Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Pécsi péntek, pécsi képek
Qmmer és DuEn képei az első napról
2013-11-08
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684234149
Napi oldal:
91113
Jelenleg:
923
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
658. • 2011-09-15 20:19:55
Két nagyon összeszedettt,és tárgyilagos véleményt olvastam a fórumon.530d és dictus magister,nagyon jól megfogalmaztátok a véleményeteket,ami a normális ezt a sportot igazán szerető,és nem a focimeccsek szintjére lezüllesztő,brahis,piás rallyongók számára vállalható is.Néhány gondolattal nem értettem egyet de ez nem baj,mert ez így természetes.Choco hozzászólásához pedig csak annyit,hogy egy,ezen a pályán kellett menni,mert ez volt kijelölve.Ha pedig a mezőny zöme eltalált a rönkök között,még akkor is,ha nem tetszett sokaknak,akkor valószínű nem a rönk a hibás,ha valaki beleakadt.Lehet,hogy a kisebb arc,és a nagyobb alázat még jó helyezéssel is párosulhatott volna.És nem bántó szándékkal mondom,mert nem vagyok sem ellensége,sem prókátora senkinek sem.Pusztán a 30 pályák mellett eltöltött év mondatja ezt velem.Mielőtt még bárki is elkezdene szétszedni,előtte gondolja jól át ezeknek a mondatoknak az értelmét!Talán sikerülni is fog!:) Bocs:)
657. • 2011-09-15 18:11:35
Gratulálok a hozzászólásodhoz!!!!! Száguldj te is rönkök között!!
656. • 2011-09-15 15:03:06
javaslat: Kőváryt nem kell többet mikrofon közelébe engedni, alkalmatlan a feladatra, komoly önkritikai problémák lehetnek nála, el van kicsit szállva magától, és sértő módon beszél, emellett folyamatosan süket szöveget nyom, sokakat irritálva ezzel, és szégyent hozva a rendezvényre.
655. • 2011-09-15 15:00:32
A Friciről mondott véleményed végtelenül igazságtalan, persze mindenki azt gondol, amit akar. Nagyon jó időket ment, a hibázás meg benne van, és akkor komoly esés is lehet, ez bizony még az IRC sőt a VB élmenőkkel is elő szokott fordulni. Ki lehet így csemegézni, hogy csak a gyenge pontokat lássa meg valaki a produkcióban, csak épp nem túl stílusos és nem tényszerű.
654. • 2011-09-15 14:35:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Tisztelt Jelen Úr

Tessék visszamenni az időben nyugodtan és kicsit Nyugat felé tekinteni.
Mindig is voltak vannak és lesznek is rendbontók.
Talán szűkebbre kellene számítani a cassa nyereség részét és több rally hoz értő pályabíró és biztonsági szakembert alkalmazni.Nem pedig szabadnapos Tesco-s vagyonőröket akik azt nézik mikor lesz már vége.
És igen Jelen Úr külföldön,ha már egy adott pálya átlagsebessége magas,legalább nem teszik még veszélyesebbé idióta módon hogy fa rönkökkel védjék egy kanyar belső ívének az állapotát.Nem harckocsi verseny fut hanem autó.Ki kell verseny után küldeni a lapátoló brigádot és rakják rendbe.
653. • 2011-09-15 13:20:57
R007!
Köszönet a hozzászólásért. Én hasonlóan vélekedem szinte mindenben. Örülni kell hogy itt volt (lesz?) ez a futam, a hibákból pedig tanulni kell.
652. • 2011-09-15 13:18:10
Most olvasom a Zsiros Gábor sirámait hogy a pálya meg a rönkök. Ez a pálya ezen köll menni és nem kell magyarázkodni. Az Amsterdam rallyn például egy kamion volt leparkolva egy balos kanyar után ami elfoglalta az ut felét és? Mindenki ment és nem panaszkodtak. annyit kellett volna mondani. El***tuk. Ennyi. Más is hibázik.
651. • 2011-09-15 11:28:10
Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a verseny, és köszönet érte a rendezőnek, hogy ezt össze hozta nekünk. De igen is hibázott és nem kicsit. Szerintem a verseny legnagyobb hibája a pécsváradi nézők elől elzárt gyorsasági volt ráadásul 3.-nak berakva. A rendezőnek számítania kellett a sok nézőre ezért nem lett volna szabad ezt a gyorsot beiktatnia. Nézzétek meg az időtervet az 1. és 2. gyorsot végignézve is még órák voltak, h odaérjünk a 3. 4. gyorsra, de a 3. ra nem lehetett bemenni, tehát maradt a 4. A rendezőnek ezt tudnia kellett volna előre, és ennek megfelelően intézkedni.

A másik amiért nem lett volna szabad egy ilyen versenyen nézők elöl elzárt, ráadásul kirönközött gyorsaságit rendezni az a versenyzők biztonsága. Értem én a padkavédelmet meg minden. (tudom, h a mi lett volna, ha mondatoknak nincs értelme) DE gonoljunk csak bele ha a Frici balesete azon a gyorson történik. A Frirci ezt elb....a ezt ő is beismerte ez így ok, de nézzétek meg a balesetet még 1-szer hol végezte a rönk. Mi lett volna ha ott épp nincs néző v pályabíró? Az utána jövő versenyzőre is azt mondanánk, h ezt elb.....a? Vagy azzal vígasztalnánk, h ez benne van?

Ha nincs az a gyors és mondjuk a másik hármat háromszor tartják meg nem lett volna sem értelme, sem ideje a nézőknek szaladgálni a szakaszok közt, és nem utolsó sorban még csak több pénzbe sem került volna.
650. • 2011-09-15 10:12:05
Sziasztok!
Egy kis eredti hangos videó tőlem! kacsintok Canon 45. Mecsek Rally
649. • 2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építő jellegű kritika, és akad egy pár hajmeresztő is, például ha valaki az IRC mezőnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen miből lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll előírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismeréséből lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élő magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettől vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségű, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezőnye először versenyzett, jószerivel először járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelősséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelősség annak rendezőjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetője), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerződésben, de a rendezői szerződésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végző vállalkozó a felelős. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, előre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzők teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevő sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínűleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezőjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezőnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövő évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsőként létre kellene hozni egy szervező team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkező személyekből, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérő rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyűt látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idő a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentőségű nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttműködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedő felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintű volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövő építésében. Majd jövőre! A szövetség részéről rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírműsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézők tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyről, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
648. • 2011-09-15 08:43:05

Aludtunk már néhányat a Mecsek Rallye óta, olvashattunk sok véleményt, kommentet itt is, ott is ezzel kapcsolatban.
Ahogy múlik az idő, úgy lesznek egyre árnyaltabbak,
józanabbak a megszólalások. Eddig azoké volt a terep, akik
számítanak. Én a "nemszámítók" sorát szeretném megnyitni.

Sibera és Joci:
Igazatok van! – de mielőtt kitelepülnétek: "...áldjon, vagy
verjen sors keze...".

Rendezés:
Úgy gondolom, hogy nagyon nagy köszönettel tartozunk a
verseny rendezőjének azért, mert erőt meghaladó módon
idehozta nekünk az IRC-t.
Hogy voltak hibák? Valószínűleg a tizedik alkalommal is
lesznek. Ekkora méretű rendezvényt egyszerűen lehetetlen
hiba nélkül, mindenki megelégedésére megrendezni.
Akár tetszik egyeseknek, akár nem, az az álláspont, hogy
inkább a versenyzőknek tetsszen, mint a nézőknek,
helyénvaló. Ha nem így lenne akkor a versenyzők csak
bohócok lehetnének ebben a cirkuszban, lásd: F1 (Ha tetszik
a versenyzőknek, a nézőknek is tetszeni fog!)

Számomra érthetetlen, hogy vannak emberek, akik
nézőként elvárják a rendezőtől, hogy "terelgessék" őket,
mint a birkákat, és megsértődnek a rendező azon
kijelentésén, hogy fel kellene nőni, európai módon kellene a
nézőknek viselkedni. Ha az "európai" jelzővel nem is értek
teljesen egyet, a lényeggel igen. Ez lenne a megoldás, még
akkor is, ha ez sok összetevős.
A versenyzők, nézők, rendező közös érdeke (lenne), hogy a
gyorson a biztonságiak látótávolságban helyezkedjenek el.
Ez szolgálná leginkább a biztonságot. Ezt nyilván minden
rendező tudja, de az anyagi lehetőségeik behatárolják a
segítők számát. Az más kérdés, hogy a biztonságon kell-e
spórolni?

Nagyon furcsán gondolkodnak azok, akik azt mondják, hogy
a büfé működése, árai szolgáltatásai nem tartoznak a
rendezvény megítéléséhez. Nagyon is hozzátartoznak, a
rendezőnek igenis meg kellene határoznia itt is a keret
feltételeket, leginkább a jó híre érdekében. Mint tudjuk a
piac nem szabályoz, főleg, ha az egyrésztvevős.

Azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kőváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezőt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezéből a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerűen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielőtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia.

Rönkök, gumizás:
Az biztos, hogy a rönkök félelmetesek. Az is, hogy a gumit
félre lehet lökni, és félre is lökik. (No meg a kedvencünk
elől el is lehet húzkodni, majd utána visszatenni, akár egy
kicsit beljebb is, az ellenfeleknek.)
Az is igaz, hogy fel lehet (kell!) írni, ha másért nem, hát
azért, hogy ne menjünk neki. Aki azon a véleményen van,
hogy a rallye rögtönzés, annak bele kell férnie a rönköknek,
gumiknak még akkor is, ha nincsenek a helyükön. Akik
szerint a mai rallye már nem elsősorban a rögtönzésről szól,
annak sem nagyon lehet ellenvéleménye, mert a pilótával
a span közli az akadályt. Aki hibázik, az vesztett, ugyan úgy
mint aki a szakadékba esik, vagy fának ütközik (Jobbulást a
hondás párosnak!)
Szép lenne, ha a célnak akár egy szalag is megfelelhetne,
de a versenyzők (rossz)emberből vannak, akik nem riadnak
vissza egy kis jogtalan előnyszerzéstől a szalag leszakítása
árán. A rönkön nehezebb átmenni, mint a szalagon. Az a
véleményem, hogy a rönköket, vizes hordókat, teherautó
gumikat a versenyzőtársadalom magának köszönheti.
Régen ez műanyag bójákkal kezdődött!

Asi:
Nagy gratulát érdemel! A csalózóknak ezt az eredményt
már tényleg el kellene ismerniük. Ilyen kiélezett
bajnokságban nyerni az nem a véletlen műve volt. Ő volt az
aki a legösszeszedettebb volt, fejben Ő volt ott leginkább, a
technikát Ő gereblyézte össze a legjobban. Ő tudott lépést
tartani az elittel. Akinek ez nem elég, az csinálja utána.
Mindezt egy Mitsuval.

Bútor Robi:
Dicséretes a nyolcadik hely. Én előrébbre vártam, de nála
még nem állt össze a nyerő csapat.

Janika:
Sajnálom! De az élet könyörtelen. A jó eredményhez ezen a
szinten mindennek klappolnia kell. Neki ez most nem adatott
meg. Szorítok, hogy jövőre sikerüljön neki.

Frici:
Hogy a vb-s km-ektől, pályaismerettől, vagy a gyári (gyár
közeli) autótól volt e annyira gyors, amennyire?
Nehéz lenne eldönteni, nyilván mindhárom körülmény közre
játszott. Az a vélemény elég egyértelműen lejött a verseny
után, hogy a gyári autók technikailag kiemelkednek a
mezőnyből. Tartok tőle, hogy Frici azért tudott a magyar
mezőny fölé nőni, mert az autója top autó (volt).
Lehet, hogy az első négy gyorson jó időket ment, de ez a
teljesítmény egy libakergető sprinten sem lett volna elég a
jó eredményhez, mert sokszor ott öt szakaszt kell
teljesíteni.Ez neki most nem jött össze, ismét nagyot
hibázott. Ennyit tud, reálisan ennyi várható tőle.

Az első magyar IRC után azt várom, hogy a következő még jobban sikerül rendezőnek, nézőknek és főleg az
élmezőnyünknek.

647. • 2011-09-15 08:02:04
Aki nem érzett semmi problémát a kettővelboruló bajnokkal kapcsolatban ,azzal szerintem nincs miről vitatkozni.

Ilyenkor kell azt mondani,hogy "igazad van,viszlát".
646. • 2011-09-15 07:22:17
Szerintem itt egyértelműen a sörös, boros nézőkről van szó! Nem azokra gondol mint pl. Robi_21074, akik nem inni mentek a pálya szélére! Itt a fórumon is többen az ilyen viselkedést kritizálták, teljesen jogosan!
645. • 2011-09-15 03:15:07
Célceremónia képekben: http://www.hajoka.hu
644. • 2011-09-14 23:42:02
Légyszi linkelje be valaki a célceremónia felvételét.
643. • 2011-09-14 23:09:12
Tessék a Link: http://www.youtube.com/watch?v=DKd4DbKcMFU&feature=player_embedded


Azt meg ne mondd, hogy a szervezők nem készültek ennyi emberre, mert már 2hete azt fújja mindenki, TV, Rádió, Internet stb stb hogy 100.000 embert várnak!
642. • 2011-09-14 22:39:51
Hajrá Peti! Ha belefér, ugorj le Miskolcra is a top Maxival! helyeslek
641. • 2011-09-14 20:46:35
Mégis ki mondatná? Ezt mindenki így látja aki a verseny közelében volt, és már jó páran fórumos társaink közül is!
Megnéznék egy linket ahol a rendező a nézőket hibáztatja bármiért is! Szerintem senki nem volt felkészülve ekkora tömegre! Ez pedig azért lehet mert mióta a hárombetűs autókat nem értékelik abszolútban ki vagyunk éhezve a jó versenyekre! És most sok éhes ember eljött!
640. • 2011-09-14 20:32:19
Sajnos van vezető TV és vezető hírműsor. Mégpedig azért mert azt nézik a legtöbben. Ahogy hazaérve a rokonok és a munkahelyre beérve a munkatársak mind azzal fogadnak: hogy, na hallom meghalt valaki, hallom verekedés volt, hallom bukás volt és a népek az úton szaladgáltak.

Érdekes én csütörtök reggel 7 órakor a gépátvételtől a vasárnap délutáni utolsó gyorsig ott voltam, és már régen éreztem ilyen jól magam. Láttam 9x(prológgal együtt, shakedownt nem számítva) az IRC mezőnyt. Láttam megforgást, szedtünk ki autót az árokból(nem Orfűn), mértük az időket ki mennyit kapott stb...

Nem verekedtünk, nem hánytunk, nem fetrengtünk egyszerűen élveztük a hétvégét.

De aki otthon ül a fotelből csak azt látja amit az RTL és társai leadnak. És ez a többség. Ezért vezető hírműsor sajnos.
639. • 2011-09-14 20:08:08
Az igazság az, hogy 1 nyilvános bocsánat kérő levelet kellene megfogalmaznia Barnának ahhoz, hogy legalább mi ne szapuljuk tovább őt!!! Bár ezzel nem teszi jóvá teljesen ezt a viselkedését, legfeljebb csak nyalogatja a sebeket!!! Remélem, hogy a RB legközelebb rátermettebb embert talál ehhez a minőségi futamhoz!!! Nem lesz nehéz válogatni! Sibera barátunk már ajánlott is egyet!!! kacsintok
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k