HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A pécsi második év végi harmadikat hozott
Bútor Robi a pécsi futam után
2011-10-01
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
681165371
Napi oldal:
15484
Jelenleg:
703
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
698. • 2011-09-22 22:14:19
Azt olvastátok , hogy Botka Dávidot eltiltották??
Miiivaaan?
Miért is ?
697. • 2011-09-22 09:29:06
Egy kis videó az Orfűi táblánal történt balesetekről:
http://www.youtube.com/watch?v=sRekREf0WYM
696. • 2011-09-19 22:51:46
Gratula ASI-nak és a csapatának a kitartó munkáért. király
695. • 2011-09-19 22:26:32
Pár képem a versenyről..

www.stomfoto.blogspot.com
694. • 2011-09-19 20:50:23
Nem erre voltam kíváncsi, hanem a GY1 beíróban történő nyilatkozatokra, időket böngésző pillantásokra, és a győzelmet váró fanok nyilatkozatára.
de mindegy
693. • 2011-09-18 23:32:21
Őszintén...... most mit mondtak volna?? Egyértelmü, hogy a gyári csapatokkal és pilótákkal nem tudják felvenni a versenyt, még akkor sem ha hazai pálya. Turánék sem nagyon tudták, pedig ök versenyben vannak, bennük van a kilométer, de ez is kevés. A többi hazai pilótánk meg kb azt érte el, amit nagyjából várni lehetett. Én kb a gyáriak mögé soroltam öket, sajnos Janinak problémája volt, így nagyon nem lehet viszonyítani sem.

Ez kb olyan, mintha te kapnál egy utcai Subaru-t, havi 1 hétvégét mehetnél vele 6 útszakaszon mondjuk. azaz, kb mondjuk 2 nap alatt olyan 150km-t. Míg más megkapná ugyanúgy a Subaru-t, és 2hetente menne vele 300 kilométert, meg közbe tesztelné heti 2 alkalommal 100-100 kilométert. És a teljes Subaru gyár is mögötte állna!

Remélem így érzékelhető a különbség, hazai pálya ide vagy oda. Sajnos messze vannak a mi pilótáink a nemzetközi topp szint-töl. Pedig a tehetség sokakban meglenne, de sajnos a lehetöségek nem adottak.

Mire a mi fiaink igazán belejönnének és beleszoknának egy versenyen az autóba, addigra vége a versenynek. A gyáriak meg mivel jól ismerik az autójukat, így az elejétöl kezdve 100% közeli teljesítményt tudnak nyújtani.

Ergo kb azt mondhatták a célban, hogy: jól mentünk, még szokni kell az autót, nem vagyunk még annyira ritmusban, kb ott vagyunk, amire számítottunk.
692. • 2011-09-18 23:22:28
pl. a video.racing.hu -n.
691. • 2011-09-18 19:33:19
Ma beszélgetve a rallyról, egy kérdés felmerült.
Meg is kérdezem, hogy az első gyors céljában állt valaki, aki tudna írni pár sort? Ne a rosszat keressétek írásomban de nagyon kíváncsi lennék, hogy mit nyilatkoztak, mit éreztek azok a pilóták, szurkolók akik úgy érezték fogható lesz az IRC eleje és a beíróban látták, kaptak 10-20 másodpercet. Mit szóltak az idők láttán, mikor úgy érzed, tök jól jöttél, nem hibáztál semmit, és kapták elég szépen. Feltüzelte Őket, vagy lelombozta....?
690. • 2011-09-18 15:10:40
Valaki nem tudja hogy hol lehet megnézni a Mecsek rallyról készült eurosportos napi összefoglalókat, magyarul??
Előre is köszi a választ.
689. • 2011-09-18 12:48:30
Biztos, hogy a Botka főnök volt, és egyszínűek voltak a festések.
688. • 2011-09-18 08:53:00
A szakágvezetö gumit igazított? Biztos vagy benne?

Egyforma szinü volt a gumik felfestése?
687. • 2011-09-17 23:28:49
Az eltűnt gumit nem a Rodolfo tüntette el, nem is volt kirakva. Az első kör előtt az egy szem gumit a rallye szakágvezető úr igazította helyére sk. A nézők a gumit nem piszkálták, sőt még részegek sem voltak. A sportbíró valóban pályakezdő volt, de nem Ő túrta ki a kavicsot. Az IRC eleje az első Orfűi gyorson, az első körben két gumira készült, de a második elhaladásra javította a felírást és a tényleges állapotnak megfelelően a padkán fordult. A rallye az improvizációról is szól, pilótája válogatja, hogy hogyan alkalmazkodik. Szép buli lenne, ha pl. a Veszprém Rallyekon minden kátyú előtt sportbíró lengetné a zászlót, hogy veszélyes vagy töltögetné két autó között a lyukakat. A kihordás lehetősége, az út állapotának változása benne van a buliban, fel kell rá készülni. ( sok-sok belső felvételen mondja a navigátor, hogy keresd a nyomot) A Doki az ominózus kanyarban a második elmenetelkor csúszott be, tudhatta, hogy ki van hordva. Az első felmenetelkor már lassították a nézők, egy előző kaland miatt. Egyébként a rendezők azt mondták, hogy azért volt csak egy gumi kirakva, mert a versenyzők itinerében is így szerepelt. Csak éppen a festés során két gumit jelöltek. Ezt biztos, hogy a rendező rontotta el. Persze ezt a pályabejárás után lehetett volna jelezni a rendezőknek és tisztázni. Mindenesetre nem kell a nézőket és a rendezőket okolni utólag az esések miatt, nem ők vezettek. Egyetlen néző sem integetett a kanyar előtt , hogy gyorsabban menjen bárki is.( pedig a hazai mezőny...elbírta volna) Aki eltalálta a megfelelő ívet és nyomot az elfért. Volt olyan, volt vb- s pilóta, aki szintén megcsúszott a kavicson, de nem reklamált ( igaz finn, talál még élvezte is), a második körben meg rendesen eltalált az úton.
A délutáni balhéban volt részeg néző és meggondolatlan nem versenyző versenyző is.
A tárgyilagosság sem utolsó egy nyilatkozatban szerintem.
686. • 2011-09-17 10:00:08
Csucsuval készült interjú
685. • 2011-09-16 22:38:04
Ha olvastad az eddigi hozzászólásaimat, akkor rájössz, hogy ironikusan gondoltam. Én sem díjazom ezt a dolgot.
684. • 2011-09-16 22:18:57
Sziasztok!

Reagállva erre az egészre. Én megértem teljes mértékben amit Varga Attila úr leirt részben meg is értem. A másik fele amivel nem tudok egyet érteni. Itt én nem érzem azt hogy a Rendező lenne a hibás... Sokkal nagyobb problémának érzem azt hogy ugye a versenyzők előtt van egy pár autó akiknek azért vállalták az előfutást hogy ha jól tudom nem versenytempóban át kell nézni a pályát hogy azon minden rendben van-e és minden a helyén van és ha valami mégsem az itinerben leirt dolgok szerint van (jelen helyzetben nincs) azt kötelesek lejelenteni a gyorsasági szakasz végén. A másik hogy megfogni az autókat. Én is ott álltam és láttam a káoszt ami ott volt. Ez adódik abból hogy kiraktak egy kb 14 éves gyereket (egy olyan kanyarba ahol Túri Tomi is annó elég látványosan két kerékre rakta a WRC-t) és nincs rádióspont. (sajnos be kell azt látnunk hogy a mai emberek ital nélkül nem tudnak versenyt nézni ami nagyon nagy probléma) én is ott álltam a pálya mellett hogy fogjam az autókat hogy el ne üssenek valakit, erre egy (bocsánat a szóhasználatért) idióta 10 méterre tőlem elkezdett nekik integetni hogy tolják neki jó lesz az. És engem lincseltek meg majdnem hogy miért fogom meg őket. Mi is telefonáltunk a vezetőségnek hogy ez igy nagyon nem lesz jó állitsák meg a mezőnyt mert sok probléma lehet még és cseréljék le a pályabiró srácot mert szegény azt se tudja milyen búcsúba látogatott el... Ezzel ellentétben semmi sem történt... És annak az Úrnak (szándékosan nem akarok nevet emliteni) aki ott volt és kiállt a versenyzők érdekében a második körben teljes mértékben igazat adok mert az olyan "állatoknak" akik az autók elé ugrálnak nem tisztelve sem a saját egészségüket sem pedig más szórakozását nem autóversenyen hanem az idegosztályon lenne a helyük.

u.i.: Elnézést hogy zavarosra és kicsit alpárira sikerült az irásom.
683. • 2011-09-16 21:30:32
Meg is van videón! http://www.youtube.com/watch?v=J4YM6O4Dh2A
682. • 2011-09-16 20:39:10
Meg is lehet nézni, hogy akkoriban hány néző halt meg, vagy sérült meg súlyosan...
681. • 2011-09-16 19:38:18
http://video.racing.hu/wrc_classics_rallye_monte_carlo_1993_with_pure_engine_sounds

Ehhez vajon mit szóltak volna a mostani versenyzők?? Mert it oszt van tömeg...
680. • 2011-09-16 18:08:38
Te láttad közelről azt a kocsit? Mert én igen. És én azt láttam, hogy ahogy van az ülés háttámlája, mögötte kb 30 centire van behorpadva a tető...ott kapták el a fát...ha nincs az a 30 centi akkor....inkább le sem írom...

Másik dolog meg hogy annyi rendező kell, hogy ne lehessen baj...Azért az ilyen csomópontokba, nevezetes kanyarokba ahol mindig rengeteg ember áll, legalább azokba illene rendezőt rakni, ha meg nincs annyi pénzem hogy egy IRC versenyhez elegendő rendezőt biztosítsak, akkor meg nem kell mások életével és pénzével játszani, és nem kell lejáratni magunkat a fél világ előtt...Tudod az első benyomás a legfontosabb...
679. • 2011-09-16 17:42:51
Nézői szemmel:
http://rallyworld.hu/?p=10673

Tényleg nagyon durva volt, nem csodálom, hogy az S-csoportnak kivették a szakaszt.
Sőt...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k