Előzmény:
"Nincsen tisztázva, hogy milyen versenyszabályok alapján történik a kiértékelés, mivel nincsen még éves kiírás sem."
12/E/2014 elnökségi határozat 2014.03.10
Az MNASz Elnöksége a 2014. évre kiírja Magyarország Országos Rallye Bajnokságát.
Köszönöm az Elnökségnek, hogy ismét figyelembe vettét az észrevételemet. Úgy látszik megtaláltam az Elnökséggel való hatékony levelezés formáját, mert amit az mnasz@mnasz.hu-ra írok az elveszett idő.
Gyorsan ki is használom a pillanatnyi figyelmet és felírom mi kell a hivatalos kiíráshoz még:
- alapkiírás
- RVSZ
- idei technikai szabályok
- rendezői bejelentés
- rendezvény bejelentés
- hivatalos versenynaptárba felvétel
. hivatalos versenynaptár közzététele
Remélem hatékony segítség.
2014-03-11 11:10:15
Előzmény:
"Nincsen tisztázva, hogy milyen versenyszabályok alapján történik a kiértékelés, mivel nincsen még éves kiírás sem."
12/E/2014 elnökségi határozat 2014.03.10
Az MNASz Elnöksége a 2014. évre kiírja Magyarország Országos Rallye Bajnokságát.
Köszönöm az Elnökségnek, hogy ismét figyelembe vettét az észrevételemet. Úgy látszik megtaláltam az Elnökséggel való hatékony levelezés formáját, mert amit az mnasz@mnasz.hu-ra írok az elveszett idő.
Gyorsan ki is használom a pillanatnyi figyelmet és felírom mi kell a hivatalos kiíráshoz még:
- alapkiírás
- RVSZ
- idei technikai szabályok
- rendezői bejelentés
- rendezvény bejelentés
- hivatalos versenynaptárba felvétel
. hivatalos versenynaptár közzététele
Remélem hatékony segítség.
2014-03-08 00:19:06
Lásd az előzményt:
37/4/2014/2014.03.05 sz. elnökségi határozat
Az Elnökség létrehozza a Rallye, Autós Gyorsasági, Terep-rallye, Off-Road, Gokart és Drag és drift
szákágakban a szakági bizottságokat.
Köszönöm az Elnökségnek, hogy figyelembe vették az észrevételemet.
2014-03-05 13:25:52
Majd te leírod ide, hogy szerinted miért. Meg azt is, hogy miért "MNASZ" - ellenes.
Meg talán egyszer azt is talán leírod, hogy miért kevered a gépkönyvezést az időszakos vizsgára állítással.
Hát hajrá, sokan várjuk.
2014-03-05 12:42:28
Mivel én egyetlen szót sem írtam a "szakágvezető" kinevezéséről, hanem a szakági bizottságról írtam, valamint annak a tagjairól, így azt javaslom legközelebb figyelmesebb olvasás után után komenteld a postjaim valóságtartalmát.
2014-03-05 08:57:16
"highand egész télen hitegetett minket"
Ismételten megnyugtatok mindenkit, hogy a közhivatalok törvényesen járnak el.
Ha V.R felteszi ezt a körlevelet és ezzel bizonyítja, hogy igazat írt, akkor sincsen baj, mert mint ahogyan írtam, mindenre van kész megoldás.
Ha mégis van ilyen körlevél akkor az annulálja a Mikulás Róbert főosztályvezető úrnak tett ígéretemet és akkor ez következményekkel fog járni.
2014-03-05 00:00:51
Azért valahol érthető, hogy hogy nincsen rallye szakági kiírás.
Az Elnökség 27. határozata megszüntette az összes bizottságot, amelyet korábbi Elnökség hozott létre.
Tekintve, hogy 1996-ig visszamenőleg egyetlen alapszabályban sem szerepel a rallye szakági bizottság, mint alapszabályban létrehozott szerv - ezért minden eddigi RSB az Elnökség által lett létrehozva.
Tehát fehéren-feketén az Elnökség 27-es határozata egyszerűen megszüntette a rallye szakági bizottságot mint olyat, mivel azonnali hatállyal megszüntetett minden olyan bizottságot, amelyet korábbi Elnökség hozott létre.
Ez az apróság természetesen elkerülte a Sporttanács figyelmét, akik sietve elfogadták a nemlétező RSB-be a javasolt tagokat.
Most tehát úgy állunk, hogy egy nemlétező szakági bizottságba tagokat választott az RSB vezető, akiket a Sporttanács el is fogadott.
Szép egy történet, fog kuncogni a bíró...
2014-03-05 00:00:51
Azért valahol érthető, hogy hogy nincsen rallye szakági kiírás.
Az Elnökség 27. határozata megszüntette az összes bizottságot, amelyet korábbi Elnökség hozott létre.
Tekintve, hogy 1996-ig visszamenőleg egyetlen alapszabályban sem szerepel a rallye szakági bizottság, mint alapszabályban létrehozott szerv - ezért minden eddigi RSB az Elnökség által lett létrehozva.
Tehát fehéren-feketén az Elnökség 27-es határozata egyszerűen megszüntette a rallye szakági bizottságot mint olyat, mivel azonnali hatállyal megszüntetett minden olyan bizottságot, amelyet korábbi Elnökség hozott létre.
Ez az apróság természetesen elkerülte a Sporttanács figyelmét, akik sietve elfogadták a nemlétező RSB-be a javasolt tagokat.
Most tehát úgy állunk, hogy egy nemlétező szakági bizottságba tagokat választott az RSB vezető, akiket a Sporttanács el is fogadott.
Szép egy történet, fog kuncogni a bíró...
2014-03-01 09:28:45
Alapszabály 22.§
"(13) A Közgyűlés által megválasztott tisztségviselő NEM létesíthet a Szövetséggel munkaviszonyt, valamint egy személy csak egy, közgyűlési hatáskörbe tartozó tisztséget tölthet be"
Namost ugye kérdéses, hogy a jelölés után kinevezett tisztségviselőre is vonatkozik-e ez?
2014-02-25 13:36:45
Nekem nincsen jogom semmi ilyesmit megosztani. Olvasd el a civil szervezetek bejegyzéséről szóló törvényt figyelmesen és választ kapsz a kérdésedre. A MOB szerint is megfelel a feltételeknek.
2014-02-25 01:58:24
"Elnökségi határozat
2014-02-24 21:05
Az MNASZ elnöksége a magyar autósport eredményes képviselete érdekében a következő határozatot hozta:
Az MNASZ elnöksége megbízza az Elnökség szakág szerint illetékes két tagját: Füzy Andrást és Kovács Józsefet, hogy haladéktalanul személyes tárgyalásokat kezdeményezzen a Magyar Gyorsulási Szövetség vezetőjével és az AMTOSZ irányítójával a felmerülő vitás kérdések rendezése érdekében, az érintett szakágak igény szerinti bevonásával.
MNASZ Elnökség"
2014-02-22 12:52:39
Mint tudjátok, nekem sem az AMTOSZ-ban, sem az RTE-ben semmiféle tisztségem nincsen.
Én azt a felkérést kaptam az RTE-től, hogy teremtsem meg azt a jogi környezetet, ami véget vet annak az állapotnak, hogy egy Szövetség minden létező szerv előtt és az autóversenyzők társadalma azt publikálhassa, hogy csakis ez a Szövetség az egyetlen szervezet, amely bármilyen autóversenyt Magyarországon felügyelhet.
Én ennek a feladatomnak eleget tettem, társadalmi munkában, mivel én az egész Magyar Autósport érdekeit tartom szem előtt, még a saját érdekeimnek is elébe helyeztem.
Számtalan levelet, bírósági beadványt fogalmaztam meg és vittem végig anélkül, hogy az eredményeit publikáltam volna.
Azért nem publikáltam, mert a megbízóm joga az, hogy eldöntse, melyik eredményt mikor és milyen tartalommal publikálja.
Időközben a többi Szövetségtől is kaptam megbízásokat, hogy társadalmi munkában tegyek meg ezt, vagy azt.
Igen nehéz volt a feladatom, hiszen a sokszor egymással szemben álló érdekű felek kéréseinek kellett eleget tennem, úgy hogy abban semmi részrehajlás ne legyen.
Tegnap az MNASZ közgyűlésén engem ért a megtiszteltetés, hogy a szemben álló feleket egyetlen Szövetség égisze alatti egyesítés lehetőségéről tájékoztassam, de sajnos erre nekem szót nem adtak a közgyűlésen, holott a bejelentéshez szükséges tájékoztatást természetesen még a közgyűlés előtt megtettem azok felé, akiknek lehetőségük lett volna a bejelentésnek helyt adni ezen a közgyűlésen.
Ez a lehetőség sajnos elmúlt.
Titeket arról tudlak tájékoztatni, hogy minden olyan kijelentés ellenére mint pl. " az AMTOSZ soha nem fog vizsgát kapni" stb, a közhivatalok dolgozói pontosan azt teszik, ami a kötelességük és ami tőlük elvárható:
- megvizsgálják a törvényi feltételeket és aszerint járnak el.
Éppen ezért külön is megköszönöm mindazok munkáját, akik tisztességes és törvényes eljárásukkal lehetővé tették, hogy a feladatomat eredményesen elvégezzem.
2014-02-22 12:52:39
Mint tudjátok, nekem sem az AMTOSZ-ban, sem az RTE-ben semmiféle tisztségem nincsen.
Én azt a felkérést kaptam az RTE-től, hogy teremtsem meg azt a jogi környezetet, ami véget vet annak az állapotnak, hogy egy Szövetség minden létező szerv előtt és az autóversenyzők társadalma azt publikálhassa, hogy csakis ez a Szövetség az egyetlen szervezet, amely bármilyen autóversenyt Magyarországon felügyelhet.
Én ennek a feladatomnak eleget tettem, társadalmi munkában, mivel én az egész Magyar Autósport érdekeit tartom szem előtt, még a saját érdekeimnek is elébe helyeztem.
Számtalan levelet, bírósági beadványt fogalmaztam meg és vittem végig anélkül, hogy az eredményeit publikáltam volna.
Azért nem publikáltam, mert a megbízóm joga az, hogy eldöntse, melyik eredményt mikor és milyen tartalommal publikálja.
Időközben a többi Szövetségtől is kaptam megbízásokat, hogy társadalmi munkában tegyek meg ezt, vagy azt.
Igen nehéz volt a feladatom, hiszen a sokszor egymással szemben álló érdekű felek kéréseinek kellett eleget tennem, úgy hogy abban semmi részrehajlás ne legyen.
Tegnap az MNASZ közgyűlésén engem ért a megtiszteltetés, hogy a szemben álló feleket egyetlen Szövetség égisze alatti egyesítés lehetőségéről tájékoztassam, de sajnos erre nekem szót nem adtak a közgyűlésen, holott a bejelentéshez szükséges tájékoztatást természetesen még a közgyűlés előtt megtettem azok felé, akiknek lehetőségük lett volna a bejelentésnek helyt adni ezen a közgyűlésen.
Ez a lehetőség sajnos elmúlt.
Titeket arról tudlak tájékoztatni, hogy minden olyan kijelentés ellenére mint pl. " az AMTOSZ soha nem fog vizsgát kapni" stb, a közhivatalok dolgozói pontosan azt teszik, ami a kötelességük és ami tőlük elvárható:
- megvizsgálják a törvényi feltételeket és aszerint járnak el.
Éppen ezért külön is megköszönöm mindazok munkáját, akik tisztességes és törvényes eljárásukkal lehetővé tették, hogy a feladatomat eredményesen elvégezzem.
2014-02-22 12:52:39
Mint tudjátok, nekem sem az AMTOSZ-ban, sem az RTE-ben semmiféle tisztségem nincsen.
Én azt a felkérést kaptam az RTE-től, hogy teremtsem meg azt a jogi környezetet, ami véget vet annak az állapotnak, hogy egy Szövetség minden létező szerv előtt és az autóversenyzők társadalma azt publikálhassa, hogy csakis ez a Szövetség az egyetlen szervezet, amely bármilyen autóversenyt Magyarországon felügyelhet.
Én ennek a feladatomnak eleget tettem, társadalmi munkában, mivel én az egész Magyar Autósport érdekeit tartom szem előtt, még a saját érdekeimnek is elébe helyeztem.
Számtalan levelet, bírósági beadványt fogalmaztam meg és vittem végig anélkül, hogy az eredményeit publikáltam volna.
Azért nem publikáltam, mert a megbízóm joga az, hogy eldöntse, melyik eredményt mikor és milyen tartalommal publikálja.
Időközben a többi Szövetségtől is kaptam megbízásokat, hogy társadalmi munkában tegyek meg ezt, vagy azt.
Igen nehéz volt a feladatom, hiszen a sokszor egymással szemben álló érdekű felek kéréseinek kellett eleget tennem, úgy hogy abban semmi részrehajlás ne legyen.
Tegnap az MNASZ közgyűlésén engem ért a megtiszteltetés, hogy a szemben álló feleket egyetlen Szövetség égisze alatti egyesítés lehetőségéről tájékoztassam, de sajnos erre nekem szót nem adtak a közgyűlésen, holott a bejelentéshez szükséges tájékoztatást természetesen még a közgyűlés előtt megtettem azok felé, akiknek lehetőségük lett volna a bejelentésnek helyt adni ezen a közgyűlésen.
Ez a lehetőség sajnos elmúlt.
Titeket arról tudlak tájékoztatni, hogy minden olyan kijelentés ellenére mint pl. " az AMTOSZ soha nem fog vizsgát kapni" stb, a közhivatalok dolgozói pontosan azt teszik, ami a kötelességük és ami tőlük elvárható:
- megvizsgálják a törvényi feltételeket és aszerint járnak el.
Éppen ezért külön is megköszönöm mindazok munkáját, akik tisztességes és törvényes eljárásukkal lehetővé tették, hogy a feladatomat eredményesen elvégezzem.
2014-02-22 10:56:23
Azon a kérdésen, hogy az autózáshoz kapcsolható-e a lövészet, kár rágódni, mert időközben megérkezett erről a kérdésben illetékes legfőbb szerv hivatalos állásfoglalása.
2014-02-22 10:56:23
Azon a kérdésen, hogy az autózáshoz kapcsolható-e a lövészet, kár rágódni, mert időközben megérkezett erről a kérdésben illetékes legfőbb szerv hivatalos állásfoglalása.
2014-02-09 13:52:33
Én értem, jelenleg én is az NKH vezetésére várok a levelemre válaszként a saját ügyemben. Ahogy én tudom jelenleg az MNASZ gépkönyvre sem fogadnak el vizsgabejelentést. Ennek az okát nem tudom, de ez a telefon információ.
Momentán az a helyzet, hogy szinte mindegy melyik hatóságnak írsz, mit és milyen minőségedben, az autósporttal kapcsolatban, senki sem válaszol.
Mindenki kivár, a nagyfiúk is. Eléggé vihar előtti csendnek tűnik.
2014-02-06 09:56:53
Itt van legfelül a 2014.01.22-i közleményben:
"Az AMTOSZ 1 hónapon belül, az első versenyjárművek önálló gépkönyveztetését és műszaki vizsgáztatását lebonyolítja az új műszaki bizottságának szakembereinek irányításával és erről tájékoztatást ad ki, majd ezek után kiírja (várhatóan márciusban) a gépkönyveztetési időpontjait."
Tehát február 22-ig Iván közleménye szerint meglesz a próba gépkönyvezés. Ez után fogja a közlemény szerint az AMTOSZ kiírni a gépkönyvezési időpontokat.