2010-08-08 21:43:05
Utolsó módosítás : 2025-09-16 14:23:34
h i r d e t é s
Összes oldal:
785786702
Napi oldal:
16034
Jelenleg:
1848
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Szoros küzdelem...

Extrém Kupa szlalomverseny

 

Kis pihenő és nyári szünet után, augusztus 7-én, szombaton nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei ötödik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők ugyan kissé megijedtek, mikor nemcsak a pénteki pályaépítésen, hanem a verseny napján a kapunyitás előtt egy órával is villámok közepette felhőszakadás áztatta a pályát. A versenyen már szinte száraz pálya és jó idő várta a versenyzőket.

Most is, mint mindig két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és ez most sem volt másképp. Az egyik egy technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya kissé hosszabb tempósabb szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az eddigi eredményekhez képest most is, mint mindig meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Mivel a két pálya stílusa teljesen eltérő volt, azonban az idők teljesítésében hasonlóan alakultak, így volt, aki az egyik, és volt, aki a másik pályán teljesített jobban.

Az abszolút elsőséget a Kiss Sándor az újjá épített Ladájával 03:27,50-es űridővel érte el, a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval 03:31,21-es összesített idővel szerezte meg, majd a szombathelyi Meszes András Toyotájával 03:40,58-as idővel állhatott a dobogóra.

Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Szalai Dániel Trabantjának kiszakadt a jobb első kereke, de a nagy rivális Schneider Miklós felajánlotta, hogy saját versenyautójával küzdhet ellene. A versenyt talán a saját autó jobb ismeretének köszönhetően Miklós nyerte kevesebb, mint egy másodperccel. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény.

Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, ezeket a közönség tapssal jutalmazta.

A nevezési feltételeket hatvannégy nevező fogadta el, és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért.

A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott.

A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik, majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra.

A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

                         

A következő megmérettetést szeptember 11-én rendezi az Extrém 4x4 Szabadidősport Egyesület.

A versennyel, bajnoksággal kapcsolatos eredmények, fotók és egyéb információk a verseny weboldalán a www.extremkupa.hu -n találhatók meg.

 

2010. augusztus 8. Ifj Mulicz László „Csuri”

Ez a blog most jelenik meg 4351. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
szlalom
Extrém Kupa 2010 5.futam
Szentkirályszabadja
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k