LCH Tavaszi LADA találkozó
A pécsi második év végi harmadikat hozott
Bútor Robi a pécsi futam után
2011-10-01
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685296901
Napi oldal:
2741
Jelenleg:
1322
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
678. • 2011-09-16 15:24:17
Orfű táblánál tényleg hatalmasakat estek.
677. • 2011-09-16 14:39:23
"Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek? Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk..."

És ha gumi lett volna, akkor lehet, hogy pont elviszik az idióta nézők, és nem egy versenyző bukik hatalmasat, hanem 5, lásd Orfű tábla. Félre ne értsetek, nem védem a rönköt, csak épp ez a véleményem. Évek óta kirönközik, és most fordult elő baleset emiatt. A srácoknak semmi baja, "csak" a kocsi sérült, úgyhogy nyugi.
676. • 2011-09-16 14:01:01
https://picasaweb.google.com/115618997212348782645/MecsekRallye2011IRC
675. • 2011-09-16 13:56:45
Kár a szót pazarolni rá, a figura Nagy tudású elméleti autóversenyző, Loeböt is legyőzné, ha rajta múlna, és a lehetőségek adottak lennének. Valószínűleg életében nem ült még versenyautóban.
674. • 2011-09-16 13:53:55
Egy kis fotóalbum az én részemről is: Mecsek Rallye 2011 IRC
673. • 2011-09-16 12:59:55
Részemről a 110%-on való menés, az azt jelenti, hogy valaki besokall egy kanyarban, olyan tempóval közelíti meg, amivel már nem fér el és kisodródik a KÜLSŐ ÍV felé. Itt pedig arról volt szó, hogy Frici megpróbált egy olyan ívet, ami túlságosan szűknek bizonyult. A versenyzőnek joga van a hibázáshoz...De egyébként meg felesleges is ilyen dilettáns embereket győzködni, akik ha valamit a fejükbe vesznek, akkor a száraz tények ellenére is hajthatatlanok (ergo számukra a tej is fekete, hiába próbálja meggyőzni róla bárki is...) Jaaaaaaaaah és hozzátenném hogy természetesen Asi a király..................

A farönkös témával kapcsolatosan megütött hangnemmre pedig azt tudom mondani, hogy állj egy tükör elé, és a tükörben látott alakkal beszélj így...
672. • 2011-09-16 12:52:39
Az EME VIDEÓ végén látható macskaarcú volt az a nindzsa, akit többek emlegettek a verekedéssel kapcsolatban?
671. • 2011-09-16 11:49:30
Dr Varga
Attila ez tökös volt.Többek véleményét fogalmaztad meg.
Te nem múlattad feleslegesen az időt az iskolában.
670. • 2011-09-16 11:30:26
Dictus Magister !

Gondolom latinból legalább jó vagy , úgyhogy legyél inkább benedictus !
Ugyanis Fricit így leszólni finoman szólva sem szabadna , mert ilyen elven a Mikkelsen egy sz@r pilóta , merthogy csak 12 gyorson keresztül vezetett , a 13-on meg gyosabb volt az őrangyala ...
Remélem Téged is látunk majd versenyautóban és jól megmutatod neki , hogy is kellett volna !
Miheztartás végett: nem ismerem Fricit , én csak hobbi-versenyista vagyok , de szerintem Te kicsit rosszindulatú vagy valamiért ,és a valódi neved vállalása nélkül osztod az észt !
Baráti üdvözlettel : Dr. Ádám Antal , Lódoki

AUi: A választ írhatod latinul is , ha neked úgy jobb ...
669. • 2011-09-16 10:08:52

Igazad van, ha gumi van a belső íven, annak nem mennek neki. Azon átmennek, félrelökik stb.
Abban is igazad van, hogy ha ez nem így lenne, akkor a
gumi is ellátná a feladatát.
Ha így lenne, akkor nem csak a gumi, hanem a bója, vagy
a szalag is tökéletesen megfelelne.
Sőt, tovább megyek, elég lenne, ha a rendező a kanyar elé kitenne egy felkiáltójelet egy táblán, és versenyzői eligazításon azt KÉRNÉ!!! a versenyzőktől, hogy a jelzett kanyarokban ne használják a padkát az út védelmében,
a versenyzők pedig méltányolnák ezt a kérést.
De mivel ez így egyre kevésbé működött, egyre inkább masszívabb akadályokat kellett használni a cél érdekében.
Jelenleg a rönköknél tartunk, de lesz ebből még autópálya elválasztó beton elem is. Egyébként szerintem ez biztonságosabb is lenne mint a rönk, csak ugyebár a felhasználási terület az az erdőben van, és az erdőben rönkök teremnek, nem beton elemek.


668. • 2011-09-16 09:56:53

Ha úgy tesszük fel a kérdést, hogy kinek van nehezebb dolga (ki a jobb?)? -annak aki jó időt megy, vagy annak aki rosszabbat, egyértelmű a válasz, hogy a gyorsabb az
ügyesebb.
Frici olyan tempót ment az első 4,5 gyorson, ami a mellékelt
ábra szerint meghaladta a képességeit. Ha úgy tetszik gyorsabb volt mint az őrangyala. Szinte minden sportágra
jellemző, hogy az erőt, koncentráció képességet, technikát,
sőt talán a szerencsét is ide lehet sorolni, vagyis
a "municiót" úgy kell beosztani, hogy az a verseny
végéig kitartson. Van akinek ez általában sikerül, jelen esetben pld. Asinak, és vannak akiknek nem.
Fricinek ez most nem sikerült. Vagy a muníciót becsülte túl,
vagy a versenytávot alá.
Nehezen cáfolható tétel, hogy a versenynek a célban van vége, és a részeredmények alapján ebben a sportágban nem osztanak díjakat.
Ennyi!
Azon meg még morfondírozzál egy kicsit, hogy igaz e az az állításom, hogy egy gyári autó többekközött azért is jobb,
mert azt ott is ell lehet tólni teli gázon, ahol a nem
gyáriakat meg kell fékezni. És ez nem ember, hanem
technikai színvonal függő!

667. • 2011-09-16 09:05:40
Perelünk Lalikám?Perelünk? Megérdemelne az MNASZ egy elmarasztaló ítéletet.Valahogyan véget kellene vetni ennek a káosznak,valahogyan?
666. • 2011-09-16 07:51:57
Kőváry produkcióját értékelve....

Nem rossz gyerek ő,csak elszállt az agya és elfelejtette hogy honnan jött.
Persze anno a zöld Trabi miatt közönség kedvenc volt,ezért is öltek bele a szponzorok pénzt.Ezzel eddig nincs baj.
De ha már nem tud felmutatni valamit a pályákon legalább ne járassa le a Magyarokat egy olyan bajnokságon ahol Eurosport és számtalan külföldi újság kint van.Teljesen mindegy hogy ki fia borja és honnan jött,ő is ember és versenyző.Itt látszott meg igazán hogy kicsit sem tiszteli a külföldi versenyzőket.Azért mert egy két tv adó foglalkoztatja még nem kellene arról a magas lón így viselkedni.Mert onnan lehet igazán nagyot esni................
665. • 2011-09-16 04:52:25
Mint ralli rendezo En is meg kellett hogy oldjak ilyen jellegu problemeakat

lassito: minden lassitonal kameras felugyelo allt, mert az evek soran volt olyan a top pilotaktol ,hogy :AAA en nem mentem neki a lassito elemeinek erintese 1 perces butetest von maga utan, a lassito mellett valo elhaladas 5 perc, nem megfelebbezheto, nem erdekel senkit hogy ,jajj elfekeztem, igy jartal, jobb mintha beton autopalya elvalasztot raknek le, mert ugye az is megoldhato lenne

belso iven a gumik, lehetnek bar a ronk jobban rabirja a pilotakat hogy az uton kellene haladni, ha gumi, itt is nagy bunteteseket szabnek ki, sokba kerul az ut javitasa, VAGY meg sem kapod jovore hogy rendezhess rajta, tehat fontos hogy eleget tegyen a rendezo az ut felugyelosegnek vagy tulajdonosnak

a faronk Angliban jol bevalt (don't cut) objektum , mint pilota nem rajonguk ertuk de az biztos hogy nagyon odafigyelsz,

sokminden atertekelodik az emberben amikor nem csak egy szemszogbol er meg dolgokat, sokat voltam "okos" pilotakent, am rendezokent be kellett latnom, hogy nem is egeszen ugy van az,

aki nagyon kritikus annak azt javosolnam tovabba , hogy a rendezo szivesen latja a hozzaerto, rajongo onkentesek sokasagat a sport jobba tetelenek erdekeben

Fricinek volt szemernyi elonye a gyari technikaval, ehhez ketseg nem fer, de a legnagyobb elonye a fel ev VB-zes bol fakadt
664. • 2011-09-16 00:34:58
Hamár mindenáron ragaszkodik a rendezőség a kanyargumikhoz, akkor javaslom meghajlított és kihegyezett betonacélból készíteni pár száz leverhető kampót, amivel a gumik a belső oldaluk felül biztonságosan rögzíthetők a talajhoz. Így azok sohasem mozdulnak el, nem lopják el azokat, és nem is borítják fel az autót, ha picit hibázik a pilóta.

Remélem ezzel megfelelek annak az elvárásnak, hogy ne csak kritikákat fogalmazzunk meg a fórumon, hanem javasoljunk megoldást is.
663. • 2011-09-15 23:34:09
Érdekelne egy hivatalos állásfoglalás, farönk-ügyben. Valahol azt hallottam, hogy az FIA embere -a pályainspekció alkalmával- jóváhagyta az ilyen típusú kanyar védelmet. Ha ez igaz, nincs miért szapulni a Rendezőt.
662. • 2011-09-15 23:03:35
"...azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kőváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezőt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezéből a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerűen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielőtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia."
Egyetértek veled és egyben nem értem, hogy lehetett ott a célban is.Nem is lehet kritizálni a "mutatványát", mert kritikán aluli volt. Gondolom, ugyan azzal a stílussal vette át a tiszteletdíját is. Erre a posztra mindenképpen mást kell választania a rendezőknek.
661. • 2011-09-15 22:36:18
Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek?

Válasz: Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk...Arról nem is beszélve, hogy ha egy rönköt úgy kap el egy versenyző, hogy kifordítja az útra, akkor azt 2, egyenként 40 kilós rendező nem fogja arrébb rakni 1 perc alatt, míg jön a következő kocsi...egy gumit viszont akár a nézők is vissza tudnak rakni a helyére, ha az adott kanyarban nincs rendező...A funkciója mind a kettőnek ugyan az, mind a kettőnek ugyan az az eredménye levágás szempontjából, viszont ha valaki hibázik, akkor anyagilag is drágább, és rendezői szempontból is gázos a rönkös megoldás. Gondolj bele, ha valaki kifordít egy rönköt mondjuk Pécsváradon, ahol ugye kevés néző volt. Ha valaki egy olyan helyen esik el ahol nincsenek nézők, nincs aki odafusson, nincs aki jelezzen a következőnek hogy lassíts, akkor a következő páros nagy tempóval érkezik egy beláthatatlan kanyarba, és egyszercsak azt látják hogy ott fekszik egy rönk keresztbe az úton...130-nál reagáld már le az esetet...főleg úgy hogy ha teljesen elzárja az utat....egy gumi legalább legurul az útról, vagy ha nem is, akkor is azt el lehet találni, alászorul a kocsi alá, de sokkal kisebb valószinűséggel lesz belőle óriási baleset, mint egy rönkből.
660. • 2011-09-15 22:28:53
A Fricis részhez: Első nap Hetvehely-Nyárásvölgyön álltunk, a Nyárásvölgy felőli végén egy igen tempós, dobálós részen. Ott ahol Asi-Janika-Kazár-Bútor-Herczig elvette, ott Frici áttolta padlón....ez nem a gyári kocsitól függ, hanem attól hogy kinek mennyi vér van a bizonyos testrészében...Úgyhogy ennyit arról, hogy milyen érdeme van a gyári kocsinak Friciék szereplésében...ülhetsz Te egy DS3 WRC-ben is, mégse fogsz úgy menni mint Loeb....
659. • 2011-09-15 20:59:04
Az én véleményem szerint,a hibákkal együtt is egy jó verseny volt.Nyilván a következő még jobb lesz,mert Jelen Úr és a stábja sokadszor bizonyított. A nézők elől elzárt gyorsasági
sajnos nem működik,de lehet,hogy szerencsés is bizonyos
esetekben.Pl. egy komolyabb eséskor,ha beszorul egy ajtó vagy éppen vissza kell az autót boritani,akkor jól jönnek ezek a srácok. Nyilván a rendezőnek ez lehet,hogy súlyos pénzbe kerül
vagy a jövőben jelent hátrányt.Javaslatként ajánlanám,ha jövőre is lesz IRC,hogy az első napra a Mecseki,a másodikra
a Komló rally pályáit kéne megszerezni.A prológ egy kicsit
"rangon aluli"volt.A Barumon nagyon régen bevált a városi gyors,talán itt is lehetne,de mi lenne,ha a régi hegyipályán rendeznék meg? Nem" okos" szeretnék lenni,csak lehetőség
ként osztottam meg gondolataimat.
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k