Ha hó lesz hétvégén a gödöllõi EVO-s brigádból valaki dobhatna egy mailt nekem, mert csatlakoznék.
2010-12-12 10:40:23
Hello!
Elautóztunk Pestrõl, de csak Mályinka volt élvezhetõ sajnos, amit az is jelzett, hogy alig egy Lada-val voltak kint a helyiek.
2010-12-26 03:30:33
Hát még ha láttad volna Lepencén, volt vagy 10 cm, de a király a dobogókõi elág -Esztergom volt, ott akkora volt a hó, hogy felült rá a kocsi. Kicsit rázós volt egyedül, de istenkirály volt, fõleg lefelébe. Voltak páran a visegrádi sípályánal is, de ott kissé gázos volt,mert a hó alatt ott lapult a jég. Daniékat persze megint nem találtam meg. Egyszer mintha a Bársonyt láttam volna. Egész éjjel rendõr és szórás mentes volt minden.
Svéd rallyra van még négy fõnek hely. Indulás 02.06 érkezés 02.14 hajnalban. Elsõ három nap Linköpping-ben szállással, csüt, pént, szombat éjjel "pályaszállás" a gyorsasági mellett.
Költség: 3600 Km üzemanyag költség/4+ szállás 6 éjszaka 36.000+ 13.600 full belépõ (opcionális). + 6.000 / fõ hídpénz.
Sietni kell én most foglalom a szállást, egy kocsi tele, a másikat kéne tölteni.
Hamár mindenáron ragaszkodik a rendezõség a kanyargumikhoz, akkor javaslom meghajlított és kihegyezett betonacélból készíteni pár száz leverhetõ kampót, amivel a gumik a belsõ oldaluk felül biztonságosan rögzíthetõk a talajhoz. Így azok sohasem mozdulnak el, nem lopják el azokat, és nem is borítják fel az autót, ha picit hibázik a pilóta.
Remélem ezzel megfelelek annak az elvárásnak, hogy ne csak kritikákat fogalmazzunk meg a fórumon, hanem javasoljunk megoldást is.
2011-09-18 09:55:05
Sziasztok!
A Rally Tûz és a rally együtt egy új sport, olyan, mint a sífutók között a biatlon. A legjobbak legjobbjai.
Tájékoztatlak benneteket, hogy a Rally Tûz verseny rendezõjénél, a versenyen rendszeresen résztvevõk, a rendezõ ezzel foglakozó kiképzési egyesülete segítségével rendõrhatósági lõfegyvertartási engedélyhez juthatnak ( kivéve azok akikre a fegyvertörvényben leírt kizáró okok vonatkoznak).
Ez azt jelenti, hogy aki vonzalmat érez egy éles 9mm-es parabellum, vagy akár egy colt rendszerû forgótáras hosszúcsövû Magnum iránt ( Piszkos Harry fegyvere) és szeretne egy ilyet az otthonában dédelgetni legálisan, azoknak érdemes a Rally Tûz sorozatban résztvenni.
És ez nem olyan mint a gépkönyv, hogy smúzolni, hamisítani, kamuzni kell minden irányban, hogy versenyautód lehessen. Ez rendesen le van szabályozva, bár amikor én 9 éve ezzel elõször foglalkoztam, akkor még ugyanakkora volt a káosz, mint a versenyautók hatósági engedélyei estében még most is.
2011-09-18 09:57:07
Bocs, 19 éve kezdtem ezzel foglalkozni. Szóval volt idõm körbejárni és kikényszeríteni bírósági úton azt amit ki kellett.
2011-09-19 14:16:16
Fogjátok úgy fel, hogy ez a Gengszterek Sofõrje verseny. Tegyétek a kezeteket a szívetekre: melyik rally szeretõ kapcsolja el a TV-t, ha egy autós üldözéses, lövöldözõs bankrablós film megy? Átkapcsoltok egy brazil nyálcsorgóra?
A férfi úgy születik, hogy van belsõ vonzalma tempós autózás, lövöldözés iránt. Régen ez a lovaglás és a hátra nyilazás volt, ezt jelentette magyar férfinak lenni. Meg még valamit, de az végképp kilógna a rallyból és többnyire a verseny elõtti éjszaka zajlik....
Szóval rally biatlon, új sportág, nem kötelezõ, a Nagy Testvér meg .... ....!
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.
Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sõt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelõ, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...
Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sûrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...
Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezõnyben.
2012-07-06 11:14:04
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.
Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sõt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelõ, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...
Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sûrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...
Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezõnyben.
"Meg hol homológ a 48-as és 50-es weber a ladánál? GE szemes futómû?"
Kicsit nézd át az RTE szabályait. Nagyon eltér a FIA szabályoktól. Emberibb, versenyzõbarát, nem autógyár központú. Nem véletlen az, hogy az MNASZ az R2 szabályrendszerével gyakorlatilag lemásolta az RTE szabályait.
Abban viszont nagyon igazad van, hogy a mûszaki ellenõrzés lehetne gyakoribb és alaposabb. Ahhoz, hogy a versenyzõk õszintén gratuláljanak egymásnak, tudniuk kellene biztosan azt, hogy egyforma feltételekkel versenyeznek.
2013-10-08 15:30:35
Ortodox!
Ez távolról sem kényszerû lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!
Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.
Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szervezõdtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.
Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövõ Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.
A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetõség tisztában sportszerûség fogalmával is...
Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsõbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.
A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzõk, hogy ezt benyelik.
Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelõtt a legelsõ versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a fõnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem õket egy próbaper lehetõségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.
A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.
De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendõ volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.
Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illetõ érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...
2013-10-08 15:30:35
Ortodox!
Ez távolról sem kényszerû lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!
Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.
Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szervezõdtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.
Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövõ Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.
A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetõség tisztában sportszerûség fogalmával is...
Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsõbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.
A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzõk, hogy ezt benyelik.
Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelõtt a legelsõ versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a fõnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem õket egy próbaper lehetõségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.
A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.
De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendõ volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.
Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illetõ érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...
2013-10-08 15:30:35
Ortodox!
Ez távolról sem kényszerû lépés. Ezt úgy hívják Móra Ferenc óta, hogy einstand!
Az MNASZ tíz éve mást sem tesz, mint gátlástalanul lemásolja mások szellemi termekeit. Mert a sprint fogalma, az oda vissza járt pálya, a közút hiánya, mint versenysport, az egy szellemi termék. De felhozhatom a driftet is, a gyorsulásit is, ezek is mások szellemi termékei.
Ezek az autós versenysportok már évek óta léteztek, szervezõdtek önálló formában, amikor az MNASZ gátlástalanul meghirdette ezeket, mint saját szakágat.
Ezen az alapon az Ökölvívó Szövetség bekebelezhette volna a muaythai sportot, vagy a Magyar Sportlövõ Szövetség az IPSC-t és a sziluett lövészetet.
A nagy különbség az említett szövetségek javára az, hogy ezekben a szövetségekben a vezetõség tisztában sportszerûség fogalmával is...
Mindenesetre Európában nincsen olyan bíróság, amelyik egy esetleges elsõbbségi perben az MNASZ-nek adna igazat. Ez annyira, de annyira a jog legtisztázottabb részébe tartozik, hogy nincs is mit tárgyalni rajta.
A kérdés tényleg az, hogy lesznek-e annyira birkák a versenyzõk, hogy ezt benyelik.
Ha valakinek, hát nekem jogom van ezt felvetni, mert ugye én voltam az, aki 10 évvel ezelõtt a legelsõ versenyautót levizsgáztattam egyetlen szál MNASZ papír nélkül, azon a vizsgabázison, ahol a Lakkos volt a fõnök. Akkor is volt nagy bárdlengetés, de amikor megfenyegettem õket egy próbaper lehetõségével, akkor fülüket farkukat behúzva elkezdték sorban vizsgáztatni a nem MNASZ-es autókat.
A mai napig sokan azt hiszik, hogy ez csak egy legenda és valójában hamis MNASZ-es papírokkal vizsgáztak az autók.
De említhetném a kutyás autószállítás történetét is, ahol szintén elegendõ volt kiásni a jogszabályi halmazból a "kerekes vonórúd" fogalmát és egycsapásra abbamaradt a vegzálás.
Minden emberrel azon a nyelven kell beszélni, amit az illetõ érteni képes. Ha az MNASZ csak kizárólag hatalmi alapon képes kommunikálni, akkor így is kell nekik válaszolni...
2013-10-08 19:25:43
Hát vérciki, de tényleg Molnár Ferenc. Mentségemre szolgáljon, hogy én nem használok googlit.
Ha csak ennyi hibát találtál a postomban, az nagyon jó.