h i r d e t é s
Összes oldal:
752986377
Napi oldal:
45443
Jelenleg:
1536
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Portugália - első nap után
teszt, hétfőn
Sajnos már az első kör után ott kellett hagynom a kisterenyei körgyorsot, hogy kiérjek időben vasárnap este a reptérre, és a tervek szerint Turán Friciékkel Portugáliába utazzak.
Mindenki pontosan kiért a reptérre, csak a gép késett egy órát. Lisszabonból még 280 kilométerre lévő Faro-ba kellett kocsiznunk, és ugyan nagyon jó volt a sofőrünk, de így is fél 5-re sikerült lefeküdni.
10-re meghirdetett teszten mindenki jelen volt, talán még többen is, mint gondoltuk. A BOZIAN mindkét 307 WRC-je felkészítve várta a pilótákat. Gyanús volt, hogy a ciprusi társpilóta autóján egyetlen támogató logója sem szerepel, Friciék autója szépen felmatricázva. Mint később kiderült, a ciprusi Pavlides végleges designját láthatjuk az autón, a görög srác nem érzi szükségét annak, hogy támogatója legyen...
A teszten hamar kiderült, hogy nem messze tőlünk (50 méterre, tehát tényleg nem messze) egy Ford kamion mögött Ken Block autóját faragják a meglepően fiatal (híreink szerint messze nem túlfizetett) szerelők.
A tükörfóliás autó elindult, de gyanús volt, hogy nem Ken Block vezeti, hiszen ő épp a szintén ott lévő Markko Martinnal beszéltek meg nagyon fontos dolgokat.
Mint később kiderült, Ken Block autója volt a (majdnem) teljes Ford csapatnak a tesztautója. Itt volt tehát Hirvonen és Lehtinen, Latvaláék, a végén feltűnt Al Quassimi is.
Hirvonen vitte Blockot, Martin próbált még segíteni az amerikainak, Latvala a rugókat nézegette.

Közben persze Friciék is teszteltek. A tervben 40 kiométert autózott Frici, míg a ciprusi pilóta 100 kilométert tett a másik autóba.
Frici a teszt után azt mondta, hogy nagyon jó az autó. Fura volt kicsit 'visszaülni' az N-es autóból, de Zsiros Gabi szerint 4 kilométer után már minden olyan volt, mint régen. Élvezték.
Jó lesz ez, csak ne lenne ennyire irdatlan nagy por...
Készítettem rengeteg képet és videókat a tesztről, de sajnos a portugál távközlés nem teszi lehetővé, hogy megmutassan Nektek. A szálloda úgy hirdette magát, h van WiFi. Ami igazi is, csak elő kell fizetni rá. Amivel szintén nincs gond, hisz ez megszokott: a turista talál egy hálózatot, megpróbál bejelentkezni, de az kódot kér. Lemegy az ember a szálloda portárája és megveszi a neki tetsző legjobb konstrukciót (mondjuk egy hétre 100euro' és utána használja...
Sajnos ez Portugáloában nem ilyen egyszerű. Az elmondásuk szerint van ilyen rendszer, de ahhoz, hogy befizessen valamire a turista, portugál adószámmal kell rendelkeznie... Azt gondolom ez nem annyira életszerű.
Hosszas egyezkedés után a szálloda menedzsere volt olyan kedves, hogy a saját irodáját adta oda és most is az iroasztala mellöl írom ezt a blogbejegyzést, és félek, hogy a képek nagyrészét sem tudom megmutatni Nektek, hiszen olyan lassú az internet itt, mint anno 2000-ben, amikor 13300-as modemről nyomtuk...
Kedden-szerdán pályabejárás, mi megpróbálunk hátvédként szolgálni a magyar legénységnek...
Sajnos a képekből csak néhányat tudok megmutatni, tényleg nagyon lassan megy a felöltés. Talán holnap a sajtóirodából már lehet rendes 'sebességgel' dolgozni
Ez a blog most jelenik meg 3670. alkalommal
World Rally Championship 2010
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • blogok
|