Pécsi péntek, pécsi képek
Qmmer és DuEn képei az első napról
2013-11-08
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
468905577
Napi oldal:
1532
Jelenleg:
267
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a tizedik futam,
a török verseny után
1.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
177
2. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
164
3. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
154
4. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
88
5. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
75
6. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
75
7. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
54
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
53
teljes táblázat
European Rally Championship
a hetedik futam,
a lengyel verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
150
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
115
3. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
90
4. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
79
5.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
63
6. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
62
7.
S. Galatariotis
Skoda Fabia R5
50
8. Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
49
9.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a kilencedik futam,
a lett verseny után
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
354
2. Mattias Ekström
Audi S1
181
3. A. Bakkerud
Audi S1
179
4. Sebastian Loeb
Peugeot 208
176
5. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
175
6. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
112
8. Kevin Hansen
Peugeot 208
98
9. T. Timerzyanov
Hyundai i20
73
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a hatodik futam,
az ózdi verseny után
1.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
156
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
121
3.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
109
4.
Hadik András
Ford Fiesta R5
108
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
98
6
Bodolai László
Ford Fiesta R5
69
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
63
8.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
9.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
35
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a hatodik futam,
az ózdi verseny után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
136
2.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
136
3.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
132
4.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
80,5
5.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
77
6. Berki Gábor
BMW M3
42
7. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
37
8.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
9. Bodogán Ferenc
Lada 2015
31
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az hetedik futam,
az ózdi verseny után
1.
Trencsényi V.
Ford Fiesta R2
139,5
2.
Krehlik Nándor
Lada VFTS
135,5
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
109
4. Dudás Gergő
Citroen C2 R2
106
5. Tim Gábor
Opel Adam R2
70
6.
Bacsa Tamás
Skoda Felicia KitCar
49,5
7.
Szabó Attila
Lada 2107
39,5
8. Várnai Dávid
Honda Civic
38,5
9.
Uveges Sándor
Lada VFTS
38
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
a hatodik futam után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
138
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
114
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
81
5.
Pintér Máté
BMW
61
6.
Schebek István
Lotus Elise
54
7.
Pintér László
BMW
48
8.
Kovács Tamás
Speedcar GT
32
9.
Vizkeleti János
Lotus Elise
31
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
798. • 2018-10-11 15:17:28
Unfortunately no.
But if you have a 4x4...
797. • 2018-10-11 14:29:19
Hi. Can someone tell me if the green road is all tarmac or not. Did someone tried to pass trough without destroying the car.
796. • 2017-10-13 18:14:46
Botka interjúhoz:

Most, a Mecsek előtt:
"...hiszen az utóbbi két év technikai gondjai után végre egy olyan autóval tudunk elindulni egy magyar OB futamon, amivel EDDIG SEMMI gondunk nem volt, és amivel tényleg versenyképesek tudunk lenni."

Kicsit korábban, a Barum után:
"...„Van egy alkatrész az autóban, amit 600 kilométerenként ki kell cserélni. Ezt a futam előtt a csehek kicserélték, amikor felújításon esett át a motor, váltó és difi. Sajnos egy gyári hibás alkatrész került beépítésre a differenciálműbe..."
"...„Azon múlik, hogy addigra elkészül e a váltónk, amit a Barum után haza sem hoztunk, kint hagytunk a cseheknél."

Most, a Mecsek előtt:
"...Most, a futam hetében teszteltünk. A difi adta meg magát, így a teszt tökéletesre sikerült, hisz inkább ott, mint élesben menjen tönkre valami."

Én örülök, hogy végre egy versenyképes autótok van, és sikert értetek el Horvátországban. Gratulálok hozzá.
A sikeres autócsere után, a fenti idézetek tükrében, itt lenne az ideje a marketingesetek (kommunikációs tanácsadótok) lecserélésének is. Amit most nyomtok, az már régen lejárt stílus és lemez. Váltani kellene ezen a fronton is... király forgatom a szemem
795. • 2014-10-25 18:25:15
Szerintem a két esésnek nem sok köze van egymáshoz...
794. • 2014-10-25 17:41:43
szerintem meg felúszott neki a vizen...
793. • 2014-10-25 13:12:50
Kérdezni szeretnék.
Ha valóban a rally sava-borsa az improvizáció -ahogy Te állítod- akkor vajon mi a csudának járnak ezek a srácok pályát felírni? Miért nem "élvezik" a rögtönzés összes szépségét verseny közben?

Véleményed szerint, a fölsorolt versenyzők is csak a pillanatnyi helyzetmegoldó készségüknek köszönhetik a Magyar Bajnok-címet?

Jah és Fricit egy lapon emlegeted KKK-val? ;)
792. • 2014-10-24 16:50:43

Tévedsz a rallye szépségét illetően. A rallye-ban pont az a szép, hogy mindenki megtalálhatja benne a maga számára szépet. Az improvizáció csak egy a sok közül.

Definíciója (ne a Wikiben keresd):
Rögtönzés, előzetes felkészülés nélküli előadás. vigyorgok

Szóval az improvizáció csak egy a sok közül és nem is a legeredményesebb (a szabályt erősítő kivétel: Colin McRae). Ami minden sportágban eredményes, az a tervszerűség és a pontosság. Ha ez meglenne Friciben, még eredményes is lehetne. Kazár, Herczig, Bútor, Botka, Janika, Asi, Benik, Ranga L. és főleg Ferjáncz A. mind megbízhatóbb, ezáltal eredményesebb versenyzők is voltak, ami nem jelenti azt, hogy Ők sosem hibáztak. Ha kételkedsz, számold össze egyenként az említettek bajnoki címeit és Friciéit.

Nem fogom elemezgetni minden élmenő bukását, maradjunk még egy kicsit Fricinél. Előhalásztam a 2002-es toyotás esetét, no nem Tóth Marival, hanem a mecseki fákkal, és láss csodát az akkori toyotás crash lett most lekopírozva a hétvégén. A különbség annyi, hogy a Toyotával a kanyar végén, a pezsóval meg a kanyar elején történt ami történt: Kitört a hátulja és az ellenkormányzással be az erdőbe. Ez mindkét videón jól látható. Szóval azt is mondhatjuk, hogy nyomtalanul ment el Frici felett a 12 év... sírok

Én eredetileg csak azt állítottam, hogy egy kanyarra nem lehet mondani egyszerre, hogy "szigorú", és "tempó". A többi az a Te kedvedért született.
Egyébként a belinkelt átszabott Focus is (Frici korábbi nyilatkozata szerint) rossz felírás miatt (itiner) készült.
A kanyar előttre beírtak egy egyenest, ami a WRC-vel nem volt egyenes, a tempó miatt eltűnt. Az eset videóján is látszott, hogy egyenesben érezték magukat, mert még befordulni sem nagyon próbáltak, ahogy jöttek, úgy mentek a szakadékba.
Szóval ideje lenne az improvizációt lecserélni pontosságra, tervszerűségre és akkor még bajnokok is lehetnének.
De ez csak az én magánvéleményem, nem várom el, hogy bárki is egyetértsen velem.

Mecsek 2002 Toyota

forgatom a szemem

791. • 2014-10-23 22:06:04
Engem meggyőztél. És Kankkunent? forgatom a szemem

Tudod mi a rally igazi szépsége és egyben a legnagyobb kockázat benne? Én is lassan írom. Az improvizálció. Én nem wikipédiázom ide a jelentését. Elemeznéd Turi, Spici, Benik, Kazár, Herczig korábbi hibáit és eséseit is?
Gyanítom, nem teszed, mert rájönnél, hogy beszélsz a nagy semmiről... de végülis ezzel is telik az idő...
790. • 2014-10-23 21:31:03

Az esés nem betervezett esemény egy verseny során, hanem valamilyen ok miatt bekövetkezik. Úgy hívják baleset.
A baleset definíciója:

"A baleset olyan szokatlan, váratlan és nem szándékos esemény, amely adott helyen és időben úgy történik, hogy annak nem volt se nyilvánvaló, se tervezett oka. Általában negatív kimenetellel rendelkezik, amit bekövetkezése előtti, megfelelő időben történt észleléssel el lehetett volna kerülni."

Leírom neked még egyszer, most lassabban...
A tervezés fizikai megjelenése az itiner. Ezt úgy kell(ene) lediktálni, hogy annak alapján ne legyen esés, ha betartják a versenyzők. Ebben benne van az is, hogy a span se ötleteljen, hanem azt, és úgy adja vissza, ahogy a pilóta a pályabejáráson lediktálta. Ha nem ez történik, akkor az balfa.zság!
Ha mindketten betartják az itinerben leírtakat, nem jön közbe nem várt körülmény (pl.sárfelhordás) és mégis esés lesz belőle, az a rossz tervezés, a rossz itiner következménye. Ergo, ha úgy tetszik ez is balfa.zság.
Ha minden a tervek szerint zajlik, de a végrehajtás során nem várt körülmény lép fel (pl. sárfelhordás), és ennek esés a vége, az nem balfa.zság, ez benne van a rallye-ban.
Leegyszerűsítve ez a helyzet.
forgatom a szemem
789. • 2014-10-23 19:37:33
Az általad vázolt itinerértelmezést próbáld megbeszélni Kankkunennel. :)
Ezek szerint aki esik, az b...sz. Ezek szerint mindenki aki versenyez b...sz?
788. • 2014-10-23 17:35:21

Frici a bakit magára vállalta, ő ismerte el a film vége felé kb. 5:58-tól. Elnézést kért fűtől, fától.
Kettőnél sokkal több lehetőség nincs, hogy balf.sz volt e, mert nem az itiner szerint ment, vagy az itiner szerint ment, de rossz volt az itiner. Esetleg még lehetett sárfelhordás, levelek, stb. és úgy látszik, hogy a nyílt részen az út száraz volt, viszont az ominózus J2 mintha nedves lenne. Akkor viszont nem hibázott, ahogy mondta, csak nem tudta kivédeni a váratlan helyzetet (mert sok volt, "tempó" volt, és nem "szigorú").

Az itinerhez:
A J –azt jelenti, hogy az út jobbra fordul, a 2 –hogy mennyire, a "szigorú" –hogy erősebb a kanyar, nagyobb figyelmet érdemel mint egy normál J2, illetve olyan helyen van ahol nagy a tempó (pl. hosszú egyenes végén), "tempó" –hogy lehet nyomni a gázt, mert elfér (pl. egy B5 után a kigyorsítási szakaszban).
Ha a "szigorú" és a "tempó" egy kanyarra van bemondva, az ellentmondásos. A kérdőjelet meg be szokták mondani, mert a hangsúlyozás nem mindig érthető az autóban.
Itt nem mondott a navigátor kérdőjelet.

A hagyományos itiner íráson ívül több kanyarjelölési módszer is van. Igazad van, az a lényeg, hogy a pilóta tisztában legyen azzal, hogy mire, mit íratott fel. Itt szerintem nem ez történt. Hangsúlyozom a látszat, és a hallottak alapján!

787. • 2014-10-23 14:44:25
Mit nem lehet ezen érteni? Van aki ugy irja, hogy J2 tempó kérdőjel. J1nél erősebb, de még nem 2. Egyébként tök mindegy, ha tudja, hogy mit iratott fel. Ki ne találd, hogy itiner hiba... :)
785. • 2014-10-23 11:22:07

A borulás előtt azt mondja Zsíros G. hogy:

". . . J2 szigorú tempó"

Kinek a pap. . ., de nekem ez a "szigorú" meg a "tempó" egy kanyaron belül nem akar összejönni.
Lehet, hogy azért annyira gyors a Frici, mert ilyen itinert ír?
kacsintok

4:50-től

https://www.youtube.com/watch?v=9v0IdA1vUcU&feature=youtu.be

784. • 2014-10-19 04:17:33
Pécsi képek kint... egy óra múlva indulás Kazárra
Az irigyeknek további szép álmokat... kacsintok
783. • 2014-10-18 20:48:57
Tudja valaki, hogy Kazár a hetedik gyorson (Hetvehely) miért nem másodiknak indult?
782. • 2014-10-12 14:53:37
Péntek dél körüli Bp-i indulással kiadó 2 hely Árpádtetőre,másnap még nem tudni hova,tán Nyárás.
Vasárnap átugrunk a Bakonyba,majd este vissza Bp.
A többit privátban.
racsi69@freemail.hu
781. • 2013-11-10 15:05:54
A Király-kategória egyetlen indulója - Király Gáborral beszélgettünk a Mecsek Rallye első versenynapja után

Teljes cikk itt olvasható!
780. • 2013-11-09 13:53:16
Turánék bajban, esés miatt megszakított szakasz R2-ben – A 47. Mecsek Rallye első versenynapja

Cikk és rengeteg fotó a pénteki napról itt!
779. • 2013-11-08 20:17:24
A Mecsek Rallye-n készítettünk interjút a Ranga tesókkal!

"A Ranga név nem ismeretlen a rallye szerelmesei számára, végképp nem mondható annak Pécsen, a néhai Ranga László városában, ahol most már fiai, László és Péter viszik tovább a nevet ebben a benzingőzös világban."

A teljes cikk itt olvasható!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0809 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25262728
29 30 31 01 02 0304
05 06 07 08 091011
2018.10.19-21.

részletes infóink
2018.10.20.

részletes infóink
2018.10.20.

versenykiírás
2018.11.09-11.

részletes infóink

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k