ALLSTAR HUNGARY SUPERSPECIAL 2024 ÉS DRIFT VERSENY
Nem lehet megállni!
Matics Miska a Budapest Rallye ötödik helyéről
2013-10-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
691966729
Napi oldal:
115313
Jelenleg:
1581
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | csökkenő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
1. • 2013-09-23 08:41:33
Sziasztok!
Sajna semmi térkép a versenykiírásban...
Van valakinek infója gyorsról? Mondjuk úgy nézem, szállás annyira nem lényeg, 1 napra tervezhető, de nem lenne rossz tudni. kacsintok
Köszi előre is!
2. • 2013-09-23 11:31:00
Sziasztok!
Lehetne információt kérni hol lesz pontosan/térkép időpontok gyorsasági szakaszok stb./ köszönöm szépen Üdv: Luko8
3. • 2013-09-23 15:12:48
Nem ez a legfontosabb most...gondolom az az elsődleges,hogy ezzel a hirtelen újonnan megalakul céggel lefedezzenek valamit Budapest Rally néven...

Kérdem én,hogyan rendezhet egy olyan valaki,valami ORB futamot aki még egy hónapja sem alakult meg??

Akkora pénzmosás mint a ház...és ilyet itthon meg lehet csinálni,ez a legszomorúbb!

Ilyen erővel bárki rendezhet itthon komoly autóversenyt...ez már vergődés,meg hülyének nézés.

Biztos lesz majd kiírás,csak legyetek türelemmel...majd a verseny előtt egy héttel.

Vajon mikor kelünk már fel? Ehhez képes Vincze Marci esete csak porhintés...ez a kemény...egy pár hete bejegyzett céggel Budapest Rallyt rendeztetni...itt valaki valamit nagyon tud!
4. • 2013-09-23 16:44:27
1 kérdés. Miért csak 1 napos a verseny? és Vasárnap miért nincs a Hungaroring körül 2. nap?
5. • 2013-09-23 19:06:27
hu0olb

Lassan egy hete megjelent a kiírás.

Eredetileg a rallye szakág volt megjelölve rendezőnek, viszont a szakágnak nincs erre jogosultsága. Ha megnézed kik alkotják a rendezői bizottságot láthatod, hogy nem tapasztalatlan új rendezőkről van szó!
6. • 2013-09-23 19:55:13
Kedves Brumi86!

A lassan egy hete pongyola idő meghatározás.

1. A kiírás 2 és fél héttel a verseny elött jelent meg, jelentős késéssel. (Ha a szakág alarta volna megrendezni biztos jobban előkészítette volna, legalábbis így lenne normális).
2. A verseny rendezője, (mindegy, hogy ki van a fantomcég mögött) egy hónappal a verseny elött nem volt MNASZ tag. (Ha a szakág akarta volna rendezni, akkor biztosan tudta volna a szabályt, és már elöbb gondoskodott volna rendezőről, legalábbis így lenne normális).
3. Az összes díj jelentős késéssel, a versenyhez képest egy hónapon belül került befizetésre. (Az a szakág , amelyik a költségvetésésn felül támogatta idén a rendezőket, biztos gondoskodott volna róla, hogy a befizetésekre idejében sor kerüljön, legalábbis így lenne normális).
4. Ha a szakág tervezute volna megrendezni a versenyt, biztos nem hagyta volna majd egy éven keresztül bizonytalanságban a versenyzőket, mikor is lesz a verseny, legalábbis így lenne normális.

A tények azok, hogy tulajdonképpen (szinte) minden írott szabályt megszegtek egy egynapos versenyért (ami valószínűleg azért egynapos, mert így sokkal olcsóbb). Kíváncsi vagyok, hogy ha mondjuk én szeretnék jövőre ilyen feltételekkel versenyt rendezni, jóváhagyná-e az RSB, az IB, az Elnökség, vagy vannak egyenlőbbek, mint Orwell Állatfarmjában.
7. • 2013-09-23 20:26:35
Kedves Figyelo!

Pontosítok: 18-a óta van kiírás.

Igazad van, sok a szabályszegés a verseny körül, de legalább lesz verseny és talán ez a legfontosabb!
8. • 2013-09-24 08:09:55
Brumi86,

Látod ez az a nesze semmi fogd meg jól válasz...

Szerinted normális ennek az egésznek a bonyolítása? Nekem ne mondd meg,hogy ez így helyes....

Persze,hogy nincs a szakágnak erre jogosultsága...nem is érné nekik így megrendezni. Cserébe csinálnak egy egy napos valamit,hogy azért mégis egy kicsit csitítsák a elégedetlenkedőket és persze olcsóbban meg lehessen rendezni az egész hacacárét...tipikus itthoni MNASZ-es hozzáállás...

Ha törvényes keretek között vizsgálnánk, és nem lennénk ennyire bárgyúak akkor meg sem lehetne rendezni így ezt a versenyt,mert hemzseg a szabálytalanságoktól! Ha valaki aki mondjuk nem haver és a tűz közelében sincs és szerette volna megrendezni a Budapest Rallyt, a nyakamat teszem rá,hogy úgy kicsinálták volna mint a pinty...mert mit képzel,hogy a mi kis bizniszünkbe belepiszkít...neki nem lehet,de nekünk mindent! Ez itt a baj,ez itt a s***vashiba...és mikor jöttök ilyen dumávál,hogy igaz,hogy sok a szabályszegés,de legalább meg lesz rendezve,na ettől kihull a maradék hajam is! Na látod ezért nem lesz itt változás,mert ilyen a hozzáállás...

Egy éve csak a nagy mesetörténetek mennek erről az egész Budapest rallyról és szinte biztos vagyok benne,hogy az első másodperctől kezdve tudták azok az emberkék,hogy mit akarnak...itthon úgysem szól senki egy szót sem,majd lesz valahogy hozzáállás...a lényeg,hogy nekünk megérje megrendezni! Az,hogy a versenyzőkkel mi lesz...ugyan ki nem sz.rja le....

Így nem lehet változást hozni és nem is lesz itt semmi...lesz egy komolytalan Budapest Rally oszt szevasz. Ami jó,mert tényleg legalább lesz,de lassan már az ORB-be fognak annyit menni mint a túrába meg sprinteken a vaskos nevezést meg le kell perkálni...Megnézed külföldön lehet tervezni mindent...időben megvannak a kiírások,időterv minden! Itthon meg mi megy? Mindjárt itt a Budapest Rally és senki nem tud még semmit....tiszta vicc!

De örüljünk,hogy legalább meg lesz rendezve és folytatják a hülyének nézést meg a rallyt fejőstehénnek használják...juhéj...hosszútávon ez nagyon jót fog tenni mindennek...

Látom a jövőképet...egy napos ORB-k lesznek 3 gyorsaságival,mert úgy éri meg a legjobban és több pénz a zsebbe marad...az a szomorú,hogy ezt simán el tudom képzelni......
9. • 2013-09-24 11:30:42
Azért egy napos mert 6.án a Hungaroringen Drift és Gyorsulás valamint nemzetközi Honda találkozó lesz. Ilyen egyszerű a válasz
10. • 2013-09-24 11:53:10
Like! Cigit sajnálom.. mindig megmondja a F****ót, akarna tenni, de nem engedik az élősködők.
11. • 2013-09-25 10:43:41
@golyo:

én úgy tudom hogy Lábatlan-Bajna lesz... de hogy mi merre még, azt nem tudom
12. • 2013-09-25 10:49:34
" Amit eddig tudni lehet, hogy a rajtceremónia a Vajdahunyad váránál lesz. A műjégpályán kerül lebonyolításra a prológ. A szervizpark és a cél a szentendrei Duna-korzón lesz. Három gyorsasági szakaszon zajlik majd a verseny, amik közül jelenleg a Lábatlan - Bajna szakaszt hozták nyilvánosságra. A másik két pálya titokban maradt. A résztvevők az itinerosztáskor fogják megtudni merre van a másik két gyorsasági szakasz. A titkos szakaszok nagy része a nézők elől elzárt terület lesz, csak a Lábatlani gyors látogatható teljes egészében a már jól megszokott módon. A versenykiírást a holnapi napra ígérik. "
13. • 2013-09-25 12:43:29
Na ez a legjobb...a másik két pálya titokban marad:D:D

Hát ezen én derülök...

Aki kimegy egy ilyen versenyre több milliós költségvetéssel és a kemény 3 gyorsaságiból kettő titkolt az tényleg ezt normálisnak találja? Mert ha igen akkor ez már tényleg el van ....va...lassan,lassan ez már tényleg nevetséges...nem kicsit, nagyon!:D
14. • 2013-09-25 12:50:51
A tiltott edzésen kívűl mi az ami miatt tudnod kéne a pályákrol ?
15. • 2013-09-25 12:56:37
Nem a tiltott edzésekről van szó...én nagyon szorgalmazom azt,hogy csökkentsék a tréningezés lehetőségét! Egyáltalán nem tartom azt jó dolognak,hogy van aki kint él a pályákon...az egy nagyon jó döntés volt,hogy meghozták,ennyit lehet menni a pályákon és csak ekkor,ha ez nem tetszik akkor nem lehet menni a versenyen...Ez mindenképp pozitív dolog!

Itt inkább az a titkolt pálya meg a nagy kérdőjel miatt elégedetlenkedek,mert én már csak ilyen vagyok...a végén nehogy az legyen,hogy a szentendrei úton fognak gyorsulni a szép autók....a legnagyobb bajom az egésszel a komolytalanság és a hülyének nézés.....
16. • 2013-09-25 13:19:01
hu0olb!
Talán mégsem a szentendrei úton fognak gyorsulni... vigyorgok
Bizonyára elkerülte a figyelmedet, de az első tájékoztatón elhangzott, hogy a két no-name gyorsasági szakasz, az 1984-es Budapest rallye útvonalában is szerepelt.
17. • 2013-09-25 13:22:24
Persze,biztosan neked lesz igazad és nem is gúnyolódom most,de tényleg:)

Csak tudod az a kérdés felmerül bennem,hogy tényleg lesz?

Én bárkivel beszélek mindenki azt mondja,hogy akkor hiszi el,hogy lesz Budapest rally mikor látni fogja a színeskocsikat elrajtolni,addig nem is élik bele magukat...sztem ez mindent elmond a jelenlegi helyzetről...és ezek az emberkék egyen sem olyan galád, rosszindulatú, csipkelődő, kötözködő emberek mint én vigyorgok
18. • 2013-09-25 13:37:23
Tudom én, hogy tele van a világ csupa jóindulatú, békés, áldott emberrel!
Csak Te és én vagyunk az említett: galád, rosszindulatú, csipkelődő, ...stb.

(ergo: mi vagyunk az üdítő kivétel) helyeslek
19. • 2013-09-25 17:23:37
Az a szomorú,hogy elveszik a sok ember szórakozását. A versenyautóra felragasztott reklámmatricáért a szponzor kemény pénzt fizet. Ha nem látja senki aki elolvassa, márpedig ha a nézőkkel így bánnak nem lesz néző el fog menni és máshol reklámoz. Ha elmegy nem lesz pénz versenyezni. Akkor ilyen versenyrendezők nem fognak kelleni.Tiszta dilettantizmusra vall az idei Miskolc rallye Hogy lehetett megcsinálni , hogy lezárta a Bükkszentlászló-Bükkszentkeresztet reggel 6 órakor és másnap hajnali 5-kor nyitotta ki a másnapi ai körversenyt lezárta 5 órakor Ehhez kell az ész hogy a néző oda is érjen egy jó helyre. Eddig ez nem volt. Lehet hogy így helyes ez az új modern rendezési forma de Én jobb szeretem a régi néző és versenyzőbarát módszert. Ez a véleménye egy nézőnek aki 1974 óta járja a versenypályákat és látott egy pár professzionálisan megrendezett viadalt
20. • 2013-09-26 07:39:10
Sziasztok!
Az eggyik versenyszakasz a következő!!
Lábatlan-Bajna History-r2-orb !!!
Budapest Rallye
oldalanként | csökkenő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
2024.05.30-06.02.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.08.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k