2010-06-14 11:52:04
Utolsó módosítás : 2025-10-30 14:04:11
h i r d e t é s
Összes oldal:
795642843
Napi oldal:
111843
Jelenleg:
1157
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Asi teszten voltam.

Péntek délután DuEn hívott és említette hogy Asi tesztel valahol a Bakonyban...
Hosszas telefonálgatás után Megtudtam hogy hova is kellene pontosan mennem (köszi Imi).
 
Láttam már pár tesztet, de azok valahogy mások voltak.
Itt nem volt semmi felesleges felhajtás, sehol egy jeges vizes dézsa üdítővel, vagy egy ebédlő asztal rágcsálnivalóval.
Sem székek a vendégeknek… A legnagyobb komfort fokozó tényező az egy hűtő táska volt amiben hideg víz lapult.
 

Itt minden csak a tesztről és a hatékony munkavégzésről szólt, minden egyéb dolgot mellőzött a csapat. A felvonulás sem volt nagy mire én odaértem. Zsuzsi, Asi és két szerelőn kívül csak pár srác volt.

 
Reggel 9-től voltak ott kint és folyamatosan finomították a futóművet körről körre.
Egy egész napot rászántak a futóműre, és nem is nagyon lazsáltak, folyamatosan nyomták a köröket. Persze Asira jellemző módon nem ám csak úgy érzésre állítgatták a dolgokat. Mindent dokumentálva, és időeredményeket feljegyezve és figyelembe véve haladtak a jó beállítások felé. Minden tesztkört mértek fotocellával, század másodperces pontossággal, és igaz hogy én csak az utolsó lapot láttam, de nem volt nagy szórása az eredményeknek.
 
Nem vagyok egy ASI FUN, de szimpatikus a hozzá állása versenyzéshez.
Eddig is tudtam hogy Gyuri precíz, de most meg is tapasztaltam.
Minden kanyarban ugyanúgy és ugyanazon a íven fordult el.
Nem volt olyan hogy elfékezte volna magát, vagy kisodródott volna.
Egyetlen egyszer volt hogy egy visszafordítóban kicsit jobban lapjával fordult, de akkor pont mellette ültem, és nagyon élveztem a dologt.
Egyből hozzá is tette Asi hogy ez időbe került...
 
Ültem már WRC-ben murván, de N4-es autóban még nem.
N-es mint széria… Hááát…
A legkevésbé sem jutna eszembe ezek után le utcai autózni egy ilyen N4-es versenyautót. Meggyőző az autó is és a pilóta tudása is. 30 méterre az elindulástól már a megfelelő szögben sodródtunk a kanyaríven úgy hogy a tükör és az autó orra a bozótot ritkította. Aztán az egyenesekben egyenletesen és határozottan gyorsultunk. A következő kanyar előtt minden farcsóválás nélkül optimális határozott fékezéssel már fordultunk rá a következő visszafordító kanyarra, ismét tükörrel a gazban.
Több körön keresztül ülhettem a Jobb1-ben, és minden másodpercét élveztem.
Mesélhetném tovább a kanyarokat és a kanyarvételeket, és egyéb tapasztalatokat de egy mondattal össze lehet foglalni az egészet élményt. Mert az volt... élmény!
 
Ez a srác mindent az adott szakasz legrövidebb időn belüli abszolválásának rendel alá, nagyon nagy higgadtsággal és nagy tudatossággal.
 
Meg kell hogy mondjam nagy mosollyal az arcomon köszöntem meg a fuvart. Nagyon élveztem az autózást, és így már más szemmel fogom nézni Asit. Kezdem kapizsgálni hogy miért is úgy közlekedik a versenypályákon ahogy.
 
Egy végletekig professzionális pilóta mindent felesleges részletett mellőző tesztébe kaptam lehetőséget bepillantani.
Kintről is és bentről is, nekem mint laikusnak is az az érzésem, hogy egy jól beállított autóval így kell közlekedni, ha gyorsan akarunk végig érni egy szakaszon.
 
Azt gondolom nem véletlen van ott az az 1-es rajtszám az autó oldalán.
 
A teszt végére több mint 60 mért kört teljesített autó és pilótája.
A csapat másnap ismét 7kor indultak vissza, és még egy napot teszteltek.
Optimalizálva az autó minden paraméterét.
 
Mi ez ha nem maximalizmus, vagy profizmus?
Ez a blog most jelenik meg 6513. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
Bükfürdő
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k