Budapest Rallye - Rendezői közlemény
A rendező elmondja, miért nem kerül megrendezésre a futam
2014-09-16
közlemény • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763600456
Napi oldal:
78937
Jelenleg:
990
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
153. • 2011-01-17 13:33:05
Az általad említett ügyek idején más volt a góré, ő most a Sándor palotában székel, fordulj oda problémáiddal. Most Borkai úr az elnök és ahogy hallani lehet azon van, hogy az állami sporttámogatásokat a MOB irányításával osszák szét, nem ártana ha lenne ott a tűz közelben valakink.
Sport rendszám új alternatíva? Mi a régi, más országban működik nálunk nem, a szlovák minta talán elfogadható lenne nem. Te tudod milyen alternatívát képzeltünk el két éve, vagy csak csípőből kontrázol mint Cs.B.
A megkülönböztető, korlátozott érvényességű rendszám az előszobája a sporteszközzé nyilvánításnak, ott pedig "sarcoktól" lehet szabadulni és nem kevéstől, például, Áfa, nemcsak az autónak hanem az alkatrésznek is, regisztrációs adó, lehet speciális biztosítást kötni stb.
De ha van jobb ötleted tedd közzé!
152. • 2011-01-17 12:50:43
Arról a Magyar Olimpiai Bizottságról és emberéről papolsz, akik oly annyira kiálltak a magyar sportolók mellett, volt akit tönkretettek egzisztenciálisan egy száz százalékosan be nem bizonyított eset kapcsán és volt akinek érdekeit (érdemeit) annyira megvédték, megvédik a doppingoló ukránokkal szemben, hogy öröm volt látni hallani és azóta is kuss van róla, illetve csak az olimpikonunk küzd még egyedül, elszántan. Tényleg bármelyik (MOB) tag megér egy misét, mert kitartásban, összefogásban a magyar sportért végzett elkötelezett munkájuk gyümölcse beérett sőt túl érett, rohad.
A sportrendszámmal kapcsolatosan, pedig más alternatíva kell. Mert a végén úgy járnak a versenyzők, mint a honi taxisok horror áron lesznek vizsgázathatók (így is) az autók és még ráadásként egyéb terhekkel sarcolják meg a versenyezni szándékozókat
151. • 2011-01-17 12:07:24
Szia Jani!

Kiért akarsz harcolni, T. Imre és kisegyüttese érdekeiért, az általuk a háttérből irányított elnökségért.
Ez nem fikció, én jelen voltam, azon a 2009. évi közgyűlés utáni megbeszélésen, ahol a Doki orcátlanul pacekba monda a Kokonak, vegye tudomásul a rendezők megerősödtek, vagy azt csinálja, amit diktálnak vagy megy a levesbe. Mind ezt végighallgatták a jelenlevő rendezők és barátaik és nem kérték ki maguknak, inkább bőszen bólogattak, jelen voltak a csapatból: Cs. Balázs alelnök, T. Imre, L. Róbert, A. Márk, H. Dániel. Meg is tettek mindent, Cs. B. és Dr. T. István rávette az elnökséget, hogy az RSB. 7millió Ft megtakarítását az elnökség zárolja, ezzel is szűkítve mozgásterét. Mi közben Cs,B. mindenhól elmondta, hogy az RSB nem fizeti ki a rendezőknek a megígért támogatást , a rendezők szintén kiabáltak. Mindenki tudta mi a pálya, de így lehetett az RSB-t és a Kokot ugatni. Visszavonatták az RSB nevezési díj csökkentési javaslatát, szinte minden RSB döntést megtámadtak, átnyúltak az RSB és az Intéző Bizottság döntései felet, hátráltatták a Rally szakág munkáját, és még sorolhatnám.
T. Imre kézi vezérléssel irányította Cs.B-t és ő megtett mindent a rendezőkért, minden nyilatkozatában védte a rendezőket és érdekeit, bizonyítva alkalmatlanságát, megkérdőjelezve pártatlanságát.

Ő az élő példa arra, hogy nem elég csak fiatalnak lenni! Egy ATB-t nem sem tud elvezetni, nem a szövetség sportszakmai munkáját, lásd Turán Frici üzemanyag balhéja (minta, ellenminta, hamis minta, felfüggesztet büntetés, mind ezt majd fél év alatt, röhej). Van másik, két évvel ez előtt az RSB felvetette a sportrendszám ügyét, Cs.B. elmondta, hogy ő már intézi, azóta sem történt semmi nulla eredmény, sehol egy hivatalos levél ! És még sorolhatnánk.

Nem történt másként az új elnök esetében sem, őt T. Imre instruálta, az IB-ben szintén ott ül Cs.B. mellett, az RSB-ben ki van Gyurma mellet, persze, hogy T. Imre. Azért a többi RSB tag mellé nem ártana, egy ki- kicsoda kiadványt mellékelni. Mindenhól a rendezők képviselője, ez a pártatlan versenyzői érdekképviselet, ami nem mellesleg az MNASZ feladata az alapszabályunk szerint.
Hál istennek a lufi kipukkadt. Nulla előkészítéssel, sebtében összetákolt elnökséggel, egy minimális sport múlttal rendelkező „bábút” választottatok elnöknek, akit egy szűk érdekcsoport irányított a háttérből. Három hét alatt végelgyengülésben kimúlt az elnökség, béke poraira.

Nem értelek benneteket, szezon közben, mikor bontási területen volt a szervizpark, nem tetszett egy gyorsasági, panaszkodtatok, szidtátok a rendezőket, és most még is több hatalmat akartok nekik adni!?
A rendezők maradjanak a kaptafánál, rendezzenek versenyt, ne az MNASZ-t akarják vezetni a háttérből, hová tűnik a versenyzők érdekképviselete, egészséges sportszakmai, jogi, anyagi kontrol, ha mind két oldalon a rendezők vannak!? Kihez szaladtok majd védelemért?
Szerinted a Gyurma és bizottsági tagjai alkalmasok lennének erre a feladatra, Gyurma volt főnökei (a rendezők), most az MNASZ-ben is főnökei lesznek közvetve. És nem is a tenni akarás, hozzáértésben lesz a bibi, hanem a függőségi viszonyokban. Legyen a Gyurma RSB tag, nőjön fel a feladathoz.

Régen működött a versenyzői liga, most is be van jegyezve, miért nem élesztitek fel?
Tehát felelősen kellene dönteni és nem harcolni! Az autósport eddig a politikai élet perifériáján mozgott, csak nagy ritkán tévedt felénk politikus, akkor is maximum a F1-en, mert ott van a TV egyenesben, nagy a felhajtás, látják külföldön is. Most a sportért felelős államtitkár eljön a közgyűlésünkre, politikusok, gazdasági potentátok szállnak "ringbe " az elnökségi székekért, a Magyar Olimpiai Bizottság elnökhelyettese kandidál az elnöki, alelnöki pozícióra. Mindegy csak velünk legyen, így az új sporttörvény megalkotása előtt. Soha nem volt lehetőségünk, és ezt akarjátok elhessegetni!

Végezetül, a velem kapcsolatos hasonlatod sántít, azért én a Ferdivel (Ferjáncz A.) több mint tíz év alatt közel száz EB futamot dolgoztam végig, mielőtt neki indultam a nagyvilágnak.

Üdv Roni
150. • 2011-01-16 14:53:42
Roni ! Lehet,hogy a Gyurma tavaly még táblafestő volt,az is lehet,
hogy fiatal,de tenni akar !!!! Ez NAGYON FONTOS !!! Te mennyi idős voltál amikor "főszerelő"lettél a Rolf-nál? Senki nem mondta azt: fiatal !!! Nemvolt lehetetlen helyzet,nem volt munkaidő és nem voltunk soha elfáradva.Kapjon lehetőséget és bizonyíthat.
Te jól tudod mekkora Isten volt a szememben Attila,75 óta haverok vagyunk a Kiskokóval,de az Ő idejük lejárt. Frankék
"uralkodásából" a rallysok nem sokat profitáltak.Öncélú,F1 és Hungaroring központú volt az Ő irányitásuk. Kassaira és Kokóra pedig rábízták: -csináljatok valamit Velük- Érdekes lesz a közgyűlés,kiváncsi leszek a harcra.

149. • 2011-01-15 23:11:35
Na most mi van az MNASZ-be?
Miért mondott le az elnök? Ki kavarja a szr-t? Valaki mondja már el, mi történik itt?
148. • 2011-01-14 16:51:17
Nincs semmi bajom a Gyulai úrral, reméljük legalább olyan kiváló vezető lesz, mint amilyen sportolónak megismertük. Sőt, senkivel szemben sincs kifogásom, aki tisztességes és segítő szándékkal közeledik. Viszont egy kérdés nem hagy nyugodni. Annyira szokatlan dolog lenne, hogy rallys vagy legalább valamilyen autós berkekből legyen az elnök? Ha már Magyar Nemzeti Autósport Szövetség a neve...
147. • 2011-01-14 16:10:17
Igen talán az nem lenne rossz az autó sportnak, Gyulai kapcsolatai és sportemberi múltja garanciát jelenthetne egy fejlődő MNASZ létrehozásában.
146. • 2011-01-14 16:09:30
Az ötlet kiválló (nak tűnik).
145. • 2011-01-14 16:04:33
Meg kellene tudni hogy Gyulai úr hajlandó lenne e kezébe venni az Mnasz irányítását és végre elindulni előre.
Ezzel lezárni egy szomorú korszakot
Bitu
144. • 2011-01-14 15:51:14
Roni, nem vagyok a feltétlen híved, de most 100%-ig
igazad lehet, illetve van.

Csak könyörgöm, három embert NEEEEE!!!!!
Frank, Szamos, Koko!
143. • 2011-01-14 12:35:33
Érdekes, mikor KO KO ideje alatt törvénytelenül működött az egész, az nem zavart ennyire...
142. • 2011-01-14 12:35:20
Látod Lipi? Mondtam, hogy nem lehetsz elnök! Az előbb írta Roni01, hogy miről lehet fölismerni egy elnököt.
"a szövetség működésének alapjaival sem volt képben, a rallyról nem is beszélve, sőt az elnökség tagjainak nagy részét nem is ismerte az előtt" megdöbbent
Mivel ezek Rád nem érvényesek.... na mi következik ebből? Sajnos nem vagy alkalmas elnöknek. vigyorgok (én megmondtam)
141. • 2011-01-14 11:53:17
Emerico!
Ennél nagyobb baromságot nem is írhattál volna, de miért álltál meg itt, miért nem írtad még hozzá, szegény megboldogult alelnökünket a halálba kergették! Bravó!

Egyszerűen arról van szó, hogy egy szűk réteg belerángatta az elnököt az egészbe, nem volt előkészítve, mint ahogy a szövetség működésének alapjaival sem volt képben, a rallyról nem is beszélve, sőt az elnökség tagjainak nagy részét nem is ismerte az előtt.

Már a közgyűlésen szóltak neki, hogy Dr.Seregi János és Othmar Michl csak a másik oldallal kíván dolgozni, ő erősködött, hogy ez nem gond ezt ő elintézi, nem jött össze! Dr. Seregi János még a közgyűlés közben lemondott, Othmar Michl következő hét kedden tette ugyanezt, Dr.Erős János szintén.

Szerinted ezeket az embereket meg lehet félemlíteni, egy olyan német üzletembert mint az Unica Biztosító vezérét be lehet zsarolni.

Később sajnálatos módon elhalálozott Dr.Németh Gábor általános alelnök, részvét a családnak.

Ekkor már négytagúra fogyatkozott az elnökség, alapszabályunk szerint határozatképtelenné vált, és nem felelt meg a sport törvény előírásainak sem.De az elnök úr súgói továbbra is úgy vélték nincs itt semmi baj, ez után is kineveztek, határozatokat hoztak törvénytelenül, mikor ezt egyesek szóvá tették, Záprel úr is lemondott, és úgy tudom azzal az indoklással, hogy ki kell írni a tisztújító közgyűlést, továbbá nem kíván egy törvénytelenül működő elnökség tagja lenni.
Ennyit az összeesküvés elméletedről!!

De ha már itt tartunk, szerinted a Gyurma, hogyan tárgyalt volna a rendezőkkel - és itt nem a szakmai felkészültségéről beszélek. Tavaly még " táblafestő volt a rendezőknél" most pedig neki kellene megvédeni a versenyzők érdekeit és az MNASZ jogait, betartatni szabályait. Ott a helye az RSB-ben de nem vezetőként ahhoz még fiatal. Hogy fogja koordinálni a rendezőket, lásd szerdai versenyzői értekezletből rendezői veszekedésbe torkoló valamit.

Tehát egy szűk réteg magához akarta vonni az MNASZ vezetését T.I. vezetésével a háttérből (folyosóról), erre befűzték az Elnök urat, szerintem nem tudta mire vállalkozott és ,hogy csak bábnak kell. Mikor megismerte a viszonyokat és elfogyott mögüle az elnökség, persze ebben ő a hibás ( lásd az azonnal lemondó három tagot) az egyetlen ésszerű lépést tette meg lemondott, bár először nem akart, de végül győzött a józan ész. Kíváncsi vagyok a Dubajban nyaraló Cs.B. mit lép mert van még két elnökségi tagunk de minek.

Nem tudom T.I. is "lemond" e, folyosói háttéralkusz, irányító tisztségéről?

Le kell tudni a közgyűlést! És nagyon ideje lenne már dolgozni, kapcsolatot építeni a hatalom felé, mert ha az új sport törvényben nem tudunk előrelépni a "tűrt" kategóriából, akkor nehéz napok jönnek. Dolgozni kellene a sportrendszámon, mely első lépés a versenyautók sporteszközzé nyilvánításának, hogy ne kelljen Áfa-t, regadót fizetni, meg kellene védeni az MNASZ vagyoni értékű jogait, van mit lépni a Média oldalon is mert most nagy az anarchia...

Üdv
Herczeg Áron "Roni"
























140. • 2011-01-14 11:10:22
Jani! Értem én , hogy vizibusz... , de min úszik ??
139. • 2011-01-14 11:06:05
Lipikém ! Ez már nem a mi világunk.Itt a becsület nem erény,hanem hátrány.Az érdekek vannak minden előtt és a pénz.
138. • 2011-01-14 11:02:51
Hegyiember barátom! Az utolsó mondatoddal mindent elmondtál!! IGAZAD VAN ! Én a Ralliért élek , és nem belőle!!! Bár ahogy mondtad "ez itt a kutyát sem érdekli".... Sajnos!
137. • 2011-01-14 10:52:09
Erre vonatkozólag van valami konkrét dolog vagy egyáltalán valamelyik fél mondott ilyet, hogy ezért nem csinálja tovább vagy a Frank-Gyulai féle csapat mindenhol azt nyilatkozta, hogy csak együtt csinálják és talán ezért nem vállalták olyanok akik ahhoz az oldalhoz tartoztak. ne tudom én se, de ez már a múlt és most az sokkal fontosabb, hogy mit fognak tenni a jövőben a Magyar autó sportért az már szinte lényegtelen ki teszi ezt.
136. • 2011-01-14 10:20:56
LIPI! -tagja vagy valamilyen befektetői társulásnak?
-érdekelt vagy gumi/alkatrész forgalmazásban?
-van csókos embered az FIA-nál?
-akarod, hogy leköpjenek, megfenyegessenek?
Ugye hogy nem. Akkor meg minek indulnál a posztért?
Azért mert szereted a rallyet? Az itt, a kutyát nem érdekli. sírok
135. • 2011-01-14 10:11:50
Nem hinném, hogy azért mondtak le, mert nem volt kedvük a munkájukat végezni. Szerintem több területen is olyan támadás érte őket üzletileg, politikailag, ami ellehetetlenítette privát üzleti életüket, és a sikeres munkájuk elvégzését gátolta volna.
134. • 2011-01-14 09:50:57
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k