highand2
Butkai Cs. Zoltán
2016-01-22 20:18:52
utolsó bejelentkezése
highand2

121 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
621453966
Napi oldal:
45885
Jelenleg:
2748
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Share |
highand2 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 121 hozzászólás • 7 oldal
2010-11-26 20:37:01
Kösz Duen.
2010-12-08 11:30:41
Hahó!

Ha hó lesz hétvégén a gödöllői EVO-s brigádból valaki dobhatna egy mailt nekem, mert csatlakoznék.
2010-12-12 10:40:23
Hello!

Elautóztunk Pestről, de csak Mályinka volt élvezhető sajnos, amit az is jelzett, hogy alig egy Lada-val voltak kint a helyiek.
2010-12-26 03:30:33
Hát még ha láttad volna Lepencén, volt vagy 10 cm, de a király a dobogókői elág -Esztergom volt, ott akkora volt a hó, hogy felült rá a kocsi. Kicsit rázós volt egyedül, de istenkirály volt, főleg lefelébe. Voltak páran a visegrádi sípályánal is, de ott kissé gázos volt,mert a hó alatt ott lapult a jég. Daniékat persze megint nem találtam meg. Egyszer mintha a Bársonyt láttam volna. Egész éjjel rendőr és szórás mentes volt minden.
2011-01-09 19:21:28
Svéd rallyra van még négy főnek hely. Indulás 02.06 érkezés 02.14 hajnalban. Első három nap Linköpping-ben szállással, csüt, pént, szombat éjjel "pályaszállás" a gyorsasági mellett.

Költség: 3600 Km üzemanyag költség/4+ szállás 6 éjszaka 36.000+ 13.600 full belépő (opcionális). + 6.000 / fő hídpénz.

Sietni kell én most foglalom a szállást, egy kocsi tele, a másikat kéne tölteni.
2011-08-13 15:22:43
Ha volt már, akkor elnézést. besírtok
2011-09-16 00:34:58
Hamár mindenáron ragaszkodik a rendezőség a kanyargumikhoz, akkor javaslom meghajlított és kihegyezett betonacélból készíteni pár száz leverhető kampót, amivel a gumik a belső oldaluk felül biztonságosan rögzíthetők a talajhoz. Így azok sohasem mozdulnak el, nem lopják el azokat, és nem is borítják fel az autót, ha picit hibázik a pilóta.

Remélem ezzel megfelelek annak az elvárásnak, hogy ne csak kritikákat fogalmazzunk meg a fórumon, hanem javasoljunk megoldást is.
2011-09-18 09:55:05
Sziasztok!

A Rally Tűz és a rally együtt egy új sport, olyan, mint a sífutók között a biatlon. A legjobbak legjobbjai.

Tájékoztatlak benneteket, hogy a Rally Tűz verseny rendezőjénél, a versenyen rendszeresen résztvevők, a rendező ezzel foglakozó kiképzési egyesülete segítségével rendőrhatósági lőfegyvertartási engedélyhez juthatnak ( kivéve azok akikre a fegyvertörvényben leírt kizáró okok vonatkoznak).

Ez azt jelenti, hogy aki vonzalmat érez egy éles 9mm-es parabellum, vagy akár egy colt rendszerű forgótáras hosszúcsövű Magnum iránt ( Piszkos Harry fegyvere) és szeretne egy ilyet az otthonában dédelgetni legálisan, azoknak érdemes a Rally Tűz sorozatban résztvenni.

És ez nem olyan mint a gépkönyv, hogy smúzolni, hamisítani, kamuzni kell minden irányban, hogy versenyautód lehessen. Ez rendesen le van szabályozva, bár amikor én 9 éve ezzel először foglalkoztam, akkor még ugyanakkora volt a káosz, mint a versenyautók hatósági engedélyei estében még most is.


2011-09-18 09:57:07
Bocs, 19 éve kezdtem ezzel foglalkozni. Szóval volt időm körbejárni és kikényszeríteni bírósági úton azt amit ki kellett.
2011-09-19 14:16:16
Fogjátok úgy fel, hogy ez a Gengszterek Sofőrje verseny. Tegyétek a kezeteket a szívetekre: melyik rally szerető kapcsolja el a TV-t, ha egy autós üldözéses, lövöldözős bankrablós film megy? Átkapcsoltok egy brazil nyálcsorgóra?

A férfi úgy születik, hogy van belső vonzalma tempós autózás, lövöldözés iránt. Régen ez a lovaglás és a hátra nyilazás volt, ezt jelentette magyar férfinak lenni. Meg még valamit, de az végképp kilógna a rallyból és többnyire a verseny előtti éjszaka zajlik....

Szóval rally biatlon, új sportág, nem kötelező, a Nagy Testvér meg .... ....!
2011-12-19 16:50:59
hello!

Dombóvár környékén mi a helyzet? cm?
2012-07-06 11:14:04
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.

Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sőt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelő, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...

Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sűrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...

Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezőnyben.
2012-07-06 11:14:04
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.

Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sőt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelő, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...

Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sűrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...

Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezőnyben.
2012-07-06 22:27:42
H-ban? Ha M3-as mehet, akkor ez is.
2013-01-13 19:27:02
Kurd-Lengyel jó lesz éjjelre....
2013-10-08 11:10:44
Qupak!

"Meg hol homológ a 48-as és 50-es weber a ladánál? GE szemes futómű?"

Kicsit nézd át az RTE szabályait. Nagyon eltér a FIA szabályoktól. Emberibb, versenyzőbarát, nem autógyár központú. Nem véletlen az, hogy az MNASZ az R2 szabályrendszerével gyakorlatilag lemásolta az RTE szabályait.

Abban viszont nagyon igazad van, hogy a műszaki ellenőrzés lehetne gyakoribb és alaposabb. Ahhoz, hogy a versenyzők őszintén gratuláljanak egymásnak, tudniuk kellene biztosan azt, hogy egyforma feltételekkel versenyeznek.
2013-10-08 15:30:35
Ortodox!

Ez távolról sem kényszerű lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!

Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.

Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szerveződtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.

Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövő Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.

A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetőség tisztában sportszerűség fogalmával is...

Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsőbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.

A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzők, hogy ezt benyelik.

Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelőtt a legelső versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a főnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem őket egy próbaper lehetőségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.

A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.

De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendő volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.

Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illető érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...


2013-10-08 15:30:35
Ortodox!

Ez távolról sem kényszerű lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!

Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.

Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szerveződtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.

Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövő Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.

A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetőség tisztában sportszerűség fogalmával is...

Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsőbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.

A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzők, hogy ezt benyelik.

Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelőtt a legelső versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a főnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem őket egy próbaper lehetőségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.

A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.

De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendő volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.

Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illető érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...


2013-10-08 15:30:35
Ortodox!

Ez távolról sem kényszerű lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!

Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.

Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szerveződtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.

Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövő Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.

A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetőség tisztában sportszerűség fogalmával is...

Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsőbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.

A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzők, hogy ezt benyelik.

Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelőtt a legelső versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a főnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem őket egy próbaper lehetőségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.

A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.

De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendő volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.

Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illető érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...


2013-10-08 19:25:43
Hát vérciki, de tényleg Molnár Ferenc. Mentségemre szolgáljon, hogy én nem használok googlit.

Ha csak ennyi hibát találtál a postomban, az nagyon jó.
highand2 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 121 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
2829 30 01020304
0506 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
2022.11.25-28.

részletes infóink

2022.12.01.

részletes infóink

2022.12.03-04.

részletes infóink

2022.12.03.

részletes infóink

2022.12.10.

részletes infóink

2022.12.10-11.

részletes infóink

2022.12.11.

részletes infóink

2022.12.27-29.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k