h i r d e t é s
Összes oldal:
606130962
Napi oldal:
18569
Jelenleg:
1008
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Martin Márkó |
|
774 |
2. |
Gál Krisztián |
|
651 |
3. |
Martinák Balázs |
|
631 |
4. |
Suborits Péter |
|
590 |
5. |
Szücs Benedek |
|
590 |
6. |
Nagy Máté |
|
546 |
7. |
Liktor Balázs |
|
536 |
8. |
Ivony Bálint |
|
518 |
9. |
Teglovics Kornél |
|
517 |
1. |
TMC Rallysport |
|
2905 |
2. |
Car-Go! Virtual RT |
|
2598 |
3. |
ARTEP HWR |
|
2515 |
4. |
helyi-sport.hu RT |
|
2507 |
5. |
BORÍTSATOK VISSZA |
|
2486 |
6. |
Pörge Mörge M |
|
2347 |
7. |
Car-Go! RT |
|
2297 |
8. |
ARTEP Racing |
|
2206 |
9. |
RTE Akadémia |
|
2156 |
1. |
Kalle Rovanpera |
|
120 |
2. |
Thierry Neuville |
|
65 |
3. |
Ott Tanak |
|
62 |
4. |
Craig Breen |
|
52 |
5. |
T. Katsuma |
|
47 |
6. |
Elfyn Ewans |
|
39 |
7. |
Dani Sordo |
|
34 |
8. |
Sebastian Loeb |
|
27 |
9. |
Gus Greensmith |
|
26 |
1. |
Efrén Llarena |
|
89 |
2. |
Nil Solans |
|
65 |
3. |
Simone Tempestini |
|
55 |
4. |
Armindo Araujo |
|
45 |
5. |
J. Pardo Siota |
|
44 |
6. |
Alberto Battistolli |
|
40 |
7. |
Simone Campedelli |
|
31 |
8. |
Miko Marczyk |
|
30 |
7. |
Bruno Magalhaes |
|
30 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
121 |
2. |
Velenczei Ádám |
|
118 |
3. |
Mads Østberg |
|
114,4 |
4. |
Turán Frigyes |
|
73,6 |
5. |
Német Gábor |
|
72 |
6. |
Tóth Tibor |
|
57,2 |
4. |
Bodolai László |
|
54 |
8. |
Klausz Kristóf |
|
35,6 |
9. |
Trencsényi József |
|
29,6 |
1. |
Foczkó Ákos |
|
80 |
2. |
Galgóczi Norbert |
|
76,4 |
3. |
Bertalan Marci |
|
62,6 |
4. |
Határ Attila |
|
39,6 |
5. |
Karsai Zsolt |
|
37,8 |
6. |
Helembai Zsolt |
|
37 |
7. |
Friedmann Zsolt |
|
34 |
8. |
Veréb Zoltán |
|
33,6 |
9. |
Szőllősi Roland |
|
25,4 |
1. |
Hangodi Bendegúz |
|
48 |
2. |
Trencsényi Vince |
|
26,4 |
3. |
Berta László |
|
25 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
18 |
5. |
Vida Péter |
|
11,8 |
6. |
Csoma András |
|
5 |
7. |
Viszló Csaba |
|
5 |
1. |
Spindler Jenö |
|
55 |
2. |
Ifj.Fogarasi Attila |
|
51 |
3. |
Fekete Gyula |
|
46 |
4. |
Zsebe Gábor |
|
43 |
5. |
Strider Zoltán |
|
34 |
6. |
Goller Ákos |
|
23 |
7. |
Baksai László |
|
19 |
8. |
Kocsis Imre |
|
18 |
9. |
Géringer Zoltán |
|
17 |
1. |
Zákányi János |
|
96,6 |
2. |
Geng Bence |
|
72,6 |
3. |
Takács István |
|
61,2 |
4. |
Békési Richárd |
|
51,2 |
5. |
Fábián Lóránt |
|
37,6 |
6. |
Spéder Bence |
|
30,0 |
7. |
Bíró Gergő |
|
29,0 |
8. |
Géczi László |
|
24,0 |
9. |
Téczely Tamás |
|
22,8 |
1. |
Kárai Tamás |
|
74 |
2. |
Benyó Máté |
|
59 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
59 |
4. |
Antal István |
|
50 |
5. |
Vass Csaba |
|
25 |
6. |
Z. Staniszewski |
|
24 |
7. |
Vass Zoltán |
|
19 |
8. |
Ales Fucik |
|
15 |
9. |
Ifj.Kiss László |
|
13 |
|
Esőben is élvezték...
Extrém Kupa szlalomverseny
Eső áztatta versenyen vannak túl azok, akik részt vettek a szeptember 11-én, megrendezett Extrém Kupa szlalomverseny idei hatodik fordulóján, a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezőknek a pénteki pályaépítésen már meggyűlt a bajuk a zord időjárással, de reménykedve várták a verseny reggelét. Még imájuk is nyitott fülekre talált, mikor szombaton reggel nem sokkal kapunyitás után elállt az eső, és délig ki is tartott.
A nevezők versenyszellemét azonban a kis eső sem szegte, de az eredményeken meglátszott a csúszkálás. Kezdetét vette az élményautózás! Most is, mint mindig, két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. Az egyik egy 1100m-es technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya 2000m-es tempós szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az abszolút első helyet Kiss Sándor Ladájával érte el, míg a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval szerezte meg, majd a Szombathelyről érkező, Toyotával induló Meszes András állhatott a dobogóra. Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik driftes szárnyaikat bontogatták, és csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, őket a közönség tapssal jutalmazta. Az esőben viszont voltak, akik akaratuktól függetlenül pörögtek forogtak a bóják között, de mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény. A rendezők hetvenkét nevezést fogadtak el, és így háromszor két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért. A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott.
A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben mivel a második kör alatt eleredt az eső elhalasztották az ebédszünet és hamar folytatódott a harmadik kör, melynek végére elállt az égi áldás. A kissé elázott versenyzőknek így szárazon sem kellett sokat várni a díjkiosztóra.
A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Takácsné Spirk Bernadett, Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket. A következő megmérettetést október 2-án rendezik.
2010. szeptember 11. Ifj Mulicz László „Csuri”
Ez a blog most jelenik meg 5001. alkalommal
szlalom
hírek • fotóalbumok • blogok
|