HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
681080063
Napi oldal:
101658
Jelenleg:
1950
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
162. • 2010-05-26 12:47:11
Ahogy Én láttam (jártam)!
Kisterenye, régi sok szép emlék. Ott a helyünk..
Koránkelés nem begyere ezért a reggeli gyorsot kihagytuk, mondván elég a ucssó 2 terenyei kört látni.
A második nyári záporos (csonka) kör végén a büfé felé bandukolva hallottuk a segítők rádióján, hogy a 3. kör elmarad. Hittük is meg nem is.
Aztán a Hell sátor gyors összepakolása és távozása után, kezdtünk gyanakodni, de kitartottunk. Mikor 7 ágról sütött a nap bejelentették, hogy viharveszély miatt elmarad a 3.kör.
Több százan álltunk ott a napsütésben csalódottan.
Azért annyira s*** nem volt a pálya előttünk folyamatosan túrta a szünetekben a traktor. Kicsit olyan érzésem volt mint a miskolci éjszakai futam mexiko-völgyi rajtjánál, ahol 2 órával a rajt előtt gyalog sem mehettünk föl bevackolni magunkat az erdőbe.
Hogy ez meg minek.....?
161. • 2010-05-26 12:24:57
Sziasztok! Szerintem a verseny jó volt.
Voltak érdekes dolgok (menetrend szerinti busz) de annak kell örülni ami van.
Sajnos Herczig Norbi defektet kapott, épp előttünk esett le a gumi a felniről úgyhogy erekje lett belőle de inkább mentem volna haza erekje nélkül mert úgy izgalmasabb lett volna a vége.
Sztem jó verseny volt. Üdv.
160. • 2010-05-26 12:14:41
"Pozitívumként tudnám értékelni, ha a terenyei szakaszról, a verseny előtt magabiztosan nyilatkozó versenyző-útépítő szakember nyilatkozatát olvashatnám arról, hogy szakértő várakozásai miért nem jöttek be, és Ő hogy élte volna meg versenyzőként, az aszfalt versenybe „beszúrt” egy-két km dzsuvát?"

Ebben a kérdésben felesleges a feltételes mód mert Elek Pisti versenyzőként is résztvett rajta.
159. • 2010-05-26 10:09:16
Ti annyit panaszkodtok emberek! Miért nem jöttetek ceredre és akkor nem nyávognál terenye miatt! 20 éve is jól szórakoztam a versenyeken meg most is. Aki a rallyt szereti fogadja el ,hogy megváltozott.
158. • 2010-05-26 08:03:55
Teljesen igazad van kedves Phil pozitívan is lehet nézni a dolgokat.
Egy baj van a leírt dolgaiddal,hogy a mércét már a régiek feltették egy bizonyos szintre és inkább ezt tartani mintsem lentebb adni kellene,ahogy írod!Vagy Te is úgy élsz hogy egyre alacsonyabb mércét állítasz fel magadnak?Nem hiszem,mert akkor nincs értelme!Sajnos az ország így halad csak a legalacsonyabbtól már nincs alacsonyabb és akkor mi lesz!?Tudod az volt megszokva,hogy mindenki nagy élményekkel tért haza a pályák széléről és ha megszokod a jót,aztán a rossz következik,na akkor jön a tiltakozás,ami most is van!A focival meg légyszíves ne gyere,mert a rally az nem foci a foci pedig sosem lesz rally!!!!!!!!!!!!!!Esetleg annyiban hasonlítanak,hogy magyarországon már a rally is kezd olyan sz.r lenni mint a foci.
157. • 2010-05-26 06:44:05
Dezső még ezt a hetet kórházban tölti ,de szépen javul a baleset nagyságához képest. A navigátor pedig otthon lábadozik. Üdv: rallye 2 m.cs.
156. • 2010-05-25 22:48:47
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
155. • 2010-05-25 20:53:39
Üdv mindenkinek!
Szeretnénk infot a Kuncz Dezsi állapotáról.Tud vki vmi biztosat?
154. • 2010-05-25 20:53:20
Azért amikor egy-egy szlovák páros elveri a magyarokat, akkor hosszan írtok arról, hogy hogy eldádázták a ratyi, műmájer magyarokat. Amikor viszont a hazaiak verik el a szlovákokat, akkor csalók, meg így meg úgy, lényeg, hogy az igazság nektek mindig odaát van. Nincs bajom a szlovákokkal, csak erős kettős mércével mértek ebben, mindig csak az egyik oldalra súlyoztok, és bármi történik, visszaigazoltnak látjátok a koncepciótokat. Nincs is nagy jelentősége egyébként, de ez idekívánkozott.
153. • 2010-05-25 18:13:42
Azért Robi ceredi idején látszott, hogy arra van belőve az autó, kockáztatott és nem vette figyelem azt az 5% murvát.. Volt pályabejárás és láthatta a körülményeket, azt is , hogy mennyire sz*r a salakos rész, de ő inkább ment abszolútot Cereden. Alig tudott felmenni a salakos feljárón, pedig itt nem is volt saras, csak pattogott az autó de nem haladt, a franciák meg a lengyelek padlón kitolták a dombtetőre gondnélkül. Lehet ők figyelembe vették az útminőséget és találtak olyan beállítást amely mindkét helyre elmegy. Azonban le a kalappal előtte az utolsó gyorsért, elverte a mezőnyt, csak ne sírna a milliókért, ha már olyan sikeres vállalkozó és gazdag is!!(szerintetek), nyeljen egyet, szidja a pályát amire nem készült fel.
A körgyorsról még annyit, hogy akit lehet még szidni a pálya állapota miatt, azaz időjárás (a rendezők is benne vannak vastagon). A verseny előtt 3 héttel megnéztem, és csak az új nyomvonal volt megtúrva a földben. Aztán két héten keresztül minden nap esett az eső és egy gépet sem láttam. Bizonyára kímélték a munkagépeket, és vártak amíg eláll. Múlt héten végre elállt a kurva eső, és nekiláttak a szétázott földbe alapot építeni. Ekkor a salakos rész kijáratánál állt a víz, ugyanis az eldugult átereszen nem fojt le (amúgy sem tudott volna lefolyni a víz, mert az út túloldalán a Zagyva vize magasabban állt..) Ezek után sikerült a rendezőknek és az időjárásnak még extrémebb körülményeket teremteni minden szempontból. Megtehették volna, hogy e tekintetben törlik a gyorsot, de akkor most lenne egy újabb Csanyik, aminek csak a rallyongók nem örültek volna. Így viszont pár forint mínusz a versenyzőknek, és egy csomó tapasztalat a jövőre nézve mindenkinek A negatív csúcs nálam, az a körgyors szétbombázása volt lassítókkal, ezek a négysorosak a rali szégyene, főleg a fenti részen, ahol jó kis tempós kanyarok vannak.
Számomra jó verseny volt, látványos, remélem jövőre is rendeznek itt versenyt nem árvíz idején, kevesebb szúnyoggal, és felvesznek valakit a féltéglák félredobálására.
152. • 2010-05-25 18:02:04
Egy pár szót a rendezőségről.
Féltek nagyon féltek a utolsó Kisterenyei kör előtt.És miért????
Jött a KOKO a mezőny előtt,megállították a nézők és megkérdezték tőle,hogy most mi van vagy mi lesz,jönnek a versenyzők vagy etap.Ő ezt válaszolta """fiúk pont ezt próbálom megoldani""".Nem egészen 1perc múlva közölték a rádióspontokkal hogy etap.

Sajnos be kell látni nem tudunk versenyt rendezni.Vagy csak egyszerűen nem is akarunk,jó ez így nekünk .Lassan eljutunk oda, ""sajnos""hogy az erdőbe is pénzt szednek tőlünk.De les***nánk ha kapnánk érte valamit.Kifizettem most is,csak nem kaptam érte azt amit ennyiért igértek a rendezők.Miért is???
9x kellet volna az OB1-et és 9x az OB2-t látnom,ehelyett láttam azOB1-et 5x az OB2-t 4x.Les***tam volna azt is ha lett volna egy kihelyezett budi ,de 1000-be még ez sem fért bele.Ja és kifele vittem a szemetet úgy ahogy kérték és igérték ha viszem kapok érte .......Hozzáteszem nem azért vittem mert kellet volna az a ..... ,nem .De eszük ágában sem volt adni.

Amúgy Kis Béres és a Demjén Martin akit lehet dicsérni .
151. • 2010-05-25 17:10:31
Duen-t nem értem el időben, hogy feltegye a fotóimat, így csak később fognak felkerülni ide, de addig is keressen meg aki kíváncsi konkrét párosokra.

Addig is egy előzetes:

Béres

150. • 2010-05-25 16:32:10
A káldi pályának az első fele kör csak,ott van egy elág az erdőben egyszer balra mennek,majd a 2. körben kimennek jobbra. Sztem az nem belépős. Ha szednek belépőt akkor sztem a Söpte lesz, ahol van a nagyugrató. De majd csak kiderül. mosolygok
149. • 2010-05-25 14:45:47
Üdv Hillman kolléga!

Úgy van nagyon jól látod a dolgokat csak lehet, hogy inverzbe. Valóban nem kell versenyt rendezni annak aki nem tudja a pénz miatt normálisan megcsinálni és nem is kell azon résztvenni annak a versenyzőnek akinek meghaladja az anyagi erejét, de hogy itt csak a pénz miatti vinnyogást lehet hallani az már kezd unalmas lenni egy kicsit. forgatom a szemem
148. • 2010-05-25 14:34:33
Lesz olyan gyors is h Káld, ami körnek van írva. Lehet arra gondoltak. Mindegy , majd kiderül.
147. • 2010-05-25 14:25:46
A Söptei úton, sztem eddig is szedtek.
146. • 2010-05-25 14:01:56
Szia fiat131abarth! Senki sem mondta, hogy rallyet "kell" rendezni, vagy hogy azon részt "kell" venni. Ha tudod a megoldást, mire vársz? Csinálj egy egyesületet és rendezz sprint OB-t. Nos??? király
145. • 2010-05-25 13:19:19
Mi a fa*nak kell eröltetni ezeket a mega -giga két háromnapos rallykat mindenki csak vinnyog a pénztelenségre hivatkozva de ellene nem tesz semmit, meg kell nézni nyugaton már belátták hogy nincs erre pénz és lám, lettek látványos sprint versenyek s***ásig wrc-vel meg mindenféle remek autóval. Nem ártana az MNASZ-ben egy kicsit kiszellőztetni az áporodott levegőt.
144. • 2010-05-25 12:58:31
Itt egy jó videó a versenyről. Tényleg nem lehet tenni a pilótáknak a salakos szenvedés ellen?
Vagy ezt élvezik Ők is? Nem érem. Azt hallottam, h állítólag a szombathelyi rallyn is lesz valami olyan jellegű gyors, ahol lehet belépőt szedni??

http://rallyworld.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=380:salgo-gemer-rally-video&catid=49:videok&Itemid=64
143. • 2010-05-25 11:54:33
KisBéres nagyon komolyat ment, főleg a vége felé. Ha nincs bünti , szerintem dobogós. Kár, hogy Trnényt megtolta, ott is bent maradt poár másodperce.
Amúgy ne feledkezzünk meg a Grybről se..... nem volt piskóta, nem sírt, nem bánta. Így kell(ene) menni.
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k