FIA ZÓNA és RALLYCROSS OB.5.futam - 2024.szeptember 21-22. - Nyirád
Tanak WRC-vel lesz Ott Walesben
3 év múlva a leggyorsabb szeretne lenni...
2011-11-03
interjú • M-Sport, Neomatsek
h i r d e t é s
Összes oldal:
729292601
Napi oldal:
47893
Jelenleg:
1763
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
50. • 2010-05-30 18:56:27
" mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe."


Kifejtenéd? Nem értem
49. • 2010-05-30 18:19:41
Szerintem ez a vita arról szól, hogy hogyan lehetne egyszer tényleg a legmegfelelőbb embert eljuttatni a VB-re, akinek még akár esélye is lenne és akkor végre mi magyarok is megmutathatnánk, úgy istenigazából...

Philnek ott tök igaza van, hogy például én sem tudok most Fricinek drukkolni, mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe.

1. Nekünk sajnos nincs autógyárunk, irígykedhetünk a csehekre, akiknek szívügye volt hogy honfitárs is üljön az autóban. (vagy a RedBull tehetségkutató programja Ausztriában - Aignerrel)
2. A szövetség alkalmatlan, hogy ebből a kérdésből kihozzon valamit.
3. A legtehetségesebb magyar + ütőképes autó + legalább 3 teljes szezon és akkor még nem biztos a siker.

Hát kezdetnek így ennyi, bár nekem például nem fáj, hogyha nincs magyar a Vb-n, egyébként is szimpibb az IRC sorozat.
48. • 2010-05-30 17:50:29
Teljes mértékben egyetértek veled, és írásoddal. Nem kell "táborhoz" tartozónak lenni ahhoz, hogy szurkoljunk egy srácnak aki közülünk való, rásadásúl még magyar is. Az autó kérdésében is teljesen egyetértek veled, sokan még annak is örülnének, ha egy kupás Swiftbe beűlhetnének, nem hogy egy Peugeot WRC - be.
Phil!
Nincs üldözési mániám, csak nyitott szemmel járok és olvasok, no meg persze fehér ember nem felejt. Nem vagyok fizetett cenzor sem csak nem bírom a rosszindulatú, rosszmájú embereket. Egyébként a sántítós foci példámra, ha tudod értelmezni saját írásodat, amit egy másik fórumon eszközöltél, átvitt értelemben ugyanarról írtál amiről én csak másként fogalmaztad meg - "a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni" - akkor most tényleg olyan rossz volt a példám?
Az Asi szurkolók ellentevékenységét más versenyzőkkel kapcsolatban, pedig akinek emlékében él még a kis Érdi első ez évi VB-s szereplése és a hozzá kapcsolódó fórum és abban íródottak amit megszálltak a "fanok" akiktől szegény Tibi mindent kapott csak jó nem.
Hála az égnek vége van a Portugál rallynak talán ez a fórum is elcsendesedik egy rövid időre, míg Frici újra nem indul, lesz megint téma és listás szavazás bőven.
47. • 2010-05-30 16:28:10
Kedves hozzászólók beszólók és leszólók! Próbálom röviden summázni. Azt hiszem bármelyikünk maga alá piszkítana örömében, ha ilyen ...... versenyen, ilyen ..... autóval, ilyen.....csapattal, rajthoz állhatna.(a .....jelzőket megírtátok a korábbi hsz.-ekben/ Ugy hogy kérném tisztelettel: talán nézzük azt, hogy egy honfitársunk eljutott egy ilyen szintű rendezvényre.
46. • 2010-05-30 02:00:13
Most jöttem meg grillezésből. Erre mit látok: veszekedtek. Ajjajaj.
Tessék Fricinek szurkolni, honfitársunk. Az autó olyan, amilyen, a verseny eléggé nehéz, de bevállalta. Menjen végig, tényleg nem megy rossz időket, és sokkal nagyobb nevek is szoktak superrallizni.
A bulgár futam talán jobb lesz, nem annyira gáz a pálya.

Phil: alibisínauto111 majd ír, említettem a hiánylatodat vigyorgok
45. • 2010-05-30 01:16:56
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
44. • 2010-05-29 23:54:12
Érdekes dolog nyelvezetedben a tábor megfogalmazása.
Továbbá érdekes dolognak tartom, emlékezve régi fórumbeli hozzászólásaidra, hogy Te illetve ti Asi fanok, vagytok egyedűl azok, akik szemében Asin kívűl minden más versenyző szálka. Igazából nem lehet a magyar mentalításhoz hasonlítani még ha rossz is, akkor ha azt nézzük, hogy egy válogatott focimeccsen a Ferencváros és az Újpest szurkolói együtt szurkolnak a válogatottért. Összefoglalva ez nem az, ez egy aljas, kíméletlen lejáratást eszközlő beírogatás.
Amikor a Turán Fabia WRC - vel ment az volt a rossz technika, most pedig a Peugeot. Inkább tipikus ha sapka van rajta.............
43. • 2010-05-29 23:19:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
42. • 2010-05-29 22:52:25
na tessék:)

szerintem mindenhol történnek bakik, nincs kivétel
még időterv betartás? meg téglák az út közepén?
és a motoros szemben a VB-n?

láss WRC Portugália Seb.
41. • 2010-05-29 22:39:56
Nem is az a lényeg , hogy kedvelem,nem kedvelem... Szerintem az is közre játszik az eredményben , hogy nem ijed meg kicsit keresztben autózni. Ha megnézitek az arénás videót elég szépen csúszkál, itt is láttam képen , hogy ahol másik szép lassan ésszel elfordul tövön, Ő keresztben csúszva oldja meg, pl. 20-22 Km-en sok időt hagyhat bent. Na de ez persze nem perceket jelent kacsintok
40. • 2010-05-29 22:28:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
39. • 2010-05-29 22:10:13
Turánt nem kell összehasonlítani pl egy Janikával, aki itthon többszörös bajnok. Turánnak egyelőre egyetlen egy bajnoki címe sincs. Adódott egy ilyen lehetőség, élt vele. Megkövezni nem lehet, és ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki.
38. • 2010-05-29 21:49:45
Na most szépenvagyunk. Akkor most örülsz az ingyen reklámnak vagy nem, kötözködésnek veszed az én listámat vagy sem? Nagyotmondó "elvtársad" a "rally lelkiismerete" említette a görbe tükröt, az írásom gondolatmenete erre korlátozódik és nem a weboldalad látogatottságára. Látod, látod milyen érzés az amikor az emberrel foglalkoznak, persze természetesen úgy ahogy ezt Te tetted, teszed kostolgatva. A hszm - ről és rólam írod, hogy én vagyok rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ennek ellenére a Fricivel kapcsolatos fórumokon (Duen EVO III- időközben rörölve lett) éppen a Te és hasonszőrű cimboráid általi hozzászólások miatt vont titeket kérdőre Duen és nektek ugyan ezeket a szavakat címezte rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ha utáljátok a Turán Fricit és nem szurkoltok neki akkor lépjetek tovább, van számos hasznos fórum ahol okosabbak lehettek még magatoknál is.
37. • 2010-05-29 21:44:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
36. • 2010-05-29 21:12:26
Mivel magyar versenyzőről beszélünk, komoly eredményről nem is álmodhatunk. Úgyhogy marad a tisztes helytállás, illetve a bíztató részeredmények.

Továbbra is tartom azt, hogy magyar versenyző esetében nem jelent semmit a Super Rally. Egy Loeb simán mehet a Super Rally után minden mindegy alapon, mert neki kell az az 1-2 pont is, illetve ha összetöri a kocsit, akkor annyi dolga van hogy kiszálljon belőle, következő versenyen meg beüljön egy vadi újba. Viszont egy privát versenyzőnél, bérautó esetén azért röpködnek az euró jelek az ember szeme előtt egy 6.-os részen.


Autó kérdés: Szegény ember vízzel főz. Erre ezt tudom mondani. Amikor Turi Tomi vezette a versenyt az Eger Rally 1. napján, akkor szerintem senki sem mondta Tominak hogy hagyd már a p.csába ezt a vén sz.r technikát. Az ember azzal megy, ami van, amire van pénze. Szerintem ha valaki versenyezne, és meglenne a lehetősége arra, hogy a vb-n, vb-s pályákon versenyezzen, akkor az minden további nélkül elfogadná. Teljesen felesleges jönni itt az olyan dumákkal, hogy ha nekem lenne egy csomó pénzem akkor Turi Tomit versenyeztetném, meg hogy ha meg is lenne a pénzem egy vb-re, akkor se mennék ki mert mit gondolnának a magyar versenyzőkről...Akinek meglenne a lehetősége hogy menjen, az menne is.
35. • 2010-05-29 20:51:50
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
34. • 2010-05-29 20:28:14
Egy magyar versenyzőnél a super rally semmit nem jelent. Ha összetöri a kocsit, akkor arra rámehet a szezonja.

A kocsit meg úgy értsd, hogy nemhiába mondta Grönholm hogy elegem van ebből a kocsiból. Meg arra is illene emlékezni hogy ezzel a kocsival egy épkézláb rally-t nem tudtak menni Marcus-ék. Finn Rally kivételével, de ott csak azért nyert ez a kocsi, mert egy finn vezette. És azt se felejtsük el, hogy ez egy 4-5 éves fejlesztés. Nem mondható éppen fiatalnak.


Ha nem lett volna super rally, meg technikai gondok, akkor a szakaszonkénti 1:00-1:10-ek simán jöhettek volna. Az nem gondolom hogy rossz lenne egy ilyen öreg és világ életében versenyképtelen kocsival. Amikor Janika és Benik mentek vb-n, akkor mindketten 1-2 éves technikákkal mentek. És véleményem szerint akkoriban még nem is volt ekkora különbség a gyári élcsapatok autói és a privátoknak eladott kocsik között.
33. • 2010-05-29 20:25:15
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
32. • 2010-05-29 20:18:06
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
31. • 2010-05-29 20:00:12
Azért az az itt-ott az igencsak olyan szakaszokat jelent, ahol gondjuk volt. Ugye itt beszélünk a 9. és 10. gyorsról. Utána szervíz, és mióta kijöttek a szervízből, egy 14. 13. és egy 16. helyet mutattak fel. UGYAN AZOKON A SZAKASZOKON AMIKEN AZ ELSŐ KÖRBEN MENTEK. Ne mondja nekem senki, hogy egy versenyző az egyik gyorson 2:57-et, majd 1:50-et javít.


Ez nem görbe tükör, hanem vak ablak. Tudod általában az emberek úgy szoktak véleményt alkotni, hogy először tájékozódnak, aztán beszélnek. Ha ez fordítva történik, akkor nagyon ritkán szokott igazság kisülni belőle. Nagyot akartál fingani, de besz.rtál....
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
091011 12 131415
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
2024.09.20-22.

részletes infóink

2024.09.22.

részletes infóink

2024.09.21-22.

részletes infóink

2024.09.20-22.

részletes infóink

2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k