LCH Tavaszi LADA találkozó
dictus magister
Anonymus
2017-11-27 21:58:56
utolsó bejelentkezése
dictus magister

262 hozzászólás
1 kedvence van és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685346054
Napi oldal:
51894
Jelenleg:
1231
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
2014-04-03 16:37:03

Ha Magyarország jogállam, akkor ez nem így lesz.
nemértem
2014-04-03 16:34:56

Úgy van, ahogy mondod, csak kb. 15 évet késett!!!!
bizonytalan

2014-04-03 14:40:32

"Aki savanyú, balfék vagy csak simán nem életrevaló az maradjon inkább otthon."

"Y" generációra jellemző megnyilvánulás!
(Javaslom, keress rá az "Y" generációra, nem leszel magadra büszke!)

Az igazság mint mindig, most is középpen van, de ha valaki "európai" módon gondolkodik (ami ma, a szalonképes elvárás), annak nem fér bele a jegyszedés leírt módja.
De a civilizált gondolkodásmódba sem...
megdöbbent

2014-03-25 23:34:29

Saját olvasatomban a következő a helyzet jogilag a műszaki vizsgával kapcsolatban, három szabályozást nézve:

1. 2004. évi I. törvény a sportról (Sport törvény)


2. 5/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet
a közúti járművek megvizsgálásáról

3. 6/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet
a közúti járművek fogalomba helyezésének, és
forgalomban tartásának műszaki feltételeiről

A másodikból idézve:
Versenyjármű ideiglenes forgalomban tartásához szükséges versenyjármű szemle eredményén alapuló intézkedések:
11/A. § (1) A versenyjármű ideiglenes forgalomban tartásának engedélyezése a közlekedési hatóság által végzett versenyjármű szemlén, az országos autóverseny rendszert működtető, országos sportági szövetség által a járműre kiállított gépkönyv és szakvélemény alapján történik.

A harmadikból idézve:
112/B. §
(1) Az e rendeletben foglalt üzemeltetési műszaki feltételeket - az ER. megjelölt eljárásaiban - a versenyjárművek esetében a következő eltérésekkel kell alkalmazni:
....
(2) Az (1) bekezdésben foglaltaknak való megfelelőséget a jármű üzembentartójának - az országos autóverseny rendszert működtető, országos sportági szövetség által - a járműhöz kiállított gépkönyvvel kell igazolni.

A gépkönyv tekintetében tehát nem(!) szakszövetséget ír elő, hanem csak sportági szövetséget. Egyébként mindegy is, mert az MNASZ mint szakszövetség, NEM az RTE által kitalált sportág szakszövetsége.

Mit mond a Sport trv. a sportági szövetségről:

19. §
(3) A sportszövetségek típusai:
a) országos sportági szakszövetségek,
b) sportági szövetségek,
(4) A sportszövetség sportszövetségi jellegét és típusát a bírósági nyilvántartásban fel kell tüntetni.

A sportági szövetségek:

28. §
(1) ...Sportági szövetség országos jelleggel is működhet. Egy sportágban csak egy országos sportági szövetség működhet.

Összegezve, ha az RTE létrehozott egy sportágat, az hivatalos hazai elismerésekkel rendelkezik, és az AMTOSZ ennek a sportágnak országos versenyrendszert működtet úgy, hogy egyben a sportág bejegyzett sportági szövetsége is, akkor nyilvánvalónak látszik, hogy a saját versenyrendszeréhez kiadhat gépkönyvet, melyet a műszaki vizsgán el kell hogy fogadjanak. Ez akkor is igaz, ha mint sportági szövetség, nem lát el szakszövetségi feladatokat, ugyanis a műszaki vizsgát szabályozó rendeletek (még egyszer:) nem követelik meg országos szakszövetség által kiállított gépkönyvet. Elég az országos sportági szövetség által kiállított gépkönyv is.
Szerintem!

linkek:
Sport törvény
5/1990 KÖHÉM
6/1990 KÖHÉM

2014-03-21 18:57:00

Mivel a Ti oldalatokon állok, ezért elfogadom a válaszod
azzal a fenntartással, hogy utána fogok járni.
Mivel nekem nem sűrgős, ezért nem fogom elkapkodni,
de ha megtudok valami érdemlegeset a témával kapcsolatban, jelezni fogom.
Köszi a választ.
2014-03-20 20:42:51

highand! -tőled kérdezem:

Ma beszéltem egy vezető beosztású NKH-ssal gépkönyv vs. műszaki vizsga ügyben. Azt mondta, hogy műszaki vizsgához az MNASZ gépkönyvet, mint feltételt, a törvény írja elő (lehet, hogy csak Vhr. de ez most mindegy). Ha ebben bárki változást szeretne, annak törvény, illetve Vhr. módosítást kell kezdeményeznie. A törvénymódosításhoz az országgyűlés kell (végső fokon), a Vhr. módosításhoz a miniszter.

Kérdésem, ha nem hadititok, kezdeményeztétek e a törvényi módosítást ez ügyben a megfelelő helyen, és ha igen, akkor szerinted mikorra várható a módosítás?

(Nem néztem utána sem a Trv-nek, sem a Vhr-nek, de feltételezem, hogy Te ezeket már betéve tudod.)

Vagy téves az infó?

2014-03-14 19:57:25

Azért neked sem ártana lassítani!
megdöbbent

2014-03-13 21:09:41

Mészáros Iván levelének olvasása után továbbra sem
értem, hogy ha az AMTOSZ gépkönyvei minden törvényi
feltételnek megfelelnek a műszaki vizsgához, akkor mi a
fittyfenének kell egyezkedni az MNASZ-szel?

Azt sem akaródzik értenem, hogy ha az AMTOSZ mint önálló
sportszövetség minden törvényi feltételnek megfelel, akkor
miért kérdés, hogy az MNASZ tervez e lépéseket az
AMTOSZ rendezvényei ellen? Nem tök mindegy?
Az MLSZ sem akadályozhatja a kézilabda szövetség
rendezvényeit csak azért, mert a kézilabdát is labdával
játszák! Nemde?
Itt valami számomra sántít.
bizonytalan
2014-03-13 19:02:50

Most akkor ez ajánlat, vagy megegyezés?
Mert, ha megegyezés, akkor vége a háborúnak,
és az AMTOSZ nevű adminisztrációs trükk okafogyottá
vált. (Olvasatomban!
"Mészáros Iván Elnök úr kérése alapján...")
király

2014-03-01 09:11:08

Klasszikus:

-Nagy pénz, nagy foci...
-Kis pénz, kis foci...
folytatva: -Nincs pénz, nincs foci!

Kérdezem: Mészáros Iván mondott már ilyet?:

PZS

sírok
2014-02-28 18:06:12

Nem olyan egyszerű ez...
Addig, amíg nincs náluk szervezettebb, arrogánsabb
és hatalomra törőbb társaság, addig nem lehet.
Szervezettebb van, szakértőbb van, tisztességesebb van,
de az arrogancia és a hatalomra törés hiányzik belőlük.
forgatom a szemem
2014-02-27 22:16:27

"-vagy valami más..." ...ha rajtam múlna...:

...Bolond lennék a borsos bérleti díjat másnak fizetni,
mikor a saját ingatlanomat is bérbe adhatom hasonló
célra...

"Ez egy kitalált verzió, és minden esetleges hasonlóság a
valósággal, a véletlen műve!"
kacsintok

2014-02-27 21:10:49

Ennek a hírnek lehet több "olvasata" is!
Vajon miért a váltás????

link

2014-02-24 20:34:56

Elindult egy folyamat (mint hógolyó a hegyről, amiből a
lavina lesz). Az eddigi eredményekben is sok agy- és
papírmunka van. A cél is nemes, a TISZTA autósport
megőrzése (tegyék ezt akár céllővöldével).
A hógolyóból induló lavina a természetben elsöpör mindent,
ami az útjába kerül. Itt is ez várható, bár vannak aggodalmaim, hogy lehetnek olyan ördögi (piszkos) erők,
amelyek ez ellen fognak tenni. Én szurkolok az RTE-nek!
A több éves odaadó munkának meg kell hoznia a gyümölcsét.

A jogállam kicsi(?) próbája ez!

2014-02-22 14:09:59

"- megvizsgálják a törvényi feltételeket és aszerint járnak
el."

Ugye Te is mondtad már alkalmi barátnődnek, hogy: "Majd hívlak..."

Hát ez kb. ennyit jelent.

2014-02-22 14:07:06

"Itt ugyan semmi nem fog változni, minden marad a régiben..."

Tévedsz! Rosszabb lesz!

Jut eszembe: Ki az a Benyó Miklós....


2014-02-03 18:59:29

Lehet mondani persze, hogy ők támadták a leggyorsabban
ezt a kanyart, de a nagy büdös valóság az, hogy alaposan
elmérték... (5,44-től)

Link
2014-01-22 22:15:29

Ezt a lövészettel kevert rallye-t (RTE) a jelenlegi helyzetben
lehet akár zseniális ötletnek is nevezni.
Leginkább azonban katasztrófális, hogy ilyen nyakatekert
megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az egyetlen működni
képes bajnokság működhessen. Köszi, lentebb írogató
urak. (Amikor kezdtétek a hatalom megszerzési
manővereiteket, még fiatalemberek voltatok.)

Reményeim szerint okafogyottá fog válni ez a lövészetes
kényszermegoldás, mert az MNASZ, de legalább is
a rallye szakág, az RTE ölébe fog hullani.
Úgy legyen!

2014-01-21 19:35:28

Ez a vonat már régen elment!
A javasolt megoldás megint csak maszatolás lenne.
Csak radikális változás hozhat eredményt.
Szerintem...
király
2014-01-17 19:49:16

Köszönöm neked, hogy a linkedről megtudhattam, hogy:

A Radio6.hu a Promotion Service Nonprofit Kft. tulajdona!
Az oldal készült 2013-ban.
A Rádió 6 honlapján megjelenő minden hang- és képanyag a Promotion Service Nonprofit Kft. kizárólagos tulajdona.
Az anyagok bármilyen felhasználása (ideértve a saját célú, illetve ingyenes felhasználásokat is) sérti a jogtulajdonos szerzői jogait.
A jogsértések jogkövetkezményeiért a jogsértést elkövető szervezet vagy személy teljes körű felelősséggel tartozik.

Ügyvezető: Kovács Attila

Elérhetőségek: Rádió 6 iroda
Levélcím: 2441 Százhalombatta, Pf.:101.
E-mail cím: iroda@radio6.hu
Telefon: 23/524-240
Fax: 23/524-239

Rádió 6 stúdió
E-mail cím: studio@radio6.hu
Telefon/Sms: 30/620-101-3

Internet, Web és Facebook
Fejlesztés: UltimateDesign / BalatonWeb
E-mail: info@ultimatedesign.hu
Web: http://www.ultimatedesign.hu
Telefon: +36-70/636-1386

Főszerkesztő: Rádió 6
Szerkesztő: Rádió 6
Programajánlat: Rádió 6
Értékesítés: marketing@radio6.hu

Felügyeleti szerv:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest, Pf. 25.
Telefon: (+36 1) 457 7100
Fax: (+36 1) 356 5520
E-mail: info@nmhh.hu
Web: www.nmhh.hu


Esetleg azt is megtudhatnánk végre, hogy mi volt a
riportban?
nemértem nemértem nemértem
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k