ALLSTAR HUNGARY SUPERSPECIAL 2024 ÉS DRIFT VERSENY
Nem lehet megállni!
Matics Miska a Budapest Rallye ötödik helyéről
2013-10-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
691955884
Napi oldal:
104468
Jelenleg:
1751
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
71. • 2013-09-29 15:49:22
De csak óvatosan, nehogy véletlenül gyorskocsikkal találkozz. forgatom a szemem
70. • 2013-09-29 15:11:56
balli!
Méééérkell elmenni hu0olbnak és PerrOnak a csillagokba?
Csak nem űrhajósok? helyeslek
69. • 2013-09-29 11:28:04
Kultúrából csillagos ötös kacsintok

67. • 2013-09-29 10:35:07
Ami biztos, hogy szombatra három szakaszra kértek, és kaptak engedélyt.
SZENTENDRE-VISEGRÁD ez egynyomos erdei út,
PILISMARÓT-DOBOGÓKŐ szintén ilyen út.
A harmadik publikus.
Az első kettő tájvédelmi körzet és sorompó az eleje, vége.
A kilométert meg ki lehet számolni térképen.
Délután végigmegyek kocsival, megnézem.
Üdv.
66. • 2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
65. • 2013-09-29 09:46:38
Gyanítom hogy a 17 km-es a régi Királyréti gyorsasági lehet, ami anno még murvás volt. csókollak
64. • 2013-09-29 09:13:26
Szia Hillman!

Nem, mi nem ezt hívjuk rallye-nak!

Elgondolkodtam azon, hogy kb. a nyolcvanas évek elején
változott meg a rallye rendezésének felfogása, miszerint
kis területen, közeli gyorsokon „kell” rendezni a versenyeket,
mert így gazdaságos, energia kímélő, környezet és
nézőbarát stb. Azóta fordult a világ, a műszaki szabályokat
túlbonyolították, a top versenyautók agyig fel vannak húzva,
minden a marketing, és kommunikáció kőbevésett szabályai
szerint van működtetve. Csakhogy a "tudományos"
(marketing és kommunikáció) támogatás ellenére a VB
(szerintem) haldoklik, az IRC, EB. és más egyéb
érdekeltségű sorozatok (pld. ORB) rövid pünkösdi
királykodás után érdektelenségbe fulladnak szinte
törvényszerűen. Ez ellen egyetlen gyógymódjuk van az
illetékeseknek, a műszaki előírások, csoportok, kategóriák
variálása.(lásd: WRC vs. ORB)
Az senkinek nem jut eszébe, hogy a nyolcvanas évek
kezdetén bevezetett versenyrendezési elveket kellene
újravizsgálni, (ha nincs jobb ötlete senkinek) és ezzel más értelmezést kellene adni a rallye-nak. Uram bocsá’, (ahogy
"senki07" is írta más értelemben) vissza kellene térni az
alapokhoz, vagy legalább is meg kellene vizsgálni ennek a
lehetőségét.
(Hosszabb versenytáv, vegyes talaj, országrészeken átívelő útvonal, stb. Ugye nem akarod azt mondani, hogy erre
nincs pénz, mikor jelenleg az ehhez szükséges források
többszörösét költik a csapatok, versenyzők a megjelenésre,
rongyrázásra.) Tudom, hogy a világ megváltozott, de a retro
is a reneszánszát éli...


63. • 2013-09-28 23:09:26
Idézek a cikkből ha már lusták vagytok elolvasni de kommentelni az megy.
" Két pálya lesz a környéken, egy pedig a Lábatlan-Bajna. 17 kilométeres a leghosszabb szakasz, 10.5 a legrövidebb. Célceremónia Szentendrén."
62. • 2013-09-28 15:50:32
ha Ortodoxnak igaza lessz a két "titkos gyorsal"kapcsolatba akkor azok elég rövidek . ennyire telik csak?
61. • 2013-09-28 13:10:27
Ortodox írta, hogy az 1984-es Bp rali két pilisi szakasza lesz a 2 titkos gyors.
Előkotortam '84-es műsorfüzetet, amiben ez áll:
Dobogókői elágazás-Cserepesárok 6,8 km aszfalt

Cserepesárok-Szilvarét 5 km aszfalt-murva ( gondolom azóta már aszfaltozták)

Hátha segít valamit aki a titkosat akarja nézni.
60. • 2013-09-28 12:52:04
A titkos útvonal a rallyen, régen egy bevett szokás volt a versenyeken, pl RAC Rallye, Drei Stadte Rallye, vagy Finnországban is rendeztek ilyeneket, meg voltak nálunk is hasonló versenyek.
Személy szerint nem bánom, mert legalább van egy kis változatosság.
Nézők régóta alig vannak a versenyeken, teljesen mindegy hogy titkos vagy nyilvános, aki szereti a ralit, így-úgy is kimenne. Azért nem mennek az emberek, mert etap, elmarad, lassító, belső íven gumizás, alibizés stb.




59. • 2013-09-28 10:32:23
Nincs baj a titkos szakaszokkal alapjában véve,sőt ez egy jó kezdeményezés,szerintem.

DE! Régen más volt a mentalitás....régen nem a pénzről szólt ez az egész. Ma az embereknek terveznie kell,másak a költségek...régen a " nagy kommunizmusban" az emberek éltek...tehát dolgoztak,hazavitték a fizetésüket és elvoltak...elmentek pihenni,kirándulni, egyebek...ez most az ország nagy százalékának nem megy....sajnos.

Én abszolút szimpatizálok a titkos gyorsokkal...kiderülne,hogy kinek van vér.....ott. De azt is kell látni,hogy más világot élünk mint régen...Régen nem volt gond autót tankolni. Összedobta pár haver a benzinre valót és elmentek akár több száz kilométerre is versenyt nézni...Nekem vannak olyan ismerőseim akik ezt nem igazán tehetik meg 400Ft-os üzemanyagárnál, Nem úgy van,hogy csak egy verseny miatt beugrok a tescoba és veszek kaját,piát...Nincs pénz szállásra,egyszerűen nem tehetik meg és ezt is kell látni. Nincsenek már nézők a pályák mentén. Nem is lesz annyi mint régen,mert van már internet,okos telefon és rengeteg videót, képet lehet nézegetni szinte azonnal...más már minden.

Alapvetően az a baj,hogy nem az a fő csapásvonal,hogy több néző, több versenyző legyen itthon a versenyeken...

Az a fő csapásvonal,hogy minél több pénzt ki lehessen venni mondjuk egy versenyből és úgy gondolom,hogy teljesen jogos hezitálásnak ad okot az,hogy meghirdetik a Budapest Rallyt,majd 4óra múlva kijelentik,hogy elmarad...aztán mégis lesz. Most meg jönnek olyannal,hogy lesz majd 3 kemény gyorsasági,de kettő még titkos...Szerintetek nem fordul meg egy pár ember fejében az,hogy bakter...most tényleg 3 gyors lesz vagy csak bíznak benne...és ha lesz akkor mondjuk nem a Mátrába...mert már volt erre is példa...

Nincs már az MNASZ-nek hitele...nincs a magyar rallynak hitelessége. Aki szereti a rallyt és ez az élete,de mondjuk nem keres havi több százezret az nem tud ilyenre adni...annak terveznie kell és az bizony még mindig nem tudja,hogy a prológra lesz-e belépő,az bizony nem tudja,hogy pest közelében lesz-e a másik két gyors...ez az ember,ezek az emberek így inkább nem is mennek el a versenyre....

Ha évek alatt nem csinálta volna azt az MNASZ amit csinált, akkor gondolom lenne hitelessége a szövetségnek és a nézőkben,versenyzőkben nem lenne kérdőjel,hogy mi lesz és talán bevállalja azt a kis kockázatot,hogy felülkerekedik és valahogy kigazdálkodja,hogy meg tudjon nézni egy f***a Budapest Rallyt.

De most az a képlet,hogy megrendeztetik a versenyt egy éppen most alakult céggel,mindenki tudja,hogy miért....Adott versenyző érdeklődik,hogy esetleg lehetne e indulni, előfutni,de senki nem tud neki semmit mondani,pedig ha lesz összvissz 50autó a s.ggünket a földhöz verhetjük...

Megy a mutyi ezerrel és ez itt a baj. Akinek nincs pénze az ne versenyezzen,akinek meg arra sincs,hogy versenyt nézzen,akkor az ne nézze! Ez itt a hozzáállás és ezt teszi tönkre itthon véglegesen a dolgokat....

58. • 2013-09-28 09:24:02
Kedves Fórumozók!

Érdekes olvasgatni a polemizálásotokat. Én sem értem, hogy mi a probléma ezekkel a titkos gyorsokkal.
1982-ben (tehát a múlt században) úgy engedélyezték a Volán Rallye-t a Bakonyban, hogy a verseny reggelén kaptuk meg az itinert. Az első körben etapként mehettünk át a gyorsokon, és akkor írhattuk fel. A másik két körben versenyezhettünk. (Hillman, te biztosan emlékszel, ti is mentetek.)
Ennek ellenére (a kép tanulsága szerint is) nagyon élveztük.
Igaz akkor még lábon jártunk a versenyautóval a rallye-ra, a Tszker-ből összeválogatott gumit nem kellet megvágni, ha esett akkor is azzal mentünk, és a szakácsunk is jól főzött a megszokott falusi kisvendéglőben.
Örülnék, ha még versenyezhetnék, akár titkos szakaszokon is.
Remélem ez is jó verseny lesz.
57. • 2013-09-28 08:10:41
Hillman,

Ezzel a kis kommenttel tökéletes képet festettél,hogy mi itthon a rally...divat meg csillivilli...fotók készülnek, marketing van,aztán a magyarázkodást felsőfokon végzi már mindenki...szomorú,de ez az igazság......

Régen nem azért autóversenyeznek,amiért régen...azért,mert divat meg nyálverés.....
56. • 2013-09-27 22:35:53
Ha jók az infók és a kilométerszámok, akkor én ezekre a pályákra számítok. Mindkettő végig egysávos, jó minőségű erdészeti aszfaltút.

Évek óta rendszeresen bringázom ezeken az utakon, és azóta gondolkodotam rajta, hogy milyen jó rallyszakaszok lennének. Csak sosem hittem volna, hogy tényleg sikerül megszerezni valakinek, mert asszem mind természetvédelmi terület. Egyébként gondolom ez is a "titkosság" egyik oka, így próbálják távol tartani innen a nézőket, és ezért lesznek ezek nézők elől elzárt szakaszok.
55. • 2013-09-27 22:27:52
dictus magister!
Hagyd Barátom, ez már egy más világ.

A verseny előtt pár nappal házhoz hozzák a "gyári "autót, természetesen mérnökkel és tolmáccsal.
Biztosítanak egy tesztpályát, (jaj, nehogy szembe jöjjön a Hende Csaba helyeslek) .
Az átvételeken és a rajtnál megjelenik a CSAPAT, (formaruha, kísérő csajok, hivatásos fotós, TV riport...)
A szervízparkban ugyan ez, plusz egy jónevű séf által dirigált barbecue (nehogymá lacipecsenye vagy bogrács) kacsintok
amellett gumis kamion, és VIP sátor.
Aztán első gyors után:
sajnos esett az eső-sajnos poros volt az út-vágni kellett volna a gumin- az volt a baj, hogy vágtunk a gumin- puhára hangoltuk a futóművet- keményre hangoltuk a futóművet-a naviga hamar mondta-késő mondta........stb. ...........stb. ...
Különben is nem tudtam magam kipihenni, mert éjfélig a közönségtalálkozón nyálaskodtam.
Na, ez hívjuk rallyenak???

Mondom, ez egy más világ. Nem nekünk való. sírok
54. • 2013-09-27 22:20:45
Biztos, hogy egysávos erdei út, mert sorompos mind a kettő!
Hétvégén megpróbálom megnézni...
53. • 2013-09-27 22:02:59
nemhiszemel,
jó lenne ha igazad lenne, mert az azt jelentené, hogy lesz egysávos erdei út is gyorsaságinak.
mondjuk kilométerben kijön úgy is, hogy mindenhol kétsávos úton megy a gyorsasági szakasz! nemértem
KGT
52. • 2013-09-27 21:02:51
... ezekre kértek zárást
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
2024.05.30-06.02.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.08.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k