthon (technika, rutin, anyagi háttér stb. alapján).
A magabiztosságát nem tartom ilyen formában megalapozottnak, mert a vb-s szereplését, hogy finoman fogalmazzak, nem a harciasság meg a szakadó ing-gatya jellemezte. A technikáról, meg az emberről is a harcban derül ki igazán hogy mire lehet tőle számítani.
Azzal, hogy ott lesz az ORB-ben, mindenképpen emeli az esemény fényét, csak aztán majd nehogy számolni kelljen a nyilatkozataiban a "volna" szavakat, mint ahogy eddig is kellett...
Nyugtával a napot...
kacsintok

Kérdés:
Itthon mehet Hankook-kal? -amit ismer...

378. • 2017-03-23 11:51:11
6 VB-s versenyen beért tavaly van benne versenykilométer, és valószínűleg ismeri is már eléggé az autót a gumikat. Sehol nem írta hogy mindez egyenlő azzal hogy elsők lesznek, vagy az elejében fognak menni :)

Az biztos, hogy ahogy néztem kevesebb logó került fel az idei kocsijára, részben lehet a fehéredő gazdaság miatt van, de ami talán fontosabb, hogy a tavalyi évvel ellentétben az idén a Hankook (és a Pirelli) már nincs ott a VB-n a regisztrált gumimárkák között, magyarul nem indulhatsz olyan gumival, és a Hankook az egyik legnagyobb támogatója Friciéknek a Ford Petrányi mellett és a He-Do mellett....(legalábbis logóméret alapján :D erre gondolnék)
377. • 2017-03-21 18:50:11

"Van bennünk bőven kilométer, ettől egyáltalán nem kell félnünk...
...Az autót jól kiismertük az utóbbi időben, belaktuk, mindent tudunk róla. Egy nagyon megbízható technika, amivel élmény minden egyes versenykilométer..."

Frici optimizmusa és magabiztossága a régi! Hajrá! –majd
figyelünk, aztán értékelünk... Fricit is... Nyugtával dicsérd a napot!

"Egyáltalán nem bánjuk, hogy itthon indulunk, mert nagyon
hiányzott a magyar közönség, a nézők szeretete. A vb futamokra is
sokan elkísértek minket, de azért itthon mégis más érzés
versenyezni" – mondta Turán Frigyes.

Magyarra fordítva: nem jött össze a lóvé a VB-re. Fehéredik a
gazdaság...

forrás:
http://www.miskolcrally.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=507:hianyzott-a-magyar-nezok-szeretete&catid=10&Itemid=101

kacsintok

376. • 2016-09-23 18:07:48

Megnézve a Jana videót, és látva, hogy a hidas előtti J2 (nekem volt) le volt lassítva (előtte egy lassítóval), az a véleményem, hogy aki odatette azt a lassítót, az egy kretén, rallye gyilkos! De az egyetemlegesen biztos, hogy anno a dobálós úton, ott nem látott autót elfordulni. Pl. széria Zsigát, vagy Trabantot. Pedig mi volt az, a mai aszfalthoz, no meg a mai technikához képest...

375. • 2016-05-27 21:33:03
Jól látod Mester!
Akárhogy kutakodok a porosodó fotóim között, nem találok ilyen jellegű emlékeket.
Anno meg nem fordult volna a fejünkben, hogy egy szlovák rendszámú, francia autóval, olasz gumikon, Királyszentistván határában "élményautózós" sátortáboros partit adjunk.

Bár az is igaz, hogy semmi okom/jogom nem is lett volna ilyesmire.
Pl. sosem voltam hétszeres Magyar Bajnok (hogy más egyéb "apróságot" ne is említsek......) kacsintok
374. • 2016-05-27 20:40:40

Hillman!

Ez ám a rallis élet! -meg a lényeg!

http://www.duen.hu/userfiles/image/160527_Janika_a_PIRELLIseknek_osztotta_az_elmenyt/janika_a_pirelliseknek_osztotta_az_elmenyt_1.jpg

Emlékszel Te ilyenre a nyolcvanas évekből?
mosolygok

"A jó lovas katonának de jól vagyon dolga:
Eszik, iszik a sátorba, semmire sincs gondja.
Hej, élet, be gyöngy élet, ennél szebb sem lehet,
Csak az jöjjön katonának, aki ilyet szeret."

mosolygok
372. • 2016-01-27 18:20:03
Szia Ádám!
A 280 végű mobilszámod még működik?


Egyébként az FIA-nak nem tudom van-e erre embere, de egyszer eurospoton mutatták, hogy a gyártónál (nem tudom most melyik volt, talán a sparco) bábukra húzzák az overálokat és felgyújtják, hogy a szabályokban foglalt x. másodpercig megvéd-e tűz ellen.

Nem tudom milyen speciális anyaggal kezelik ezeket a szöveteket, de azért azt eltudom képzelni hogy 10-15 év alatt esetleg romlik a minősége és nem fog kibírni x, hanem csak x/2 másodpercet.
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 391 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
18 19 20 21222324
25 26 27 28293031
01 02 03 04 050607
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k