|
h i r d e t é s
Összes oldal:
806176042
Napi oldal:
156962
Jelenleg:
1413
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Portugália - első nap után
teszt, hétfőn
Sajnos már az első kör után ott kellett hagynom a kisterenyei körgyorsot, hogy kiérjek időben vasárnap este a reptérre, és a tervek szerint Turán Friciékkel Portugáliába utazzak.
Mindenki pontosan kiért a reptérre, csak a gép késett egy órát. Lisszabonból még 280 kilométerre lévő Faro-ba kellett kocsiznunk, és ugyan nagyon jó volt a sofőrünk, de így is fél 5-re sikerült lefeküdni.
10-re meghirdetett teszten mindenki jelen volt, talán még többen is, mint gondoltuk. A BOZIAN mindkét 307 WRC-je felkészítve várta a pilótákat. Gyanús volt, hogy a ciprusi társpilóta autóján egyetlen támogató logója sem szerepel, Friciék autója szépen felmatricázva. Mint később kiderült, a ciprusi Pavlides végleges designját láthatjuk az autón, a görög srác nem érzi szükségét annak, hogy támogatója legyen...
A teszten hamar kiderült, hogy nem messze tőlünk (50 méterre, tehát tényleg nem messze) egy Ford kamion mögött Ken Block autóját faragják a meglepően fiatal (híreink szerint messze nem túlfizetett) szerelők.
A tükörfóliás autó elindult, de gyanús volt, hogy nem Ken Block vezeti, hiszen ő épp a szintén ott lévő Markko Martinnal beszéltek meg nagyon fontos dolgokat.
Mint később kiderült, Ken Block autója volt a (majdnem) teljes Ford csapatnak a tesztautója. Itt volt tehát Hirvonen és Lehtinen, Latvaláék, a végén feltűnt Al Quassimi is.
Hirvonen vitte Blockot, Martin próbált még segíteni az amerikainak, Latvala a rugókat nézegette.

Közben persze Friciék is teszteltek. A tervben 40 kiométert autózott Frici, míg a ciprusi pilóta 100 kilométert tett a másik autóba.
Frici a teszt után azt mondta, hogy nagyon jó az autó. Fura volt kicsit 'visszaülni' az N-es autóból, de Zsiros Gabi szerint 4 kilométer után már minden olyan volt, mint régen. Élvezték.
Jó lesz ez, csak ne lenne ennyire irdatlan nagy por...
Készítettem rengeteg képet és videókat a tesztről, de sajnos a portugál távközlés nem teszi lehetővé, hogy megmutassan Nektek. A szálloda úgy hirdette magát, h van WiFi. Ami igazi is, csak elő kell fizetni rá. Amivel szintén nincs gond, hisz ez megszokott: a turista talál egy hálózatot, megpróbál bejelentkezni, de az kódot kér. Lemegy az ember a szálloda portárája és megveszi a neki tetsző legjobb konstrukciót (mondjuk egy hétre 100euro' és utána használja...
Sajnos ez Portugáloában nem ilyen egyszerű. Az elmondásuk szerint van ilyen rendszer, de ahhoz, hogy befizessen valamire a turista, portugál adószámmal kell rendelkeznie... Azt gondolom ez nem annyira életszerű.
Hosszas egyezkedés után a szálloda menedzsere volt olyan kedves, hogy a saját irodáját adta oda és most is az iroasztala mellöl írom ezt a blogbejegyzést, és félek, hogy a képek nagyrészét sem tudom megmutatni Nektek, hiszen olyan lassú az internet itt, mint anno 2000-ben, amikor 13300-as modemről nyomtuk...
Kedden-szerdán pályabejárás, mi megpróbálunk hátvédként szolgálni a magyar legénységnek...
Sajnos a képekből csak néhányat tudok megmutatni, tényleg nagyon lassan megy a felöltés. Talán holnap a sajtóirodából már lehet rendes 'sebességgel' dolgozni
Ez a blog most jelenik meg 4006. alkalommal
World Rally Championship 2010
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok • blogok
|