| 
	
 h i r d e t é s
 
	
	
		
			
				Összes oldal:
			 
			
				795149059
			 
			
			
				Napi oldal:
			 
			
				39413
			 
			
			
				Jelenleg:
			 
			
				926
			 
			
			
				Regisztrált:
			 
			
				0
			 
			
			
			
			
								* - bejelentkezve    
			 
		 
	 
	
 
 
  
  
    
      | 1. | 
      Bíró-Ambrus Roland | 
       | 
      1324  | 
     
    
      | 2. | 
      Gönczi Dániel | 
       | 
      1140  | 
     
    
      | 3. | 
      Rási László | 
       | 
      1003  | 
     
    
      | 4. | 
      Csáki Ottó | 
       | 
      969  | 
     
    
      | 5. | 
      Nagy Balázs | 
       | 
      884  | 
     
    
      | 6. | 
      Varga Zalán | 
       | 
      874  | 
     
    
      | 7. | 
      Halmai Péter  | 
       | 
      868  | 
     
    
      | 8. | 
      Kárai Károly | 
       | 
      864  | 
     
    
      | 9. | 
      Misik Attila | 
       | 
      860  | 
     
    
    
   
  
  
    | 1. | 
    Elfyn Ewans | 
     | 
    198  | 
   
  
    | 2. | 
    Kalle Rovanpera | 
     | 
    191  | 
   
  
    | 3. | 
    Sebastian Ogier | 
     | 
    189  | 
   
  
    | 4. | 
    Ott Tanak | 
     | 
    180  | 
   
  
    | 5. | 
    Thierry Neuville | 
     | 
    150  | 
   
  
    | 6. | 
    Takamoto Katsuta | 
     | 
    88  | 
   
  
    | 7. | 
    Adrien Fourmaux | 
     | 
    71  | 
   
  
    | 8. | 
    Oliver Solberg | 
     | 
    58  | 
   
  
    | 9. | 
    Sami Pajari | 
     | 
    56  | 
   
 
  
    | 1. | 
    Miko Marczyk | 
     | 
    154  | 
   
  
    | 2. | 
    Jon Armstrong | 
     | 
    148  | 
   
  
    | 3. | 
    Andrea Mabellini | 
     | 
    131  | 
   
  
    | 4. | 
    Mads Ostberg | 
     | 
    104  | 
   
  
    | 5. | 
    Roope Korhonen | 
     | 
    60  | 
   
  
    | 6. | 
    Isak Reiersen | 
     | 
    60  | 
   
  
    | 7. | 
    Romet Jürgenson | 
     | 
    50  | 
   
  
    | 8. | 
    Mille Johansson | 
     | 
    49 | 
   
  
    | 9. | 
    Simone Tempestini | 
     | 
    36  | 
   
 
  
    | 1. | 
    Német Gábor | 
     | 
    135 | 
   
  
    | 2. | 
    Tóth Tibor  | 
     | 
    99,5 | 
   
  
    | 3. | 
    Turán Frigyes  | 
     | 
    92 | 
   
  
    | 4. | 
    Bodolai László | 
     | 
    71,5 | 
   
  
    | 5. | 
    Trencsényi J. | 
     | 
    71,5 | 
   
  
    | 6. | 
    Ollé Sasa  | 
     | 
    65 | 
   
  
    | 7. | 
    Osváth Péter  | 
     | 
    48,5 | 
   
  
    | 8. | 
    Vida Szabolcs | 
     | 
    33 | 
   
  
    | 9. | 
    Trencsényi V. | 
     | 
    31,5 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Bodogán Ferenc | 
     | 
    74 | 
   
  
    | 2. | 
    Rongits Attila  | 
     | 
    70 | 
   
  
    | 3. | 
    Hulmann Gábor | 
     | 
    67,5 | 
   
  
    | 4. | 
    Hevesi Norbert | 
     | 
    63 | 
   
  
    | 5. | 
    Hinger Dávid | 
     | 
    49 | 
   
  
    | 6. | 
    Matics Mihály | 
     | 
    40 | 
   
  
    | 7. | 
    Kronome Ákos  | 
     | 
    39 | 
   
  
    | 8. | 
    Gács Gábor | 
     | 
    34,5 | 
   
  
    | 9. | 
    Helgert Tamás | 
     | 
    22 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Viszló Csaba | 
     | 
    61 | 
   
  
    | 2. | 
    Rónavölgyi E.  | 
     | 
    25 | 
   
  
    | 3. | 
    Hibján József | 
     | 
    22,5 | 
   
  
    | 4. | 
    Zagyva Dorka | 
     | 
    20 | 
   
  
    | 5. | 
    Bar Shushan | 
     | 
    18,5 | 
   
  
    | 6. | 
    Tellér Antal  | 
     | 
    14 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Faltusz Dávid | 
     | 
    105 | 
   
  
    | 2. | 
    Várnai Dávid | 
     | 
    77 | 
   
  
    | 3. | 
    Ruszó Krisztián | 
     | 
    70 | 
   
  
    | 4. | 
    Huhák Csaba | 
     | 
    69 | 
   
  
    | 5. | 
    Molnár Zoltán | 
     | 
    69 | 
   
  
    | 6. | 
    Kóródi Koppány | 
     | 
    50 | 
   
  
    | 7. | 
    Völcsey Viktor | 
     | 
    48 | 
   
  
    | 8. | 
    Kerekes Bence | 
     | 
    34 | 
   
  
    | 9. | 
    Fenyvesi Péter | 
     | 
    27 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Auszmann Gy. | 
     | 
    62,5 | 
   
  
    | 2. | 
    Csukovics István | 
     | 
    60 | 
   
  
    | 3. | 
    Rácz Tibor | 
     | 
    52 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Kelemen Csaba | 
     | 
    74 | 
   
  
    | 2. | 
    Varga C. Zoltán | 
     | 
    52 | 
   
  
    | 3. | 
    Póczik Ákos | 
     | 
    52 | 
   
 
  
    | 1. | 
    Kaufmann M. | 
     | 
    30 | 
   
  
    | 2. | 
    Pehely Balázs | 
     | 
    30 | 
   
  
    | 3. | 
    Bolya Tamás | 
     | 
    25 | 
   
 
 
						    | 
						
							
			
				
					
					
					Portugália - első nap után
					teszt, hétfőn 
					
						
							Sajnos már az első kör után ott kellett hagynom a kisterenyei körgyorsot, hogy kiérjek időben vasárnap este a reptérre, és a tervek szerint Turán Friciékkel Portugáliába utazzak. 
 
Mindenki pontosan kiért a reptérre, csak a gép késett egy órát. Lisszabonból még 280 kilométerre lévő Faro-ba kellett kocsiznunk, és ugyan nagyon jó volt a sofőrünk, de így is fél 5-re sikerült lefeküdni. 
 
10-re meghirdetett teszten mindenki jelen volt, talán még többen is, mint gondoltuk. A BOZIAN mindkét 307 WRC-je felkészítve várta a pilótákat. Gyanús volt, hogy a ciprusi társpilóta autóján egyetlen támogató logója sem szerepel, Friciék autója szépen felmatricázva. Mint később kiderült, a ciprusi Pavlides végleges designját láthatjuk az autón, a görög srác nem érzi szükségét annak, hogy támogatója legyen... 
 
A teszten hamar kiderült, hogy nem messze tőlünk (50 méterre, tehát tényleg nem messze) egy Ford kamion mögött Ken Block autóját faragják a meglepően fiatal (híreink szerint messze nem túlfizetett) szerelők. 
 
A tükörfóliás autó elindult, de gyanús volt, hogy nem Ken Block vezeti, hiszen ő épp a szintén ott lévő Markko Martinnal beszéltek meg nagyon fontos dolgokat. 
 
Mint később kiderült, Ken Block autója volt a (majdnem) teljes Ford csapatnak a tesztautója. Itt volt tehát Hirvonen és Lehtinen, Latvaláék, a végén feltűnt Al Quassimi is. 
 
Hirvonen vitte Blockot, Martin próbált még segíteni az amerikainak, Latvala a rugókat nézegette. 
  
Közben persze Friciék is teszteltek. A tervben 40 kiométert autózott Frici, míg a ciprusi pilóta 100 kilométert tett a másik autóba. 
 
 Frici a teszt után azt mondta, hogy nagyon jó az autó. Fura volt kicsit 'visszaülni' az N-es autóból, de Zsiros Gabi szerint 4 kilométer után már minden olyan volt, mint régen. Élvezték. 
 
Jó lesz ez, csak ne lenne ennyire irdatlan nagy por... 
Készítettem rengeteg képet és videókat a tesztről, de sajnos a portugál távközlés nem teszi lehetővé, hogy megmutassan Nektek. A szálloda úgy hirdette magát, h van WiFi. Ami igazi is, csak elő kell fizetni rá. Amivel szintén nincs gond, hisz ez megszokott: a turista talál egy hálózatot, megpróbál bejelentkezni, de az kódot kér. Lemegy az ember a szálloda portárája és megveszi a neki tetsző legjobb konstrukciót (mondjuk egy hétre 100euro' és utána használja... 
Sajnos ez Portugáloában nem ilyen egyszerű. Az elmondásuk szerint van ilyen rendszer, de ahhoz, hogy befizessen valamire a turista, portugál adószámmal kell rendelkeznie... Azt gondolom ez nem annyira életszerű. 
 
Hosszas egyezkedés után a szálloda menedzsere volt olyan kedves, hogy a saját irodáját adta oda és most is az iroasztala mellöl írom ezt a blogbejegyzést, és félek, hogy a képek nagyrészét sem tudom megmutatni Nektek, hiszen olyan lassú az internet itt, mint anno 2000-ben, amikor 13300-as modemről nyomtuk... 
 
Kedden-szerdán pályabejárás, mi megpróbálunk hátvédként szolgálni a magyar legénységnek... 
 
Sajnos a képekből csak néhányat tudok megmutatni, tényleg nagyon lassan megy a felöltés. Talán holnap a sajtóirodából már lehet rendes 'sebességgel' dolgozni 					 
					 
				 
			
			
				
					Ez a blog most jelenik meg 3978. alkalommal 
				 
			 
			
			
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			World Rally Championship 2010 
			 		 
		
		
	 
 
				hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • blogok 
				
						 |