Lóerők Északája - Tököl - 2023. június 10.
Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
642281692
Napi oldal:
26812
Jelenleg:
1662
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Autószöv Gyöngyös

GARMIN

AutoDekor

BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a harmadik futam után
1. Kasza Kristóf
565
2. Martinák Balázs
551
3.
Fónagy Kristóf
540
4. Martin Márkó
536
5. Molnár Alex
486
6. Tőke Richárd
485
7. Bíró-Ambrus Roland
470
8. Egervári Gábor
447
9. Teglovics Kornél
419
teljes táblázat
World Rally Championship 2023
az 6.futam,
a Rally Serdegna után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
118
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
93
3. Ott Tanak
Ford Puma Rally1
85
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
83
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
67
7. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
36
8. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
23
9. Craig Breen
Hyundai i20 N Rally1
19
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
A 3.ffutam,
a Rally Poland után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
85
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
48
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
47
5. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
41
6. Miko Marczyk
Škoda Fabia RS Rally2
40
7. Mathieu Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
34
8. Mikko Heikkilä
Škoda Fabia RS Rally2
32
9. Georg Linnamäe
Hyundai i20 N Rally2
24
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
a 2.futam,
a Salgó Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
63
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
42
3. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
15
4. László Martin
Skoda Fabia R5
38
5. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
34
6.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
33
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
28
8. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
25
9.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
a 2.futam,
a Salgó Rally után
1.
Szilágyi Patrik
BMW
38
2. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
3. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
31
4. Kazár Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX
29
5. Papp Arnie
Lada 2105
29
6. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
26
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
25
8. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 Proto
24
9. Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo X
24
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 2.futam,
a Salgó Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
20
2. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
19
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
17
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
9
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
9
6.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
8
7.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
4
8.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
3
9. Dominik GT
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
136
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
125
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
120
4. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
85
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
70
6. Krehlik Nándor
Lada VFTS
67
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
58
8. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
9. Ruszkai Attila
Lada 2101
50,4
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Zákányi János
Lada 2105
229,6
2. Geng Bence
Honda Civic
163,6
3. Takács István
BMW E36
113,2
4. Bíró Gergő
Opel Astra
85
5. Géczi László
Lada 2107
74
6. Tejcsi
Lada VFTS
63
7. Jóna Gábor
Lada 2107
59
8. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
52,6
9. Békési Richárd
BMW 320
51,2
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
71. • 2013-09-29 15:49:22
De csak óvatosan, nehogy véletlenül gyorskocsikkal találkozz. forgatom a szemem
70. • 2013-09-29 15:11:56
balli!
Méééérkell elmenni hu0olbnak és PerrOnak a csillagokba?
Csak nem űrhajósok? helyeslek
69. • 2013-09-29 11:28:04
Kultúrából csillagos ötös kacsintok

68. • 2013-09-29 11:10:35
E! Feszűccség! vigyorgok
67. • 2013-09-29 10:35:07
Ami biztos, hogy szombatra három szakaszra kértek, és kaptak engedélyt.
SZENTENDRE-VISEGRÁD ez egynyomos erdei út,
PILISMARÓT-DOBOGÓKŐ szintén ilyen út.
A harmadik publikus.
Az első kettő tájvédelmi körzet és sorompó az eleje, vége.
A kilométert meg ki lehet számolni térképen.
Délután végigmegyek kocsival, megnézem.
Üdv.
66. • 2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
65. • 2013-09-29 09:46:38
Gyanítom hogy a 17 km-es a régi Királyréti gyorsasági lehet, ami anno még murvás volt. csókollak
64. • 2013-09-29 09:13:26
Szia Hillman!

Nem, mi nem ezt hívjuk rallye-nak!

Elgondolkodtam azon, hogy kb. a nyolcvanas évek elején
változott meg a rallye rendezésének felfogása, miszerint
kis területen, közeli gyorsokon „kell” rendezni a versenyeket,
mert így gazdaságos, energia kímélő, környezet és
nézőbarát stb. Azóta fordult a világ, a műszaki szabályokat
túlbonyolították, a top versenyautók agyig fel vannak húzva,
minden a marketing, és kommunikáció kőbevésett szabályai
szerint van működtetve. Csakhogy a "tudományos"
(marketing és kommunikáció) támogatás ellenére a VB
(szerintem) haldoklik, az IRC, EB. és más egyéb
érdekeltségű sorozatok (pld. ORB) rövid pünkösdi
királykodás után érdektelenségbe fulladnak szinte
törvényszerűen. Ez ellen egyetlen gyógymódjuk van az
illetékeseknek, a műszaki előírások, csoportok, kategóriák
variálása.(lásd: WRC vs. ORB)
Az senkinek nem jut eszébe, hogy a nyolcvanas évek
kezdetén bevezetett versenyrendezési elveket kellene
újravizsgálni, (ha nincs jobb ötlete senkinek) és ezzel más értelmezést kellene adni a rallye-nak. Uram bocsá’, (ahogy
"senki07" is írta más értelemben) vissza kellene térni az
alapokhoz, vagy legalább is meg kellene vizsgálni ennek a
lehetőségét.
(Hosszabb versenytáv, vegyes talaj, országrészeken átívelő útvonal, stb. Ugye nem akarod azt mondani, hogy erre
nincs pénz, mikor jelenleg az ehhez szükséges források
többszörösét költik a csapatok, versenyzők a megjelenésre,
rongyrázásra.) Tudom, hogy a világ megváltozott, de a retro
is a reneszánszát éli...


63. • 2013-09-28 23:09:26
Idézek a cikkből ha már lusták vagytok elolvasni de kommentelni az megy.
" Két pálya lesz a környéken, egy pedig a Lábatlan-Bajna. 17 kilométeres a leghosszabb szakasz, 10.5 a legrövidebb. Célceremónia Szentendrén."
62. • 2013-09-28 15:50:32
ha Ortodoxnak igaza lessz a két "titkos gyorsal"kapcsolatba akkor azok elég rövidek . ennyire telik csak?
61. • 2013-09-28 13:10:27
Ortodox írta, hogy az 1984-es Bp rali két pilisi szakasza lesz a 2 titkos gyors.
Előkotortam '84-es műsorfüzetet, amiben ez áll:
Dobogókői elágazás-Cserepesárok 6,8 km aszfalt

Cserepesárok-Szilvarét 5 km aszfalt-murva ( gondolom azóta már aszfaltozták)

Hátha segít valamit aki a titkosat akarja nézni.
60. • 2013-09-28 12:52:04
A titkos útvonal a rallyen, régen egy bevett szokás volt a versenyeken, pl RAC Rallye, Drei Stadte Rallye, vagy Finnországban is rendeztek ilyeneket, meg voltak nálunk is hasonló versenyek.
Személy szerint nem bánom, mert legalább van egy kis változatosság.
Nézők régóta alig vannak a versenyeken, teljesen mindegy hogy titkos vagy nyilvános, aki szereti a ralit, így-úgy is kimenne. Azért nem mennek az emberek, mert etap, elmarad, lassító, belső íven gumizás, alibizés stb.




59. • 2013-09-28 10:32:23
Nincs baj a titkos szakaszokkal alapjában véve,sőt ez egy jó kezdeményezés,szerintem.

DE! Régen más volt a mentalitás....régen nem a pénzről szólt ez az egész. Ma az embereknek terveznie kell,másak a költségek...régen a " nagy kommunizmusban" az emberek éltek...tehát dolgoztak,hazavitték a fizetésüket és elvoltak...elmentek pihenni,kirándulni, egyebek...ez most az ország nagy százalékának nem megy....sajnos.

Én abszolút szimpatizálok a titkos gyorsokkal...kiderülne,hogy kinek van vér.....ott. De azt is kell látni,hogy más világot élünk mint régen...Régen nem volt gond autót tankolni. Összedobta pár haver a benzinre valót és elmentek akár több száz kilométerre is versenyt nézni...Nekem vannak olyan ismerőseim akik ezt nem igazán tehetik meg 400Ft-os üzemanyagárnál, Nem úgy van,hogy csak egy verseny miatt beugrok a tescoba és veszek kaját,piát...Nincs pénz szállásra,egyszerűen nem tehetik meg és ezt is kell látni. Nincsenek már nézők a pályák mentén. Nem is lesz annyi mint régen,mert van már internet,okos telefon és rengeteg videót, képet lehet nézegetni szinte azonnal...más már minden.

Alapvetően az a baj,hogy nem az a fő csapásvonal,hogy több néző, több versenyző legyen itthon a versenyeken...

Az a fő csapásvonal,hogy minél több pénzt ki lehessen venni mondjuk egy versenyből és úgy gondolom,hogy teljesen jogos hezitálásnak ad okot az,hogy meghirdetik a Budapest Rallyt,majd 4óra múlva kijelentik,hogy elmarad...aztán mégis lesz. Most meg jönnek olyannal,hogy lesz majd 3 kemény gyorsasági,de kettő még titkos...Szerintetek nem fordul meg egy pár ember fejében az,hogy bakter...most tényleg 3 gyors lesz vagy csak bíznak benne...és ha lesz akkor mondjuk nem a Mátrába...mert már volt erre is példa...

Nincs már az MNASZ-nek hitele...nincs a magyar rallynak hitelessége. Aki szereti a rallyt és ez az élete,de mondjuk nem keres havi több százezret az nem tud ilyenre adni...annak terveznie kell és az bizony még mindig nem tudja,hogy a prológra lesz-e belépő,az bizony nem tudja,hogy pest közelében lesz-e a másik két gyors...ez az ember,ezek az emberek így inkább nem is mennek el a versenyre....

Ha évek alatt nem csinálta volna azt az MNASZ amit csinált, akkor gondolom lenne hitelessége a szövetségnek és a nézőkben,versenyzőkben nem lenne kérdőjel,hogy mi lesz és talán bevállalja azt a kis kockázatot,hogy felülkerekedik és valahogy kigazdálkodja,hogy meg tudjon nézni egy f***a Budapest Rallyt.

De most az a képlet,hogy megrendeztetik a versenyt egy éppen most alakult céggel,mindenki tudja,hogy miért....Adott versenyző érdeklődik,hogy esetleg lehetne e indulni, előfutni,de senki nem tud neki semmit mondani,pedig ha lesz összvissz 50autó a s.ggünket a földhöz verhetjük...

Megy a mutyi ezerrel és ez itt a baj. Akinek nincs pénze az ne versenyezzen,akinek meg arra sincs,hogy versenyt nézzen,akkor az ne nézze! Ez itt a hozzáállás és ezt teszi tönkre itthon véglegesen a dolgokat....

58. • 2013-09-28 09:24:02
Kedves Fórumozók!

Érdekes olvasgatni a polemizálásotokat. Én sem értem, hogy mi a probléma ezekkel a titkos gyorsokkal.
1982-ben (tehát a múlt században) úgy engedélyezték a Volán Rallye-t a Bakonyban, hogy a verseny reggelén kaptuk meg az itinert. Az első körben etapként mehettünk át a gyorsokon, és akkor írhattuk fel. A másik két körben versenyezhettünk. (Hillman, te biztosan emlékszel, ti is mentetek.)
Ennek ellenére (a kép tanulsága szerint is) nagyon élveztük.
Igaz akkor még lábon jártunk a versenyautóval a rallye-ra, a Tszker-ből összeválogatott gumit nem kellet megvágni, ha esett akkor is azzal mentünk, és a szakácsunk is jól főzött a megszokott falusi kisvendéglőben.
Örülnék, ha még versenyezhetnék, akár titkos szakaszokon is.
Remélem ez is jó verseny lesz.
57. • 2013-09-28 08:10:41
Hillman,

Ezzel a kis kommenttel tökéletes képet festettél,hogy mi itthon a rally...divat meg csillivilli...fotók készülnek, marketing van,aztán a magyarázkodást felsőfokon végzi már mindenki...szomorú,de ez az igazság......

Régen nem azért autóversenyeznek,amiért régen...azért,mert divat meg nyálverés.....
56. • 2013-09-27 22:35:53
Ha jók az infók és a kilométerszámok, akkor én ezekre a pályákra számítok. Mindkettő végig egysávos, jó minőségű erdészeti aszfaltút.

Évek óta rendszeresen bringázom ezeken az utakon, és azóta gondolkodotam rajta, hogy milyen jó rallyszakaszok lennének. Csak sosem hittem volna, hogy tényleg sikerül megszerezni valakinek, mert asszem mind természetvédelmi terület. Egyébként gondolom ez is a "titkosság" egyik oka, így próbálják távol tartani innen a nézőket, és ezért lesznek ezek nézők elől elzárt szakaszok.
55. • 2013-09-27 22:27:52
dictus magister!
Hagyd Barátom, ez már egy más világ.

A verseny előtt pár nappal házhoz hozzák a "gyári "autót, természetesen mérnökkel és tolmáccsal.
Biztosítanak egy tesztpályát, (jaj, nehogy szembe jöjjön a Hende Csaba helyeslek) .
Az átvételeken és a rajtnál megjelenik a CSAPAT, (formaruha, kísérő csajok, hivatásos fotós, TV riport...)
A szervízparkban ugyan ez, plusz egy jónevű séf által dirigált barbecue (nehogymá lacipecsenye vagy bogrács) kacsintok
amellett gumis kamion, és VIP sátor.
Aztán első gyors után:
sajnos esett az eső-sajnos poros volt az út-vágni kellett volna a gumin- az volt a baj, hogy vágtunk a gumin- puhára hangoltuk a futóművet- keményre hangoltuk a futóművet-a naviga hamar mondta-késő mondta........stb. ...........stb. ...
Különben is nem tudtam magam kipihenni, mert éjfélig a közönségtalálkozón nyálaskodtam.
Na, ez hívjuk rallyenak???

Mondom, ez egy más világ. Nem nekünk való. sírok
54. • 2013-09-27 22:20:45
Biztos, hogy egysávos erdei út, mert sorompos mind a kettő!
Hétvégén megpróbálom megnézni...
53. • 2013-09-27 22:02:59
nemhiszemel,
jó lenne ha igazad lenne, mert az azt jelentené, hogy lesz egysávos erdei út is gyorsaságinak.
mondjuk kilométerben kijön úgy is, hogy mindenhol kétsávos úton megy a gyorsasági szakasz! nemértem
KGT
52. • 2013-09-27 21:02:51
... ezekre kértek zárást
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 31 01020304
0506 07 08 091011
1213 14 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 0102

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2023
European Rally Championship 2023
Országos Rally Bajnokság 2023
Országos Rally Sprint Bajnokság 2023
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k