KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
dictus magister
Anonymus
2017-11-27 21:58:56
utolsó bejelentkezése
dictus magister

262 hozzászólás
1 kedvence van és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686185175
Napi oldal:
68661
Jelenleg:
2112
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
2014-09-10 22:47:34

Még valami:
Ebből a "közlemény" utáni helyzetből Iván csak egyféleképpen jöhet ki jól: Ha Ő lesz az RSB vezetője!
Erre nem látok nagy esélyt, de azt nem tudhatjuk (Mi pór nép),
hogy a nagyok miről egyezkednek a "sötét kártyaszobákban".
kacsintok

2014-09-10 22:28:41

Én miről beszélek? Te miről beszélsz?! Azt mondod, hogy a magyar rallyesport halott! Miért? –az RTE nem része a magyar rallyenak? Eddig az RTE nem volt halott, küzdött a létéért. De ha most bármilyen formában betagozódik az MNASZ-be (márpedig bármiféle egyezség betagozódás lesz!), akkor vége lesz mint a botnak.
Már Marx is megmondta, a nagyhal megeszi a kishalat, főleg akkor, ha a kishal van olyan hülye, hogy beúszik a nagyhal szájába. És most ez fog történni...

Egyébként meg mi az, hogy "megint csak" meg "végtelen rosszindulat" meg "cinizmus"? Ezt miből olvastad ki?
Kivel szemben rosszindulat, és kivel szemben cinizmus?
Tudsz Te értelmezve olvasni? Te melyik oldalon állsz?

2014-09-10 22:28:41

Én miről beszélek? Te miről beszélsz?! Azt mondod, hogy a magyar rallyesport halott! Miért? –az RTE nem része a magyar rallyenak? Eddig az RTE nem volt halott, küzdött a létéért. De ha most bármilyen formában betagozódik az MNASZ-be (márpedig bármiféle egyezség betagozódás lesz!), akkor vége lesz mint a botnak.
Már Marx is megmondta, a nagyhal megeszi a kishalat, főleg akkor, ha a kishal van olyan hülye, hogy beúszik a nagyhal szájába. És most ez fog történni...

Egyébként meg mi az, hogy "megint csak" meg "végtelen rosszindulat" meg "cinizmus"? Ezt miből olvastad ki?
Kivel szemben rosszindulat, és kivel szemben cinizmus?
Tudsz Te értelmezve olvasni? Te melyik oldalon állsz?

2014-09-10 20:05:16

Mészáros Iván közleménye a fegyver letételről "kitűnő" időzítésű!
Pont most, amikor ismét Pénzes Zsolt a várományosa a főnöki széknek. Ez megfutamodás! Mit szól ehhez "highand" kolléga?
Végig az RTE-nek az oldalán álltam, de a szolgalelkűséget nem támogatom! Borítékolom az RTE halálát. Viszlát RTE!
Azt a bizonyos szöget ezekután sokan beverhetik a falba...
sírok
2014-09-10 20:05:16

Mészáros Iván közleménye a fegyver letételről "kitűnő" időzítésű!
Pont most, amikor ismét Pénzes Zsolt a várományosa a főnöki széknek. Ez megfutamodás! Mit szól ehhez "highand" kolléga?
Végig az RTE-nek az oldalán álltam, de a szolgalelkűséget nem támogatom! Borítékolom az RTE halálát. Viszlát RTE!
Azt a bizonyos szöget ezekután sokan beverhetik a falba...
sírok
2014-09-07 22:40:56

"Készült e tanulmány, felmérés a hazai autósport járulékos gazdasági hatásaival (háttéripar, vállalkozások, munkahelyek száma…) ez MNASZ szinten sem lenne hátrányos."

Ezt a részét nem kellene feszegetned, mert ha valaki csinálna egy ilyen, valós adatokat tartalmazó "tanulmányt", akkor bővíteni kellene a bíróságok és börtönök kapacitását.

Azzal viszont egyetértek veled, hogy Pénzes Zsolt azok közé
az emberek közé tartozik, akiket örökre el kellene tiltani az autósporttól. A szememben a legfőbb bűne, az önszerveződő amatőr rallye-sprint bekebelezése, tönkretétele.

2014-09-03 20:30:08

Én azt gondolom, hogy az autóverseny arról szól, hogy "A" pontból indulva, ki éri el rövidebb idő alatt a "B" pontot.
Minden ettől eltérő értékelési megoldás csak azok érdekeit szolgálja, akik nem tudják a klasszikus szabályok mentén legyőzni az aktuális legjobbat. Nem mondhatják azt, hogy Ő menjen három keréken.

Amit Te javasolsz, az nem új a sport világában. A végeredmény a helyezési számok összeadása alapján születik. Pld. horgászversenyeken. Itt, így előfordulhat, hogy nem az nyeri a versenyt, aki a legtöbb halat fogta.

http://www.haldorado.hu//foto/articles/00078142.jpg

A P1, P2, P3 oszlop, a verseny egyes napjain elért helyezéseket mutatja, a PONT oszlop ezek összegét, a SÚLY oszlop a fogott halak súlyát.
A horgászatban azért jó ez a módszer, mert ott nem mindig igaz, hogy "egyenlő pályák, egyenlő esélyek".

A rallye-ra ez általában nem igaz, hacsak nem esik le gyors közben az eső. De ez az új módszer ezen nem segítene.
Ne bonyolítsuk az életet, elég bonyolult az magától is...

A VB-t meg más mentené meg, nem a szétlövés.

2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
2014-08-12 22:45:55

A Pirelli tesztről íródott riportról jutott eszembe, hogy talán még megérhetem, hogy a kommunikáció megszűnik "tudományágnak" lenni, és visszanyerheti eredeti funkcióját...
Persze ettől még lehet jó gumi a Pirelli, csak nekem az jött le, mintha most, és Ők találták volna fel a versenygumit.
forgatom a szemem

2014-07-31 22:30:28

...mert értett hozzá, és szerette amit csinált...
...és nem volt egyedül.

2014-07-31 21:40:39

És még valami:
A szlalom egyszemélyes műfaj, a "navigátor" csak
felesleges plusz súly, ha esetleg nem mondta volna
még valaki. Főleg akkor, amikor navigátorral pályát
téveszt a pilóta! Nem egy példa volt rá!

2014-07-31 21:35:31

Több tíz év után úgy hozta a sors, hogy ismét részt vettem egy szlalom versenyen, most nézőként.
Az időjárás mondhatnánk, nem kedvezett az elején, mert esett...
Szerintem meg éppen ez volt a kedvező körülmény ahhoz, hogy valamilyen képet kapjak a mezőnyről. Úgy gondolom, hogy kb. tíz-tizenöt olyan pilóta volt, aki tudta, hogy hol van, tudta, hogy mit csinál. A sok BMW közül el kellene adni néhányat, leginkább a 90%-ukat, és bele kellene ülni egy kék, kereklámpás T betűs Zsiguliba, és ha azzal már megy a dolog, ahogy volt akinek ment is, akkor lehet kacsingatni a bajor márka felé. A gumimelegítő paplanok használata pedig ezen a szinten barokkos túlzás, főleg vizes pályán. Kb. 102 dolog lenne, amit a paplanosoknak meg kellene tanulniuk az autóversenyzésről. Kivéve: Citroen Saxo, de neki meg felesleges is a paplan, mert anélkül is jó lehetne.
Ami érdekes, de várható volt, hogy a csendes "szériások" szebben, eredményesebben mentek, mint a "hangoskodók".
A rendezés szempontjából örvendetes, hogy szinte mindennel lehetett indulni, aminek kereke volt, viszont az esős szakaszban a rajtoltatás széthúzása miatt lassan mentek a dolgok.
A szlalommal kapcsolatban az a "több tízéves" tapasztalatom és tanácsom a versenyzők többségének, hogy az a gyors, ami lassúnak látszik...

2014-07-22 19:19:00

emerico!

Jól csinálod!

2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

2014-07-11 18:27:32

Már az is hír, hogy a szakágvezető ott lesz a szakág egyik hazai élvonalbeli rendezvényén??? megdöbbent

"További információ, hogy a hétvégén megrendezésre kerülő Veszprém Rallye-n részt veszek..."

Szabados Lajos s.k.
mb. szakágvezető
(RSB)

forrás:
http://www.duen.hu/dl.php?d=mnasz&i=222

2014-07-08 18:59:06

VIDEÓ - Kárai Tomi kőkemény csatája

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy műszakilag nem korrekt megoldás, ha a kézifék kar, "lábféknél visszamozdul". Ez növeli a fékpedál útját, és balesetveszélyes is lehet.
Egyébként szép verseny volt, kár a váltó hibáért.

2014-06-22 12:59:02

Ha vége a vásárnak, jöhetne már a tavasz, a megújulás...

Alszik a hóban
a hegy, a völgy;
hallgat az erdő,
hallgat a föld.

Mikor legutóbb
jártam itt,
nyár nyitogatta
pipacsait,

a nyár nyitogatta,
temette az ősz;
és volt, aki vesztett,
és nincs, aki győz.

Lombnak, virágnak
nyoma sehol,
fekete csontváz
a fa, a bokor,

s halotti csipke
a díszük is,
az a törékeny
tündéri dísz,

mit rájuk aggat
éjszaka
fehér kezével
a zuzmara.

Alszik a hóban
a hegy, a völgy,
hallgat az erdő,
hallgat a föld.

Egyszerre mégis
rezzen a táj:
hármat fütyül
egy kis madár.

Háromszor hármat
lüktet a dala,
vígan, szaporán,
mint éles fuvola.

Az a fuvolás
a Nyitnikék!
Már kezdi is újra
az énekét:

kék füttyre mindig
'kvart' lefelé:
nem sok, de örülni
ez is elég.

Nyitni kék, fütyüli,
nyitni kék,
szívnek és tavasznak
nyílni kék!

Nyitni, de - nyitni,
de - nyitni kék!
Fütyülöm én is
énekét.

Nyitni kék, fütyüli,
nyitni kék,
a telet bírni
illenék!

Bírni és bízni
illenék!
Fütyül és elszáll
a Nyitnikék.

Nyitni kék! –
fütyülök utána
s nézek az eltűnő
madárra.

Nyitni kék, fütyülöm,
nyitni kék,
hinni és bízni
kellenék,

mint az a fázó
kis madár,
aki sírja, de bírja,
ami fáj,

akinek tele rosszabb,
mint az enyém,
és aki mégis
csupa remény.

Nyitni kék, indulok,
nyitni kék,
fog az én szívem is
nyitni még.

Nyitni kék! Ébred
a hegy, a völgy,
tudom, mire gondol
a néma föld.

Ő volt a szája,
a Nyitnikék,
elmondta a holnap
üzenetét:

a hitet, a vágyat
fütyülte szét,
kinyitotta a föld
örök szivét:

fütty-fütty-fütty, nyitni kék,
nyitni kék –
Nyisd ki, te, versem,
az emberekét!


2014-06-18 22:13:23

Idézet Frici értékeléséből:

"...Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk..."

Csak a pontosság kedvéért jegyzem meg, hogy Csákberény
és Kőhányás az ugyan az a gyors! Az egyik az eleje, a másik a vége.

Egyébként pedig változni látszik a világ! -a pilóták magukban (is) keresik a hibát (Kazár, Frici).

dictus magister hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 260 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k