LCH Tavaszi LADA találkozó
Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685127508
Napi oldal:
91661
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
122. • 2010-05-24 21:50:06
Én ezt még amatőr rendezésnek sem nevezném.Ez egy aljas módon felépített,mocskos munka volt elsumákolt infókkal.Pl.ezt a belépős dolgot is csak egy elejtett interjúból tudtam meg,a honlapon nem volt feltüntetve semmi!Amúgy meg a rendőröket buszostul szállították a helyszínre mert nagyon kellettek ők oda,a végén meg még át is mentek pályabírónak?Hát menjünk már..
121. • 2010-05-24 21:40:47
t.gabee!

Sok mindenben igazad van és egy ideális világban én is rettenetesen fel lennék háborodva azokon a jelenségeken, amiket leírtál, de...
mindössze 10-12 évvel ezelőtt elmentünk egy támogatóhoz, aki a kezünkbe nyomta a pénzt, adtunk róla, mint közhasznú sportegyesület számlát és mivel jótékonykodott még némi adójóváírást is kapott. Mi minden felmerülő költséget el tudtunk számolni és az adózás is elég kedvező volt. Ma ez nem így van, ha valakinek pénze van szponzorálásra, azt az APEH seggbe b....sza szárazon, tehát másképp kell megoldani a dolgot.
Ja 15 évvel ezelőtt mi sem aggódtunk a Trabi, vagy a Lada lökhárítójáért! vigyorgok
120. • 2010-05-24 21:29:40
Egy kicsi terenyei igazság!

Ami a fenti cikkben van,szép és jó,és hogy van egy ember aki a nézőknek szeretne kedvezni,és semmiből előhozza a pályát,és megépíti nem is kevés összegért,amiért elismerésem érte!

DE!!!

Igaz ami igaz,az első kör (ami 3 forduló volt MÉG) nagyon látványosra sikerült,autó autó után,izgalom,és annál nagyobb adrenalin!

Aztán jött minden negatívum elő ahogy kell!
HOGY MI IS???

Egy pár dolog a cikkből,és az igazság!
1,
"Az út 90%-ban kész van, még az áteresztőkkel dolgozunk, ugyanis új áteresztőket csinálunk, ami azért szükséges, mert elég mély ez a rész, és a hegyről a csapadék ide folyik le. A korábbi út alatti áteresztő pedig el volt dugulva - ezt is Elek Pisti vette észre - úgyhogy ezt a hibát is kiküszöböltük"

- Akkor a salakos rész végén miért az úton folyt át a patak?
Miért nem lehetett a kijáró részt a patak után már ha így van kővel (nem salakkal) leteríteni,és mondjuk nem süllyedtek volna tengelyig a kocsik el,és nem hagytak volna időt el azzal míg kiebickélnek a nyomvályúban?

2,
"Akkor te már elégedett vagy a kisterenyei körgyors állapotával?
Most már egy egész jópofa pálya kerekedett ki belőle. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól meg lehet csinálni! Én már a felében is kiegyeztem volna"

-Lehet,csak akkor biztosítani kellett volna azt is,hogy két (legalább ORB) lefutás között lesimítják a salakot,meg talán le is hengerelik,akkor talán elfogadható lett volna mind sebességben mind a versenyzők tekintetében az út!
Mert a második körre az lett belőle,hogy nem is 3x fordultak hanem már csak 2x,és inkább OFF-ROAD szintű pálya,és aki bevállalja az nyer,de kap is az autó rendesen,aki meg elbénázza az meg bukik sokat,mert nem mindenki több tízmillióból gazdálkodik ha az autója szétmegy!

3,
"Egy belépőjegy volt, amin ez áll: "VIII. Mogürt-Salgó Rallye gyorsasági szakaszaira, ifjúsági belépőjegy, 20 Ft" Zárójelben pedig még oda van írva, hogy: "Hozzájárulás a rendezői költségekhez"."

-Jó legyen,de az akkori 20Ft nem arányos a mai 1000-rel,de legyen!
De akkor hol a HELL támogatása,és akkor miért akkora mellénnyel reklámozza magát,mert egyértelmű reklám,erre már ne sajnálja azt az 5 milliót amit leszurkoltak érte az ottani rendezők!
Hanem tegye magát rendesen oda a verseny mellé ebben is még jobban,ha egyszer a nevét adta!

4,
"fel fogunk állítani a kisterenyei körgyorson 3 beléptető pontot - ami be is van jelölve a térképen. Ezeken a nézői pontokon - a verseny végén - le lehet adni mindenkinek az aznap "megtermelt" és összegyűjtött szemetét. Ha odahozza valaki és lerakja arra a pontra - akár egy nejlonszatyorban, akár egy zsákban, ami az övé volt - akkor ezért cserében én mindenkinek fogok adni 2 db "alkoholos energiaital"-t."

- Ezt ki kell mondani,nevetséges,és 100%-ban nem így volt!
Mindenhol a helyi erő tagjai bamba arcát kellett bámulni,akik mit sem tudtak a dologról,és a jegyszedők már jóval a "verseny vége" bejelentés előtt garantálom előbb leléptek onnan,mielőtt meglincselnék őket a dühös nézősereg!
Úgyhogy annyit mondhatunk,hogy mi nem szemeteltünk az erdőben,és majdhogy nem örömmel gyűjtöttük a miénket össze,de az egészet így majd össze keresgélhetik a parkolóban!

Tanulság:
Pár ember próbált jó versenyt alkotni,de a rendezőség elgagyizta a dolgot,nem foglalkozva az időközben fellépő problémákról,és minek volt pl. ott a helikopter,meg a több tucat pályabíró,akire ugye a nagykutyáknak nem kell hallgatni S.tarjánban,hogy míg ott jó jégesős zuhany van/volt,addig nálunk kint kis mutatóba eső,és a 3 körre pedig hétágas napsütés közel távol egy felhő nélkül!
Arra pedig nem foghatják,hogy narancssárga riasztás van kiadva,mert ugye a rendezőségnek van telefonja,és miért is van a Országos Meteorológiai Szolgálat,ha ők kb. 10 perces pontossággal tudnak szolgálni az időjárással kapcsolatban.
Az meg mindenki egyéni dolga,ha elveri időközben az eső,benne van a pakliban,ételt sem osztanak ilyen alapon ingyen a pálya szélén!

Én ezek után azt tudom mondani,hogy ha jövőre még egyáltalán lesz ez a verseny,és ez a szakasz,akkor figyeljenek jobban a dolgokra,és a szemükkel lássák a dolgok időközbeni alakulását,ne a monitort bámulva a 100-200km-ről jövő fals adatokat,és gondolják meg a belépőjegyet,nem 10-20 ember volt csak úgy bent jegy nélkül,hanem lehet több 100!
És ha kiadjuk a pénzt,mert mi barom jóindulatúak vagyunk,akkor meg azt kapjuk amit írnak előzetesben,ne pedig 1x 3 kört,aztán 2 kört,majd semmit,nem ezért mentünk és fizettünk!!!
119. • 2010-05-24 21:29:02
megbántam (volna, ha elmegyek. :) )
Barumot nem fogom megbánni, jó pályák , normális emberek, és szabályos autók.
118. • 2010-05-24 21:23:39
Még kedvesebb j1-Atika kacsintok!

Igen tudom a "csúzsások" okát, de máshol is vannak problémák, mégsem veszed észre, mert vannak B, C stb. tervek, alternatív útvonalak stb. melyeket szükségszerűen versenyközben alkalmaznak ill. használnak. Nálunk ez nem működik ezer éve és nem is fog ha nem veszik komolyan, ezáltal komolytalanná válnak a versenyeink, és a kutya sem fog jönni a nyílt bajnokságba ahogy nem is jönnek.
117. • 2010-05-24 21:19:40
Örülök neki hogy ilyen áldozathozók vagytok,hogy nektek nem számít 1000 ft ha idejöttök több száz kilométerekről amit el is hiszek de ti ezzel nem a rallit támogatjátok.Vagy ti kaptatok számlát?Mert én nem.Ez valakinek szépen zsebbe ment és én aki minden nap elmegyek az említett szakasz előtt látom milyen munkálatok folytak ott.3 nappal a verseny előtt kezdték el kialakítani a salakos részt,leszórták és ezt széttúrta egy gép meg az a pár ember aki tényleg dolgozott vele.Utolsó előtti napra előkerültek a szalagok meg este már legalább 30 db rendező virított kint a kordonoknál rendőrökkel együtt.Úgy hogy ti meg én is a családdal csak pár embert támogattunk,de semmikép sem a rallit..
116. • 2010-05-24 21:16:08
Kedves J1-atika!

Légyszi hagy ne sajnáljam azokat a versenyzőket, akik a mai (hogy is hívják?) "ELSŐ" osztályban mennek! Képzeld, láttam belülről évekig hogy mi is kell egy csapathoz hogy működjön, még ha ezt nem is a nagy neves "ELSŐ" osztályban volt "csak" egy kis RTE csapatban! Tudom mi mibe kerül és tudom hogy minek mi az ára(pénz, idő, energia stb...)! Ezért még egyszer kérem, hogy hagy ne sajnáljam azokat a számlagyáros (cégtulajdonos) versenyzőket, és a cégtulajdonos cimboráit akik amellett hogy szórakoznak kicsit amit versenyzésnek hívnak évente több tíz-száz-stb milliót mosnak tisztára annak a sportnak a segítségével amit IMÁDOK kb 16 éve és közben tönkretesznek! Anno amikor az említett Ranga Laciék és a többiek versenyeztek akkor még nem ez volt a szempont tudod? Hogy minél többet keressünk egy versenyen, és anyázzunk mindenkit mert anyagi kár lett a már 100-szor adóból leírt saját, vagy már 100-szor elszámolt bérelt autóban! Mert akkor kevesebbet tudok eltenni a saját, meg visszatolni a cimboráimnak a zsebébe... Természetesen NEM általánosítok, mert mindig vannak kivételek!!! Akinek nem inge, az ne vegye magára!!! De sajnos a mai Rallye már nem arról szól mint anno mondjuk 15 éve... Akkor érdekes, nem sírtak! Azért mentek mert IMÁDTÁK ezt a sportot! És nagy ívben le.s.z.arták, hogy leszakad egy lökös! Kiszolgálták azokat az embereket, akik értük oda elmentek! Mert ez úgy érzem nekünk nézőknek ez jár! Tudom hogy másvilágban élünk, és minden "nagyon-nagyon" drága! Akkor is az volt....
115. • 2010-05-24 21:09:33
Mondtam, hogy gyere mert megfogod bánni ha nem jössz, ugye megbántad mosolygok???
A program a nyárra : Nyírád, Trier, Zlin a többit sajna les***om!
114. • 2010-05-24 21:09:28
Hillman!
Én ezt tudom, és értem is. Nem ez a gond. Lehetett volna akár 50 méter is a salak, ha egyszer már a pályabejáráson is s*** volt, és mindenki tudta, hogy s*** lesz.
Akkor lehet gondolkozni, hogy beáldozok pár mp-et, de biztosan nem verem szét az autót, vagy lerakom a porba, és lehet, hogy ott hagyom a fél alját a salakon, mindkettő benne van a pakliban. Az én döntésem, és nem sírok, ha ott marad a fél autó.
Mindegy is, mint ahogy írtam, megértem, tényleg s*** volt, tényleg gyilkos volt. Aki elindult a versenyen, az tudta ezt.
Érdekes módon nagyon sok versenyzőnek tetszett a körgyors, ők megoldották valahogy.
113. • 2010-05-24 21:01:07
Kedves Jano77!

Az időterv betartásával tényleg állandó problémák vannak, de most kivételesen nem tehettek róla a rendező. Mint biztosan tudod az ORB egyik előfutója összeolajozta a Ceredi gyorsot, aztán a Rally2-ben Kuncz Dezsőék nagyon csúnyát estek. Ezek egyikét sem hiszem, hogy előre be lehetett volna tervezni.

Apropó tud valaki valamit, Dezső állapotáról?
112. • 2010-05-24 20:38:48
Hello.
Asi miatt biztos nem vették ki, mert előtte mind 2 körben agyonverte a magyarokat.
111. • 2010-05-24 20:35:05
Janó!
Egyszer minden véget ér.
Talán, ha jó mezőny összejön a historic eb-re egy napot megér majd, de sajnos ez lett a mi jó bajnokságunkból.
110. • 2010-05-24 20:33:06
Hát ott voltam ózdon és kisterenyén is. Kifizettem 3ezer forintot, és mit kaptam: egy s*** ózdi körözgetést, vasárnap pedig csak a verseny felét mérges. Ja és egy nagy bundát, gondolok itt Asira, akinek biztos nem tetszett a kisterenyei körgyors a második körnél délután.Ja és a piros riasztás, mert vihar jön, hol mikor hétágra sütött a nap!!!!!! Hol az ezresem? Legalább azt adták volna vissza!
109. • 2010-05-24 20:17:12
Maybe! Ha elolvastad a versenykiírást, a Rendező a gyorsaságik 94.5% aszfaltot igért, és minössze 5.9% salakot. Ráadásul ennek egy része is jó minőségűnek mondható, mivel az ózdi stadion karbantartott talajáról van szó. Vagyis összesen 10km volt a kritikus szakasz. Miután megosztottad velünk, hogy "ne rakjuk a kocsit 2 centire az úttól...", áruld el, 161km aszfalt, vs. 10km salak esetében milyen magas autót kell(ett volna) építeni? nemértem
108. • 2010-05-24 20:09:45
Üdv. mindenkinek!

Megfogadtam, hogy csak akkor írok a magyar versenyekről ha jót és szépeket tudok majd írni, de most mivel idén utoljára voltam magyar versenyen mégis csak megszegem a fogadalmam.
Elmentem terenyére, hogy egy kicsit nosztalgiázzam ha már látvány úgy sincsen az utóbbi években, legalább körbe nézek és talán még a salakon látok is valamit ami hasonlít a Rallye-ra. A jegyet meg a parkolást közölték korábban, ezért nem értem miért kell felháborodni, egyébként les***tam az ezrest ha ennyivel hozzá járulok egy pálya és sok emlék életben tartásához.
A szalagozás az ismert okok miatt valóban összezsúfolta a népet, de hát ez van ezt kell szeretni. A visszafordítónál elég jó volt az eleje a többi szót sem érdemel.Meglepetésemre a R2 is látványozott ez szokatlan volt, de szépen csinálták.
Ennyi a jó és most egy kis rossz.
A pályát akik építették nem tudták, hogy a 300Le autók menyire szedik majd szét és nem fogja majd bírni a 18 kört?
Az első körben látni lehetett az állagát, akkor miért nem tájékoztatta a nézőket a hangos autó ( Markó-Nattán ) a tervekről ( 3, 2, 1 kör )?
Miért kell mindig és mindig, nálunk itthon csúszni annak a kibaszott időtervnek,amíg máshol ez szentírás itt amolyan tájékoztatójellegű.?
Azt sem értem, ha a nagy csapat ( Lakatos-Markó-Adamovics-Jelen ) összeül, miért nem lehet csúszás és sallang mentes versenyeket rendezniük? Biztos csak minden a pénzen múlik ???
El kellene gondolkodni mert ez nem vezet jó irányba és tényleg csak részeg és VIP fog versenyt nézni amíg lesz.
107. • 2010-05-24 19:49:46
asszem végre vki jól látja a helyzetet :o)
106. • 2010-05-24 19:46:40
én azért járok sok éve rallyt nézni, mert élvezem az egész hangulatát. az, hogy már nem olyan, mint régen volt, sokmindennek köszönhető. az pedig, hogy emiatt a pilóták sem úgy állnak hozzá, érthető...szerintem legalább is.
nem gondolom, hogy egy Bútor Robinak kéne a kórházaknak adakozni....qrva egyszerű megoldás lenne, ha nem lopnák ki onnan is a pénzt, és akkor nem magánszemélyeknek kellene pótolni azt, amit elloptak.
Robi full tisztességesen nyomja a cégeit, csak szerencséje volt, mert a családjának van pénze.
most ne vedd magadra, de én csak azt nem értem, hogy ha itt a fórumon mindenki olyan qrva okos (mit hogy kéne beállítani az autón, hogy kéne szervezni, milyen gumit kéne feltenni a kocsira, mennyit kéne mire költeni stb.), akkor miért nem őket nézzük havonta egyszer az első helyért versengeni az ob-n?
szerintem tök gáz másokat szidni, és azt mondani, hogy így sz...r meg úgy sz...r. akkor oda kell állni, és jobban csinálni. utána lehet másokra mutogatni.
no mindegy.....
egyszer vége lesz a válságnak is, lehet majd megint többet lopni, és lesz több pénz rallyra is biztos. :)
105. • 2010-05-24 19:43:41
Sziasztok!

Olvasom a hozzászólásokat...
Panaszkodik Bútor... Miért ne tehetné? Ti fikázzátok a közútkezelőt, mikor a szembejövő kamiontól nem tudjátok kikerülni a méteres krátert? Persze, hogy fikázzátok.
Mivel a saját pénzét teszi bele szvsz megteheti, hogy sírjon.
Látvány... Eger rallye ugyanez a pilóta fordul egy olyat a verpeléti gyorson, hogy lefossuk a bokánkat, ő az isten, most meg azt mondjuk nyúl béla, meg nyafogós meg mittudomén...
Nem gondoljátok, hogy mindig nem lehet toppon lenni?
Ha le kell tolni a gyorsokat igen meggondolom, hogy pld a vízátfolyásos részen teligázzal átküldjem. Mert a 8 gyors után pld a 9-esen is akarok menni...

Persze jó volt a 90-es évek, én is 92 óta járok, de ez elmúlt emberek.
Ma ez van, meg piacgazdaság. Ha nem tetszik nem kell megnézni, ha valami nem ízlik egy étterembe máskor nemmegy oda az ember. Max bezárják, és ennyi...
Persze vannak sokan tehetségesek még ezt aláírom, de itt ebben az érában a volán mögött ülők tudnak pénzt összeszedni nem mi. Ez van.
Nem kell elfogadni, lehet tenni ellene, meg kell próbálni összehozni egy kocsit, meg egy sprintre egy költségvetést és ennyi.

Pálya
A körgyors pályája adott volt, ez egy új nyomvonal volt (murvás rész), ezt lehetett kihozni belőle ennyi eső után. Belépő az így járás, én sem gondolom, hogy ennyit ért, de egye fene, ennyivel támogatom a sportot.
Nem gondolom amúgy, hogy ha nekem nincs tehenem, akkor a szomszédé is dögöljön meg...
Látvány
A csapat több részre bontva nézte a versenyt, volt ahol jó volt, volt ahol nem. Minden kanyarban nem lehet lapjával menni...
Összességében voltak szép pillanatai a versenynek, és jól éreztük magunkat...
Nekem ez volt a lényeg.
104. • 2010-05-24 19:33:26
Még kimaradt az előzőből,hogy nekünk is van ismink akinek nagy vonalakban tudjuk az anyagi helyzetét és képzeld ő nem sír csak nyomja,terelgeti a vasat,mert azért ül a bal egyben.Egy cége van amiből táplálja a párját,a gyerkőcét,a lakást,a szüleit és még a gázt is nyomja,ha az utólsóból is,de ott van és ha vmi törik,szakad,akkor javítanak és nyomja tovább,mert erről szól a RALLY!Nincs Okley szemüveg meg 5csillagos szállás,de van egy egységes csapat,csupaszív emberek és van a szeretet a rally iránt!Ja és képzeld van eredménye is,igaz kicsiben de van!
103. • 2010-05-24 19:16:54
Köszönöm, Beatrix! Hát igen, KisBéres érti a dolgát. Miskolcon a prológ előtt kérdezték tőle, hogy meddig tudna a salak pályán hibátlanul körbe-körbe menni, a tőle megszokott stílusban. Erre ő szerényen csak annyit mondott, hogy amíg a tankban van benzin. mosolygok
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k