2010-08-08 21:43:05
Utolsó módosítás : 2025-04-28 06:05:22
h i r d e t é s
Összes oldal:
763297899
Napi oldal:
35356
Jelenleg:
976
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Szoros küzdelem...

Extrém Kupa szlalomverseny

 

Kis pihenő és nyári szünet után, augusztus 7-én, szombaton nagyon jó hangulatban zajlott az Extrém Kupa szlalomverseny idei ötödik fordulója a szentkirályszabadjai reptéren. A rendezők ugyan kissé megijedtek, mikor nemcsak a pénteki pályaépítésen, hanem a verseny napján a kapunyitás előtt egy órával is villámok közepette felhőszakadás áztatta a pályát. A versenyen már szinte száraz pálya és jó idő várta a versenyzőket.

Most is, mint mindig két teljesen új vonalvezetésű szlalompályával várták a nagyérdeműt. A négy éve tartó versenysorozatban még sohasem voltak egyforma pályák, és ez most sem volt másképp. Az egyik egy technikás szakasz volt, melyben a bóják és a visszafordítók játszották a főszerepet. A második pálya kissé hosszabb tempósabb szakasz volt. Nemcsak a pályák hosszától volt fárasztó a kormánytekergetés, hanem a kijelölt nyomvonalra is figyelni kellett, mert aki eltévesztette a kiírt itinert, annak érvénytelen volt az adott köre. Az eddigi eredményekhez képest most is, mint mindig meglepően változtak a helyezettek sorrendjei, és akadtak olyan versenyzők, akik a végsőkig fej-fej mellett századmásodpercekre autóztak egymástól. Mivel a két pálya stílusa teljesen eltérő volt, azonban az idők teljesítésében hasonlóan alakultak, így volt, aki az egyik, és volt, aki a másik pályán teljesített jobban.

Az abszolút elsőséget a Kiss Sándor az újjá épített Ladájával 03:27,50-es űridővel érte el, a másodikat a Komlóról érkező, Simon István az épített Fiat Cinquecentóval 03:31,21-es összesített idővel szerezte meg, majd a szombathelyi Meszes András Toyotájával 03:40,58-as idővel állhatott a dobogóra.

Technikai sportról lévén szó volt, akit megtréfált a technika ördöge.  Szalai Dániel Trabantjának kiszakadt a jobb első kereke, de a nagy rivális Schneider Miklós felajánlotta, hogy saját versenyautójával küzdhet ellene. A versenyt talán a saját autó jobb ismeretének köszönhetően Miklós nyerte kevesebb, mint egy másodperccel. Mindezek ellenére balesetmentesen zajlott a családias rendezvény.

Akadtak olyan ügyes kezű versenyzők, akik kilincsel előre csak a nézőknek autóztak nem törődve az időeredménnyel, ezeket a közönség tapssal jutalmazta.

A nevezési feltételeket hatvannégy nevező fogadta el, és így négyszer két körön át percenkénti páros rajtoltatással versenghettek a szép kupákért.

A tizenhárom kategóriában induló versenyzők között ismét voltak új nevezők, így az éves bajnokságban szereplők létszáma ismét gyarapodott.

A verseny a hétórai kapunyitás, gépátvétel, nevezés és a pályabejárás után, a kilenc órai versenyzői eligazítással kezdődött, majd az első és második köröket teljesítették a versenyzők a körök között éppen csak annyi szünettel, amíg a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Délben egy félórás ebédszünet után fegyelmezetten folytatódott a harmadik, majd negyedik kör és utána sem kellett sokat várni a díjkiosztóra.

A benzingőz és gumiszag egyvelegét a büféből áradó frissensültek illata fűszerezte meg. A motorok bugását a kerekek nyikorgását a versenyekről már jól ismert ceremóniamester Cser-Palkovics Cirill hangja harsogta túl. A díjátadón Ifj. Mulicz László „Csuri” és Kis Attila osztotta ki a serlegeket.

                         

A következő megmérettetést szeptember 11-én rendezi az Extrém 4x4 Szabadidősport Egyesület.

A versennyel, bajnoksággal kapcsolatos eredmények, fotók és egyéb információk a verseny weboldalán a www.extremkupa.hu -n találhatók meg.

 

2010. augusztus 8. Ifj Mulicz László „Csuri”

Ez a blog most jelenik meg 4301. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
szlalom
Extrém Kupa 2010 5.futam
Szentkirályszabadja
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k