Pécsi péntek, pécsi képek
Qmmer és DuEn képei az első napról
2013-11-08
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
616280487
Napi oldal:
50799
Jelenleg:
902
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 7.futam után
1. Martin Márkó
1150
2. Gál Krisztián
1101
3. Martinák Balázs
1094
4. Péntek Ádám
1056
5.
Fónagy Kristóf
994
6. Teglovics Kornél
943
7. Molnár Alex
907
8. Markó Zoltán
886
9. Budai Csaba
873
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 11. futam,
a Rally New Zealand után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
237
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
173
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
144
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
116
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
100
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
77
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
55
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
49
teljes táblázat
European Rally Championship
a 7. futam,
a Barum Rally után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
137
2. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
3. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
76
4. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
5. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
70
6. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
57
7. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
8. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
55
9. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
54
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
165,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
164,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
149,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
85,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
79,7
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
7. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
64,1
8. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
56,9
9. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
119
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
105,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
60,6
6. Veréb Zoltán
Lada VFTS
54
7. Helembai Zsolt
Lada VFTS
50,2
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
42
9.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
43
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
38,4
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Veszprém Rally után
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
77
2. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
70
3. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
64
4. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
7. Ruszkai Attila
Lada 2101
37,4
8. Krehlik Nándor
Lada VFTS
33
9. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
31
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a 6. futam,
a Mediterrán Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
196,6
2. Geng Bence
Honda Civic
138,6
3. Takács István
BMW E36
87,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Jóna Gábor
Lada 2107
59
6. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
7. Géczi László
Lada 2107
52
8. Békési Richárd
BMW 320
51,2
9. Tejcsi
Lada VFTS
46
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a 6.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
151
2. Benyó Máté
Ford Focus
119
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
113
4. Antal István
Mitsubishi Colt
97
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
35
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
29
7. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
25
9. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
798. • 2018-10-11 15:17:28
Unfortunately no.
But if you have a 4x4...
797. • 2018-10-11 14:29:19
Hi. Can someone tell me if the green road is all tarmac or not. Did someone tried to pass trough without destroying the car.
796. • 2017-10-13 18:14:46
Botka interjúhoz:

Most, a Mecsek előtt:
"...hiszen az utóbbi két év technikai gondjai után végre egy olyan autóval tudunk elindulni egy magyar OB futamon, amivel EDDIG SEMMI gondunk nem volt, és amivel tényleg versenyképesek tudunk lenni."

Kicsit korábban, a Barum után:
"...„Van egy alkatrész az autóban, amit 600 kilométerenként ki kell cserélni. Ezt a futam előtt a csehek kicserélték, amikor felújításon esett át a motor, váltó és difi. Sajnos egy gyári hibás alkatrész került beépítésre a differenciálműbe..."
"...„Azon múlik, hogy addigra elkészül e a váltónk, amit a Barum után haza sem hoztunk, kint hagytunk a cseheknél."

Most, a Mecsek előtt:
"...Most, a futam hetében teszteltünk. A difi adta meg magát, így a teszt tökéletesre sikerült, hisz inkább ott, mint élesben menjen tönkre valami."

Én örülök, hogy végre egy versenyképes autótok van, és sikert értetek el Horvátországban. Gratulálok hozzá.
A sikeres autócsere után, a fenti idézetek tükrében, itt lenne az ideje a marketingesetek (kommunikációs tanácsadótok) lecserélésének is. Amit most nyomtok, az már régen lejárt stílus és lemez. Váltani kellene ezen a fronton is... király forgatom a szemem
795. • 2014-10-25 18:25:15
Szerintem a két esésnek nem sok köze van egymáshoz...
794. • 2014-10-25 17:41:43
szerintem meg felúszott neki a vizen...
793. • 2014-10-25 13:12:50
Kérdezni szeretnék.
Ha valóban a rally sava-borsa az improvizáció -ahogy Te állítod- akkor vajon mi a csudának járnak ezek a srácok pályát felírni? Miért nem "élvezik" a rögtönzés összes szépségét verseny közben?

Véleményed szerint, a fölsorolt versenyzők is csak a pillanatnyi helyzetmegoldó készségüknek köszönhetik a Magyar Bajnok-címet?

Jah és Fricit egy lapon emlegeted KKK-val? ;)
792. • 2014-10-24 16:50:43

Tévedsz a rallye szépségét illetően. A rallye-ban pont az a szép, hogy mindenki megtalálhatja benne a maga számára szépet. Az improvizáció csak egy a sok közül.

Definíciója (ne a Wikiben keresd):
Rögtönzés, előzetes felkészülés nélküli előadás. vigyorgok

Szóval az improvizáció csak egy a sok közül és nem is a legeredményesebb (a szabályt erősítő kivétel: Colin McRae). Ami minden sportágban eredményes, az a tervszerűség és a pontosság. Ha ez meglenne Friciben, még eredményes is lehetne. Kazár, Herczig, Bútor, Botka, Janika, Asi, Benik, Ranga L. és főleg Ferjáncz A. mind megbízhatóbb, ezáltal eredményesebb versenyzők is voltak, ami nem jelenti azt, hogy Ők sosem hibáztak. Ha kételkedsz, számold össze egyenként az említettek bajnoki címeit és Friciéit.

Nem fogom elemezgetni minden élmenő bukását, maradjunk még egy kicsit Fricinél. Előhalásztam a 2002-es toyotás esetét, no nem Tóth Marival, hanem a mecseki fákkal, és láss csodát az akkori toyotás crash lett most lekopírozva a hétvégén. A különbség annyi, hogy a Toyotával a kanyar végén, a pezsóval meg a kanyar elején történt ami történt: Kitört a hátulja és az ellenkormányzással be az erdőbe. Ez mindkét videón jól látható. Szóval azt is mondhatjuk, hogy nyomtalanul ment el Frici felett a 12 év... sírok

Én eredetileg csak azt állítottam, hogy egy kanyarra nem lehet mondani egyszerre, hogy "szigorú", és "tempó". A többi az a Te kedvedért született.
Egyébként a belinkelt átszabott Focus is (Frici korábbi nyilatkozata szerint) rossz felírás miatt (itiner) készült.
A kanyar előttre beírtak egy egyenest, ami a WRC-vel nem volt egyenes, a tempó miatt eltűnt. Az eset videóján is látszott, hogy egyenesben érezték magukat, mert még befordulni sem nagyon próbáltak, ahogy jöttek, úgy mentek a szakadékba.
Szóval ideje lenne az improvizációt lecserélni pontosságra, tervszerűségre és akkor még bajnokok is lehetnének.
De ez csak az én magánvéleményem, nem várom el, hogy bárki is egyetértsen velem.

Mecsek 2002 Toyota

forgatom a szemem

791. • 2014-10-23 22:06:04
Engem meggyőztél. És Kankkunent? forgatom a szemem

Tudod mi a rally igazi szépsége és egyben a legnagyobb kockázat benne? Én is lassan írom. Az improvizálció. Én nem wikipédiázom ide a jelentését. Elemeznéd Turi, Spici, Benik, Kazár, Herczig korábbi hibáit és eséseit is?
Gyanítom, nem teszed, mert rájönnél, hogy beszélsz a nagy semmiről... de végülis ezzel is telik az idő...
790. • 2014-10-23 21:31:03

Az esés nem betervezett esemény egy verseny során, hanem valamilyen ok miatt bekövetkezik. Úgy hívják baleset.
A baleset definíciója:

"A baleset olyan szokatlan, váratlan és nem szándékos esemény, amely adott helyen és időben úgy történik, hogy annak nem volt se nyilvánvaló, se tervezett oka. Általában negatív kimenetellel rendelkezik, amit bekövetkezése előtti, megfelelő időben történt észleléssel el lehetett volna kerülni."

Leírom neked még egyszer, most lassabban...
A tervezés fizikai megjelenése az itiner. Ezt úgy kell(ene) lediktálni, hogy annak alapján ne legyen esés, ha betartják a versenyzők. Ebben benne van az is, hogy a span se ötleteljen, hanem azt, és úgy adja vissza, ahogy a pilóta a pályabejáráson lediktálta. Ha nem ez történik, akkor az balfa.zság!
Ha mindketten betartják az itinerben leírtakat, nem jön közbe nem várt körülmény (pl.sárfelhordás) és mégis esés lesz belőle, az a rossz tervezés, a rossz itiner következménye. Ergo, ha úgy tetszik ez is balfa.zság.
Ha minden a tervek szerint zajlik, de a végrehajtás során nem várt körülmény lép fel (pl. sárfelhordás), és ennek esés a vége, az nem balfa.zság, ez benne van a rallye-ban.
Leegyszerűsítve ez a helyzet.
forgatom a szemem
789. • 2014-10-23 19:37:33
Az általad vázolt itinerértelmezést próbáld megbeszélni Kankkunennel. :)
Ezek szerint aki esik, az b...sz. Ezek szerint mindenki aki versenyez b...sz?
788. • 2014-10-23 17:35:21

Frici a bakit magára vállalta, ő ismerte el a film vége felé kb. 5:58-tól. Elnézést kért fűtől, fától.
Kettőnél sokkal több lehetőség nincs, hogy balf.sz volt e, mert nem az itiner szerint ment, vagy az itiner szerint ment, de rossz volt az itiner. Esetleg még lehetett sárfelhordás, levelek, stb. és úgy látszik, hogy a nyílt részen az út száraz volt, viszont az ominózus J2 mintha nedves lenne. Akkor viszont nem hibázott, ahogy mondta, csak nem tudta kivédeni a váratlan helyzetet (mert sok volt, "tempó" volt, és nem "szigorú").

Az itinerhez:
A J –azt jelenti, hogy az út jobbra fordul, a 2 –hogy mennyire, a "szigorú" –hogy erősebb a kanyar, nagyobb figyelmet érdemel mint egy normál J2, illetve olyan helyen van ahol nagy a tempó (pl. hosszú egyenes végén), "tempó" –hogy lehet nyomni a gázt, mert elfér (pl. egy B5 után a kigyorsítási szakaszban).
Ha a "szigorú" és a "tempó" egy kanyarra van bemondva, az ellentmondásos. A kérdőjelet meg be szokták mondani, mert a hangsúlyozás nem mindig érthető az autóban.
Itt nem mondott a navigátor kérdőjelet.

A hagyományos itiner íráson ívül több kanyarjelölési módszer is van. Igazad van, az a lényeg, hogy a pilóta tisztában legyen azzal, hogy mire, mit íratott fel. Itt szerintem nem ez történt. Hangsúlyozom a látszat, és a hallottak alapján!

787. • 2014-10-23 14:44:25
Mit nem lehet ezen érteni? Van aki ugy irja, hogy J2 tempó kérdőjel. J1nél erősebb, de még nem 2. Egyébként tök mindegy, ha tudja, hogy mit iratott fel. Ki ne találd, hogy itiner hiba... :)
785. • 2014-10-23 11:22:07

A borulás előtt azt mondja Zsíros G. hogy:

". . . J2 szigorú tempó"

Kinek a pap. . ., de nekem ez a "szigorú" meg a "tempó" egy kanyaron belül nem akar összejönni.
Lehet, hogy azért annyira gyors a Frici, mert ilyen itinert ír?
kacsintok

4:50-től

https://www.youtube.com/watch?v=9v0IdA1vUcU&feature=youtu.be

784. • 2014-10-19 04:17:33
Pécsi képek kint... egy óra múlva indulás Kazárra
Az irigyeknek további szép álmokat... kacsintok
783. • 2014-10-18 20:48:57
Tudja valaki, hogy Kazár a hetedik gyorson (Hetvehely) miért nem másodiknak indult?
782. • 2014-10-12 14:53:37
Péntek dél körüli Bp-i indulással kiadó 2 hely Árpádtetőre,másnap még nem tudni hova,tán Nyárás.
Vasárnap átugrunk a Bakonyba,majd este vissza Bp.
A többit privátban.
racsi69@freemail.hu
781. • 2013-11-10 15:05:54
A Király-kategória egyetlen indulója - Király Gáborral beszélgettünk a Mecsek Rallye első versenynapja után

Teljes cikk itt olvasható!
780. • 2013-11-09 13:53:16
Turánék bajban, esés miatt megszakított szakasz R2-ben – A 47. Mecsek Rallye első versenynapja

Cikk és rengeteg fotó a pénteki napról itt!
779. • 2013-11-08 20:17:24
A Mecsek Rallye-n készítettünk interjút a Ranga tesókkal!

"A Ranga név nem ismeretlen a rallye szerelmesei számára, végképp nem mondható annak Pécsen, a néhai Ranga László városában, ahol most már fiai, László és Péter viszik tovább a nevet ebben a benzingőzös világban."

A teljes cikk itt olvasható!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
19 20 21 22 232425
2627 28 29300102
03 04 05 06 070809
1011 12 13141516
17 18 19 20212223
2022.10.07-08.

részletes infóink

2022.10.07-08.

részletes infóink

2022.10.07-09.

részletes infóink

2022.10.13-16.

részletes infóink

2022.11.11-13.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k