2013-03-02 16:41:01
Utolsó módosítás : 2019-07-21 13:10:55
h i r d e t é s
Összes oldal:
488967844
Napi oldal:
21179
Jelenleg:
507
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
E-maki webáruház
AutoDekor

World Rally Championship 2019
a nyolcadik futam,
a Portugal Rally után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
150
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
146
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
143
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
62
6. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
7. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
56
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
52
9. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
40
teljes táblázat
European Rally Championship
a harmadik futam,
a Rally Liepaja után
1.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
71
2. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
70
3. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
44
4. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
5. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
6. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
28
7. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
26
8. Martins Sesks
SKODA Fabia R5
25
9.
Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
18
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az ötödik futam,
Norvégia után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
107
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
106
3. A. Bakkerud
Audi S1
92
4. Janis Baumanis
Ford Fiesta
79
5. Niclas Grönholm
Hyundai i20
78
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
78
7. Liam Doran
Audi S1
74
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
9. Szabó Krisztián
Audi S1
55
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
57
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
52
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
35
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
7.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
20
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
19
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
10
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
66
2.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
59
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
51
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
40
6. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
36
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
3.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
2. Lendvai István
Citroen C2 R2
49
3. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
4. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
5. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
6. Trencsényi Vince
Skoda Felicia
34
7. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
8.
Baksai László
Lada 2107
14
9. Csikó Péter
Lada 2107
12
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a második futam,
a 19.DragRacing Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
49
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
44
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
41
4.
Simon István
Fiat X1/9
39
5.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
27
6.
Pintér Máté
BMW
18
7.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
16
8.
Pintér László
BMW
14
9.
Czang György
Lada 21074
11
teljes táblázat
#94

Sporttechnika v.1.1 - Supersport 999
Thai izompacsirta.

Mikor azt mondja valaki, versenyautó keletről, jelentkezzen az aki először Thaiföldre gondol. Mindenkinek Japán, vagy talán a csodálatos Kína ugrik be, de szinte soha Thaiföld.                                                                                                                                   

A 999 Supersport egy együléses, bukócsővel ellátott, 2.0 literes versenyautó, egyenesen az amatőr versenyzői társadalmat megcélozva. Christophe Martin, Thaiföldön élő francia mérnök hozta létre a céget felhasználva versenyzői tapasztalatait:

 "Versenyeztem egy ehhez hasonló autóval még Franciaországban, aztán áthoztam Thaiföldre, és mindent átépítettem."                            

 "Végülis, elhatároztam, hogy merőben új modellt építek, ez lett az eredménye."

  "Létre kellett hoznunk egy gyárlétesítményt a semmiből, és valóban, mi lettünk az első versenyautó gyár a világ ezen részén."

Martin szerint, annak hogy Thaiföldön készült az autó, semmi köze a költségekhez.

  "Talán úgy gondolod, hogy mivel Thaiföldön készül, igazán költséghatékony. De ez nem igaz. Főleg nem Kínához képest. Igen, olcsóbb mint az USA-ban vagy Európában, de nem az a célunk, hogy olcsó terméket állítsunk elő."                                 

  De térjünk át az autó tulajdonságaira. Az alvázat bárki megvehetei 8000 amerikai dollár fejében (kb. 1.900.000 HUF). A pilóta középen foglal helyet. A cég állítása szerint minden valamire való pályaautóban középen ül a sofőr. A versenyzőt 4130-as acélból készült bukókeret védi. A karosszéria üvegszálból és karbonból készült. A szélvédő laminált. Az kellő leszorító erőt állítható hátsó szárny és hátsó diffúzor segíti. A gép lelke egy 4 hengeres, 2000 köbcentiméteres GM Ecotec turbófeltöltéses motor. Található benne egy Racecraft levegő-víz intercooler is. A gázok elvezetéséről rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Maximális teljesítménye 300 lóerő, amit 5600-as percenkénti fordulaton ad le. Maximális nyomatéka 350 Nm. A sebességváltás 5 sebességes szekvenciális váltóval történik, amihez jár még egy önzáró differenciálmű is. Belül egy multifunkciós, programozható LCD kijelzőről olvashatjuk le az adatokat. A felföggesztés dupla keresztlengőkaros, állítható keresztstabilizátorral. A biztonságos megállást elöl 6 dugattyús fékek, míg hátul 4 dugattyús fékek segítik. Az elsők 320 mm-es tárcsába harapnak, ez hátul valamivel kisebb, 285 mm. 18"-os kerekeken gördül a kis izompacsirta. Az autó hossza 4210 mm, szélessége 1850 mm, tengelytávja 2460 mm. Az első nyomtáv 1580 mm, míg a hátsó 1540 mm. Súlya 960 kg, a maximálisan beletölthető üzemanyag 55 liter. A biztonságról tűzoltókészülék, öccsecsúszó kormányoszlop, bukókeret, és 6 pontos biztonsági övek gondoskodnak.                           

Az autó ára 67.500 amerikai dollár (kb. 15.300.000 HUF).              

Aki kevesli az erőt, a gyártó állítása szerint 450 lóerőt is könnyedén elvisel az autó. Nekünk elég lenne a 300 is.                   
Ez a blog most jelenik meg 2114. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22 23 24 25262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k