Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
697620887
Napi oldal:
256044
Jelenleg:
2558
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
182. • 2010-06-06 20:28:53
Egy pár gondolat a salgó rallyhoz:
A régi versenyek minden egyes napja Salgótarjánban zajlott, itt szálltak meg a versenyzők, szerelők, szurkolók.
Ráadásul a legújabb Salgókat nem a Salgótarjániak rendezik, ez azért is érdekes, mert 1993-ban a város PRO-URBE díjjal jutalmazta a rendezőket.
Ez most olyan dolog, minha a te lakásodba a szomszéd rendezne házibulit.
A város ebben a lepukkant állapotában nem is tudja magáévá tenni a versenyt. A rendezőknek van képük belépőt szedni a körversenyre, ha hiszitek ha nem a helybelieknek összesen ennyi pénzük jut egy hétvégére.
Én tökéletesen belátom, hogy nagyon sok pénzt kell belefektetni egy versenybe , a régi idők hangulata véglegesen elveszni látszik. Ahogy a nóta is mondja, ami elmult nem jön vissza soha már.
Sajnos el lehet mondani, hogy az rte. nagyobb népszerűségnek örvend, mint a rallye I. ill. II-osztály.
Évekkel előtte az akkori versenyzők, már elmondták probléma lesz abból, ha csak homológ autókkal lehet majd versenyezni, pld. a másod osztályban.
Nem is lehet csodálkozni, hogy ilyen kevés az induló.
Azon is el lehet gondolkodni, amit egy versenyző barátom mondott évekkel ezelőtt: " az olcsó bajnokok ideje lejárt " .
Valamikor annyi ember járt ki egy Salgóra , hogy a körversenyen lévő Sulyom-hegy nem látszott az emberektől.
Egy rallye versenyen azért magasak a nevezési díjak, mert ennek elvileg fedeznie kellene a versenyköltségét, plusz még ehhez jön a szponzorok által befizetett pénz.
Kérdém én, ha nincs elég pénz megrendezni a versenyt, akkor minek kell erőltetni.
181. • 2010-06-05 20:24:09
Gratula Mikiéknek. Kár hogy ez az A6 már nem a tavalyi amikor a kategóriában 4 vagy 5 (már nem emlékszem pontosan) magyar bajnok ment. Biztos Ők is jobban élveznék a küzdelmet, mert idén már unalomba fulladt a kategória. Hozzáteszem ez nem von le semmit Mikiék tudásából.
180. • 2010-06-04 23:11:26
Jajj, ne.
Már megint?!
bizonytalan

Ez valahol nagyon az elején lehetett, mert én azt az autót Szlovákiában sem láttam menni. Gondolom GY1 vagy 2 lehet...

Szegény WRC. szontyoli
179. • 2010-06-04 18:45:35
...
178. • 2010-06-04 18:42:23
Carkiller
177. • 2010-06-04 13:47:01
Egy szóval sem írtam, hogy szüksége van rá!

A hangnemem nem Robiéknak szólt hanem a fórumokon Robit anyázó és lejáratni akaró személyeknek!
176. • 2010-06-04 13:03:10

blackjoe!
Nem tudom, hogy Bútor Robit ismered-e személyesen? Esetleg, ha nem ismered, akkor nem érdekes! Abban az esetben, hogy ha ismered, akkor tudnod kellene, hogy neki nincs szüksége az ilyen stílusban gondolkodó és írogató szurkoló véleményére! Akár a hazai bajnokságban, akár a nemzetközi versenyeken nem csak a sporteredményeivel emelkedik ki, hanem a magatartásával is. Ez vonatkozik a navigátoraira és a csapatát alkotó tagokra is. Miután ebben a stílusban megírtad a hozzászólásod és a visszaolvasás után még mindig nem gondolkoztál el azon, hogy mégsem küldöd el, ezt Te így jónak találtad. Ez rendben is van a Te oldaladról tekintve, de a Bútor Rallye Teamnek nincs szüksége rá.
175. • 2010-06-04 12:08:34
Légyszíves fejezzétek be ezt a "számlázgatós megélhetési k*****" beszólásokat. Nem kell ez ide. Nem lehet mindenki olyan jó versenyző, mint a TOP 3. Az is igaz, hogy sok tehetséges embernek nincs megfelelő háttere úgy versenyezni ahogy járna neki de ez ilyen.

Robit meg pláne nem lehet ilyenért bántani. Megnézném ki milyen fejet vág amikor tönkre megy valami az utcai autóján egy kátyú miatt. Fel lenne háborodva, pedig ott semmi elvárás nincs a tempóra.

Hajrá! mosolygok
174. • 2010-06-04 10:53:22
Bocsánat Bútor Robitól de az evo4 miatt nem működött normálisan a bejelentkezés a duenen.

Leírtam volna hogy Bútor Robi milyen fas...a gyerek, úgy megy mint egy megszállott, nagyon jó precíz versenyző! Leírtam volna, hogy ő nem kívánja összetörni a kocsiját egy szégyenül megépített pályán. Lehet azért mert őneki számít az autó nem csak a számlák, hogy mennyit lehet majd ezért felvenni. És most elmegyek személyeskedésbe és nem is kérek bocsánatot.

Az hogy Robi lejön egy olyan aszfalt gyorsról ahol a murvás rész szétverte az autóját és a célban elkezd anyázni, az nekem rendben van! Ha a sok suttyó kapna egy baszon nagy fülest ő sem azt mondaná, hogy ezt nem igazán kellett volna hanem hogy a kur... anyád. Nem?

Robi meg hogy elkényeztetett lenne ilyen alapon irhatnám hogy a tesco meg egy segélyszervezet. Merthogy hülyeség meg fogalmam sincs róla.

A sok kis k***** meg megbaszhatja magát a fotelben mert kevés olyan tehetséges pilóta van ma Magyarországon mint ő.
szidják a sok ezer f***kezű sofőrt a garmada micukkal akik hárommal fordulnak be egy buzi kis kanyarban is, de egy Bútor egri drift után meg Isteneznek.Aztán ugyanaz az ember meg már nyavalyog, hogy nem tud vezetni! Mi van veletek baszom? Vegyétek már észre magatokat!
Ki megy IRC-zni és az elejében megy? Hányan csinálták már ezt meg? Az akkori teljesítmény már nem számít? Buták, hülyék kis buzik vagytok. Akik az iróasztalnál írják ki magukból a bánatukat pont Robit megtalálva. Öcsém pont ő az a pilóta aki figyel a nézőkre is.
És azért megkövezni mert őszínte. Olyan mintha a saját anyádat szúrnád szíven majom!

Jobban örülnék ha menne 40 Bútor Robi a mezőnyben mint az a sok állítólag ralipilóta aki 1millióért 10 millás számlát visz!

Sorvadt f***ok vagytok gondolkodjatok rajta. Szégyeljétek magatokat! persze csak akiknek szól!

személyszerint én köszönöm neked Robi hogy mentél szépen mentél örömöt okoztál nekem! ne hagyd abba, ne változz! Nagyobb érték vagy így ! Őszinteség !
173. • 2010-06-04 10:22:43
Sziasztok!
Nem szoktam beirkálni fórumokba csak olvasgatom a sok "okos" hozzászólást, de valahogy most nem bírtam megállni, hogy írjak.

Először is a rendezésről.
Ti próbáltatok már versenyt rendezni?
Vagy láttatok már bele egy verseny rendezésének folyamatába?
Szerintem nem a hozzászólásokból ítélve.
Manapság mikor olyan egyszerű versenyt rendezni, hiszen könnyen meg lehet szerezni pályákat, területeket. Mikor a környezetvédők állandóan próbálnak ellenállni a szemetelés miatt, vagy az erdész társaságok vagy az önkormányzat vagy a közútkezelő vagy a rendőrség és még sorolhatnám és nem utolsó sorban azok az emberek, akik a magánterületüket nem adják oda.
Pedig nyugodtan odaadhatnák, mert a sok "igazi" rally szurkoló vigyáz a területre úgy hogy megiszik egy zsugor sört meg ami még hozzá kell és szétdobálja az egészet, majd ordítva még szétver valamit ami az útjába akad. Vagy rosszabb esetben elészédeleg egy kocsinak és elütik...sajnos ilyet is láttam már és meg is halt. Természetesen, ha rá szól a rendező akkor ő a bunkó,mert miért szól rá szegény nézőre, hiszen ő a rally fan és ő érte van a rally. Ha elütik akkor meg megint csak a rendező, mert hogy milyen rendezés...
Ez biztosítja azt, hogy legközelebb is szívesen oda adják a területet. Pénz is van bőven, mert nincs már olyan cég aki szponzor legyen, mert csődbe megy vagy ha van pénze nem akar belefolyni az egészbe, mert az ilyen "igazi" rallysoknak úgy sem jó semmi.

Én gyerekkorom óta járok versenyekre és szoktam is versenyezni, örülök ha eljutok egy-egy rally versenyre. És láttam már rossz rendezést, de ez a verseny nem tartozott a rosszak közé.
Valóban vannak jobb és rosszabb verseny rendezések, de annak is örülni kell ami van. Gondolom direkt a rendező kérte hogy legyen rossz a kör gyors minősége és azt is, hogy legyen olyan idő, hogy a katasztrófavédelem riasztást adjon ki. Erre is van egy szabály, mikor ilyen van akkor a szabadtéri rendezvényeket be kell szüntetni.

A körversenynél abban valóban hibáztak a rendezők, hogy egyszerre túl sok autót engedtek fel és utol érték egymást.
Engem is idegesítene ha egy esetlegesen gyengébb versenyző miatt tudnék rosszabb időt menni. Arra ott a rallycross, ezért hagytam abba.

Azokkal meg főleg nem értek egyet aki köpködi az olyan versenyzőket aki elveszi, mert s*** a pálya és esetleg ennek hangot is ad. Legközelebb menjetek oda a versenyzőhöz és mondjátok meg neki hogy a kedvetekért tolja át padlón az ilyen helyeken is, mert ti majd szponzoráljátok és adtok sok-sok milliót.
És még van aki a VB-hez hasonlítja ezeket a csapatokat... ott áttolják mindenhol...kicsit más a költségvetés egy gyári csapatnál...

Főleg Bútor Robit nem kellene köpködni, már felmutatott ezt-azt....
Jelen pillanatban ilyen Magyarországon a rally, ezt így van aki szereti van aki nem. Örüljünk, hogy van ez is.

Tulajdonképpen nem is tudom mit vártok ezektől a versenyektől... legyen mindenhol egy fotel, hogy abból nézzétek a versenyt? Mindenki menjen lapjával és borítsa be az autót az árokba, hogy lássunk nagy bukásokat?? Az látványos valóban, de TE aki reklamálsz megtennéd ezt?? Vagy meg teheted anyagilag??

Mert akkor hajrá, mutasd meg hogy kell ezt csinálni!!!!

Ennyi...

172. • 2010-06-01 09:10:27
Ez is jó videó bz től és a pajtásaitól...

Jöhetne már esztergom videója...
171. • 2010-06-01 06:41:19
Nem kicsit meleg a videó, Bútor nagyon közel volt a korláthoz, majdnem mint Hercig, legalább ezt is láttuk. Most már jöjjön a Egom vidi :D
170. • 2010-05-29 06:43:16
Grat Martinnak !!
169. • 2010-05-27 18:20:41
szemem a pályán mosolygok
168. • 2010-05-27 13:20:36
És "skorpio" is gmail-es címről volt regelve. Hát nem érdekes?
De biztos csak véletlen. vigyorgok
167. • 2010-05-27 10:37:57
A versenyről meg annyit, nekem tetszett és ez a lényeg! vigyorgok
voltak hiányosságok meg negatívumok, de olyan nincs hogy mindenkinek tetszen!
166. • 2010-05-27 10:35:12
Érdekes a rally.hu fórumon is találtál véletlenül egy videót!
vigyorgok
kezd "skorpio" szaga lenni.
165. • 2010-05-27 10:28:24
Szia rallysjoCZ-i !
Nos igazam lett a pénz lenyúlásával kapcsoltaban ! A kisterenyei körgyorsra mentem el haverokkal, és lám csak a verseny felét láttuk mert etap, kitaláltak valami vihart meg riasztást !!!! Áteresz ne mvolt építve !!!!!!!!!! És a parkolásért szedtek 1000 forintot??!!??!! Barnát idézve : Rinyált az eleje nemértem.
164. • 2010-05-26 20:38:09
Nem igazán értem, mi volt a terenyei gyors célja. Pénzszerzés? Több elment az útépítésre és a rendőri biztosításra, mint a bevétel lehetett. Egy régi legendás szakasz felélesztése? Én emlékszem, hogy köpködtek a versenyzők 20 éve, mert utólérték egymást, mert gyorsulási verseny volt egy 5km-es szakaszon kb 5 kanyarral. Azt is ideje lenne tudomásul venni, hogy változtak az idők, nem trabantok és ladák adják a mezőny nagy részét, hatalmasakat változtak az igyények és nem véletlenül szüntették meg a vegyes talajú versenyeket, mert aki azt állítja, hogy mély talajú salakra és új aszfaltra is jó egy beállítás, az valamit jobban tud, mint a gyári mérnökök.
A "pálya" minőségéról annyit, hogy az első kör végén az S csoportos mitsuk már túrták maguk előtt a salakot. 3 kör után!
És ezen menjél még hatot! Nevetséges. Leglább annyira, mint pénzt szedni egy gyakorlatilag nézők elől elzárt szakaszért. Aki ott volt Ózdon, láthatta, hogy már azt a salakot is szétásta még a másodosztály. Miből gondolták, hogy a két napja, sárba szétszórt salak majd háromszor annyit kibír?
163. • 2010-05-26 17:57:46
Találtam egy jó kis videót a Salgó rally prológjáról Ha valaki tud még az léci irja be! nemértem
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k