2010-06-04 03:08:38
Utolsó módosítás : 2025-10-31 15:54:20
h i r d e t é s
Összes oldal:
794145874
Napi oldal:
73799
Jelenleg:
939
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat
#9

a rallycross és az internet

Az internet nem egy új találmány, ennek köszönhetően lassan már eljutunk arra a szintre, h a pocakban lévő baba twitteren közli leendő anyukájával, h mikor is tervezi a világra jövetelt. Ehhez képest, még mindig rengeteg ember van, aki egyszerűen nem érti vagy nem akarja megérteni az internetben rejlő lehetőségeket, vagy ez csak álca?

Hogy honnan merült fel ez a dolog? Onnan, h don, Mike és ÁSÁ mennek hétvégén a nyírádi rallycross futamra. Ezzel még nem is lenne probléma. Azzal már inkább van, h az új szabályok szerint egy internetes laptól legfeljebb két ember akkreditálhat, és ennyi. Nincs kecmec, így a csütörtöki nap délutánja azzal telt don, és még jó pár ember számára, h sakkoztak, h akkor most ki menjen, ki maradjon, ki menjen esetleg máshová. Nem volt épp egy könnyű menet.

Mélységesen fel voltam háborodva, h egyesek még mindig nem fogják fel, h manapság az internet az első számú forrás milliónyi ember számára. Továbbá az is dühített, h a netes portálokkal így kitolnak, de azt elvárják, h a rendezvények hirdetése fent legyen, kösz szépen. Aztán elkezdtem egy kicsit keresgélni, hol máshol, mint a neten, és érdekes vagy talán inkább furcsa dolgokat találtam.

Szerintem az internetes sajtó orgánumok kiszorítása nem véletlen. (Ez teljes mértékben az én véleményem, nem akarok senkit befolyásolni.) A helyzet ugyanis az, h a rallycross média főnöke, bizonyos Tim Whittington szerintem egy kicsit a saját malmára szeretné hajtani a vizet. Emberünk saját maga is fotósként dolgozott sokáig, majd nem is olyan rég, 2006-ban két kollégájával megalapította az ERC24.com-ot. Az oldalon, minő meglepetés, híreket, táblázatokat, bajnoki pontállást, csapat és pilóta bemutatókat, pályaleírásokat és képeket találunk. Sőt még számláló is van, ami mutatja, h mennyi idő van hátra a következő verseny rajtjáig. Az oldalon szinte mindent megtekinthetünk, kivéve a képeket, ahhoz külön regisztrálni kell. Ami a dolog furcsaságát adja számomra, h a rallycross EB hivatalos oldala viszont nem működik, ill. elérhető, de az utolsó információ februárból való, még hozzá 2009-ből. Tehát hiába van kiírva, h ez a versenysorozat hivatalos oldala, első ránézésre az ERC24.com inkább tűnik annak.

Amúgy a két üzlettárs sem a csendesebbik fajtából való. Jan Kare Rafoss az ERC24.com menedzsere és fotósa, míg Henk de Winter újságíróként ténykedik. Tim Whittingtonnak pedig még arra is jut ideje, h két magazinjával, az 1996-ban indult Supergrass-szal, és a 2001-ben indított Rallycross Worlddel is foglalkozzon. (Az érdeklődők ITT megnézhetik emberünk honlapját, és a magazinokba is betekinthetnek.)

Lehet én vagyok túl paranoiás, esetleg túl sok a véletlen egybeesés, és nem szeretnék senkiről rosszat feltételezni, de nekem teljesen olyan érzésem van, mint ha Tim úr kihasználva lehetőségeit így szeretne megszabadulni a konkurenciától. Azt ugye nem kell senkinek elmagyarázni, h ha valaki olyan képeket tud készíteni, amik nincsenek fent száz másik oldalon, akkor azok jóval több pénzt hoznak a konyhára. Ha pedig fokozatosan leépítik a fotósok létszámát az ő emberkéi lényegesen könnyebben tudnak ilyen jellegű képeket készíteni, mint egy médiásoktól hemzsegő pályán. Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de nekem felettébb gyanús ez az egész rallycross média dolog.

Azért kívánom, h a hétvégén az időjárás legyen kegyes a rendezvényhez, ne öntsék dézsából a vizet az égiek, de ne is tűzzön a nap. Minden kilátogató nézőnek és médiásnak kívánom, h érezze jól magát, a versenyzőknek pedig, h csak a kocsik, és ne a csontok törjenek:D

Ez a blog most jelenik meg 2421. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k