Szerintem, a két "nem" publikus, ha skanzen a parc ferme akkor onnan ami használható,:
Szentendre-Paprét-Visegrád,
Pilismarót- szentlélek?-Dobogókõ.
Ezek sorompós, egysávos, jó minõségû utak.
Ha valakinek van kedve összerakni térkép tervezõn, tegye...:)
Na figyelj barátom!
Elõször is nem három csak kettõ, de már ennyi idõs koromban is tudok normálisan kommunikálni, nem úgy mint
TE!
Másodszor! - senki sem mondta, hogy vissza akarnak térni a
gyökerekhez, ezt csak Te gondoltad bele a szûk látóköröd
miatt!
Harmadszor! – Azért tart ott a rallye, ahol tart, mert olyan
egyszerû emberek igazgatják (csak az anyagi érdek),
mûvelik (szintén anyagi érdek, és nagyzási hóbort), és nézik
(mert nekik ez is elég), mint Te is vagy.
Azaz senkik!
NAGY TISZTELET A KIVÉTELNEK!
Ezek szerint nem a szervezés kritikán aluli s***, csak vissza akarnak térni a "gyökerekhez"."Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejbõl menés" te hány éves vagy, három?
Nem igazán értem a fanyalgást a gyorsasági szakaszok késõi
nyilvánosságra hozatala miatt. Az is rallye, amikor titkos az
útvonal és titkosak az SS-ek. Sõt ez lenne az igazi rallye!
Eddig az volt a probléma, hogy a versenyzõk fejbõl mennek
és tiltott tréningeket csinálnak. Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejbõl menés, nincs tiltott tréning.
Persze van egy szépséghiba, hogy titkos is meg nem is, mert
a rajt elõtt néhány nappal csak nyilvánosságra fognak
kerülni.
Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt elõtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzõk. Rögtön megnõne a jelentõségük
a navigátoroknak, a rögtönzési és szervezési képességeknek. A hõskorban voltak ilyen versenyek (pld.
Monte, ha jól emlékszem).
Az újkori rallye rendszerébõl ez a fajta rendezés kilógna, de
évente egyszer meg lehetne rendezni, már csak a kihívás
miatt is. Szervizpark nélkül, elõre lefoglalt szállások nélkül,
csak úgy régimódian.
Ez így akkor is kõkori stílus. Nem is nagyon értem, hogy mi ennek az eljárásnak az oka.
(Egyébként jó szórakozást nektek, meg azoknak, akik mennek! Csináljatok videókat, ha érdemes lesz. Én idén azt hiszem már nem jutok ki versenyre. Esetleg az újhelyi sprint, HA megrendezésre kerül...)
Nem értelek fotóspeti!
Szombaton reggel 7-kor van a rajt. Hogy hova megyek van idõm eldönteni, mert már csütörtök reggel nyilvánosságra kerül az útvonal. Lényeg, hogy 6 óra elõtt a kiszemelt gyorsaságin legyek. A mi esetünkben 4-kor indulunk Miskolcról. Ez azt jelenti, hogy lehet Bikol, Máriahalom, Királyrét, Kerepes,....bármi, mert ennyi idõbe belefér. És nem kell szállás, mert egy napos a verseny, legrosszabb esetben is este 10-re tthon vagyunk.
Mit kell ezen aggódni???
Én az átlag nézõre gondolok, aki 20-30km-t autózik egy rally-ért, de 50et már nem. 3x ekkora különbség is lehet, ha nem a Pilisben, hanem a Börzsönyben vagy Salgó környékén lesznek a gyorsaságik.
Továbbá aki rajongó és messzirõl jön az egész hétvégére, az hova tervezzen szállást?
Börzsönybe fel Parassapusztához, vagy Dobogókõre, esetleg a Gerecsébe?
Haverokat hogy hívod meg?
Hello lesz rally, de nemtudom milyen messze, lehet hogy a Karcsiék háza elõtt, de lehet, hogy 2óra autózásra? Na, jöttök?
Így értettem, nem úgy, hogy se kutyám-se macskám, csak a rallye van, és tudom, hogy Budapest lesz, aztán majd leszek valamikor-valahol.
Az átlagember nem ilyen, nem így mûködik; de az átlagember fogja feltölteni a hajtûkanyaroknál a szalag mögötti részt....
Mit nem lehet tervezni?
Pénteken megmondják a gyorsokat,szombaton van a verseny.
Azt azért lehet sejteni,hogy nem Ózdon lesz,hanem Szentendre környékén.
Én azt javaslom, utólag beszéljünk arról ,hogy s*** volt-éééé' vagy igenis jó. Nem elõre kell inni a medve bõrére, vagy jelen esetben a más ember kárára.
Szerintem nem szükséges lovagolni azon napok óta, hogy egy hetekkel ezelõtt alapított cég szervezi.
Ha jó lesz, akkor az sem érdekel, ha egy nyugdíjas bányászkör rendezte. Egyébként sem a cég szervezi a versenyt, hanem a hús vér emberek. Akik szerintem már láttak autóversenyt, nem valami marketingcég diákmunkásai. Ha kérhetem, elõlegezzük meg a bizalmat, és majd ha lekúrják, akkor lehet majd kritizálni a sportbírót a fõszervezõt a szövetséget, az érintetteket.
Másrészt viszont egyetértek a többséggel abban, hogy ez titkos gyorsasági dolog a hónap f@szsága.
1, Nem lesz nézõ, mert tervezhetetlen és élhetetlen a nézõk-ismerõsök-rokonok-családtagok-barátok-autósport szeretõknek.
2, Mindig van-volt-lesz egy csókos társaság, aki tudja már most, hogy pontosan melyik kavicstól-kavicsig, milyen irányban, hány lassítóval lesznek a hipertitkos gyorsaságik, sõt, a fél karomat rátenném, hogy így pénteken dél után van is köztük 1-2 aki éppen pályát jár be 1 metálszürke civil autóval...
3, A kettes pontból adódóan garantáltan gerjeszti a feszültséget, úgy a szakágon belül, mint a versenyzõk- és a szurkolók között egyaránt.
Óriási baklövésnek tartom, elõnye nincs, csak hátránya; bár ha ez a cél, akkor jók az eszközök. Kérdés, hogy mi a cél a sportvezetõ urak szerint?!
Az lesz majd a szép pillanat, amikor kiderül, hogy melyik versenyzõnek volt az érdeke, ennek a rallynak a megrendezése. Kinek hiányoztak a pontok, illetve kinek csurrant valami a rendezésbõl?
Ez errõl szól...sajnos. Szerinted mikor egy 1 hónapja megalakult céggel akarják megrendezni a versenyt akkor mirõl szól,ha nem a pénzrõl?
Ez semmi másról nem szól mint a mutyiról. Lakatos Robi nem is fogja felvenni neked a telefont és senki nem is fog mondani neked semmit.
Konkrétan valami nemzetközi fennhatóság vizsgálatát kellene bevonni,hogy ezt így tényleg meg lehet rendezni??
Nincs azzal baj,hogy a sport üzlet,régen sem volt ez másképp,de akkor még volt színvonal, odafigyeltek arra,hogy van egy határ amit nem lehet átlépni,mert ha azt átlépik leépül minden...most már ezt a határt többszörösen s.ggbek...ták...nem tudom szebben kifejezni magam...
s***ik itt mindenki mindenre,nem érdekel senkit,hogy mi lesz és hogyan lesz,csak egy számít,hogy minél több pénzt ki tudjanak belõle venni és kész...Hazudoznak össze vissza,hülyének nézik az embert és mondják,hogy legalább meg lesz tartva...nem azon görcsölnek ezek,hogy sikerüljön egy megnyírbált de jó Budapest rally-t összehozni,hanem inkább az a gond,hogy bakter valahogy meg kell rendezni úgy,hogy mégis legyen valami,de érje már meg nekünk...ergo maradjon mani a zsebbe! Ez megy itthon ezerrel, mindenki s***ik mindenre. Ilyen a mentalitás, ezt csinálja az országvezetés is,ezt csinálja mindenki aki a tûz közelében van,mert semmi nem elég neki, nekik...Mint mondom régen sem mûködtek másképp a dolgok csak tudták hol a határ,most már nincs olyan,hogy határ...most már csak rablás van a köbön.
Nézd meg lesz egy Mecsek rally novemberben...én úgy értelmezem az elõzetesbõl hogy 7 gyorsaságival...hangsúlyozom 7!! gyorsaságival...egy Mecsek Rallyt....hát mit kell azon annyit szervezkedni,mi a francnak akkora nevezés 7 sz.ros gyorsaságiért...minek ahhoz annyi támogató...takarítás az egész oszt szevasz...Sajnos olyan lesz már itthon a rally mint a foci...az is baj,hogy az "autóversenyzõk" nagy százalékának ez jó is így...nem kell olyan sokat menni,de mégis megy a csillivilli...versenyzünk,jut is marad is...nincs már senki a mezõnyben,gyorsan sem kell menni...hát ez a hülyének is megéri...most már arról is média anyag készül,ha valaki lemossa a mûhely elõtt a versenyautót...
Én még fiatal generációnak mondható vagyok,de bánt,hogy ebbe az irányba mennek el a dolgok és ahogy Cigó is megmondta elkorcsosul a világ...nem lesz már olyan semmi mint régen,de valami miatt külföldön mégis színvonal van...az autóversenyzés tényleg autóversenyzés még ha teszem azt sok induló sincs...itthon mi megy...én tényleg nagyon nagyon régen voltam ORB futamon már...egy pár elvetemült ember van még aki kimegy ásítozni meg a sok fotós,mert most már mindenki fotós lett...amivel nincs is baj....
Az a baj,hogy olyan szinten el van már rontva,hogy szerintem ez már jobb nem lesz...én simán el tudom képzelni,hogy az a jövõ a költségcsökkentésre hivatkozva,hogy az ORB futamok is lassan 3 max 5 gyorsaságiból fognak állni oszt szevasz...így fogja a legjobban megérni megrendezni. Olvasgass a neten sajtóanyagokat...hát valaki azt nyilatkozza,hogy sikerült a második idõt autózni kategóriában...és voltak a kategóriájában 4-en...ááá el van ez már rontva rendesen....sajnos...
Most már az a lényeg,hogy legyen sok kép fent a kocsiról a neten...legyen a pilótán trendi szemüveg...ha nincs bukó legyen fajinul bezselézve a haja és eszméletlen tapasztaltsággal nyilatkozatot tenni,hogy mekkora sztár vagyok...mit érnek már a mostani eredmények a régiekhez képest? Semmit...sz.rt se...mikor volt még Janika,Benik,Szabó Gergõ,Tagaiék,...Bútor, Herczig...õk most is vannak,de már nem a régi,pedig miattuk még érdemes kimenni...nézd meg akinek van esze meg pénze inkább megy külföldre versenyezni...
No mindegy,eddig úgy nézki,hogy a 2014 még rosszabb lesz mint az idei év...sok jót nem kecsegtet semmi.....