KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Kettő megvan, de még jön a második
Balogh Janira illik a cím! Részletek az interjúban
2015-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685549444
Napi oldal:
109484
Jelenleg:
1782
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
425. • 2011-05-02 14:45:52
Valaki nem tud képet amin volt a baleset? Vagy ilyen pillanatképet amikor pont elütik azt a két f*szt? Köszönöm!
424. • 2011-05-02 14:20:29
Sandokan!
Pénteken a prológon volt a vezérkar.
Lehet, hogy szombaton a Ringen?
423. • 2011-05-02 14:11:05
Galaad!
Hiszek neked, bizonyára Te tudod jól, a versenyzők és a rendezők pedig tudatlanok neszóljszám
/ettől függetlenül a rallyban nem lesz kvalifikáció, és a tükör köpködésétől sem fog semmi megoldódni/
422. • 2011-05-02 14:09:53
Még egy gondolat. Látom a vezetőségnek (MNASZ) annyira szíve ügye a magyar rally, hogy most már a rallyrádió is kiköltözött a ringre, mert ott számukra mindennél de főleg a rallynál is fontosabb verseny volt a hétvégén. Kíváncsi lennék rá, hogy a nagyok (tisztségviselők) Miskolcon vagy a ringen voltak nagyobb létszámban.
421. • 2011-05-02 14:06:18
Még annyit,hogy tiszta szívemből sajnálom Botkáékat,mert nem ezt érdemelték volna.Most majd jön nekik a meghurcoltatás és egyebek.Remélem nem lesz nagy bajuk belőle.És kívánom nekik,hogy a következő versenyen már tudjanak indulni és nyerjenek is.
420. • 2011-05-02 14:01:25
A sokak által emlegetett feljutásos rendszer elcsépelt, idejét múlt szöveg a mai világban. Régen többnyire egyenlő feltételekről szólt a dolog és tényleg a tehetség dominált, ma viszont pénz kérdése az egész. A túrában nyilvánvalóan azért több az induló, mert például ellentétben a R2 - el kisebb autóépítési és felszereltségi "beruházással" valósítható meg, azonban a nevezés összege már azonos. Sajnos a magyar gazdasági helyzet az ügyeskedők malmára hajtja a vizet és a támogatási pénzekből egyes családok egészen szépen eléldegélnek, van sok kerék és családi ház ( régi Fidesz ígéret). Így nem jut egy új lökhárítóra, ezért kell félgázon közlekedni. A tehetségeket sprinteken, amatőr versenyeken kell keresgélni, csak az a baj, hogy ők onnan el illetve ki sem tudnak szakadni természetesen megfelelő anyagiak híján.
419. • 2011-05-02 14:01:17
Sziasztok!
Én a zsujtai elág.-nál voltam rádiós.Ott minden rendben volt senkivel nem volt gond hál'istennek.Ahol a Németh-Szegő páros bukott senki sem volt.Nálunk a verseny tök rendben zajlott.Viszont az abaújvári 3-as rádiópontnál volt 1 kis incidens.Vki levett egy zászlót és szólt a spori neki hogy az köztulajdon rakja vissza.Erre neki akart menni és többszöri hívásra sem történt semmi.Rendőrök sehol nem voltak mert elvileg nálam kellett volna állniuk de onnan még a reggeli gyors előtt eljöttek.Sem a startnál sem pedig a közelben nem volt rendőr,így a biztonsági főnöknek és tőlünk egy rendezőnek kellett lemenni oda rendet rakni.Tudomásom szerint ott sem volt Rendező és más sem.Szerencsére nem volt semmi gáz.Az inas a haverjai elvitték.Ezenkívül semmi gáz nem volt.Sajnos vannak emberek akik nem szórakozni jönnek hanem balhézni.Az ilyenek miatt és a felelőtlen,szabályokat be nem tartó emberek miatt lesz az,hogy egyszer az MNASZ és a szervezők megunják és vagy nem lesz verseny vagy ha lesz is nézők elől elzárva minden szakasz.Ha ez kell akkor mindenki csinálja a bajt és majd meglátja a következményeket.A szalagok sem azért lettek kihúzva,mert unatkoztak a szervezők.Aki nem tudja betartani a szabályokat az menjen inkább orvoshoz,mint versenyre.Azért is kellett elrakni ilyen messzire a versenyt Miskolctól mert a tavalyi károk és szabálytalanságok miatt a bükki N.P. nem engedte a versenyt ott lebonyolítani a jó képességű nézők miatt.Lassan elérjük,hogy nem lesz Borsodban Rally.Csak azért írtam mindezt le,hogy mindenki tisztában legyen a jövővel kapcsolatban.Én személy szerint szeretnék még a rally-n dolgozni.Köszönöm.
418. • 2011-05-02 13:39:39
Skacok, mi a második kányi gyorsra sétáltunk fel a célból a tetőre, amikor jött a piros zászlós autó a mezőny előtt. Pont a szemünk láttára zavarta el az embereket arról a helyről a bézbólsapkás csákó (Jacsó?), ahol a baleset történt. A balesetet nem láttuk, de a kanyarban ott volt a sárga szalag a felíratokkal, és ha nem mentek volna vissza a külső ívre, elzárt területre, stb. akkor nem lenne miről beszélni. bizonytalan
417. • 2011-05-02 12:50:20
Hát öreg, szerintem nézz szét, egy Micsuhoz mennyi csak egy lökhárító, aztán számolgass az anyagi kárról. Aztán nézz szét a szállások terén is, és egy csapatban nem 2 ember van...
Utána nézz szét üzemanyagár terén is, és még ott a kaja is.
Szétnézhetsz még a gumiáraknál is, úgyhogy nem 1, de nem 2 millióra jön ki, amit itt felsoroltam.

Na csoki.
416. • 2011-05-02 12:49:57
Nyugodjatok meg, mi kimentünk a Szlovák futamra is, az még rosszabb!!! Azért Szemere környékén nem volt panasz látványra. De máshol sem nagyon van több induló 1 osztályban.
415. • 2011-05-02 11:09:23
Hillman,

Valóban összetettebb a dolog, minthogy két sorban eldöntsük ezt, de valamiért itt tartunk. Nem akarom illetlen jelzőkkel minősíteni a mezőny nagy hányadát és a rendezőket, de ez tényleg kritikán aluli. Régen volt iskola túra-r2-r1. Most meg lehet egyből a középiskolában kezdeni.
Az egyenlőtlen pályakörülményekre is ki lehet találni valamit. Hidd el, lenne iparkodás, ami vonzza a következményeket. Jó versenyzők-több néző-több szponzor.
Szélmalomharcnak érzem eme gyenge próbálkozásunkat, de életem a rally, DE EZ NEM RALLY!!!
Nézzen mindenki a tükörbe, aki miatt idáig süllyedt ez az egész és köpje le magát!
414. • 2011-05-02 11:07:29
ott volt! meglepődtem:)
413. • 2011-05-02 10:28:29
Sziasztok!
Már egy jó ideje figyelem, hogy mi történik a magyar ralliban és igazából nem akartam hozzászólni, mert attól tartok semmi értelme. De. Ez a hétvége betette a kaput. Mindig reméltem, hogy nincs lejjebb, de kiderült, hogy van. Ez ami volt Miskolc rally néven egy tragédia. Viccnek nem nevezném, mert azon legalább lehetne nevetni. Imádom ezt a sportot, de a tények nem hazudnak. Néhány éve egy prológra be se lehetett már jutni annyi ember állt, délelőtt ott álltunk a kapuba, pedig nem volt sokkal olcsóbb a jegy, mostmeg nézem a fotókat a korlátnál támaszkodó emberek közé még beférne egy osztály is. Este nézem az összesített eredményt. ORB1 30 autó???? Helló ez mi? Szemerénél egy órán keresztül nem jött egy autó sem, de nem ez a gond. Se rendező, se pályabíró. Hát ezt így hogy akarjuk? Honnan a hócipönkből szopjuk ki, hogy mi a t%k%mért áll a verseny. Igaz ráadásul elkövettem azt a hibát, hogy kivittem a két kisfiamat, mert imádják ezt a sportot. A rallit, de ez nem az. Csak néhány szösszenet, de inkább abba is hagyom, mert felidegesít ez az egész. Az autózást meg hagyjuk. Meg a sok mellébeszéd, meg nyilatkozatok. "rossz a gumiválasztás, meg nem jött meg a futómű izé-mizé-bazár ami annyit ér mint egy afrikai ország kompletten". Szóval szomorú. Nem vagyok egy olyan aki folyamatosan a régi dolgokat sírja vissza, mert előre is lehetne menni. De így nem. Hol marad a családias, barátias jó hangulat, az hogy szeretünk farolni, meg autózni??!! Mindenkinek mondtam, hogy többek között azt is szeretem a ralliban, hogy más, mint sok más sportág. Figyelünk egymásra, nem csesztetjük egymást azért, ha nem ugyanannak szurkolunk, mert ugyanazért megyünk ki. Jó volt egy két kivétel, de mondjuk közel sem volt olyan a légkör, mint egy fociszurkolói táborba. Ennek is annyi. Csak olvass bele a forumba, hogy mi megy az MNASZ-en belül. Siralmas és szomorú. Mivel a remény hal meg utoljára állítólag, azért még remélem, hogy lesz máskép is! Egyszer, talán.
412. • 2011-05-02 09:27:52
Galaad!
Hogyan lehetne kvalifikáció a rallyeban? Teljesíteni kellene egy limit időt? Mi van azzal, aki 50.-ként rajtol és már minden kanyar felhordásos? És ha közben besötétedik vagy elkezd esni? Hol az egyenlő pályák, egyenlő esélyek elve? Gondolkodj, ez képtelenség.
411. • 2011-05-02 08:11:48
Jánosunk a díjkiosztón eléggé ideges volt, azt sem várta meg, hogy fényképezzék, elment az autóval, utána a büfé előtt füstölgött...nagyon sok nem kellett ahhoz, hogy érdekes véleményt alkosson az egészról.
Más kérdés, hogy speakerünk (MJ) olyan hülyeségeket beszélt a vége felé (is), hogy minden mondatában volt valami nem kis butaság...ha fáradt (megértem, ha az), miért nem más vezette le a végén az eredményíhídretést?
410. • 2011-05-02 08:07:28
köszönjük a sok Rally2-es képet duen...
409. • 2011-05-02 00:42:23
Nagyon egy véleményen vagyunk.
Sajnos Én is csak kb. 20 éve látogatom a rallyt, akkor még meg kellett küzdeni az R1-ért, Bajnokok mentek fel R2-ből, ahol minden kategóriában élet halál harc ment! estek keltek, rommá törték az autókat, mégis ment a rally! Sokan mostanság, vagy pár éve csöppentek bele, és azt hiszik ez a rally, ez a szutyok, magamutogatós, sok pénzem van végiggurulok a pályán stílust képviselő, sportnak nem nevezhető, hányadék.
Fogalmuk nincs az egészről, és ha megnéznek egy régebbi videót, akkor is csak azon röhögnek hogy lobogtak, se futómű se gumi nem volt..de végignéztél egy futamot remegtél az adrenalintól akkora látványt, tempót, vakmerő fordulásokat láttál.... kihozták a maximumot, míg a mostaniak 95%-a max fékpadon tudja kihozni az autóból a maximumot. De király a gép, meg vb-s gumi, vb-s autó, jah meg amerikai dugók..... aztán meg óvatosan, mert drága volt. Meg a rosszabbnál rosszabb sajtóanyagok ez a nézők kedvence, az a nézők kedvence, így keresztbe, úgy....pályán meg akkor megy keresztbe ha kigyorsításnál murvás és persze hogy egyesben elindul a hátulja... vicc

ez az iskola, hogy RTE->R2->R1 mára már halott, ezt a sorrendet már csak egy-két ember tartja be. Maradt, hogy a lóvé R1-ben a több tehetség túrán meg sprinteken...
Tisztelet a pár kivételnek, akik N-es mitsuval ha elmennek egy sprinte ott is kifújják a 38-40mm-es szűkítővel ellátott űrhajósok orrát. Ők méltón R1-ek! Többi kategóriáról nem is beszélve!
Kiábrándultál? Nem vagy egyedül! kilencvenes években egy gyorson több ember volt, mint most az egész hétvégén.....több százezren kiábrándultak!
408. • 2011-05-02 00:06:28
edelenyberes! ment a mail
407. • 2011-05-01 23:31:50
Írd meg mailben mit nem értessz! vigyorgok
A freemailes címem működik, csak valahogy nem tudom módosítani az adatlapomon nemértem
406. • 2011-05-01 23:26:19
Nem értelek edelenyberes! nemértem nemértem nemértem
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k