Csalódás volt a futam
Janikáék a második szakasz után nem tudták folytatni a veszprémi versenyt
2015-07-21
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
589093777
Napi oldal:
42464
Jelenleg:
510
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
674
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
542
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
475
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
472
5. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
378
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
372
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
358
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
347
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
323
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 11. futam,
a RACC Rallyután
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
204
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
187
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
159
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
140
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
128
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
76
7. T. Katsuma
Toyota Yaris WRC
68
8. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
63
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
60
teljes táblázat
European Rally Championship
a 7. futam,
a Rally Hungary után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
191
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
135
3. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
121
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
95
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
87
6. Erik Cais
Ford Fiesta MkII R5
59
7. Nil Solans
SKODA Fabia R5 Evo
46
8. Yoann Bonato
Citroen C3 R5
46
9. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
44
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 6.futam, Belgium után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
151
2. J.Kristoffersson
Audi S1
139
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
136
4. N. Grönholm
Hyundai i20
123
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
108
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
97
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
75
7. Enzo Ide
Audi S1
72
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
52
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
198
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
184
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
179
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
140
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
83
7. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
9.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5
58
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
az 6.futam,
a SlovakiaRing után
1. Kárai Tamás
Audi S1
135
2. Benyó Máté
Ford Focus
123
3. Luigi
Ford Fiesta
112
4. Vass Zoltán
Audi A1
100
5. Mózer Márk
Peugeot 208
79
6. Vass Csaba
Skoda Fabia
67
7. Koncseg Zoltán
Audi A1
67
8. Antal István
Mitsubishi Evo X
64
9. Harsányi Zoltán
Mitsubishi Lancer Evo X
62
teljes táblázat
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
517. • 2013-10-18 21:55:35
Mivel látom senkit nem érdekel az elnézés.... nem baj Ernő csak az hibázik
aki dolgozik még szerencse hogy ritkán kérnek fel, különben írhatnál havonta.
516. • 2013-08-01 16:13:02
ez itt baj, ezzel egyetértek sírok
515. • 2013-08-01 15:05:01
hu0olb!
Az általad megálmodott "sportszerű vita" azonos kvalitású partnereket igényelne. Ahol az egyik fél javaslatára, észrevételére, a másik oldal csak hatalmi szóval képes reagálni, és mindenben csak a támadást véli fölfedezni, ott nincs értelme megszólalni sem. neszóljszám
514. • 2013-08-01 14:18:43
Ortodox!
Idézem önmagam:
"az lenne király ha mindenkire egyformán, ugyanazon szabályok vonatkoznának"
"A felügyelők egy zárt kaszt, szinte "megközelíthetetlen" esély sincs a személyi frissítésre, a társulatból csak kihalni lehet, függetlenségük megkérdőjelezhető.
Csak az elmúlt pár éveben hány szabálysértés maradt megtorlatlan (súly, üzemanyag, tankolózóna, IE behajtás, gyorsasági blokád, felügyelők fenyegetése)
Megújulást: személyekben szabályalkotásban, alkalmazásban!! Konkrét szabályok, korrekt alkalmazás, hosszútávú koncepció kidolgozása, ez lehet a jövő!"
Elég egyértelmű a megoldás nem?!

Üdv Roni
513. • 2013-08-01 14:15:50
Jogos,hogy kell foglalkozni egy "félrerakott" IE táblával,ebben teljesen igazad van. Inkább arra próbáltam rávilágítani,hogy sportszerű vita lenne, elfogadással, megkövetéssel...nem mindenki fújná a magáét,hogy én így,te úgy....meg amúgyis nem lesz.rom....

Egy potenciális Janikának lehet,hogy ez mégjobban elveszi a kedvét....

Az a baj,hogy izzik a levegő a rallyban,meg az egész országban...nincs összetartás,de széthúzás az ezerrel...mentalitásunkkal van a baj, hosszútávon kellene gondolkozni,nem csak sz.rni bele....bár ez márcsak az én naivitásom....
512. • 2013-08-01 12:09:59
Bocs, de KELL foglalkozni a félrerakott(?) IE táblával, mert lehet, hogy egy potenciális "Janikának" veszik el a maradék életkedvét. Milyen jövőképet kap a sportról az a kezdő, aki látja, hogy a Bajnok fittyet hány a szabályokra?
Másik:
"ha változna a hozzáállás a személyek cserélődnének"
Sajnos nem. Ha a személyek cserélődnének, akkor... talán...
511. • 2013-07-31 14:46:24
Vissza kellene térjen a rally az egészséges medrébe.

Kétségtelen,hogy RTE-be is már olyan Ladák vannak,hogy az árából már egy EVO-t lehetne venni,meg fent tartani.

Kétségtelen,hogy akinek meg van a büdzséje annak nem lehet azt mondani,hogy nem költhetsz egy Ladára(ezt más típusú autóra is nyugodtan le lehet vetíteni) 6millió forintot,mert szerencsétlen kisebb pénzű emberke labdába sem fog rúgni....ebben senkit nem lehet korlátozni. DE!

Ha felsőbb szinten hoznának kőbe vésett szabályokat, akkor talán elindulna egy folyamat, ami a jövőre való tekintettel jót tenne a sportnak. Ez egy drága sport,de meg kellene szüntetni,hogy ennyire anyagiassá váljon...mi értelme annak,hogy valaki egy,két, három évig versenyzik mondjuk RTE-be. Elautózik rengeteg pénzt,majd eltűnik a süllyesztőben,mert a hitel elfogyott vagy esetleg csak a hátszél csendesedett,egyszerűen csak megunta...

Kontinuitást kellene csinálni,következetesen kellene mindent megálmodni! Én is nagyon szeretnék majd RTE-be versenyezni,de abszolút szorgalmazom azt,hogy szigorítsunk a szabályokon,legyen egy kis technikai butítás,legyenek hasonló autók minden kategóriába, mindent vonjunk be bizonyos keretek közé és talán visszatérne a régi "szaga" az egésznek. Ma már inkább a divatról, a megtehetemségről, meg a nagyképűségről szól az egész....

Nincs itthon tehetségkutatás...vagy van pénzed,temérdek mennyiségben, vagy semmi és csak szenvedsz,vagy még annyit sem.

Emberek jönnek a semmiből,hatalmas anyagi háttérrel aztán 1-2 év múlva senki nem tud róluk semmit...

A jövővel kellene foglalkozni!Nem azt kellett volna csinálni,hogy a sok sprint futamot eltörlik,hanem más keretek közé kellene terelni az egészet. Azzal,hogy megszüntették a sprint futamokat,mert sok embernek, nagy "autóversenyzőnek" az érdekeit sértették,zavarták. Meg egy két cápali meg cápeti egy kis pénzt akar belőle csiholni magának, pont azzal kellett volna foglalkozni,hogy legyen végre a sprint meg az RTE tehetségkutatás,a kezdő lépcsőfok...Fiatal,kisebb pénzű emberkék is labdába rúghassanak, ne kelljen azzal szembesülnie,ha nincs egy autóra kapásból 7számjegye bele se kezdjen az egészbe,mert nincs értelme...

Az volt a terv,hogy majd sokkal több versenyző lesz ezáltal a nagyobb osztályokban,szerintem ez nem jött be,mint sok más sem...Látni kellene,hogy árvíz kell ide,nem locsolgatni...másképp nem lesz változás...

Én sprinten még mindig szorgalmaznám azt,hogy utcaigumikon kellene gurulni...emiatt sokan kővel dobálnak,de slickkel nehéz megtanulni a fizikát...de ez lehet nem így van:)

Ortodox kollegára hivatkozva tényleg eltértünk már a "vita" a epicentrumától,de egy kicsit lehet párhuzamot vonni...

Ha változna a hozzáállás, személyek cserélődnének. Ilyen vita sem alakulna ki,mert mindeki a versenyzéssel foglalkozna és nem azzal,hogy mit történt egy félra rakott IE táblánál. Bizton állíthatom,hogy ha egyszer ilyesféle változások indulnak el itthon, akkor megint lesz majd Ranga Lacink,Ferjáncz Attilánk, Szuhanyik Benitónk, Hideg Jánosunk, Janikánk, Gerencsér Titi bácsink és nem egy két évig létező,"tündöklő" versenyzők...elnézést,ha valakit kihagytam,hosszú sort lehetne írni, szerencsére:)

Szummájaként a hablatyolásomnak, gyökeres változások kellenének...a kályhától kellene megint elindulni...ilyenkor sok tyúkszemre rá kell lépni,de ha valaki tényleg azt akarja,hogy hosszútávon legyen jó a honi rally,bizony ezeket a lépéseket meg kell hozni,meg kell lépni!
510. • 2013-07-31 14:32:25

R007 ötlete: "akinek van pénze 4WD autóra vagy más motoros szörnyre, az menjen az Orb-be", Ez valóban jót tenne az Rte-nek. Talán közelednénk az eredeti rally-túra koncepcióhoz, vagyis kisebb költségek, szűkebb határok az erőviszonyok között, stb. Ennek a megoldásnak az a hátulütője, hogy az Orb-be való bekerülés mégjobban csak anyagiak kérdése lesz, nem pedig versenyzői képességeké.
Tehát, ezt sem nevezném a legoptimálisabbak . forgatom a szemem
509. • 2013-07-31 13:24:19
Sziasztok,

R007 idéznék Tőled: "Tehát az RTE-ben maximálni kell a motor űrtartalmát 2000cm-ben, turbóval 1600cm-ben, hajtás 2WD, ki kell írni egy junior kupát max. 1600cm szívó motoros autókra "kereklámpás" műszaki változtatások lehetőségeivel. Az RTE-ben csak normál kereskedelemben (benzinkúton) kapható
üzemanyagot és széria utcai gumit lehessen használni. Akinek van pénze 4WD autóra vagy nagy motoros szörnyre az menjen az ORB-be. "
Én ugyan egy ideje RTE-ben próbálok levegőhöz jutni egy egyszerű A-s ladával, de az már észbontó, hogy mi zajlik ott is. Nem normális dolog sztem, hogy egy átlagos évadot 1,5-2 millió ft között lehet kihozni, ha nincs nagyobb javításod, törésed és max, minden 3. versenyre teszel fel új gumit, ha egyáltalán labdába akarsz rúgni. Itt Kom-Egom megye környékén teljesen megszűntek az ARK futamok, így más lehetőség nincs. Van egy két páros, aki igazán jól kijön egymással, de vannak akik vérre menő küzdelemnek élik meg az egészet, holott fogalmam sincs mit profitálnak belőle ( pláne egy ladával) a felhalmozott adósságokon kívül. A vége az, hogy eltűnik mindenki a süllyesztőben. Anno mikor versenyezni kezdtem még arról szólt az RTE is amiről kellett azaz küzdelemről, szórakozásról, utánpótlásról, stb. Most miről szól: akinek több a lóvéja, az már tud óvni, csalni, bejelentéseket tenni, stb. De ez van.
508. • 2013-07-31 08:18:22
R007!
A tények ismeretében megértelek és elfogadom, hogy arra figyelmeztetsz, az idealizmusom, ablakon kidobott fölösleg. Azonban továbbra is nyitva marad a kérdés: hogyan tovább? Téged kérdezlek, miután hozzám képest, Te közelebb vagy a tűzhöz, és több midenre van rálátásod, mint nekem innen az északi felvégről. Azt már megírtad, hogy mi az, amit tenni kell(ene). Most azt kérdem, mi az amit tenni lehet, hogy ez a katyvasz ne maradjon így tovább?
507. • 2013-07-30 11:59:04
Ortodox!

Nem voltam ott, másodkezes információk alapján nehéz megállapítani ki a hunyó. Ma a Rally-ban sajnos nem mindenkire vonatkoznak egyformán, ugyanazon szabályok. A felügyelők egy zárt kaszt szinte "megközelíthetetlen", esély sincs a személyi frissítésre, a társulatból csak kihalni lehet, függetlenségük megkérdőjelezhető. Cak az elmúlt pár éveben hány szabálysértés maradt megtorlatlan (súly, üzemanyag, tankolózóna, IE behajtás, gyorsasági blokád, felügyelők fenyegetése). Megújulást: személyekben szabályalkotásban, alkalmazásban!! Konkrét szabályok, korrekt alkalmazás, hosszútávú koncepció kidolgozása, ez lehet a jövő! De ma ott tartunk, hogy az élmezőnyben mindenkinek volt már valami stiklije ami el lett meszelve (persze) vannak kivételek de ők nincsenek jóban a tisztségviselőkkel), a csapatvezetők manapság többet vannak a felügyelők körül mint a szerívparkban. Más, a mai morál tragikus, ma egy rallystának azt mondod fair play, azt hiszi anyázol vagy azonnal a Wikipédiát bújja. Az idealizmus szép dolog, de egy idő után átgondolandó és talán nem ártana tenni is valamit.
506. • 2013-07-29 22:52:09
R007!
Nem, vagyunk olyan viszonyban, hogy kóstolgassalak, ráadásul nem is az én stílusom.

Egyszerűen csak megpróbáltam jelezni, hogy ne térjünk el a vitaindító témától. Balga módon hiszem, hogy ha egy ilyen abszurd esetet kitárgyalunk, ha a "hunyót" pellengérre állítjuk, azzal talán elősegítjük a sport megtisztulását.
Vagy talán túlzottan idealista vagyok? kacsintok
505. • 2013-07-29 15:34:15
Szerintem kár filozófiálni ezen a "rally" kérdésen. Két féle versenyző van:
1. azért megy mert szereti. Hála istennek talán ebből van több!!! (maximum néhányan túl vállalják magukat. Ezek esnek egy jó nagyot, aztán helyre áll a fejükben az egész, ha meg nem, akkor jó sokba kerül és feltöltik a létszámot)
2. azért megy mert ebből él. Na ezeket a többi nem érdekli. Nekik ez pénzről szól. Nem kevésről, sokról.
A cél érdekében átgázol, cselez, mindent szabályosnak beállítva felhasznál. De Őt a pénz motíválja. (ezért akár egyet is lehet vele érteni.) Jó, sokaknak szúrja a szemét. De Ő úgy gondolja ez felmenti, mert pénzért csinálja. (Neki az a jó, ha kevés a versenyző. Sok ellenfél - sok gond.)
A két csoport sosem fog egymással "versenyezni". Egyszerüen nem tud.
A Vezetőség jó része meg már rég óta s***ik az egészre. Meg kell élni!!!Mindig - minden körülmények között.
Na, ez öli meg az egészet.
504. • 2013-07-29 15:13:24
Igazad van. "Te" versenyeztél, a "Te" pénzedből és idödből. "Ő" alkalmazott. Azzal megy és úgy, ahogy a teszt azt megkívánja. Ez NAGY különbség. Elképzelhető, hogy "Ő" is másképpen ment volna, ha hagyták volna. Na én arról beszéltem. Üdv
503. • 2013-07-29 14:43:40
A 19 évesen ha teszteltem is versenyeztem vigyorgok vigyorgok vigyorgok, mint ahogy Ő is szerintem kacsintok
502. • 2013-07-29 14:04:01
Tisztelt "Sporttársak"!
Azért azt ne felejtsétek el, hogy a 19 éves gyermek nem versenyezni jött, hanem versenykörülmények között gumit tesztelni. (gondoljatok bele ha nem ezt teszi??!!!) Akkor lett volna igazán magyarázkodás.
Üdv
501. • 2013-07-29 09:40:34
Remélem,hogy egyszer azok az emberek is így látják a dolgokat akiknek jogar van a kezében a magyar rally döntéshozó asztalánál...

Amit írtál az maximálisan támogatandó és lehetne "Bibliának" is venni.

Nincs semmi baj azzal,ha valaki a kereklámpás zsigulis időszakot hozza fel,meg nyugodtan el lehet térni a témától. Itthon már mindenki a kiskapukat keresi, lassan már nem is a versenyzéssel foglalkoznak,hanem csak azzal,hogy hol mentsünk,csaljunk, kinek van igaza meg kinek nincs...ujjal mutogatásban már nagyon jók vagyunk....

A lényeg pont azon van,hogy változás kellene, a jövőt alakítani!

Addig még ennyire "anyagias" a rally,addig csak leépülés lesz, évről évre kevesebb induló, gyenge marketing érték...

Igenis kellenének lépcsőfokok! Én személyszerint az RTE felé kacsingatok,ha egyszer összejön,de abszolút szorgalmaznám R007-es ötletét...végülis az RTE-ben kezdődik a rally, legyenek korlátok amiket nem lehet átlépni...Talán így egyszer visszanyeri régi fényét az R2, ORB...

Lassan már komolyabbak a sprint és túra versenyek,mint azok a versenyek amiknek komolynak kéne lenniük.

Sok ember biztos foggal körömmel ez ellen van,de ha a jövőt nézzük,gyökeres változásokat kell hozni a magyar rallyban,mert a mostani irányvonal nem helyes....nagyon nem....

Az idei változások megint csak a kiskapukat erősítik, részrehajlás, meg a spanok majd érvényesülnek.

Merni kellene változásokat hozni. Biztos rengetegen hőbörögni fognak, mindent megtesznek majd azért,hogy NASA technológiával kolbászolhassanak sprint futamokon,RTE futamokon...de így jövőre sem lesz több induló ORB-be és tényleg jönnek külföldről 19 éves kezdő rallysták orrot fújni....
500. • 2013-07-28 22:10:33
Még valami kedves Ortodox! A Magyar Rallysport jövőjét csak abban befolyásolja a sokat rágott story, hogy ez megtörténhet.
Ha szebb jövőt akarunk akkor azzal kellene foglalkozni amit leírtam. Az érintettek a jelen szereplő,i de nem meghatározói a hazai autósport történetének. Jövőt kellene építeni!!
499. • 2013-07-28 21:56:39
Konkrétan kóstolgathatsz, mivel nem láttam a konkrét esetet amúgy meg mindenki jól értesült, én meg nem!
Ezért általánosságban írtam le a véleményem: "Az időellenőrzővel kapcsolatban már mindenki elmondta amit akart, az lenne király ha mindenkire egyformán, ugyanazon szabályok vonatkoznának. Azonban 35-éves autósportos múltamban nem nagyon emlékszem, hogy a rendezőt meszelték volna el hasonló esetben" mit akarsz még?
Vicces, hogy olyan kér számon sportszerűséget aki előző évben mindent megtesz egy gyors kivételéért.
Nem vicces, hogy vannak akik minden szabálysértést megúsznak. Meg kellene újulni, szerkezetileg, személyileg!
498. • 2013-07-28 13:55:56
R007!
Az utánpótlás kérdésében maximálisan egyetértünk, bár még mindig ott tartok, hogy nem ez volt a vitaindító felvetés.

Látom, hogy az eredeti kérdésről - H.N. ismételt baklövéséről- továbbra is tartózkodsz véleményt nyilvánítanil.

Tudomásul vettem, lapozzunk. ;)
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0304 05 06 070809
1011 1213141516
1718 19 20212223
24 2526 27 28 29 30
31 01 02 03 040506
2022.01.01-14.

részletes infóink

2022.01.14-17.

részletes infóink

2022.01.20-23.

részletes infóink

2022.01.23.

részletes infóink

2022.01.25.

részletes infóink

2022.02.26.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k