h i r d e t é s
Összes oldal:
763299812
Napi oldal:
37269
Jelenleg:
605
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Portugália - első nap után
teszt, hétfőn
Sajnos már az első kör után ott kellett hagynom a kisterenyei körgyorsot, hogy kiérjek időben vasárnap este a reptérre, és a tervek szerint Turán Friciékkel Portugáliába utazzak.
Mindenki pontosan kiért a reptérre, csak a gép késett egy órát. Lisszabonból még 280 kilométerre lévő Faro-ba kellett kocsiznunk, és ugyan nagyon jó volt a sofőrünk, de így is fél 5-re sikerült lefeküdni.
10-re meghirdetett teszten mindenki jelen volt, talán még többen is, mint gondoltuk. A BOZIAN mindkét 307 WRC-je felkészítve várta a pilótákat. Gyanús volt, hogy a ciprusi társpilóta autóján egyetlen támogató logója sem szerepel, Friciék autója szépen felmatricázva. Mint később kiderült, a ciprusi Pavlides végleges designját láthatjuk az autón, a görög srác nem érzi szükségét annak, hogy támogatója legyen...
A teszten hamar kiderült, hogy nem messze tőlünk (50 méterre, tehát tényleg nem messze) egy Ford kamion mögött Ken Block autóját faragják a meglepően fiatal (híreink szerint messze nem túlfizetett) szerelők.
A tükörfóliás autó elindult, de gyanús volt, hogy nem Ken Block vezeti, hiszen ő épp a szintén ott lévő Markko Martinnal beszéltek meg nagyon fontos dolgokat.
Mint később kiderült, Ken Block autója volt a (majdnem) teljes Ford csapatnak a tesztautója. Itt volt tehát Hirvonen és Lehtinen, Latvaláék, a végén feltűnt Al Quassimi is.
Hirvonen vitte Blockot, Martin próbált még segíteni az amerikainak, Latvala a rugókat nézegette.

Közben persze Friciék is teszteltek. A tervben 40 kiométert autózott Frici, míg a ciprusi pilóta 100 kilométert tett a másik autóba.
Frici a teszt után azt mondta, hogy nagyon jó az autó. Fura volt kicsit 'visszaülni' az N-es autóból, de Zsiros Gabi szerint 4 kilométer után már minden olyan volt, mint régen. Élvezték.
Jó lesz ez, csak ne lenne ennyire irdatlan nagy por...
Készítettem rengeteg képet és videókat a tesztről, de sajnos a portugál távközlés nem teszi lehetővé, hogy megmutassan Nektek. A szálloda úgy hirdette magát, h van WiFi. Ami igazi is, csak elő kell fizetni rá. Amivel szintén nincs gond, hisz ez megszokott: a turista talál egy hálózatot, megpróbál bejelentkezni, de az kódot kér. Lemegy az ember a szálloda portárája és megveszi a neki tetsző legjobb konstrukciót (mondjuk egy hétre 100euro' és utána használja...
Sajnos ez Portugáloában nem ilyen egyszerű. Az elmondásuk szerint van ilyen rendszer, de ahhoz, hogy befizessen valamire a turista, portugál adószámmal kell rendelkeznie... Azt gondolom ez nem annyira életszerű.
Hosszas egyezkedés után a szálloda menedzsere volt olyan kedves, hogy a saját irodáját adta oda és most is az iroasztala mellöl írom ezt a blogbejegyzést, és félek, hogy a képek nagyrészét sem tudom megmutatni Nektek, hiszen olyan lassú az internet itt, mint anno 2000-ben, amikor 13300-as modemről nyomtuk...
Kedden-szerdán pályabejárás, mi megpróbálunk hátvédként szolgálni a magyar legénységnek...
Sajnos a képekből csak néhányat tudok megmutatni, tényleg nagyon lassan megy a felöltés. Talán holnap a sajtóirodából már lehet rendes 'sebességgel' dolgozni
Ez a blog most jelenik meg 3759. alkalommal
World Rally Championship 2010
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • blogok
|