LCH Tavaszi LADA találkozó
Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685153052
Napi oldal:
117205
Jelenleg:
1482
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
102. • 2010-05-24 19:09:08
Kedves Trixie!

A Butor Robi sem ilyen volt anno amikor még a versenyszellem éltette a pilótákat.Persze mindenkinek ki van a t..e a vezetőséggel,de akkor miért nem lépnek és miért nem állnak ki az igazuk mellett?A magyar rally már olyan mint a magyar foci,s*** és a pilótákon is ez érezhető.Talán a vége a nézőkön csapódik le.Sajnálnom kellene,hogy versenyzésre tud költeni ennyi pénzt,amikor egy gyermekkórházban nincs pénz lélegeztető gépre,nincs pénz egy életmentő műtétre????Ugyan már,Te is jól tudod,hogy tisztességes úton nem lehet ennyit keresni,ha öt céged van akkor sem.Persze lehet lenni jókor jó helyen,na de mindenkinek!?Személy szerint tisztelem a Robit a tehetsége miatt,de könyörgöm ne kelljen már nyavalyogni.Én,Mi nagy Janikások vagyunk 1992 óta!Tehát egy pár éve járunk versenyekre,ami mostanság van egyre visszataszítóbb.
Neked további jó szurkolást kívánunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
101. • 2010-05-24 18:56:40
Jók lettek a képeid Tamás! :o)

cserébe itt egy jó kis belső ifj. Beres kisterenyei szakaszáról:
http://mediaracing.sk/videos/play/402
100. • 2010-05-24 18:46:29
Igen kemény,mert aki ott van az igen nyomja át!Te jártál régebben versenyekre?Láttad menni a Cigányt,a RANGA LACIBÁCSIT,a Janikát,a Balatonyi Árpit,a Golyót és még sorolhatnám a neveket????!!!!!Sosem nyavalyogtak ennyit mint ezek a mostani eltartott úgymond autóversenyzők.A Kőváry is elnyomta a trabival,mert úgy volt frankó,mert azt adták amiért kimentél a versenyre.A mai világ sajna arról szól,hogy építkezzünk meg neveljünk gyereket a szponzorpénzből a kocsira meg csak annyit költsünk amennyit nagyon fontos.Azt mondom aki nyavalyog az ne legyen pilóta,kényszerből meg gizdaságból nem kell csinálnia
senkinek!Rengeteg tehetség van még akik szívvel lélekkel elnyomnák!!!!!!De nem is akarom ezt veled megértetni inkább nézz meg egy videót a 90-es évek Salgó rallyról és a Kisterenyei körről!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
99. • 2010-05-24 18:22:29
Megosztom én is a vasárnap Cereden készített képeimet, jó csemegézést! :)

http://salgorally.stamas.fotoalbum.hu/
98. • 2010-05-24 18:00:28
Kedves Uram!

Gondolom, miután ekkora fényévnyi korkülönbség van közöttünk, és Önnek sikerült elkezdenie személyeskedni, valamint a s***ba is belekötni, nem bántom meg a magázó formulával. Valójában még most is 13 éves vagyok, mint akkor, sőt, ugyanolyan nagy szakértő.
Nem felejtettem el olvasni az oldalon, hogy miért voltak ott a téglák. Tudom, miért voltak ott a téglák, ahogy azt is tudom, hogy mennyit szívtak vele a rendezők, hogy egyáltalán ilyen lehessen az út. Ha nem "belekötünk mindenbe" hozzáállással olvasta volna el a mondandómat, akkor lehet, hogy ezt észre is vette volna a szövegkörnyezetből. A kérdésem pedig elsősorban arra irányult, bár Ön szövegértésből már ennél a résznél elvérzett, hogy miután az autók kiforgatták őket, miért nem volt ott SENKI, aki esetleg lerugdosta volna őket...
Hogy tíz éve sírt-e MINDEN versenyző, azt nyilván nem tudhatom, mert bár nagy szakértő vagyok, 13 évesen sajnos nem volt lehetőségem diktafonnal végiginterjúvolnom a mezőnyt, úgyhogy erre válaszolni nem tudok. Arra igen, hogy akárhány pilótával beszélgettem, aki ment rajta, egyaránt azt mondták, hogy versenyzői szemszögből nem kihívás a pálya, a nézők miatt viszont imádták. Tegnap-ma viszont mindenhonnan a panaszkodás ömlött, és ahogy olvasom a fórumot ill. beszélgettem pár emberrel, nem csak én hallottam így. Dehát ez van, változnak az évek.
Tényleg aszfaltos verseny volt, amiben a salak volt a kakukktojás? Mik vannak, elnézést Uram, úgy tudtam, hogy a 4-es metró alagútjában volt a többi gyorsasági.

Mi 13 évesen úgy tanultuk a fogyatékos képzőben, hogy ha van murvás rész is, akkor ne rakjuk le a kocsit 2 centire az úttól, mert ha felakadunk, az nem a rendező hibája lesz. Sokan erre rájöttek, és gond nélkül áttolták padlógázzal a salakot ill. a téglagyárnál lévő részt is.

Én is gratulálok, mert Ön legalább nem írt sokat, csak hülyeséget.
97. • 2010-05-24 17:41:23
A téglák azért voltak a pályán, mert abból építették a nagy esőzés után az alapját az útnak, de ezt elfeledted elolvasni a hivatalos oldalon. Hogy tíz éve sírtak-e vagy sem a versenyzők, azt nem tudhatod, mert Te 13 éves voltál , bár igaz már akkor is nagyon szakértő. Ez egy aszfaltos verseny volt, amiben a salakos rész a kakukktojás. A szlovák rész is aszfaltos volt, tehát ezért volt aszfalt futómű az "íven kocsikázók" alatt. Nem lehet, bár esszédet olvasva elbizonytalanodtam, hogy te nyúltál mellé a pilótákat illető kritikáddal? Azért gratulálok, jó sokat írtál.
96. • 2010-05-24 16:49:15
hali.
Szoktam járni ide-oda versenyekre.A szervezést szinte mindenhol elég gyengének találom.A pilótákról meg annyit,hogy nagyrészük nem jobb egy egyszerű autósnál.
Már egy ideje azon gondolkodok,hogy hazai versenyre nem megyek többet.Inkább összerakom a belépő,az utiköltség,meg sok plussz költség árát és meglátogatok egyetlen egy irc futamot.
Ha nem tetszik akkor se vesztettem sokat,max nem látok itthon etapokat,meg elmaradt gyorsokat.
ennyi
95. • 2010-05-24 15:45:45
Gratula a szervezőknek!Ismét bizonyították hogy a Salgó-rally az nem a nézőkért van hanem a pénzlehúzásról szól.Képesek voltak 1000 Ft-ot fejenként elkérni,mindezt azzal indokolva hogy a salakos részt meg kellett építeni és ez fedezi a költségeket.Már messziről ki volt írva hogy Parkolás:1000 Ft úgyhogy ahogy bandukoltunk gyalog,autó nélkül a kordonok felé elkezdtem örülni hogy majd csak talán az autósoktól kérik el azt az 1000 Ft-ot,ugyanis erre hivatkozó adatot még a hivatalos honlapon sem írtak ki!Kérdeztem a szervezőket miután lecsengettem a 4000 Ft-ot négyünkért,hogy mit kapok én ezért az ezresért és az volt a válasz,hogy ha autóval jöttem volna akkor ingyen parkolhatnék és őrzik is..4000 Ft-ért??Na persze nem azért volt minden 3 méteren szervező meg sündőr hogy vigyázzanak az autóra hanem hogy véletlenül se tudjon senki belógni a versenyre és fizessen mindenki.A legtöbben a környékről gyalog jöttek mint ahogy mi is,és képesek voltak a 3-4 éves kisgyerekek után is elkérni a pénzt a "szervezők",azt már meg sem említem hogy villanypásztorokon kellett átlépdelni meg elzavartak arról a helyről ahová szerettünk volna állni először mondván az magánterület,pedig a szalagon kívül volt és semmi sem jelezte hogy oda nem szabad menni.Ráadásul a legnagyobb poén hogy esett pár csepp eső és az utolsó köröket már el sem engedték mert hogy narancssárga jelzést adtak ki és bármikor eshet a jégeső.Tarjánban esett is pár percig,de ott a körgyorsnál hét ágra sütött a nap!Arról nem szól a fáma hogy az a salakos rész amit építettek az nem volt képes elviselni ennyi autót de itt a fórumban látom felfedezték ezt jó páran.Szóval valakinek jól jön ez a bevétel egy mondva csinált és felesleges szakasz építése miatt.A legutóbbi körversenyen még kicsi voltam de akkor sem belépőt nem szedtek és a régi útvonal is megfelelt nekik ami a mai napig ugyanúgy áll mint a 90-es években,akkor nem kellett új utat csinálni.Egy szóval aljas,patkány módszerrel "rendezték" meg ezt az egész versenyt és az ég világon semmit sem kapott az ember a becsengetett pénzért,a másik meg az hogy a "rendezők" hozzáértése(inkább hozzá nem értése) ismét teljesen kiakasztott.Ezzel úgy gondolom ki is nyírták ezt a terenyei körgyorsot egy jó ideig megint,mert aki több száz km-ről jön megnézni az egészet az ha fapofával is de becsengeti majd a pénzt mert rá van utalva de az a rengeteg ember aki a környékről lement gyalog,családostul az kötve hiszem hogy ezek után még 1x ki fog menni "EZÉRT"..
94. • 2010-05-24 15:38:10
Akkor fordítsuk le az eddigieket az elméleti matematika síkjára: Szumma= vinnyog a rendező mert kevés a szponzor+a pénz ezért sz*r a verseny, vinnyog a versenyző mert nincs szponzor ezért s*arul megy, vinnyog a néző mert a kevés pénzéért minden s*ar rajta csapódik le. Még nem vette észre senki, hogy a rally már meghalt? vigyorgok vigyorgok vigyorgok
93. • 2010-05-24 15:03:26
Kedves Norby&Dia!
Egy számodra talán hasznos infot szeretnék megosztani....és remélem nem sértődsz meg.
Szeretném megvédeni Bútor Robit egy kicsit, mert úgy érzem be vagy rágva rá, amiért vmivel több pénze van, mint neked. Hogy is mondtad? "szponzor pénzen élősködő kis pö*s". Én ezen kicsit felhúztam magam, mert részben sikerült átlátnom Robi pénzügyi helyzetét, a támogatóit stb.....a nagy büdös helyzet az, hogy Robi gyakorlatilag teljesen önkéntesen, egyedül finanszírozgatja magát. A saját pénzét tologatja keményen a rallyba, hogy menjen, amellett, hogy természetesen vannak támogatói is. (a támogató cégek között 2 az övé.) Ezek után azt gondolom, hogy valahol jogosan sír a szája, ha szétb*szódik az autója.
Szerintem ne ítéld meg úgy, hogy nem vagy ott, és nem látod, hogy mit gürcöl ezért az egészért.
És egyébként számomra azért sértő egy kicsit a dolog, mert én nagyon szeretem őt. Nagyon normális ember, marhára nincs elszállva sem attól, amit csinál, sem attól, amennyi pénze van.....és ez szerintem nagy érték a mai világban.
Alapvetően azt gondolom, hogy a szervezőknek korrektebbül kellett volna eljárni mind a nézőkkel szemben (jegyár), mind a versenyzőkkel szemben (pálya minőség) kisterenyén.
92. • 2010-05-24 13:34:53
Maybe ez szép volt.
túlvállalás és sírás.
91. • 2010-05-24 12:58:32
Ja, és szeretném megköszönni az élményt azoknak a versenyzőknek, akik nem vették el, akik elrakták, akik villogtak, akik integettek, akik nem fostak, akik visszahozták pár másodpercre a régi fílinget. Miattuk nem bántam meg, hogy elmentem! Köszönöm! kacsintok
90. • 2010-05-24 12:54:39
Na lenyugodtam tegnap óta, írnék pár sort a versenyről az én szemszögemből, abszolút szubjektív vélemény következik, lehet majd rajta vitatkozni.
Kisterenyén voltunk, a pálya majd' mindegyik részén álltunk egy kicsit, úgyhogy nem egy kanyar alapján ítélkezek.

Először is a szervezésről: Nem lennék a rendezők helyében. Eddig is sok fikát kaptak (egy részét jogosan), ezentúl még többet fognak. A terenyei körgyors 99%-ban várható volt, hogy ilyen lesz. Ha elmarad, az is baj, ha ilyen körülmények között megtartják, az is baj. Leginkább arra az "úriemberre" haragszom, aki nem volt hajlandó bérbe adni a salakot. Nyilvánvaló, hogy egy 30 éve ott lévő, lejárt, összeállt felület 10x többet bír, mint egy pár napja a nedves talajra leborított salakréteg. Az árvízről/belvízről sem tehetnek, pedig nagyrészt ezek miatt volt egy kalap s*** az egész rész. Viszont: Mik voltak azok a féltéglák az úton??? Az hagyján, hogy az autókat kinyírja, de ha valamelyik autó kereke belevágja egy néző fejébe, ott hal szörnyet. ÉLETVESZÉLYES volt!!! Ráadásul semmi igyekezetet nem láttam, hogy legalább nagy részüket eltüntessék/lerugdossák a pályáról. Bravó, ez gyönyörű volt.
A sok lassító engem nem zavart, bár kettővel kevesebb is elég lett volna, a hátsó részen engedhették volna még kicsit tempóból a versenyzőket, ez a kisebb baj. A nagyobb baj, hogy a rajt utáni harmadik (vagy második, nem emlékszem pontosan) lassítót nagyjából a mezőny fele lebontotta. Ott állt egy darab szerencsétlen ember, aki rohangált egész nap, próbálta újraépíteni, de esélye nem volt. Gondolom nem jött volna ki a költségvetésből az ilyen helyekre még 2 ember...
A belépő engem nem zavart, 170 km-t utaztunk, pont nem érdekelt már ez az ezer forint, mint ahogy az sem, hogy más nem fizetett - lelke rajta, mi megtettük, amit kellett. Néhány pillanatra sikerült átélnem az igazi régi Terenye fílinget, amikor 20 másodpercen belül 3 autó húzott el előttünk trepnin, akárki akármit mond, nem volt s*** látvány, még ha a legkomolyabb helyek körbe is voltak szalagozva.

A versenyzőkről: ehhez a síráshoz én valahogy nem vagyok hozzászokva. A salakos rész tényleg autógyilkos volt, az tény, aláírom. Az anyagi kár biztos sokuknál jelentős. Viszont mi ez, hogy sírunk, hogy jaj, mennek előttünk, jaj, utolértünk valakit, jaj, túl sok az autó a pályán? 10 éve miért nem sírt ezért senki, sőt, örültek a pilóták az új kihívásnak? Lehet, hogy nem voltak ennyire elkényelmesedve? Kedves pilóták, ennek a sportnak még mindig a nézőkről kéne leginkább szólnia. Ha van látvány, van néző, van szponzor, van média, van rally. Ha nincs látvány, nincs néző, nincs egyik sem. Nektek lenne s***, még ha pénzmosásból akkor is csurranna-cseppenne pár millió a következő versenyre...
Megdöbbenve láttam, hogy mennyire porba ültetett autóval indultak egyesek. Ja igen, a ceredi forma1-es pályán így hoztatok 3-4 másodpercet, Terenyén meg elbuktátok, mert vigyázni kellett (volna) az autóra? Akkor nem kell ennyire lerakni! Volt pályabejárás, tudtátok, hogy a salak egyre s***abb lesz, nem hiszem, hogy ennyi év tapasztalattal ennyire mellényúlt volna mindenki. Egyszerűbb volt Cereden íven kocsikázni, aztán Terenyét megvétózni, bravo ismét. Az unokáitoknak remélem azért el tudjátok majd magyarázni, hogy mi volt a különbség anno a rally és a hegyi versenyek között, talán lesz még róla halvány emléketek...

Mindettől függetlenül én láttam az embereken, hogy igenis van igény egy ilyen körgyorsra, csak nem ebben a formában, nem ilyen körülmények között. Bár van egy olyan gyanúm, hogy most újabb 10 évig semmi nem lesz Terenyén... szontyoli
89. • 2010-05-24 12:45:21
Kedves t.gabee!

Én sem szeretem a "kislánykodást", de a hozzászólásodtól enyhén szólva is kinyílt a bicska a zsebemben (képletesen :))!
Te szerintem nem vagy tisztában azzal, hogy mennyi pénzbe kerül egy csapatnak az, hogy Te a visszafordítóban olyan autót és úgy láss befordulni, ahogy azt szeretnéd. És most kivételesen 1000 Ft-ért, de legtöbbször ingyen!!! Vagy a mai magyar valósággal nem vagy tisztában! A jelenlegi jogszabályok nem hogy támogatják, de inkább büntetik a céget, aki szponzorálásra adja a fejét, a sportegyesületek gazdasági működését pedig teljesen ellehetetlenítik. Ez nem csak a rallyra vonatkozik, hanem úgy általában a sportra. Valószínűleg sosem próbáltál még összerakni egy egész évadra való költségvetést, akár csak Rally2-be és lehet, hogy neked nem gond egy pár százezres lökhárító összetörése, vagy egy kerék lenullázása, de én együtt érzek azokkal, akik egy aszfalt versenyen nem szeretnének az Akropolisz Rally-ba csöppenni.
88. • 2010-05-24 12:25:10
Na a zöld karszalag. Még én éreztem magam baleknak amiért rajtam volt! Kiderült,hogy az nem belépőjegy hanem parkolójegy amiért végülis nem kaptunk semmit csak egy nagy területet ahol megállhattunk. Bárki bármelyik részén bemehetett ingyen a parkolóba gyalogosan,kivéve a jegyszedő bódé melletti utat (vagy talán még ott is). De igazuk van,ha én ilyen hülye és lusta voltam gyalogolni 300 métert egy ingyenes helyről akkor húzzanak is le mint a riadt majmot.
Őrzött parkoló mi? Helikopterről őrizték? Ráadásul az is olyanokat játszott,hogy lecsap a nézők és az autók fölött aztán felkapja a gépet? Nincs más terület játszani az agyát?
A verseny maga tetszett,legalábbis az első menet. Ilyen szűkreszabott úton sejthető volt,hogy nyomvályús lesz igen hamar ha annyi hely sincs,hogy több nyomon tudjanak menni. A beigért bokorirtás pedig úgy tűnik elmaradt.
87. • 2010-05-24 10:21:53
Üdv Mindenkinek!

Hát mit is mondjak..... Ez a Terenye??? Sajnos a pálya állapota katasztrofális volt.... A szervezés színvonalon aluli..... Az meg, hogy viharjelzésre fogva lemondják a 3. kört....., ha már fizetek legalább lássak is valamit. A salakra is kitérve, hát az sem ért meg 2000 Ft-ot, sőt....!!!! mérges
86. • 2010-05-24 10:18:17
Salgó Rallye szerintem :
Mi csak a terenyei körön voltunk a lenti visszaforgatós murvás részen, szerintem a látvány ISTEN volt! Tény, hogy az első kör végére már nem volt egy nagy extra a pálya minősége, de a második körre megint nagyon jó lett mert pont lekopott a tetejéről a porhanyós salak! Mi nem vártuk meg a harmadik kört, mert nekem is sántított már akkor hogy nem lesz megrendezve, pedig ÉN kérdeztem meg személyesen Dudás Kokót az első kör után amikor végigjöttek a pályán és megálltak a 21-es en a salak után, hogy meg lesz e tartva többi és azt mondta természetesen, persze...stb...! A versenyzőknek akik "kislánykodtak" azt üzenem , hogy anno a híres Salgókon egyszer nem hallottam Ranga Laciékat és a többiéket, ennyit panaszkodni mint ahogyan a mai "pénzmosásból élő, jajj letört a lökhárítómból egy darab és nem tudok annyi lóvét lenyúlni az ide-oda számlázásból mert a kocsira is költeni kell" fürdősqurvaként vinnyogó "versenyzőket"!!! Ja, a rendezőnek meg annyit, hogy köszi hogy befizettem a belépőt, körülöttünk meg egy csomó ember volt akinek qrvára nem láttam a csuklóján semmilyen szalagot nem még zöld színűt!!! Ez sem volt pézzzmosás számla-nyugta nélkül! Ááááááá dehogy! De ezeken kívül a lényeg hogy élveztem mert végre egy látványos versenyen lehettem....:D:D:D Csak ha én kifizetem , fizesse már ki más is ..... Ne én legyek akit lehúznak!
85. • 2010-05-24 10:13:32
Most hogy jönnek ide a VB-s MURVA futamokon lévő vizes árkok??? Bele gondoltál abba, hogy miről írsz?
Ez egy ASZFALT verseny volt (kellett volna lennie...). Amiben ha van másmilyen útfelület, szvsz elvárható a versenyzők részéről, hogy azon tudjanak közlekedni az aszfalt futóművükkel. Ha ott voltál, láthattad, hogy nagyon sok autót keményen megrongált a sok gödör és a vizes árok! Szerintem teljesen jogosan voltak felháborodva a pilóták.
Te is biztos olyan kemény vagy, hogy áttoltad volna! Pénz nem számít!
84. • 2010-05-24 09:55:45
Szia.
Igen Béresnél csak erre a két gyorsra gondoltam, mert itt mondták még rádióban is, hogy a mitsuk előnyben vannak az aktív hajtásuk miatt, erre Béres megmutatta sárban is lehet nyomni a gázt, még akkor is ha feltartotta egy picit a wrc. Gondolom Asinál még nem esett, 5 percre rá béresnél meg már felszáradt a pálya. Ezek jó magyar kifogások, semmi más. Béres után is jött még pár jó pilóta, Ők miért nem mentek abszolútat? gondolom Ők meg elgumizták magukat, vagy bealudtak, esetleg már a vége közeledett, beosztották a technikát. Az a baj, hogy lassan már az egész ország elhiszi, hogy a mitsuk jobbak egy S2000-nél, ami nem igaz. A legdurvább meg az, hogy negyed annyi pénzből elverik Őket. Igazi rallypályákon rendezett futamon kikaptak....jön a Bükfürdő ott mi lesz? 2 perc? Kedvencnek mondanám Janikát, ahogy Hercziget is, és Asit is, de be kell látnom, Asi jóval jobb náluk, mert nem csak Őket, a technikájukat is veri, és eddig még azt sem lehet mondani, hogy csalna.
Időeredményeket nézve tényleg izgalmas volt, mert úgy tűnt az első háromnál még bármi lehet. Számolgattam is, Herczignek volt esélye a nyerésre, de nem bírta, sajnos hibázott, Így azon a gyorson Béres, Bútor lett az eleje. Janikánál meg az eső örök mumus.
3-ból 3, sőt Szombathely környéki pályákat szinte előre be lehet húzni Asinak. Így tényleg nem lesz gáz, ha kihagy futamokat a VB miatt, akkor is megnyeri a bajnokságot. :/
83. • 2010-05-24 09:50:40
Robi tényleg nagyon látványosan, szívet melengetően megy. Itthon. Nem értem azt, h miért kihívás neki a reménytelen Olléval vívni, vagy a kisebb kategóriákkal. Barumon már próbát tett, nem nagyon sikerült, ezt Ő maga is beismerte, szerintem egy vb futamon kellene mennie, ahol van kivel harcolni, és bizonyítani a tehetségét. Mert ez itthon már csak bohócdág. Nem a Robi, hanem ami itt megy a rally táján.
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k