LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
2010-06-04 03:08:38
Utolsó módosítás : 2025-06-13 17:07:58
h i r d e t é s
Összes oldal:
770126968
Napi oldal:
74359
Jelenleg:
1175
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat
#9

a rallycross és az internet

Az internet nem egy új találmány, ennek köszönhetően lassan már eljutunk arra a szintre, h a pocakban lévő baba twitteren közli leendő anyukájával, h mikor is tervezi a világra jövetelt. Ehhez képest, még mindig rengeteg ember van, aki egyszerűen nem érti vagy nem akarja megérteni az internetben rejlő lehetőségeket, vagy ez csak álca?

Hogy honnan merült fel ez a dolog? Onnan, h don, Mike és ÁSÁ mennek hétvégén a nyírádi rallycross futamra. Ezzel még nem is lenne probléma. Azzal már inkább van, h az új szabályok szerint egy internetes laptól legfeljebb két ember akkreditálhat, és ennyi. Nincs kecmec, így a csütörtöki nap délutánja azzal telt don, és még jó pár ember számára, h sakkoztak, h akkor most ki menjen, ki maradjon, ki menjen esetleg máshová. Nem volt épp egy könnyű menet.

Mélységesen fel voltam háborodva, h egyesek még mindig nem fogják fel, h manapság az internet az első számú forrás milliónyi ember számára. Továbbá az is dühített, h a netes portálokkal így kitolnak, de azt elvárják, h a rendezvények hirdetése fent legyen, kösz szépen. Aztán elkezdtem egy kicsit keresgélni, hol máshol, mint a neten, és érdekes vagy talán inkább furcsa dolgokat találtam.

Szerintem az internetes sajtó orgánumok kiszorítása nem véletlen. (Ez teljes mértékben az én véleményem, nem akarok senkit befolyásolni.) A helyzet ugyanis az, h a rallycross média főnöke, bizonyos Tim Whittington szerintem egy kicsit a saját malmára szeretné hajtani a vizet. Emberünk saját maga is fotósként dolgozott sokáig, majd nem is olyan rég, 2006-ban két kollégájával megalapította az ERC24.com-ot. Az oldalon, minő meglepetés, híreket, táblázatokat, bajnoki pontállást, csapat és pilóta bemutatókat, pályaleírásokat és képeket találunk. Sőt még számláló is van, ami mutatja, h mennyi idő van hátra a következő verseny rajtjáig. Az oldalon szinte mindent megtekinthetünk, kivéve a képeket, ahhoz külön regisztrálni kell. Ami a dolog furcsaságát adja számomra, h a rallycross EB hivatalos oldala viszont nem működik, ill. elérhető, de az utolsó információ februárból való, még hozzá 2009-ből. Tehát hiába van kiírva, h ez a versenysorozat hivatalos oldala, első ránézésre az ERC24.com inkább tűnik annak.

Amúgy a két üzlettárs sem a csendesebbik fajtából való. Jan Kare Rafoss az ERC24.com menedzsere és fotósa, míg Henk de Winter újságíróként ténykedik. Tim Whittingtonnak pedig még arra is jut ideje, h két magazinjával, az 1996-ban indult Supergrass-szal, és a 2001-ben indított Rallycross Worlddel is foglalkozzon. (Az érdeklődők ITT megnézhetik emberünk honlapját, és a magazinokba is betekinthetnek.)

Lehet én vagyok túl paranoiás, esetleg túl sok a véletlen egybeesés, és nem szeretnék senkiről rosszat feltételezni, de nekem teljesen olyan érzésem van, mint ha Tim úr kihasználva lehetőségeit így szeretne megszabadulni a konkurenciától. Azt ugye nem kell senkinek elmagyarázni, h ha valaki olyan képeket tud készíteni, amik nincsenek fent száz másik oldalon, akkor azok jóval több pénzt hoznak a konyhára. Ha pedig fokozatosan leépítik a fotósok létszámát az ő emberkéi lényegesen könnyebben tudnak ilyen jellegű képeket készíteni, mint egy médiásoktól hemzsegő pályán. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de nekem felettébb gyanús ez az egész rallycross média dolog.

Azért kívánom, h a hétvégén az időjárás legyen kegyes a rendezvényhez, ne öntsék dézsából a vizet az égiek, de ne is tűzzön a nap. Minden kilátogató nézőnek és médiásnak kívánom, h érezze jól magát, a versenyzőknek pedig, h csak a kocsik, és ne a csontok törjenek:D

Ez a blog most jelenik meg 2381. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k