LCH Tavaszi LADA találkozó
Lemondott a Rallye Sport Bizottság
Nattán György leveléből kiderült, hogy miért...
2011-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685034686
Napi oldal:
135350
Jelenleg:
1877
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2713. • 2015-12-15 14:35:12
BENS

Ez tenyleg borzaszto felelotlenseg, viszont a hatarozat tartalmi elemei nem valtoztak. Ez most jo vagy nem jo en nem tudom. Ha te jartas vagy a gyorsasagi szakagnal is, kerlek magyarazd mar el mi tortent itt.
A kulfoldi licenceknek utana neztem es ugyan eddig nem volt ez a gyakorlat, de azt hiszem ebbe nem lehet belekotni, mert az FIA szabalyozasat olvasgatva valami hasonlo van leirva. Rovanpera pedig ilyen fiatalon menjen a sajat orszagaba, vagy ott se engedik neki ezert akar ide jonni ? Persze jo lenne, de szerintem nincs olyan szabaly amivel ezt legalisan megtudnak csinalni.
2712. • 2015-12-14 10:58:03
St határozat megváltoztatás

Lesznek még bohócok a teremben! Ebből a szakmai testületből 4-en!

Egyszer elfogadnak egy fellebbezést, majd egy hónap múlva formai okokra hivatkozva elutasítják.

Mi várható itt még?

Idegen ország licence

Hoppá, ha nem tudunk megfelelő színvonalat biztosítani, erővel itt tarjuk a versenyzőket.

De ez fordítva is elsülhet, Rovanpera is magyar lakcímmel fog rendelkezni?
2711. • 2015-12-09 21:55:54
Rally szakági dijkiosztó egyben szinházi elöadás. Ugyanitt krumpli van eladó?
2710. • 2015-12-09 19:46:25
Hát ez az.... nevetek
Admin átvételeken pedig várakozz ,a technikain pedig izgulj hogy éppen a múlt héten mit találtak ki,pedig már a kocsid több éve megfelel..
Van a táblázatban olyan,aki egy adott versenyen előrébb végzett,és kevesebb pontot kapott mint aki 3hellyel utána.. mérges
Egyébként majdnem mindenki le@arja a sprinteseket,több versenyen még fotcella sincs,és bemondásra mennek a korai rajtok,és a büntik..DE: mi vagyunk a barmok hogy ide hordjuk a pénzünket,és hülyét csináltatunk magunkból... helyeslek Inkább menjünk focistának sok sok millióért..Vagy ne.Mert mi ezt szeretjük.
2709. • 2015-12-09 13:34:38
Jaj, hát nem olyan rossz az az arány!
Az absz. értékelés 648 versenyzőjéből 23(!!!)-nak tudják az igazolvány számát.
Képzeld, ha egyet sem tudnának..... helyeslek
2708. • 2015-12-08 14:24:18
Lehetséges, hogy decemberben az RSB-nek nincsen még egy licenclistája, hogy ennyi kérdőjel szerepel a táblázatokban?

MARB Abszolút

MARB Kategória
2707. • 2015-12-08 10:16:09
Anno úgy rendelkeztek az Alapszabályban, hogy ha egy rendezvény veszélyeztetheti vagy hátrányosan befolyásolhatja a Bajnokság megrendezhetőségét, akkor az elutasítható, vagy más időpontra kötelezhető.
Ennyi. neszóljszám
2706. • 2015-12-07 22:14:10
A Sporttanács a 2016. szeptember 24. napra előzetesen bejelentett 12. Dragracing Kupa rendezőjét, a Dragracing Magyarország Kft-t a rendezvény bejelentési időpontjának megváltoztatására kötelezi (Általános Előírások III. fejezet).
Indoklásként a Sporttanács előadja, hogy a tárgyban szereplő rendezvény időpontja megegyezik aDTM Magyar Nagydíjának időpontjával.


Vagy csak Lakatos Robit szabad bántani???
2705. • 2015-11-30 15:37:32
Ez igaz, csakhogy más volt Kassán versenyezni egy helybéli (debrői) srácnak a 90-es évekbeli Szlovákiában, és egészen más egy 15 éves ismert finn versenyzőnek az ORB-ben indulni a mai Magyarországon. forgatom a szemem
2704. • 2015-11-30 14:28:01
Indultam olyan Kassa Rallye-n, ahol a KisBéres-nek még nem volt jogsija, etapon a navigátor vezetett a gyorson meg ő. A pályabejárást meg egy "T" betűs "tanuló" autóval csinálták.
2703. • 2015-11-29 22:59:28
És a rallyt 100%-ban lezárt úton rendezni, mint a gyorsaságit (igaz lehet, hogy akkor gyorsaságinak, vagy rallycrossnak hívnák), vagy meg kell változtatnia KRESZT. Hajrá.
2702. • 2015-11-29 18:31:04

Értettelek (akár fél szavakból is)! mosolygok

Erre válaszoltam, hogy az általad felvetett esetleges problémát, a gyorsasági szakághoz hasonló módon lehetne kezelni a rallye-ban is. Ezért idéztem a gyorsasági licence igénylés feltételeit.

Üdv.
2701. • 2015-11-28 22:38:44
Pontatlanul fogalmaztam.
Arra értettem, amennyiben Rovanpera 15 évesen megkapja a licencet, akkor megindul(hat) a lavina a magyar apukák részéről is......

Természetesen nem a gyorsasági-szakágra értettem, az én agyam rallyera van beállítva. (bocsi) helyeslek
2700. • 2015-11-28 19:36:31
Na azt várhatjátok, hogy az MNASZ Intéző Bizottsága mostanában kiadjon valami feltételrendszert!

Vagy tényleg igaz, hogy Faluszélént és Számost hívják vissza.
2699. • 2015-11-28 18:45:51

Nem gondolom, hogy a tömeges "apuka" megjelenés reális várakozás lenne, de ha mégis, akkor a gyorsasági mintájára.

"1.2.3.2. AUTÓS GYORSASÁGI SZAKÁG
Versenyzői licencek
A licencek kiváltásának korhatára az FIA előírásai szerint.
Egyedi esetben 12 éves kortól licenc adható, abban az esetben, ha ezt az
AGYB javasolja és az MNASZ Intéző Bizottsága által erre kijelölt bizottság által előírt feltételek teljesülnek.
(12 – 14 éves kor között kizárólag a Suzuki Swift Kupában lehetséges az
indulás.)
Amennyiben a kérelmező elvégezte az MNASZ által elfogadott Versenyző iskolát, azt az AGYB az elbírálás során figyelembe veszi."

Ezen kívül még ott van a versenyzői múlt, amivel alá kellene támasztani a kérelmet. Nyilván én sem azt támogatom, hogy az ORB, autós iskola legyen.

2698. • 2015-11-28 12:46:47
Nem az a gond, hogy egy tehetséges tizenéves srác rajthoz akar állni, és az apuka próbálja hozzá megteremti a feltételeket.
/biztos én is ezt tenném....../
A lavina akkor fog elindulni, amikor majd vagy 33 önjelölt csapatfőnök-apuka veri az asztalt a Szövetségben, hogy az ő pici fia is tehetséges, és licencre jogosult.
Na ott ki fog szelektálni, és milyen alapon? megdöbbent
2697. • 2015-11-28 09:46:05

És amit kifelejtettem, pedig talán ez a legfontosabb:

Végre beköltözne az ORB-be, a meglévő üzleti szellem mellé a sportszellem.
Tisztelet a kevés kivételnek.

2696. • 2015-11-28 09:16:20

"Mindenki azt csinál, amit akar."

Ha nem is mindenki, de ez nagyjából most is így történik.

Ha valaki úgy gondolja, hogy egy kategória ne indulhasson, akkor nem indul (WRC)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy egyesek ne rendezhessenek versenyt, akkor nem rendezhetnek (RTE, sprintek)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy nem akar, vagy tud dolgozni, akkor nem tanul, és dolgozik (eredménylisták, szabályzatok)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy kicsi a boldoguláshoz a 2.0-ás motor, akkor megy 2.4-essel (Sasa)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy meg tud mérni egy motor térfogatot, akkor megméri (ATB)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy egy versenyrendezés jó, akkor az jó! (Mecsek rallye 2)...

Tovább is van, mondjam még?

Egyébként a pályaversenyzői licence-kérelemnek nem feltétele a jogsi (némi korlátozással), gondolom, azért mert zárt a pálya. Hogy a rallye-ban mikor lesznek hasonlóak a feltételek, az csak azon múlik, hogy mikor gondolja valaki úgy...
A hegyi versenyzés az gyorsasági versenyzés, és a pálya jellege nem sokban különbözik egy rallye gyorsaságitól (aszfalt). (Az más kérdés, hogy manapság nincsenek hegyi versenyek Mo-on.) Egy rallye gyors, az ugyanúgy zárt pálya, mint a hegyi, etapon meg vezethet a navigátor is.

Nem gondolom, hogy egy tehetséges gyerek indulása, aki eléri a pedálokat és kilát az autóból, alapjaiban rengetné meg a sportágat, illetve a biztonsági előírásokat.

Egyszer talán rajtam kívül, más is így fogja gondolni...

2695. • 2015-11-27 21:19:50
Egyébként attól, hogy az összes szabályt felülírva licencet kapna, még az RVSZ-t is módosítani kellene, hogy az adminisztratív átvételen nem kötelező az érvényes jogosítvány bemutatása, vagy legalábbis a gyevi bírónak. Aztán nem kell rendszám, forgalmi, gépkönyv, ATB, felügyelő testület. Határ a csillagos ég.
2694. • 2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k