2013-03-02 16:41:01
Utolsó módosítás : 2018-05-20 01:25:19
h i r d e t é s
Összes oldal:
459897363
Napi oldal:
16990
Jelenleg:
492
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a ötödik futam,
az argentin verseny után
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
100
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
90
3. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
72
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
54
5. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
45
6. Kris Meeke
Citroen C3 WRC
43
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
40
8. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
31
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
26
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
a kanári verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
76
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
35
3. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
30
4. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
30
5. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
26
6.
Chris Ingram
Skoda Fabia R5
18
7.
J-A. Suarez
Hyundai i20 R5
17
8.
Laurent Pellier
Peugeot 208 R5
15
9.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
12
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a harmadik futam,
a belga verseny után
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
75
2. Sebastian Loeb
Peugeot 208
66
3. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
65
4. Andreas Bakkerud
Audi S1
61
5. Timmy Hansen
Peugeot 208
59
6. Mattias Ekström
Audi S1
59
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
37
8. Janis Baumanis
Ford Fiesta
32
9. Guerlain Chicherit
Renault Megane RS
27
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
74
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
3. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
36
4.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
30
5.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
26
6.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
22
7.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
22
8.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
15
9.
Lovász Pál
Hyundai i20 R5
14
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
36
4.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
5.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
6. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
24
7. Berki Gábor
BMW M3
16
8.
Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
13
9. Órai Balázs
Subaru Impreza WRC
11
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1. Tim Gábor
Opel Adam R2
47
2.
Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2
36
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
28
4.
Uveges Sándor
Lada VFTS
23
5.
Boroznaki Tibor
Citroen C2 R2
21
6. Dudás Gergő
Lada 21074
18
7. Molnár Ferenc
Lada 21074
14
8.
Zsebe Gábor
Skoda Felicia KitCar
12
9. Határ Attila
Peugeot 306 S16
12
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
az második futam után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
44
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
41
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
35
4.
Simon István
Fiat X1/9
35
5.
Kovács Tamás
Speedcar GT
32
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Vizkeleti János
Lotus Elise
85
8.
Becsics Brankó
Mazda Mx-5
46
9.
Dicsa Tibor
Volkswagen Lupo
39
teljes táblázat
#94

Sporttechnika v.1.1 - Supersport 999
Thai izompacsirta.

Mikor azt mondja valaki, versenyautó keletről, jelentkezzen az aki először Thaiföldre gondol. Mindenkinek Japán, vagy talán a csodálatos Kína ugrik be, de szinte soha Thaiföld.                                                                                                                                   

A 999 Supersport egy együléses, bukócsővel ellátott, 2.0 literes versenyautó, egyenesen az amatőr versenyzői társadalmat megcélozva. Christophe Martin, Thaiföldön élő francia mérnök hozta létre a céget felhasználva versenyzői tapasztalatait:

 "Versenyeztem egy ehhez hasonló autóval még Franciaországban, aztán áthoztam Thaiföldre, és mindent átépítettem."                            

 "Végülis, elhatároztam, hogy merőben új modellt építek, ez lett az eredménye."

  "Létre kellett hoznunk egy gyárlétesítményt a semmiből, és valóban, mi lettünk az első versenyautó gyár a világ ezen részén."

Martin szerint, annak hogy Thaiföldön készült az autó, semmi köze a költségekhez.

  "Talán úgy gondolod, hogy mivel Thaiföldön készül, igazán költséghatékony. De ez nem igaz. Főleg nem Kínához képest. Igen, olcsóbb mint az USA-ban vagy Európában, de nem az a célunk, hogy olcsó terméket állítsunk elő."                                 

  De térjünk át az autó tulajdonságaira. Az alvázat bárki megvehetei 8000 amerikai dollár fejében (kb. 1.900.000 HUF). A pilóta középen foglal helyet. A cég állítása szerint minden valamire való pályaautóban középen ül a sofőr. A versenyzőt 4130-as acélból készült bukókeret védi. A karosszéria üvegszálból és karbonból készült. A szélvédő laminált. Az kellő leszorító erőt állítható hátsó szárny és hátsó diffúzor segíti. A gép lelke egy 4 hengeres, 2000 köbcentiméteres GM Ecotec turbófeltöltéses motor. Található benne egy Racecraft levegő-víz intercooler is. A gázok elvezetéséről rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Maximális teljesítménye 300 lóerő, amit 5600-as percenkénti fordulaton ad le. Maximális nyomatéka 350 Nm. A sebességváltás 5 sebességes szekvenciális váltóval történik, amihez jár még egy önzáró differenciálmű is. Belül egy multifunkciós, programozható LCD kijelzőről olvashatjuk le az adatokat. A felföggesztés dupla keresztlengőkaros, állítható keresztstabilizátorral. A biztonságos megállást elöl 6 dugattyús fékek, míg hátul 4 dugattyús fékek segítik. Az elsők 320 mm-es tárcsába harapnak, ez hátul valamivel kisebb, 285 mm. 18"-os kerekeken gördül a kis izompacsirta. Az autó hossza 4210 mm, szélessége 1850 mm, tengelytávja 2460 mm. Az első nyomtáv 1580 mm, míg a hátsó 1540 mm. Súlya 960 kg, a maximálisan beletölthető üzemanyag 55 liter. A biztonságról tűzoltókészülék, öccsecsúszó kormányoszlop, bukókeret, és 6 pontos biztonsági övek gondoskodnak.                           

Az autó ára 67.500 amerikai dollár (kb. 15.300.000 HUF).              

Aki kevesli az erőt, a gyártó állítása szerint 450 lóerőt is könnyedén elvisel az autó. Nekünk elég lenne a 300 is.                   
Ez a blog most jelenik meg 1910. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
14 15 16 17181920
2122 23 24252627
28 29 30 31 010203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 151617
2018.05.20-21.

részletes infóink
2018.05.17-20.

részletes infóink
2018.05.18-19.

hivatalos honlap

eredmények
2018.05.19.

hivatalos honlap
2018.05.19-20.

facebook esemény
2018.05.25-27.

részletes infóink
2018.05.26.

hivatalos honlap

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k