2010-08-08 21:43:05
Utolsó módosítás : 2025-07-02 02:58:38
h i r d e t é s
Összes oldal:
773104619
Napi oldal:
115770
Jelenleg:
906
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Szoros küzdelem...

Extrém Kupa szlalomverseny

 

Kis pihenő és nyári szünet után, augusztus 7-én, szombaton nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei ötödik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők ugyan kissé megijedtek, mikor nemcsak a pénteki pályaépítésen, hanem a verseny napján a kapunyitás előtt egy órával is villámok közepette felhőszakadás áztatta a pályát. A versenyen már szinte száraz pálya és jó idő várta a versenyzőket.

Most is, mint mindig két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és ez most sem volt másképp. Az egyik egy technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya kissé hosszabb tempósabb szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az eddigi eredményekhez képest most is, mint mindig meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Mivel a két pálya stílusa teljesen eltérő volt, azonban az idők teljesítésében hasonlóan alakultak, így volt, aki az egyik, és volt, aki a másik pályán teljesített jobban.

Az abszolút elsőséget a Kiss Sándor az újjá épített Ladájával 03:27,50-es űridővel érte el, a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval 03:31,21-es összesített idővel szerezte meg, majd a szombathelyi Meszes András Toyotájával 03:40,58-as idővel állhatott a dobogóra.

Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Szalai Dániel Trabantjának kiszakadt a jobb első kereke, de a nagy rivális Schneider Miklós felajánlotta, hogy saját versenyautójával küzdhet ellene. A versenyt talán a saját autó jobb ismeretének köszönhetően Miklós nyerte kevesebb, mint egy másodperccel. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény.

Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, ezeket a közönség tapssal jutalmazta.

A nevezési feltételeket hatvannégy nevező fogadta el, és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért.

A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott.

A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik, majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra.

A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

                         

A következő megmérettetést szeptember 11-én rendezi az Extrém 4x4 Szabadidősport Egyesület.

A versennyel, bajnoksággal kapcsolatos eredmények, fotók és egyéb információk a verseny weboldalán a www.extremkupa.hu -n találhatók meg.

 

2010. augusztus 8. Ifj Mulicz László „Csuri”

Ez a blog most jelenik meg 4325. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
szlalom
Extrém Kupa 2010 5.futam
Szentkirályszabadja
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k