|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Ismét beköszöntött az ősz, s ezzel együtt a Rali-Túra Bajnokság is zárja a kapuit. Azaz csak 2011-re, hiszen jövőre tavasszal ismét lehet majd várni az RTE-s futamokat. ![]() Majdnem 9 km-es két gyorsasági szakaszt kellett három körben teljesíteni a résztvevőknek: 1. Tatabánya - Környebánya 2. Oroszlány - Pusztavám. Elég nehéz nap volt a vasárnap minden versenyző számára, hiszen mondhatni nem volt olyan autó, amelyik ne csúszott volna meg itt-ott - különösképpen a fehér aszfaltos esős-csúszós pályákon. Mégis az elmondások szerint ez egy „nagyon fincsi, csúszkálós ugyanakkor pörgős verseny” volt, és büszkén megállapíthatjuk, hogy ezt a versenyt a rossz időjárási körülmények ellenére igen kevés törés kárral tudták teljesíteni az RTE-sek! A licencesekkel együtt 71 autó állt vasárnap a rajthoz, amelyből szerencsésen 61-en tudták teljesíteni végig a futamot. Az időjárás szombaton még csak-csak kedvezett a résztvevőknek és a szurkolóknak, de a verseny napjára igazi őszies, párás és esős idő nehezítette meg a versenyzők helyzetét. Igen izgalmas volt a vasárnap, hiszen egyes kategóriákban még csak most derülhetett ki véglegesen, hogy kik állhatnak majd fel a dobogókra. De a sok résztvevő között volt, akik már csak örömautózás, illetve szárnypróbálgatás ürügyén élvezték a ralizást. ![]() Az idei bajnoki cím esélyesét már a verseny előtt sejteni lehetett. Így történt meg, hogy Nagy Mátyás – Nagy Tamás testvérpár a legjobb abszolút időt teljesítette a versenyen, így nem csak a tatabányai győzelmet ünnepelhették meg, hanem a 2011-es bajnoki címet is. Második legjobb időt pedig Lovász Pál – Gáll Csaba duó autózta. Mögöttük 33 másodperccel lemaradva a harmadik helyezést Velenczei Ádám – Kiss Viktor szerezték meg. ![]() Ismét szoros verseny alakult ki a H3-ban: Tajmel Tibor – Csendes Zsolt teljesített végül a legjobban, pedig rögtön az első gyors első kanyarjába beestek és leszakították a kipufogót. Szerencséjükre a szerviz csapat gyorsan orvosolta a problémát. A második és a harmadik helyért ádáz küzdelmet folytattak, amiből közel 12 másodperces előnnyel Schweizer Dániel – Vadász Sándor páros kerültek ki győztesként. ![]() A H2-es kategóriában az első helyet és a bajnoki címet fölényesen a Papp László – Papp Csaba testvérpáros szerezte meg, akiknek ez a futam már csak rutinfeladat volt esőben. Mögöttük egy Opel Kadettel második legjobbként a Vargha Bálint – Balog Zoltán duó ért célba. ![]() Az N3-as géposztályban csak ketten értek végül a célba, így a Kondella Péter – Fülep Edina páros győzedelmeskedett, ezüstérmesként pedig Schubert István – Kollár Károly gurult be a célba. ![]() N2-ben csak egy induló rajtolt – Kaptás Levente és Kürti Tamás -, akiknek a vasárnap már csak örömautózás volt, illetve a tatabányai pályák tesztelése. Mind a kategóriájukat, mind a N abszolút mezőnyt megnyerték fölényesen. ![]() A Sajtós Dénes – Diósi János kettős idén a második A3-as győzelmet tudták itt bezsebelni, pedig kétszer is megforogtak a tatabányai gyorsokon. Matók Ádám – Szabó Krisztián kettős másodikként kis lemaradással ért most csak a célba. ![]() Az A2-ben a Madari Imre- Haracska Tamás párosnak a győzelemhez vezető útja elég kalandosra sikeredett, hiszen egy-két megpördülés is nehezítette a dolgukat. Utánuk pedig időben a ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám duó autózott, akik itt ünnepelhették meg a 2011-es kategória bajnoki címüket. ![]() Végül pedig ennek a tatabányai futamnak volt még egy érdekessége, hogy meghívásos Historic mezőny is erősítette a licencesek csoportját, ahol is Zsótér Bertalan - Eigel Attila kettőse teljesítették a pályákat leggyorsabban. Juhász Veronika
Mészáros Iván - Sk. RTE. Elnöke >> RTE közlemény a díjkiosztóról és az év végi eredményekről << A szezonzáró eredményei: Bajnokság ideiglenes végeredménye:
Ez a hír most jelenik meg 4662. alkalommal
![]() ![]() 2011.10.22-23.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |