LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Kettőből kettő
Balogh Janiék eddig mindkét futamon megnyerték a kategóriájukat.
2016-05-15
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770377247
Napi oldal:
155927
Jelenleg:
824
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
425. • 2011-05-02 14:45:52
Valaki nem tud képet amin volt a baleset? Vagy ilyen pillanatképet amikor pont elütik azt a két f*szt? Köszönöm!
424. • 2011-05-02 14:20:29
Sandokan!
Pénteken a prológon volt a vezérkar.
Lehet, hogy szombaton a Ringen?
423. • 2011-05-02 14:11:05
Galaad!
Hiszek neked, bizonyára Te tudod jól, a versenyzők és a rendezők pedig tudatlanok neszóljszám
/ettől függetlenül a rallyban nem lesz kvalifikáció, és a tükör köpködésétől sem fog semmi megoldódni/
422. • 2011-05-02 14:09:53
Még egy gondolat. Látom a vezetőségnek (MNASZ) annyira szíve ügye a magyar rally, hogy most már a rallyrádió is kiköltözött a ringre, mert ott számukra mindennél de főleg a rallynál is fontosabb verseny volt a hétvégén. Kíváncsi lennék rá, hogy a nagyok (tisztségviselők) Miskolcon vagy a ringen voltak nagyobb létszámban.
421. • 2011-05-02 14:06:18
Még annyit,hogy tiszta szívemből sajnálom Botkáékat,mert nem ezt érdemelték volna.Most majd jön nekik a meghurcoltatás és egyebek.Remélem nem lesz nagy bajuk belőle.És kívánom nekik,hogy a következő versenyen már tudjanak indulni és nyerjenek is.
420. • 2011-05-02 14:01:25
A sokak által emlegetett feljutásos rendszer elcsépelt, idejét múlt szöveg a mai világban. Régen többnyire egyenlő feltételekről szólt a dolog és tényleg a tehetség dominált, ma viszont pénz kérdése az egész. A túrában nyilvánvalóan azért több az induló, mert például ellentétben a R2 - el kisebb autóépítési és felszereltségi "beruházással" valósítható meg, azonban a nevezés összege már azonos. Sajnos a magyar gazdasági helyzet az ügyeskedők malmára hajtja a vizet és a támogatási pénzekből egyes családok egészen szépen eléldegélnek, van sok kerék és családi ház ( régi Fidesz ígéret). Így nem jut egy új lökhárítóra, ezért kell félgázon közlekedni. A tehetségeket sprinteken, amatőr versenyeken kell keresgélni, csak az a baj, hogy ők onnan el illetve ki sem tudnak szakadni természetesen megfelelő anyagiak híján.
419. • 2011-05-02 14:01:17
Sziasztok!
Én a zsujtai elág.-nál voltam rádiós.Ott minden rendben volt senkivel nem volt gond hál'istennek.Ahol a Németh-Szegő páros bukott senki sem volt.Nálunk a verseny tök rendben zajlott.Viszont az abaújvári 3-as rádiópontnál volt 1 kis incidens.Vki levett egy zászlót és szólt a spori neki hogy az köztulajdon rakja vissza.Erre neki akart menni és többszöri hívásra sem történt semmi.Rendőrök sehol nem voltak mert elvileg nálam kellett volna állniuk de onnan még a reggeli gyors előtt eljöttek.Sem a startnál sem pedig a közelben nem volt rendőr,így a biztonsági főnöknek és tőlünk egy rendezőnek kellett lemenni oda rendet rakni.Tudomásom szerint ott sem volt Rendező és más sem.Szerencsére nem volt semmi gáz.Az inas a haverjai elvitték.Ezenkívül semmi gáz nem volt.Sajnos vannak emberek akik nem szórakozni jönnek hanem balhézni.Az ilyenek miatt és a felelőtlen,szabályokat be nem tartó emberek miatt lesz az,hogy egyszer az MNASZ és a szervezők megunják és vagy nem lesz verseny vagy ha lesz is nézők elől elzárva minden szakasz.Ha ez kell akkor mindenki csinálja a bajt és majd meglátja a következményeket.A szalagok sem azért lettek kihúzva,mert unatkoztak a szervezők.Aki nem tudja betartani a szabályokat az menjen inkább orvoshoz,mint versenyre.Azért is kellett elrakni ilyen messzire a versenyt Miskolctól mert a tavalyi károk és szabálytalanságok miatt a bükki N.P. nem engedte a versenyt ott lebonyolítani a jó képességű nézők miatt.Lassan elérjük,hogy nem lesz Borsodban Rally.Csak azért írtam mindezt le,hogy mindenki tisztában legyen a jövővel kapcsolatban.Én személy szerint szeretnék még a rally-n dolgozni.Köszönöm.
418. • 2011-05-02 13:39:39
Skacok, mi a második kányi gyorsra sétáltunk fel a célból a tetőre, amikor jött a piros zászlós autó a mezőny előtt. Pont a szemünk láttára zavarta el az embereket arról a helyről a bézbólsapkás csákó (Jacsó?), ahol a baleset történt. A balesetet nem láttuk, de a kanyarban ott volt a sárga szalag a felíratokkal, és ha nem mentek volna vissza a külső ívre, elzárt területre, stb. akkor nem lenne miről beszélni. bizonytalan
417. • 2011-05-02 12:50:20
Hát öreg, szerintem nézz szét, egy Micsuhoz mennyi csak egy lökhárító, aztán számolgass az anyagi kárról. Aztán nézz szét a szállások terén is, és egy csapatban nem 2 ember van...
Utána nézz szét üzemanyagár terén is, és még ott a kaja is.
Szétnézhetsz még a gumiáraknál is, úgyhogy nem 1, de nem 2 millióra jön ki, amit itt felsoroltam.

Na csoki.
416. • 2011-05-02 12:49:57
Nyugodjatok meg, mi kimentünk a Szlovák futamra is, az még rosszabb!!! Azért Szemere környékén nem volt panasz látványra. De máshol sem nagyon van több induló 1 osztályban.
415. • 2011-05-02 11:09:23
Hillman,

Valóban összetettebb a dolog, minthogy két sorban eldöntsük ezt, de valamiért itt tartunk. Nem akarom illetlen jelzőkkel minősíteni a mezőny nagy hányadát és a rendezőket, de ez tényleg kritikán aluli. Régen volt iskola túra-r2-r1. Most meg lehet egyből a középiskolában kezdeni.
Az egyenlőtlen pályakörülményekre is ki lehet találni valamit. Hidd el, lenne iparkodás, ami vonzza a következményeket. Jó versenyzők-több néző-több szponzor.
Szélmalomharcnak érzem eme gyenge próbálkozásunkat, de életem a rally, DE EZ NEM RALLY!!!
Nézzen mindenki a tükörbe, aki miatt idáig süllyedt ez az egész és köpje le magát!
414. • 2011-05-02 11:07:29
ott volt! meglepődtem:)
413. • 2011-05-02 10:28:29
Sziasztok!
Már egy jó ideje figyelem, hogy mi történik a magyar ralliban és igazából nem akartam hozzászólni, mert attól tartok semmi értelme. De. Ez a hétvége betette a kaput. Mindig reméltem, hogy nincs lejjebb, de kiderült, hogy van. Ez ami volt Miskolc rally néven egy tragédia. Viccnek nem nevezném, mert azon legalább lehetne nevetni. Imádom ezt a sportot, de a tények nem hazudnak. Néhány éve egy prológra be se lehetett már jutni annyi ember állt, délelőtt ott álltunk a kapuba, pedig nem volt sokkal olcsóbb a jegy, mostmeg nézem a fotókat a korlátnál támaszkodó emberek közé még beférne egy osztály is. Este nézem az összesített eredményt. ORB1 30 autó???? Helló ez mi? Szemerénél egy órán keresztül nem jött egy autó sem, de nem ez a gond. Se rendező, se pályabíró. Hát ezt így hogy akarjuk? Honnan a hócipönkből szopjuk ki, hogy mi a t%k%mért áll a verseny. Igaz ráadásul elkövettem azt a hibát, hogy kivittem a két kisfiamat, mert imádják ezt a sportot. A rallit, de ez nem az. Csak néhány szösszenet, de inkább abba is hagyom, mert felidegesít ez az egész. Az autózást meg hagyjuk. Meg a sok mellébeszéd, meg nyilatkozatok. "rossz a gumiválasztás, meg nem jött meg a futómű izé-mizé-bazár ami annyit ér mint egy afrikai ország kompletten". Szóval szomorú. Nem vagyok egy olyan aki folyamatosan a régi dolgokat sírja vissza, mert előre is lehetne menni. De így nem. Hol marad a családias, barátias jó hangulat, az hogy szeretünk farolni, meg autózni??!! Mindenkinek mondtam, hogy többek között azt is szeretem a ralliban, hogy más, mint sok más sportág. Figyelünk egymásra, nem csesztetjük egymást azért, ha nem ugyanannak szurkolunk, mert ugyanazért megyünk ki. Jó volt egy két kivétel, de mondjuk közel sem volt olyan a légkör, mint egy fociszurkolói táborba. Ennek is annyi. Csak olvass bele a forumba, hogy mi megy az MNASZ-en belül. Siralmas és szomorú. Mivel a remény hal meg utoljára állítólag, azért még remélem, hogy lesz máskép is! Egyszer, talán.
412. • 2011-05-02 09:27:52
Galaad!
Hogyan lehetne kvalifikáció a rallyeban? Teljesíteni kellene egy limit időt? Mi van azzal, aki 50.-ként rajtol és már minden kanyar felhordásos? És ha közben besötétedik vagy elkezd esni? Hol az egyenlő pályák, egyenlő esélyek elve? Gondolkodj, ez képtelenség.
411. • 2011-05-02 08:11:48
Jánosunk a díjkiosztón eléggé ideges volt, azt sem várta meg, hogy fényképezzék, elment az autóval, utána a büfé előtt füstölgött...nagyon sok nem kellett ahhoz, hogy érdekes véleményt alkosson az egészról.
Más kérdés, hogy speakerünk (MJ) olyan hülyeségeket beszélt a vége felé (is), hogy minden mondatában volt valami nem kis butaság...ha fáradt (megértem, ha az), miért nem más vezette le a végén az eredményíhídretést?
410. • 2011-05-02 08:07:28
köszönjük a sok Rally2-es képet duen...
409. • 2011-05-02 00:42:23
Nagyon egy véleményen vagyunk.
Sajnos Én is csak kb. 20 éve látogatom a rallyt, akkor még meg kellett küzdeni az R1-ért, Bajnokok mentek fel R2-ből, ahol minden kategóriában élet halál harc ment! estek keltek, rommá törték az autókat, mégis ment a rally! Sokan mostanság, vagy pár éve csöppentek bele, és azt hiszik ez a rally, ez a szutyok, magamutogatós, sok pénzem van végiggurulok a pályán stílust képviselő, sportnak nem nevezhető, hányadék.
Fogalmuk nincs az egészről, és ha megnéznek egy régebbi videót, akkor is csak azon röhögnek hogy lobogtak, se futómű se gumi nem volt..de végignéztél egy futamot remegtél az adrenalintól akkora látványt, tempót, vakmerő fordulásokat láttál.... kihozták a maximumot, míg a mostaniak 95%-a max fékpadon tudja kihozni az autóból a maximumot. De király a gép, meg vb-s gumi, vb-s autó, jah meg amerikai dugók..... aztán meg óvatosan, mert drága volt. Meg a rosszabbnál rosszabb sajtóanyagok ez a nézők kedvence, az a nézők kedvence, így keresztbe, úgy....pályán meg akkor megy keresztbe ha kigyorsításnál murvás és persze hogy egyesben elindul a hátulja... vicc

ez az iskola, hogy RTE->R2->R1 mára már halott, ezt a sorrendet már csak egy-két ember tartja be. Maradt, hogy a lóvé R1-ben a több tehetség túrán meg sprinteken...
Tisztelet a pár kivételnek, akik N-es mitsuval ha elmennek egy sprinte ott is kifújják a 38-40mm-es szűkítővel ellátott űrhajósok orrát. Ők méltón R1-ek! Többi kategóriáról nem is beszélve!
Kiábrándultál? Nem vagy egyedül! kilencvenes években egy gyorson több ember volt, mint most az egész hétvégén.....több százezren kiábrándultak!
408. • 2011-05-02 00:06:28
edelenyberes! ment a mail
407. • 2011-05-01 23:31:50
Írd meg mailben mit nem értessz! vigyorgok
A freemailes címem működik, csak valahogy nem tudom módosítani az adatlapomon nemértem
406. • 2011-05-01 23:26:19
Nem értelek edelenyberes! nemértem nemértem nemértem
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k