2013-03-02 16:41:01
Utolsó módosítás : 2019-11-13 14:54:57
h i r d e t é s
Összes oldal:
497665778
Napi oldal:
76529
Jelenleg:
635
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a tizenkettedik futam,
a Wales Rally GB után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
240
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
212
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
199
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
102
5. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
98
6. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
90
7. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
84
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
83
9. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
83
teljes táblázat
European Rally Championship
a hetedik futam,
a Cyprus Rally után
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
135
2.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
3. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
107
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
5. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
5. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
8. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
9. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
9. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a kilencedik futam,
a rigai RX után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
187
2. A. Bakkerud
Audi S1
186
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
179
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
157
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
126
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
122
7. Liam Doran
Audi S1
113
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
110
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
93
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a hatodik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
107
4.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
45
7. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
35
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a hatodik futam,
a Mecsek Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
131
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
128
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
126
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Tajmel Tibor
BMW
28
8. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
24
9.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a negyedik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
59
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
30
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
21
5.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
17
7.
Hibján József
Peugeot 208 R2
13
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
az ötödik futam,
a Mecsek Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Gyenes András
Lada 2101
28,5
4. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
5.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
6. Rácz Tibor
Lada 21011
18
7. Csoma András
Lada 2105
17,5
6.
Mekler László
Mitsubishi Starion
16
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
11,5
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat
#94

Sporttechnika v.1.1 - Supersport 999
Thai izompacsirta.

Mikor azt mondja valaki, versenyautó keletről, jelentkezzen az aki először Thaiföldre gondol. Mindenkinek Japán, vagy talán a csodálatos Kína ugrik be, de szinte soha Thaiföld.                                                                                                                                   

A 999 Supersport egy együléses, bukócsővel ellátott, 2.0 literes versenyautó, egyenesen az amatőr versenyzői társadalmat megcélozva. Christophe Martin, Thaiföldön élő francia mérnök hozta létre a céget felhasználva versenyzői tapasztalatait:

 "Versenyeztem egy ehhez hasonló autóval még Franciaországban, aztán áthoztam Thaiföldre, és mindent átépítettem."                            

 "Végülis, elhatároztam, hogy merőben új modellt építek, ez lett az eredménye."

  "Létre kellett hoznunk egy gyárlétesítményt a semmiből, és valóban, mi lettünk az első versenyautó gyár a világ ezen részén."

Martin szerint, annak hogy Thaiföldön készült az autó, semmi köze a költségekhez.

  "Talán úgy gondolod, hogy mivel Thaiföldön készül, igazán költséghatékony. De ez nem igaz. Főleg nem Kínához képest. Igen, olcsóbb mint az USA-ban vagy Európában, de nem az a célunk, hogy olcsó terméket állítsunk elő."                                 

  De térjünk át az autó tulajdonságaira. Az alvázat bárki megvehetei 8000 amerikai dollár fejében (kb. 1.900.000 HUF). A pilóta középen foglal helyet. A cég állítása szerint minden valamire való pályaautóban középen ül a sofőr. A versenyzőt 4130-as acélból készült bukókeret védi. A karosszéria üvegszálból és karbonból készült. A szélvédő laminált. Az kellő leszorító erőt állítható hátsó szárny és hátsó diffúzor segíti. A gép lelke egy 4 hengeres, 2000 köbcentiméteres GM Ecotec turbófeltöltéses motor. Található benne egy Racecraft levegő-víz intercooler is. A gázok elvezetéséről rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Maximális teljesítménye 300 lóerő, amit 5600-as percenkénti fordulaton ad le. Maximális nyomatéka 350 Nm. A sebességváltás 5 sebességes szekvenciális váltóval történik, amihez jár még egy önzáró differenciálmű is. Belül egy multifunkciós, programozható LCD kijelzőről olvashatjuk le az adatokat. A felföggesztés dupla keresztlengőkaros, állítható keresztstabilizátorral. A biztonságos megállást elöl 6 dugattyús fékek, míg hátul 4 dugattyús fékek segítik. Az elsők 320 mm-es tárcsába harapnak, ez hátul valamivel kisebb, 285 mm. 18"-os kerekeken gördül a kis izompacsirta. Az autó hossza 4210 mm, szélessége 1850 mm, tengelytávja 2460 mm. Az első nyomtáv 1580 mm, míg a hátsó 1540 mm. Súlya 960 kg, a maximálisan beletölthető üzemanyag 55 liter. A biztonságról tűzoltókészülék, öccsecsúszó kormányoszlop, bukókeret, és 6 pontos biztonsági övek gondoskodnak.                           

Az autó ára 67.500 amerikai dollár (kb. 15.300.000 HUF).              

Aki kevesli az erőt, a gyártó állítása szerint 450 lóerőt is könnyedén elvisel az autó. Nekünk elég lenne a 300 is.                   
Ez a blog most jelenik meg 2216. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
28 29 30 31 01 0203
04 05 06 07 080910
11 12 13 14151617
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 01

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k