LCH Tavaszi LADA találkozó
dictus magister
Anonymus
2017-11-27 21:58:56
utolsó bejelentkezése
dictus magister

262 hozzászólás
1 kedvence van és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685195667
Napi oldal:
38670
Jelenleg:
1030
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
2010-12-13 16:27:55

Ha körülnézel egy kicsit a magyar sportéletben,
láthatod, hogy sok szövetséget vezetnek "nagy emberek".
Ez jó is lehet. (Elintézik a pályákat, nem kell harcolni a zöldekkel, lesz szponzor stb.) Felülről levezényelnek
mindent. A régi versenyző gárda kapott egy lehetőséget,
amivel nem tudtak élni. (lehet, hogy csak visszaéltek vele)
A demokrácia, az alulról szerveződés itt sem működik. Most majd jön a diktatúra, és minden megoldódik.
Kár aggódni a választás eredménye miatt. A kocka el van vetve.

2010-12-21 08:55:54
Gratulálok az új vezetésnek a számukra eredményes
közgyűléshez, és sok sikert kívánok az autósport érdekében
végzendő munkájukhoz.
Egyetértek azokkal, akik örömüket fejezték ki a Frank féle
csapat kigolyózásával kapcsolatban.
Az előzmények érdekesek voltak, az újak taktikából jelesre
vizsgáztak. Ennek volt része, a program megfelelő
pillanatban történő nyilvánosságra hozása is. Ehhez nyilván
kellett ezen oldal gazdájának aktív közreműködése, aki a
közgyűlésen is úgy mozgott, hogy nem volt kérdéses
hovatartozása. Ugye ezzel Te is egyetértesz sandokan!?

Az élő közvetítés jóvoltából volt néhány látható érdekesség.
Például az, hogy a győztesek végig a terem végében álltak,
no nem azért mert nem lett volna ülőhely, csak így szemmel
tarthatták a népet, a történéseket. Ügyes. Ez is
hozzátartozik a eredményes szerepléshez, ezt a
helyezkedést van ahol, és akik tanítják.
Érdekes volt az is, hogy Doki visszalépett az ellenőrző
bizottság vezetői tisztére való jelölésétől. Jobb a békesség,
a jövőt tekintve a minél kisebb felelősségvállalás.
Érdekes volt látni azt is, hogy Tóth Imre irányítóként
meghúzódott a háttérben, és semmilyen pozíciót nem vállalt.
Úgy érzem, hogy Ferjáncz Attila látta azt, hogy nem tudja,
vagy nem akarja felvenni a versenyt a trónkövetelőkkel, de
úgy akarta átadni a vezetést, hogy összehozott (vagy
elfogadtattak vele) egy, a kornak megfelelő elnökséget,
hogy a politikai és gazdasági kapcsolatok révén a jövőben
eredményesebben működhessen a szövetség. Ott hibázott,
hogy elfelejtette (vagy nem volt más választása), a Frank
és Szamos nevek nem nyerőek rallis körökben.
A fiatalok nem tudtak összehozni egy olyan elnökségi
stábot, ami képes lenne a kívánatos lobbi tevékenységre a
sportág érdekében (jelölés hiánya, visszalépések), viszont a
programjuk mindenki számára tartalmazott kedvező
terveket. Ezt is tanítják, hogy kell sikeres programot írni, de
úgy legyen, valósuljon meg ez a program!
Lehet érvelni, hogy Válint Úr személye sok lehetőséget rejt
a politikai és gazdasági kapcsolatok terén, de ez még nem
látszik, másrészt pedig ő, a (ma már kókadozó) szegfű
idejében volt a porondon. De mint tudjuk, a pénznek nincs
szaga, ezért bármi lehet.

Miután ismételten, a tagság szempontjából !! eredményes
munkát kívánok az új vezetésnek, már csak két kérdésem
van.
Marad e a szövetség neve MNASZ, vagy valamilyen
zártkörű rt-vé, vagy kft-vé fog alakulni?
Továbbá kérdezem, hogy a székhelye marad e Budapest,
vagy átteszik azt a Seychelle-szigetekre, ahol most már van
némi helyismeret is?

2011-01-14 15:51:14
Roni, nem vagyok a feltétlen híved, de most 100%-ig
igazad lehet, illetve van.

Csak könyörgöm, három embert NEEEEE!!!!!
Frank, Szamos, Koko!
2011-01-14 16:09:30
Az ötlet kiválló (nak tűnik).
2011-01-18 16:29:47

Roninak teljesen igaza van a helyzetelemzésben,
de az is igaz, hogy ha ezt ilyen jól tudja, akkor miért
nem csinálták, mikor tehették volna!
Az esetleges politikai kapcsolatokra szükség lenne,
és ezzel együtt az állami pénzekre is, de a káposztát nem kellene a kecskékre bízni. Ez igaz a régi, de méginkább az új vezetésre. Az nem jelent semmit, hogy kinek van, kinek
nincs saját jövedelem forrása. A tisztesség számít, amivel
mindegyik odal hadilábon áll.

T.I. pünkösdi királyságával látványosan bebizonyította,
hogy a fúrkálódáson, zavarkeltésen kívül semmihez sem ért.
Egyszóval, egyik oldal sem alkalmas a feladatra.
De van egy rossz hírem fiúk: Nincs (vagy csak még
nem látszik) harmadik lehetőség. Ebből következően
remény sincs a változásra február után sem!
De ti, a két oldal, nyugodtan háborúzzatok tovább a koncért.
Aztán a "nép" felébred majd egyszer, és mehettek minden.





2011-01-24 14:34:37
Teljesen egyetértek Hillman kollégával, csak
annyit tennék hozzá, hogy a kérdés soha sem
az volt, hogy az öregek után jőjenek e a fiatalok,
hanem az, hogy a generáció váltás ütemes és
folyamatos legyen. Így lehet csak a megszerzett
tapasztalatokat átmenteni.

Tuning!
Egyébként, hogy emlékeztesselek, ez M.országon
is így volt. Elég csak, ha a katonaságra utalok.
(kopasz-gumi-öreg)
Aztán úgy kb. 10-20 éve elkezdődött az "erőszakos"
fiatalítás a cégeknél, és a politikában is. Jöttek a lendületes,
30-as menedzserek, akik lélektelenűl, gazdájuknak
pulikutyaként engedelmeskedve rugdalták ki az embereket,
gyakorlati és élettapasztalatok nélkül nekiláttak a világ
megváltásának. A politikában minden erkölcsi korlát
nélkül eladták saját országukat.
Azok a fiatalok, akik nem tudtak ilyen magasra jutni,
kopasz fejükkel és kigyúrt agyukkal riogatták az utca népét.
Szóval kb. ezt lehet várni az ajtóban toporgó korosztálytól,
akiket ez esetben ne nevezzünk menedzsereknek, az
életművész és a kalandor jobban illik rájuk!



2011-01-31 08:15:23

Ötleteljünk tovább, a teljesség igénye nélkül:

Bútor Róbert, Tóth János, Bubor Zoltán, Kotán Péter,
Legeza Miklós, Tagai Tamás, Baranyai Attila,
Cserkuti József, Spindler Tibor, Tódori Tibor,
Büki Ernő, Vizin László, Viszló Csaba, Gerencsér Tibor,
Keszler Mátyás, Maruzsi László, Üveges Gábor,
Margó György, Hideg János, Benik József,
Érdi Tibor, Kiss Ferenc, Zsemberi Barna, Szalay Balázs,
Palik László stb., vagy a politikából, gazdaságból: Smidt Pál, Orbán Viktor, Kósa Lajos, Lázár János, Demján Sándor,
Hernádi Zsolt (MOL), Mosonyi György (MOL) Baranyay
László (MFB) stb.

Ők mind, mind, valamiért alkalmasak lennének, CSAK FEL
KELLENE KÉRNI valamelyikőjüket!
Szerintem leginkább Bútor Robit, mert fiatal, értelmes, Ö a legprofibb és személye nem megosztó!
A versenyzői pályafutása is a végéhez közeledik(?)

2011-02-01 08:29:31
Kinek a pap, kinek a papné, kinek meg a lánya!
2011-02-21 12:46:23
Politikai kapcsolatok -igen!
Gyurma -igen!
Frank-Szamos -nem!

TI., LR., CSB. helyében pedig nem szeretnék lenni autósport
vonalon. És DE. helyében sem.
2011-02-22 14:28:21
A politikai kapcsolatokhoz:

Zsolt!
Öreg motoros vagy, neked nem kell talán magyarázni,
hogy mi volt az a "K" vonal, vagy a piros telefon.
Azt sem, hogy ezek segítségével, mit, hogyan lehetett
elintézni.
A jelenlegi vezetőséggel a sportág talán berkeken belülre
került, ami az átkosból származó példa alapján megkönnyíthet egyet, s mást.
A Te idődben volt gond a pályák megszerzésével?
Kellett harcolni egy verseny érdekében a zöldekkel?
Okozott gondot a pályabérleti díj kifizetése?
A válaszod valószínüleg: "nem, vagy nem igazán."
De leginkább, versenyzőként nem is kellett ezekkel
foglalkoznod, mert fentről levezényeltek mindent.
Akkor is volt miden rendezvénynek egy magas beosztású védnöke, aki, ha gond volt, megemelte a telefont és
hipp-hopp már sínen is volt a dolog.
Tudni nem tudhatjuk, hogy most ezek a kapcsolatok így fognak e hasznosulni, csak bízhatunk benne.
Tudom jól, hogy ez a rendszer nem az ideális, de mivel
megváltoztatni nem tudjuk, ezért célszerű alkalmazkodni
hozzá.
A Fradinál sincs (lesz) ez másként (Kubatov Gábor).

Lipi!
igen=jó
nem=nem jó

Az alább olvashatóak szerint a jelenlegi helyzet 2/3
arányban jó nekem, 1/3 arányban nem jó nekem.
De a kérdés nem az, hogy nekem mi jó, hanem az, hogy
mi a jó az autósportnak, az érintetteknek(néző, versenyző stb.).
Ha visszaolvastál, akkor világos lehet, hogy én egy harmadik
verziót tartottam volna megfelelőnek. Azt ugyanis Te sem
gondolhatod jó megoldásnak, hogy olyan emberek kerültek
ismét pozícióba, akiket egyszer már a tagság elzavart,
akiknek a munkájukból, személyükből nem kértek. Ebből viszont nem következik az, hogy a "pünkösdi királyok" jelentették volna a megoldást.
A 2x2-re a 3 is, meg az 5 is rossz megoldás.


2011-03-25 11:31:24

Azért én ezt a kalapemelést meggondolnám.
Ugyanis:
Endre kikapcsolta az MNASZ fórumot, ahol az általa is
képviselt vonal, azaz a jelenleg ellenzékhez tartozók,
Tóth Imrét képviselők mondták el véleményüket.
A fórum kikapcsolásával őket fosztotta meg (ki tudja
miért???) a megszóllalás lehetőségétől. Ez öngól.
Aztán jött a Büki vélemény és már vissza is kapcsolódott
a fórum, az ellenzék ujratámadása érdekében.
Nem érdekes?

A lényeg máshol van az én olvasatomban.
Büki ErnŐ véleményéből is kitűnik, hogy hol van a kutya
elásva, mi az, kik azok akik akadályozzák a normális
működést. Az elnökség jó, az elnök jó, Gyurma jó (volt?).
Frank, Szamos nem jó.
Igazából három név van, akiket el kellene távolítani a
magyar rallye közeléből. Frank, Szamos, Tóth Imre.
Az Ő embereik pedig követni fogják őket,
Asival kár ilyen szinten foglalkozni, mert ha megszűnnek
a kapcsolatai akkor Ő is "csak" egy versenyző lesz a
sokk közül. Tóth Imrének pont azért kellene mennie, hogy
ne lehessen egy új, más Asi, illetve a "húsos kondér"
veszélyeztetése is megszűnjön.
Szóval az a helyzet, hogy három ember az, aki a
megújulást akadályozza. Három, több százzal szemben!


2011-03-25 11:31:24

Azért én ezt a kalapemelést meggondolnám.
Ugyanis:
Endre kikapcsolta az MNASZ fórumot, ahol az általa is
képviselt vonal, azaz a jelenleg ellenzékhez tartozók,
Tóth Imrét képviselők mondták el véleményüket.
A fórum kikapcsolásával őket fosztotta meg (ki tudja
miért???) a megszóllalás lehetőségétől. Ez öngól.
Aztán jött a Büki vélemény és már vissza is kapcsolódott
a fórum, az ellenzék ujratámadása érdekében.
Nem érdekes?

A lényeg máshol van az én olvasatomban.
Büki ErnŐ véleményéből is kitűnik, hogy hol van a kutya
elásva, mi az, kik azok akik akadályozzák a normális
működést. Az elnökség jó, az elnök jó, Gyurma jó (volt?).
Frank, Szamos nem jó.
Igazából három név van, akiket el kellene távolítani a
magyar rallye közeléből. Frank, Szamos, Tóth Imre.
Az Ő embereik pedig követni fogják őket,
Asival kár ilyen szinten foglalkozni, mert ha megszűnnek
a kapcsolatai akkor Ő is "csak" egy versenyző lesz a
sokk közül. Tóth Imrének pont azért kellene mennie, hogy
ne lehessen egy új, más Asi, illetve a "húsos kondér"
veszélyeztetése is megszűnjön.
Szóval az a helyzet, hogy három ember az, aki a
megújulást akadályozza. Három, több százzal szemben!


2011-04-06 13:32:24

A "BLOG" fül alatt látható "grv1990" két videója az Eger
rallye-ról. Igazából, ezeket ott kellene kommentálni, de
itt talán többen olvassák, talán még foganatja is lesz.

Kedves "grv1990"!
Távol áll tőlem, hogy megbántsalak, de az a véleményem
videóidról, hogy bőven kimerítik a "nézhetetlen" kategória
kívánalmait. Számomra és talán mások számára sem
adják vissza a verseny hangulatát, történéseit.
Csak három konkrétum, hogy miért nem:
1, zene
Egy rallye versenyről készült film legjobb zenéje, maga
a verseny hangja. Autók, nézők, gumik stb. Ha ezt valaki
nem érti, akkor annak felesleges magyarázni.
2, kamera állás
Magáért beszél, megtanulható, ha valaki fogékony az
autósportra.
3, snittek, efektek
Szerintem semmire sem jók, főleg akkor, ha úgy csinálják
mint Te. Ki hallott már olyat, hogy az akció közepén vágsz,
"efektelsz"? -vagy, vagy az elejét, vagy a végét vágod le?Pont a lényeget nem mutatod meg.
Szerintem vagy teljesen új alapokra kellene helyezned
a koncepciódat, vagy most kellene abbahagynod.
(Persze afelől nincs kétségem, hogy alkotásaid tökéletesen
megfelelnek valamiféle agyament művészi elképzelésnek.
A kérdés csak az, hogy ezzel illik e fárasztani a nagyközönséget?)

Fiatal korod lehetővé teszi, hogy a videózás terén, új
utakon indulj el, ezzel örömet okozva nézőidnek.
Ehhez kívánok neked sok sikert és eredményt.

2011-04-08 13:05:12
sandokan!
Öntsetek tiszta vizet a pohárba!
Miért van nektek szükségetek kirakat emberekre,
úgy mint Gyurma, vagy Cselényi?
Jelöljétek a tutit, Tóth Imrét, és akkor majd ahogy
mondod: a többi pedig a választásokon kiderül.
forgatom a szemem
2011-05-09 14:16:57

Hát azért ez nem egészen így van, kedves sandokan!

Akik itt írogatnak, azoknak van valamennyi közük nagyrészt a rallyhoz. Világosan értik és tudják, hogy a teljesítményeket
kategórián belül kell értékelni. Akik nem így tesznek azok
nem tudják miről beszélnek. Szerintem Friciéktől az idén
senki (normális) nem azt várja, hogy abszolutot nyerjen,
legfeljebb azt, hogy kategóriájában eredményesen
szerepeljen. A múlt évben más volt a helyzet, mert
akkor Ő is wrc-vel ment, és akkor a francia, kategória társa
volt. Ennek ellenére sem az Ö skalpjának megszerzése
volt az elvárás. Vagyis a Mini, meg a VW idekeverése
nem annyira állja meg a helyét.
Ne beszéljünk a Fiesta gyermekbetegségeiről sem, mikor
szinte már a fél világ ezzel a tipussal megy.
Frici is egy kvázi gyári, vagy ha úgy jobban tetszik,
gyár közeli csapattól bérli az autót. Nem lehet olyan rossz
ez a háttér, ha a kat. királya (Tanak) is ezt a hátteret
élvezi. Nem a szurkolók akarták Fricit Tanakhoz mérni.
Frici akarta magát hozzá mérni murván is, meg aszfalton is,
hisz Ő nevezett ebbe a kategóriába.
Az amerikai műmájer sem jó példa, mert őt nem mint
versenyzőt, hanem mint "sóment " istenítik, és nem
eredményt, hanem műsort várnak tőle. Mint anno Magyarországon Kőváry-tól.
Fricitől még eredményt vár a nép, ez talán még a magasabb
kategória.
Azt azért levonhatjuk tanulságként, hogy ennek a topiknak
valamiért túlságosan érzékeny a lelkivilága, ha Friciről
van szó, holott az itt lejjebb kirobbant méltatlankodás
a s/km témában sem volt jogos, mert pont a Frici nyilatkozta
a szombati nap után, hogy 1mp hátrányban vannak az
ellenfelekhez képest. Ha megnézed az eredménylistákat,
láthatod, hogy ez enyhén szólva is túlfestése a valóságnak.
Persze itt rögtön azok lettek az ellenségek, akik ezt
a "festészetet" észrevették.
Tessék nézd meg magad is: s/km
A valóságnak meg utánanézhetsz a nemzetközi eredményközlő oldalakon.

Amiről viszont méltánytalanul nem esik szó az az Érdi csapat
szereplése. Kategórián belül persze. Többször felállva,
"szuperralizva" gyorsaságit tudott nyerni, illetve a kategóriájának az elejében tudott menni.
Erre mondják, hogy rosszul játszani lehet, de lelketlenül nem. A két résztvevő versenyző hátterét, és vb-s tapasztalatbeli különbséget meg nem is említem. Pedig Ö is murván versenyzet.

Szép volt Tibi! Csak így tovább.
A Frici pontjainak meg örülünk, csak savanyú a szőlő.


2011-05-12 15:23:22

Mikor Répától olvastam, hogy "tangabugyis pojáca", túlzásnak éreztem, többek között miattad. De most már én is látom, hogy a sok knédli elvette a józan ítélőképességedet.

Tapsolsz az itteni kitiltásokhoz, a Te általad jogtalannak vélt
saját kitiltásod idokait meg sérelmezed, holott ez itt
ugyan így történt, és történik, csak másokkal. Ezt meg a sebylacinak kell megmagyarázni neked.
A másik fórum sokkal normálisabb, mint bármelyik itteni.
Ott többé kevésbé ki lehet fejteni MÁS véleményeket is,
valamint ott az IQ kissé magasabb, mint itt általában.
És nem a "szomszédokra" gondoltam.

Nem kellene az egekbe emelned Lipit sem. Én nem mondok
róla véleményt, mert nem ismerem személyesen, de
ismeretlenül is vannak fenntartásaim irányában.
Lehet, mégegyszer mondom: lehet, hogy Ő sem örvendene
a gyorsok mellett köztiszteletnek, ha az emberek ismernék
a piszkosab ügyeit is, amikre Takibácsi utalt.
Akinek meg vaj van a fején, az ne menjen a napra.

2011-05-17 11:02:24
Sziasztok!
A plakett témában: én is találtam a fiók mélyén néhányat.
Ezt>>>>>>>>>>>
2011-05-17 11:04:20
Ezt '84-ből>>>>>>>>>>>>
2011-05-17 11:05:40
Ezt egy Bp. rallyeról >>>>>>>>>>>>>>
2011-05-17 11:07:05
'87 Pécs, ez már díj >>>>>>>>>>>>>
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k