Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
697722496
Napi oldal:
88607
Jelenleg:
2332
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
142. • 2010-05-25 11:00:56
Ez a dicsőség, hogy a Szlovák mezőnyt megvertük?
Megverték kis Bérest, aki teszt nélkül, alap beállításokkal indult el, ráadásul alkatrészek nélkül...ami miatt kapott is 120s-t. Ők legalább itinerből mennek, és ha elviszed akár argentínába, ott is hozza ezt a tempót! .Nem jelent neki gondott esős úton sem a slick használata..és, ha bárhol megkérded egy rallyfantól, ismeri-e Bérest, hallott-e már róla, igen lesz a válasz, aztán elkezdheted sorolni a mieinkét és csak néz ki a fejéből!
Barumon volt már egy kategóriában a mi sztárunkkal, u.olyan autóval mentek, annyi előnye volt, hogy pár évvel azelőtt egyszer járt már ott, gyorsonként fél percet kaptunk, és a szervízben mi van veletek kérdésemre a válasz, cereden biztos megvernénk...oké.
Asi is nagyon jót ment VB-n. Le a kalappal, szabályos autó stb. de bele kellett vinni egy kis magyart... és nem jött össze a két-három tréning. De most lesz murva, és azoknak nem biztos megvan a térképe.(már ha indul)
Én mint laikus, hozzá nem értő, nem értem, aki saját pénzből megy, miért nem megy külföldre versenyezni, tanulni, küzdeni komoly ellenfelekkel, miért jó nekik itthon a s***rá gyakorolt pályákon menni, horror összegű nevezési díjért. Talán épp ezért? itthon van sikerélmény?
Janika kedvenc, de ilyet nyilatkozni hogy az autóból kihoztam a maximumot? ezekszerint ha barumon indul, Meeke-t simán verni fogja, mert Ő sem tudja kihozni autójából a maximumot. Miért kell ilyeneket mondani.
Hétvégén VB! lehet izgulni S2000-től ne kapjunk ki! Igaz erre is meglesz a magyarázat, ők mindig benne ülnek, de az nem számít eddig meg arról beszéltek mekkora s*** egy wrc-hez képest.

Régen más volt a helyzet, régen egy melós is tudott versenyezni, mert az akkori főnökség reálisan csak dupla annyit keresett, így neki is jutott. Az autók igénytelenebbek voltak, azért is lehetett bármilyen felületen menni, mert szinte csak egy futómű volt. Mára finomodott minden. ezért nincs már meg az a látvány, és nem is lesz, elmúlt, lezáródott. Sírni kár, választani lehet, és ezért nincs már néző.
Nagyon sokunknak, még ha nem is versenyeznek, mert nem tehetik meg, vagy nem éreznek magukban annyit, van önkritikájuk, és tudják amatőrökön is agyonvernék, így is életük részévé vált a rali. Alig várják, elmennek, és ha hazafele okádnak, akkor is rá két hétre már telefonon arról beszélnek ide-oda el kellene menni, most biztos jó lesz....
és a sokadik okádásnál, mikor már kiölik az emberből a rally iránti szeretetét a rossz rendezések, a nem első osztályba való párosok, a lehúzások, a rongyrázás stb. szépen lassan marad mindenki otthon, új hobbykat keres, és szépen lassan a kutya nem lesz kíváncsi a rallyra, csak a hozzátartozók, meg az arra fele lakók. Így a médiától kezdve mindenki elvonul. A lakók meg megakadályozzák az út lezárásokat.
Nézők 75%-a már így tett, nem jár ki magyar futamokra, és van egy szűk réteg, akik inkább elmennek egy évben 2-3vb-re vagy irc-re, óráját be tudja állítani a rajtidőkre,és élményekkel gazdagon jön haza
Süllyedünk, ezzel kellene foglalkozni.
Csodálkoznak egyre keményebb beírások vannak a fórumokban, megszüntetnék a fórumot, keresik az embereket, mindent próbálnak elkövetni, de arra nem gondolnának, hogy velük is baj van...nem zörög a haraszt....

üzemanyagminta....már Eger után azt mondták 5 minta nem volt megfelelő, persze úgy vették a mintákat, hogy bele lehessen kötni, és az legyen szabálytalan.
Kimész vb-re látod az N csoportot, majd itthon bámulsz, mik ezek, meg olyan szagok vannak, letüdőzöd "belehalsz". Nagy a gond, és s***nak rá.
De mind1, erre már nem is lehet mást, s***ni rá.
141. • 2010-05-25 08:24:08
Azért nem volt rossz verseny.
Szombat szuper volt, leszámítvqa a fülbevalós, ronggyá sült, kopasz Suzuki Motorsportos pólóban hőbörgő fiatalembert, akit csak jól pofán kellett volna b.aszni amikor a "lófejű szlovááákokk, visszavegyük" kórusban hangzott el. Nem tetszett hogy le k.urvamagyaroztam,a, nem tudom, minek megy az ilyen seggfej alja bárhova, amúgy is a Szfhérvár meccs miatt aggódott, akkor ott a helye. Bár az ilyen sehova se menjen. Kár hogy valamelyik szlovák nem tolta képen, segítettem volna.

A viharról annyit, hogy egy naqyon komoly zivatarcella ment el a Mátra felett, de nem kell lenni ahhoz meteorológusnak, hogy pár perc alatt fel lehessen mérni, merre megy. Jelen esetben az Alföld felé ment a drága.
Egyébként mi letettük az autót a Coop ábécé előtt Terenyén a parkolóban, a tiszta betonon, és besétáltunk 5 km-t.
Jut eszembe: a MagyarGárda a Rallysport hivatalos védője? Mintha láttam volna pár gárdistát, messziről azt hittem, osztrák autópálya-rendőrség, de aztán rájöttem, nem vigyorgok


Amit csak bánok, hogy odacsaptam kétszer az autót, egyszer, amikor péntek este a 21-esen beestem egy útfelbontásba nagy tempóval , igaz ott átrepültem a kátyú felett, de sajnos Nemti előtt nem úsztam meg a dolgot neszóljszám, pedig óvatosan mentem.
Szerencsére nem lett baj.

Nem tudjátok, Asi és Herczigék mit veszekedtek?
Cered gyors után lehetett, a 24-esen mentem haza, etapon ott állt a két autó egy buszmegben, és Pikó Zsuzsi hadonászott, meg kiabált.

nemértem
140. • 2010-05-25 08:20:23
Igen igen STI. Kíváncsi leszek a mintákra én is. Ha nem f***a akkor nem fogom érteni h a FRici kizárása után miért unfrankót tankolnak, ha f***a lesz akkor meg .....
139. • 2010-05-25 08:19:22
Szerintem egy kicsit elvitted magad.Több oldalról nézzed a dolgokat. kacsintok
138. • 2010-05-25 08:18:29
Rumczice. Szerintem nincsenek közös BARÁTAINK. Mondom barátaink. Lehet h ismerősök igen, de azok véleménye vajmi keveset nyom a latba nálem. Úgyhogy lehet mondani. Rólad is alkotnak véleményt rengetegen, pláne azért mert mindenki tudja ki vagy, és mégis titkolózol, és hidd el, a seggfej a leg hízelkedőbb jelző amit kapsz. Barátom, hangsúlyozom, barátom, nem mond ilyet, és nem hiszem hogy a társaságodat ékvezi. Ismerősöm lehet, azt meg persze persze h pont les***om...Volt aki régen barátom volt, ma már nem. Ne keverd össze őket.
lehet Asit szidni, de utol érni nem. Ezen gondolkodjanak el a pilóták. Valamit nagyon tud. Nem nyávog női hangon, hanem a gázt nyomja....
137. • 2010-05-25 08:17:13
Joci! Szerintem IRC-n is vert már Mitsubishi S2000-et. Sőt Janikát is. ASI is vert már nemzetközi mezőnyben erősebb autókat. Szerintem mindenkinél van gyorsabb és nincs lehetetlen. Egyszer a Loeb-öt is megveri valaki.

Megértem az aggodalmakat. Nem vagyok ASI fan csak nem tűnik irreálisnak az eredmény. Meglátjuk mi lesz a benzinmintákból. Ha buknak akkor elásták magukat.

ASI VB

136. • 2010-05-25 08:06:55
Józsi!
Az egyik barátod mondta vasárnap:
"Paprika egy seggfej, nem kell foglalkozni vele".
Én nem tudom, hogy így van vagy nincs.
---
Bútor Robi előtt le a kalappal (Cered reggel), az Ő véleménye mindig mérvadó lehet.
Bárcsak ott tartanánk, hogy ez a pálya lenne a magyar rallyesport szégyene.
Szerintem 95-ben sem volt sokkal jobb a pálya minősége sem itt, sem Strázsahegyen.
A szerintem legtekintélyesebb hazai rendező szerint " kicsit talán el vannak kényeztetve a hazai versenyzők".
A beállításokhoz sem értek, de egy ezzel foglalkozó szakember szerint bizonyos kompromisszumokkal megoldható, aztán majd az óra megmutatja.
---
Szlovákia nap megint tökéletes volt, nem értem, hogy ezt itthon miért lehetetlen kivitelezni.
A magyar rendezőket (Tisztelet a kivételnek!) nem nagyon láttam Szlovákiában, de biztos ott voltak és teleírtak 1-2 spirálfüzetet.
---
Nem vagyok Asi drukker, de amit a GY2,4-en produkált lefelé a visszafordítókban azt, még WRC-vel sem lehetne SZERINTEM jobban csinálni.
SZÉP VOLT.


135. • 2010-05-25 07:25:51
STI.Igazad van. nagyon lelépték a nemzetközi mezőnyt. Egy dologra figyelj.
Ha a hazai kocsik, és a külföldi kocsik odaállnának egy rangos nemzetközi, legyen Belga irc verseny ellenőrző bizottsága elé, vajon melyik ország nevezői indulhatnának el???
Gondolom vágod h mit szeretnék kihozni. Ez a büdös benzin vagy mi, nagyon odabasz, főleg ha úgy keverik. Mindig azt mondom, független gyorsokon, pl szintén Belgiumban, 2 tréningből, és nem 200 ból, mert a Szlovák fórumot senki nem olvasta végig gondolom, ott leírták kiket láttak a verseny előtt több héttel tréningezni, és nem a megszokott emberről van szó. Szóval egy egyenlő körülmények között, nem lenne ekkora különbség. Tudod nagyon kevés országban van olyan, hogy verik a Micsuk a s2000 es kocsikat. Nálunk ez már így van, bármilyen gyorson. Pedig a Jani nem egy gyenge pilóta. Fertő ez az egész, szomorú h ennyire lesüllyedt a Magyar rally. Nem hiszem h lesz még sok bármilyen külföldi nevező nálunk . Már most is alig a fele Szlovák nevezett, mint egerre.
De gondolom lesz olyan aki ezt a statisztikát átszámolja, és kijavít majd. Legyen. A szombat esti park fermé beállóban, az idő ellenőrző ponton álltam. Szégyen volt, ahogy makogtak a sportbírók a versenyzőkkel. Legalább egy nyelvet tudó embert tettek volna közéjük, hogy legyen olyan érzése a versenyzőknek, h fontosak Ők is . Nem beszélve arról, h fogalmuk nem volt mit hova kell írni, de arra volt eszük, h miközben jöttek be a versenyzők, az egyik spori hanyatt vágta magát, olyan ncis es módszerrel körbe krétáztassa magát. Mondanom sem kell, h mindenki meghűlt, és furcsán néztek a palira. Szóval lehet h legyőzték a mieink a külföldi pilótákat, és ezt Te is és mások is sokszor büszkeséggel harsogták, pedig az igazi vesztesek mi, a rendező ország fiai vagyunk.
133. • 2010-05-25 00:26:42
Kedves Rozi!

Az én nevemben is szóltál. Ma már többször megpróbáltam megvédeni Robit. Sajnálom, hogy ilyen negatív véleményt alkotnak róla az emberek. Én egész jól ismerem, és nem értem, miért kell vkit pocskondiázni. Szerintem tehetséges, és szerencsés, hogy az anyagi háttere is megvan hozzá, hogy a tehetségét kamatoztassa. Nem tudom, hogy mások nézték-e a pénteki riportokat a pilótákkal, de Robi már pénteken a verseny előtt megmondta, hogy neki nem tetszik a kisterenyei pálya, és úgy vélte jobb lett volna inkább prológot csinálni ott, nem pedig 2 v. 3 alkalommal végigmenni rajta. Jobban jártak a versenyzők, hogy nem volt 3. kör.
További jó szurkolást mindenkinek!
132. • 2010-05-25 00:11:24
Maybe, ha ez vigasztal én elsőre is megértettem amit a futóművel kapcsolatban írtál, ha már egyesek ilyen nehezen lendülnek rajta túl vigyorgok Amúgy elég idegesítő amikor valaki olyan témában reagál teljesen degradálóan amiben pont árnyékra vetődött.. ez van.
Bár teljesen felesleges, leírom azért én is: Nem valószínű hogy a frissen aszfaltozott autópálya minőségű Ceredre és a félig salakos Kisterenyére ugyanaz a beállítás megfelelő.. Volt akik találtak kompromisszumot, meg ezek szerint voltak kik nem. Ebből indult ki a mondanivaló, nem abból h miért aszfalt futómű volt. Lekezelés helyett egy kis szövegértés kacsintok
131. • 2010-05-25 00:02:34
Barnust idézve!!!!!!!!!!!!!!!
"Az eleje megint rinyált ezért mehetünk hazafele.
Pedig jó lett volna végig tolni!"
És itt a hangsúly a meginten van!
Tehát ez nem először és nem is utoljára fog előfordulni!
130. • 2010-05-24 23:16:51
Janó

Én láttam amint tanakodtak 10-12-en a pályán a második kör elött mikor már az előfutok is a pályán voltak...

Láttam azt is amint éjjel Büki Enrő 2-3 másik emberrel a feljárot vizsgálta...

Hidd el vannak még akiket érdekel a "számlagyár" mellett a jó verseny!
129. • 2010-05-24 23:11:11
Hillman, rozi64
Írtam egy fél oldalt, mire rányomtam a küldésre, kiléptetett az oldal. Nem fogom újrafogalmazni az egészet, lényeg, hogy nem értitek, amit mondok, és nem is akarjátok megérteni, mert végre találtatok 3 mondatot, amibe bele lehet kötni.
Rozi, a személyeskedésről csak annyit, hogy egyrészt nem általánosítottam, mivel akinek nem inge, nem veszi magára, másrészt az általánosítás SEM egyenlő a személyeskedéssel.
A személyeskedés az, amikor egy komment alapján megítélsz valakit, próbálod jó magasról leoltani, mert ő csak egy kis 23 éves s***os, aki nem tudhat semmit a régi rallyról.
128. • 2010-05-24 23:07:43
Hát igen... bezzeg régen. Magyarország mindig is egyszerre volt a 10 millió autóversenyző, focista, szövetségi kapitány és politikus országa.

Valaki tud itt konkrét számlaösszegekről? Versenyzők pontos anyagi helyzetéről? Kíváncsi lennék, hogy ki pontosan mekkora büdzséből gazdálkodik (áfázik össze) és ebből mennyit tesz el.

Mindenki megpróbálkozhat vele! Ha valaki jobban tudná csinálni akkor neki kell állni.

"Hát ez az 1000 Ft rablás! Ilyen lehúzást! A versenyzők meg panaszkodnak, mert leszakadt a s***os 200 ropis lökös meg odalett 2 komplett kerék cirka fél misiért aztán ráadásul el se nyomta rendesen a rohadék megélhetési rallys!"

Jaaaa... oké. :)

Még annyit, hogy ez a sok hobbysta, rinyálós balfék annyit adott a szlovák mezőny 95%-ának, hogy 1 hétig hordják még haza.
127. • 2010-05-24 22:35:16
Na mégegy apró gyöngyszem. A hivatalos honlapon található, az eredmények között a 4772 sorszámú közleményben: R2. F csoport Gy.99 vigyorgok nemértem
126. • 2010-05-24 22:08:52
Az említett be nem tartott ígéreteken kívül arról az apróságról már nem is beszélve hogy míg a térképen volt jelölve addig a parkolóban híre hamva sem volt WC-nek. Tudom... nem nagyon van az máshol sem, csak akkor nemkell beetetni a népet meg fullszervízt ígérni mikor lehúzásra ment az egész. Azt a részét nyilván nem kell részletezni, hogy én mondjuk megoldottam, de pl a gyengébbik nem képviselőit vagy aki mondjuk gyerekestül érkezett azt lehet érzékenyebben érintette, mivel joggal alapozhatott erre.
Nekünk nézői szemmel nemvolt gond amugy ez a salakos történet de a versenyzőket egy percig sem irigyeltem érte. Már az első kör végére minősíthetetlen volt az állapot amire az R2 megérkezett.
125. • 2010-05-24 22:05:26
Mélyen Tisztelt Szakértő!
Magázódunk, legyen. A személyeskedés az Ön írásával kezdődött, miszerint pénzmosóknak, kényelmesnek, íven autózónak aposztrofáltak a pilótákat. Nem kiemelve senkit, csak úgy általánosítva, mindenkire rásütve a bélyeget. Keménykedünk, legyen. Látom alapjában az élet okoz roppant nagy kihívást Önnek, kedves Mester, nehezen megy a hátrányt megemészteni? A fényévnyi különbség nem csak a korunkból adódik, értelmi szintje is legalább ekkora, hátránnyal bír. Azért írtam, hogy aszfaltos volt a futam, hogy legalább ma, egy nappal a verseny után megtudja, miért mentek aszfalt futóművel, és slick gumival ezek a mihaszna vasárnapi autósok, akik csak sírnak-rínak mikor be kell menni egy ilyen rettenetre. Rövid volt az írásom, mégse sikerült megértenie, de igaza van elvéreztem, én vagyok a kötekedő, a másokra sértőt író, vádaskodó, kioktató, szemlesütve, de rádöbbentem. Köszönöm, hogy ráébresztett a tényre, hogy nem csak írnom, élnem sem szabad, mert amit írok az hülyeség, és ilyen szégyenben nem lehet kerek az élet, annak aki ezt fel tudja fogni, Önnek ez sem sikerült. Leszakad ez az az autóról, egy pár százezres darab kukába, tönkremegy pár felni, használhatatlan lesz a gumi, már ha marad belőle valami, nem baj, a lényeg az, hogy Önnek látványos legyen, hisz elvégre elautózott 170 km-t, befizette a jegy árát, és ezért az 1000 Ft-ért kötelezően jár a látvány. Aki pedig azt mondja, hogy nem tapossa le hűtőig, mert sajnálja az autóját, vagy netán taktikázik, esetleg nem megy látványosan, csak gyorsan, annak bizony jaj. Jaj bizony mert, Ön azonnal ítéletet hoz, amely nem kíméletes, levetjük Tajgetosz hegyéről, vagy így jár mint én, aki csak hülyeséget írok, ellentétben Önnel aki tévedhetetlen Mestere a dolgoknak a pálya széléről, igaz annak több szegletéből. Nem baj az sem, hogy milliós összegbe kerül egy verseny a csapatoknak, és ha netán Terenyén szakad szét a verda, oda a pénz, pont sem lesz, az a lényeg, hogy Önnek tessen a mutatvány, hogy mosolyt varázsoljon lelkébe, és teljes nyugalommal konstatálhassa, megérte elmenni, megérte a befektetés, és milyen jó lesz majd holnap a fórumban basáskodni, beszólni versenyzőnek, meg nekem a vén hülyének. Apropó azt nem is írta, a Bútor Róbertnek már megírta lesújtó véleményét az arcátlan viselkedéséről? Bátorkodom ezt kérdezni az alapján, hogy bár ő nem sírt, de panaszkodott a pálya minőségére, és azt tudjuk aki panaszkodik az majdnem sír is.
124. • 2010-05-24 22:00:24
Hello Maybe! Ne térjünk el a lényegtől. Az autók aszfaltos versenyre lettek felkészítve, beállítva. Ezt igérték a kiírásban, és a versenyt megelőző híradásokban, és a pályabejáráson is. Szomorú, ha nem érted, vagy nem akarod érteni. bizonytalan Minden más kérdésedre, ott a Koyo 21:29-es hozzászólása megdöbbent
123. • 2010-05-24 21:53:35
a rendezonek nemkellet volna a masra halgatnia! tavaly ezt a versenyt mar masok megakartak csinalni, de nemsikerult, mert nemvolt eleg penzuk hozza, de most ahogy latom sikerult rabaeszelni Adamovics urat hogy az o penzebol rendbeteszik az utat es majd azon megy a verseny! de ezt jol bexxxtak, mert men ugy sult el a dolog mint ahogyan szerettek volna! kudarcos lett ez a gyors, ellentetben a masikkal! meg szerencse h a versenyzok nem perelnek az autoban keletkezett karok miatt, mert senki sem ilyen bokorugratos utat igert! az eso is milyen kamu, meg hogy narancssarga riasztas, mikor mar 7 agra sut a napp azapor utan az eso meg mar a masik palya fele vonul amit gyorskent teljesit a mezon! kivancsi lennek most a nogradi s.biroknak a kepere a kudarc utan! hat ez sem sikerult jobban mint ahogyan semmi sem aamib beleutik az orrukat!
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k