KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
Lemondott a Rallye Sport Bizottság
Nattán György leveléből kiderült, hogy miért...
2011-03-18
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
576768536
Napi oldal:
52130
Jelenleg:
606
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a 7. futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
566
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
489
3. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
414
4. Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
405
5. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
357
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
346
7. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
337
8. Varga Gergely
Ford Fiesta R5 MkII
318
9. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a 9. futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuma Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
az 5. futam,
az 55.Azores Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
136
2. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
102
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
95
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
SKODA Fabia R5 Evo
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. G. Basso
SKODA Fabia R5 Evo
39
9. Jan Kopecky
SKODA Fabia R5 Evo
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az 5.futam, Riga után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
130
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
113
3. J.Kristoffersson
Audi S1
110
4. N. Grönholm
Hyundai i20
107
5. Szabó Krisztián
Hyundai i20
88
6. Kevin Abbring
Renault Megane RS
79
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
7. Enzo Ide
Audi S1
57
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
43
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
134
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
65
8. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a 6.futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
115
2.
Kronome Ákos
SKODA Fabia
68
3. Ráti Gergő
Ford Escort MkII
61
4. Helembai Zsolt
Lada VFTS
55
5. Szőllősi Roland
BMW
52
6.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
7. Bartha Aurél
Honda Civic
49
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
47,5
9. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
47
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert István
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2021
a 3.futam,
a Vértes Rallye után
1. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
103
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
71
3. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
65
4. Vitek Viktor
Peugeot 208 R2
43
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
31
6. Ruszkai Attila
Lada 2101
31
7. Péter Pál
Honda Civic Type-R
27
8. Czékmány Norbert
Lada VFTS
24
9. Baksai László
Lada VFTS
20
teljes táblázat
Országos Rallye3 Bajnokság 2021
a 4.futam,
a Bakonya Rally után
1. Nagy Dávid
Lada 21053
116
2. Bíró Gergő
Opel Astra GSi
116
3. Zákányi János
Lada 2107
69
4. Mihálszki Csaba
Renault Clio
65
5. Pallaghy Botond
Peugeot 205
64,5
6. Dénes Szabolcs
Lada 21013
51
7. Dugo
Volkswagen Golf
48,5
8. Spéder Bence
BMW E36
40,5
9. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
39,5
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2021
az 5.futam,
a Vértes Rallye után
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escport MkII
70
2. Csukovics István
Lada 21013
31
3. Kalapács Zsolt
Opel Kadett
28
4. Magoss Péter
Subaru Legacy
27
5. Zsírpapa
Lada VFTS
20
6. Fehérvári Csaba
Mitsubishi Galant GTi
16
7. Müller Roland
Lada 21011 Gr2
13
8. Mang Huba
SKODA Favorit
12
9. Komjáti Ákos
Lada 2105
10
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2713. • 2015-12-15 14:35:12
BENS

Ez tenyleg borzaszto felelotlenseg, viszont a hatarozat tartalmi elemei nem valtoztak. Ez most jo vagy nem jo en nem tudom. Ha te jartas vagy a gyorsasagi szakagnal is, kerlek magyarazd mar el mi tortent itt.
A kulfoldi licenceknek utana neztem es ugyan eddig nem volt ez a gyakorlat, de azt hiszem ebbe nem lehet belekotni, mert az FIA szabalyozasat olvasgatva valami hasonlo van leirva. Rovanpera pedig ilyen fiatalon menjen a sajat orszagaba, vagy ott se engedik neki ezert akar ide jonni ? Persze jo lenne, de szerintem nincs olyan szabaly amivel ezt legalisan megtudnak csinalni.
2712. • 2015-12-14 10:58:03
St határozat megváltoztatás

Lesznek még bohócok a teremben! Ebből a szakmai testületből 4-en!

Egyszer elfogadnak egy fellebbezést, majd egy hónap múlva formai okokra hivatkozva elutasítják.

Mi várható itt még?

Idegen ország licence

Hoppá, ha nem tudunk megfelelő színvonalat biztosítani, erővel itt tarjuk a versenyzőket.

De ez fordítva is elsülhet, Rovanpera is magyar lakcímmel fog rendelkezni?
2711. • 2015-12-09 21:55:54
Rally szakági dijkiosztó egyben szinházi elöadás. Ugyanitt krumpli van eladó?
2710. • 2015-12-09 19:46:25
Hát ez az.... nevetek
Admin átvételeken pedig várakozz ,a technikain pedig izgulj hogy éppen a múlt héten mit találtak ki,pedig már a kocsid több éve megfelel..
Van a táblázatban olyan,aki egy adott versenyen előrébb végzett,és kevesebb pontot kapott mint aki 3hellyel utána.. mérges
Egyébként majdnem mindenki le@arja a sprinteseket,több versenyen még fotcella sincs,és bemondásra mennek a korai rajtok,és a büntik..DE: mi vagyunk a barmok hogy ide hordjuk a pénzünket,és hülyét csináltatunk magunkból... helyeslek Inkább menjünk focistának sok sok millióért..Vagy ne.Mert mi ezt szeretjük.
2709. • 2015-12-09 13:34:38
Jaj, hát nem olyan rossz az az arány!
Az absz. értékelés 648 versenyzőjéből 23(!!!)-nak tudják az igazolvány számát.
Képzeld, ha egyet sem tudnának..... helyeslek
2708. • 2015-12-08 14:24:18
Lehetséges, hogy decemberben az RSB-nek nincsen még egy licenclistája, hogy ennyi kérdőjel szerepel a táblázatokban?

MARB Abszolút

MARB Kategória
2707. • 2015-12-08 10:16:09
Anno úgy rendelkeztek az Alapszabályban, hogy ha egy rendezvény veszélyeztetheti vagy hátrányosan befolyásolhatja a Bajnokság megrendezhetőségét, akkor az elutasítható, vagy más időpontra kötelezhető.
Ennyi. neszóljszám
2706. • 2015-12-07 22:14:10
A Sporttanács a 2016. szeptember 24. napra előzetesen bejelentett 12. Dragracing Kupa rendezőjét, a Dragracing Magyarország Kft-t a rendezvény bejelentési időpontjának megváltoztatására kötelezi (Általános Előírások III. fejezet).
Indoklásként a Sporttanács előadja, hogy a tárgyban szereplő rendezvény időpontja megegyezik aDTM Magyar Nagydíjának időpontjával.


Vagy csak Lakatos Robit szabad bántani???
2705. • 2015-11-30 15:37:32
Ez igaz, csakhogy más volt Kassán versenyezni egy helybéli (debrői) srácnak a 90-es évekbeli Szlovákiában, és egészen más egy 15 éves ismert finn versenyzőnek az ORB-ben indulni a mai Magyarországon. forgatom a szemem
2704. • 2015-11-30 14:28:01
Indultam olyan Kassa Rallye-n, ahol a KisBéres-nek még nem volt jogsija, etapon a navigátor vezetett a gyorson meg ő. A pályabejárást meg egy "T" betűs "tanuló" autóval csinálták.
2703. • 2015-11-29 22:59:28
És a rallyt 100%-ban lezárt úton rendezni, mint a gyorsaságit (igaz lehet, hogy akkor gyorsaságinak, vagy rallycrossnak hívnák), vagy meg kell változtatnia KRESZT. Hajrá.
2702. • 2015-11-29 18:31:04

Értettelek (akár fél szavakból is)! mosolygok

Erre válaszoltam, hogy az általad felvetett esetleges problémát, a gyorsasági szakághoz hasonló módon lehetne kezelni a rallye-ban is. Ezért idéztem a gyorsasági licence igénylés feltételeit.

Üdv.
2701. • 2015-11-28 22:38:44
Pontatlanul fogalmaztam.
Arra értettem, amennyiben Rovanpera 15 évesen megkapja a licencet, akkor megindul(hat) a lavina a magyar apukák részéről is......

Természetesen nem a gyorsasági-szakágra értettem, az én agyam rallyera van beállítva. (bocsi) helyeslek
2700. • 2015-11-28 19:36:31
Na azt várhatjátok, hogy az MNASZ Intéző Bizottsága mostanában kiadjon valami feltételrendszert!

Vagy tényleg igaz, hogy Faluszélént és Számost hívják vissza.
2699. • 2015-11-28 18:45:51

Nem gondolom, hogy a tömeges "apuka" megjelenés reális várakozás lenne, de ha mégis, akkor a gyorsasági mintájára.

"1.2.3.2. AUTÓS GYORSASÁGI SZAKÁG
Versenyzői licencek
A licencek kiváltásának korhatára az FIA előírásai szerint.
Egyedi esetben 12 éves kortól licenc adható, abban az esetben, ha ezt az
AGYB javasolja és az MNASZ Intéző Bizottsága által erre kijelölt bizottság által előírt feltételek teljesülnek.
(12 – 14 éves kor között kizárólag a Suzuki Swift Kupában lehetséges az
indulás.)
Amennyiben a kérelmező elvégezte az MNASZ által elfogadott Versenyző iskolát, azt az AGYB az elbírálás során figyelembe veszi."

Ezen kívül még ott van a versenyzői múlt, amivel alá kellene támasztani a kérelmet. Nyilván én sem azt támogatom, hogy az ORB, autós iskola legyen.

2698. • 2015-11-28 12:46:47
Nem az a gond, hogy egy tehetséges tizenéves srác rajthoz akar állni, és az apuka próbálja hozzá megteremti a feltételeket.
/biztos én is ezt tenném....../
A lavina akkor fog elindulni, amikor majd vagy 33 önjelölt csapatfőnök-apuka veri az asztalt a Szövetségben, hogy az ő pici fia is tehetséges, és licencre jogosult.
Na ott ki fog szelektálni, és milyen alapon? megdöbbent
2697. • 2015-11-28 09:46:05

És amit kifelejtettem, pedig talán ez a legfontosabb:

Végre beköltözne az ORB-be, a meglévő üzleti szellem mellé a sportszellem.
Tisztelet a kevés kivételnek.

2696. • 2015-11-28 09:16:20

"Mindenki azt csinál, amit akar."

Ha nem is mindenki, de ez nagyjából most is így történik.

Ha valaki úgy gondolja, hogy egy kategória ne indulhasson, akkor nem indul (WRC)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy egyesek ne rendezhessenek versenyt, akkor nem rendezhetnek (RTE, sprintek)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy nem akar, vagy tud dolgozni, akkor nem tanul, és dolgozik (eredménylisták, szabályzatok)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy kicsi a boldoguláshoz a 2.0-ás motor, akkor megy 2.4-essel (Sasa)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy meg tud mérni egy motor térfogatot, akkor megméri (ATB)...
Ha valaki úgy gondolja, hogy egy versenyrendezés jó, akkor az jó! (Mecsek rallye 2)...

Tovább is van, mondjam még?

Egyébként a pályaversenyzői licence-kérelemnek nem feltétele a jogsi (némi korlátozással), gondolom, azért mert zárt a pálya. Hogy a rallye-ban mikor lesznek hasonlóak a feltételek, az csak azon múlik, hogy mikor gondolja valaki úgy...
A hegyi versenyzés az gyorsasági versenyzés, és a pálya jellege nem sokban különbözik egy rallye gyorsaságitól (aszfalt). (Az más kérdés, hogy manapság nincsenek hegyi versenyek Mo-on.) Egy rallye gyors, az ugyanúgy zárt pálya, mint a hegyi, etapon meg vezethet a navigátor is.

Nem gondolom, hogy egy tehetséges gyerek indulása, aki eléri a pedálokat és kilát az autóból, alapjaiban rengetné meg a sportágat, illetve a biztonsági előírásokat.

Egyszer talán rajtam kívül, más is így fogja gondolni...

2695. • 2015-11-27 21:19:50
Egyébként attól, hogy az összes szabályt felülírva licencet kapna, még az RVSZ-t is módosítani kellene, hogy az adminisztratív átvételen nem kötelező az érvényes jogosítvány bemutatása, vagy legalábbis a gyevi bírónak. Aztán nem kell rendszám, forgalmi, gépkönyv, ATB, felügyelő testület. Határ a csillagos ég.
2694. • 2015-11-27 21:13:56
Akkor én azt mondom, hogy rövidítsük le az RVSz-t. Egy mondat elég.

Mindenki azt csinál, amit akar.

RSB
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 01 0203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 151617
2021.09.16-18.

részletes infóink

2021.09.24-27.

részletes infóink

2021.09.25.

részletes infóink

2021.09.25-26.

részletes infóink

2021.10.16-17.

részletes infóink

2021.10.22-24.

részletes infóink

2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k