2010-06-04 03:08:38
Utolsó módosítás : 2025-07-25 19:15:16
h i r d e t é s
Összes oldal:
776216198
Napi oldal:
43235
Jelenleg:
595
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
#9

a rallycross és az internet

Az internet nem egy új találmány, ennek köszönhetően lassan már eljutunk arra a szintre, h a pocakban lévő baba twitteren közli leendő anyukájával, h mikor is tervezi a világra jövetelt. Ehhez képest, még mindig rengeteg ember van, aki egyszerűen nem érti vagy nem akarja megérteni az internetben rejlő lehetőségeket, vagy ez csak álca?

Hogy honnan merült fel ez a dolog? Onnan, h don, Mike és ÁSÁ mennek hétvégén a nyírádi rallycross futamra. Ezzel még nem is lenne probléma. Azzal már inkább van, h az új szabályok szerint egy internetes laptól legfeljebb két ember akkreditálhat, és ennyi. Nincs kecmec, így a csütörtöki nap délutánja azzal telt don, és még jó pár ember számára, h sakkoztak, h akkor most ki menjen, ki maradjon, ki menjen esetleg máshová. Nem volt épp egy könnyű menet.

Mélységesen fel voltam háborodva, h egyesek még mindig nem fogják fel, h manapság az internet az első számú forrás milliónyi ember számára. Továbbá az is dühített, h a netes portálokkal így kitolnak, de azt elvárják, h a rendezvények hirdetése fent legyen, kösz szépen. Aztán elkezdtem egy kicsit keresgélni, hol máshol, mint a neten, és érdekes vagy talán inkább furcsa dolgokat találtam.

Szerintem az internetes sajtó orgánumok kiszorítása nem véletlen. (Ez teljes mértékben az én véleményem, nem akarok senkit befolyásolni.) A helyzet ugyanis az, h a rallycross média főnöke, bizonyos Tim Whittington szerintem egy kicsit a saját malmára szeretné hajtani a vizet. Emberünk saját maga is fotósként dolgozott sokáig, majd nem is olyan rég, 2006-ban két kollégájával megalapította az ERC24.com-ot. Az oldalon, minő meglepetés, híreket, táblázatokat, bajnoki pontállást, csapat és pilóta bemutatókat, pályaleírásokat és képeket találunk. Sőt még számláló is van, ami mutatja, h mennyi idő van hátra a következő verseny rajtjáig. Az oldalon szinte mindent megtekinthetünk, kivéve a képeket, ahhoz külön regisztrálni kell. Ami a dolog furcsaságát adja számomra, h a rallycross EB hivatalos oldala viszont nem működik, ill. elérhető, de az utolsó információ februárból való, még hozzá 2009-ből. Tehát hiába van kiírva, h ez a versenysorozat hivatalos oldala, első ránézésre az ERC24.com inkább tűnik annak.

Amúgy a két üzlettárs sem a csendesebbik fajtából való. Jan Kare Rafoss az ERC24.com menedzsere és fotósa, míg Henk de Winter újságíróként ténykedik. Tim Whittingtonnak pedig még arra is jut ideje, h két magazinjával, az 1996-ban indult Supergrass-szal, és a 2001-ben indított Rallycross Worlddel is foglalkozzon. (Az érdeklődők ITT megnézhetik emberünk honlapját, és a magazinokba is betekinthetnek.)

Lehet én vagyok túl paranoiás, esetleg túl sok a véletlen egybeesés, és nem szeretnék senkiről rosszat feltételezni, de nekem teljesen olyan érzésem van, mint ha Tim úr kihasználva lehetőségeit így szeretne megszabadulni a konkurenciától. Azt ugye nem kell senkinek elmagyarázni, h ha valaki olyan képeket tud készíteni, amik nincsenek fent száz másik oldalon, akkor azok jóval több pénzt hoznak a konyhára. Ha pedig fokozatosan leépítik a fotósok létszámát az ő emberkéi lényegesen könnyebben tudnak ilyen jellegű képeket készíteni, mint egy médiásoktól hemzsegő pályán. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de nekem felettébb gyanús ez az egész rallycross média dolog.

Azért kívánom, h a hétvégén az időjárás legyen kegyes a rendezvényhez, ne öntsék dézsából a vizet az égiek, de ne is tűzzön a nap. Minden kilátogató nézőnek és médiásnak kívánom, h érezze jól magát, a versenyzőknek pedig, h csak a kocsik, és ne a csontok törjenek:D

Ez a blog most jelenik meg 2397. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k