RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
2013-03-02 16:41:01
Utolsó módosítás : 2024-07-23 14:28:12
h i r d e t é s
Összes oldal:
711644303
Napi oldal:
43899
Jelenleg:
1974
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
#94

Sporttechnika v.1.1 - Supersport 999
Thai izompacsirta.

Mikor azt mondja valaki, versenyautó keletről, jelentkezzen az aki először Thaiföldre gondol. Mindenkinek Japán, vagy talán a csodálatos Kína ugrik be, de szinte soha Thaiföld.                                                                                                                                   

A 999 Supersport egy együléses, bukócsővel ellátott, 2.0 literes versenyautó, egyenesen az amatőr versenyzői társadalmat megcélozva. Christophe Martin, Thaiföldön élő francia mérnök hozta létre a céget felhasználva versenyzői tapasztalatait:

 "Versenyeztem egy ehhez hasonló autóval még Franciaországban, aztán áthoztam Thaiföldre, és mindent átépítettem."                            

 "Végülis, elhatároztam, hogy merőben új modellt építek, ez lett az eredménye."

  "Létre kellett hoznunk egy gyárlétesítményt a semmiből, és valóban, mi lettünk az első versenyautó gyár a világ ezen részén."

Martin szerint, annak hogy Thaiföldön készült az autó, semmi köze a költségekhez.

  "Talán úgy gondolod, hogy mivel Thaiföldön készül, igazán költséghatékony. De ez nem igaz. Főleg nem Kínához képest. Igen, olcsóbb mint az USA-ban vagy Európában, de nem az a célunk, hogy olcsó terméket állítsunk elő."                                 

  De térjünk át az autó tulajdonságaira. Az alvázat bárki megvehetei 8000 amerikai dollár fejében (kb. 1.900.000 HUF). A pilóta középen foglal helyet. A cég állítása szerint minden valamire való pályaautóban középen ül a sofőr. A versenyzőt 4130-as acélból készült bukókeret védi. A karosszéria üvegszálból és karbonból készült. A szélvédő laminált. Az kellő leszorító erőt állítható hátsó szárny és hátsó diffúzor segíti. A gép lelke egy 4 hengeres, 2000 köbcentiméteres GM Ecotec turbófeltöltéses motor. Található benne egy Racecraft levegő-víz intercooler is. A gázok elvezetéséről rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Maximális teljesítménye 300 lóerő, amit 5600-as percenkénti fordulaton ad le. Maximális nyomatéka 350 Nm. A sebességváltás 5 sebességes szekvenciális váltóval történik, amihez jár még egy önzáró differenciálmű is. Belül egy multifunkciós, programozható LCD kijelzőről olvashatjuk le az adatokat. A felföggesztés dupla keresztlengőkaros, állítható keresztstabilizátorral. A biztonságos megállást elöl 6 dugattyús fékek, míg hátul 4 dugattyús fékek segítik. Az elsők 320 mm-es tárcsába harapnak, ez hátul valamivel kisebb, 285 mm. 18"-os kerekeken gördül a kis izompacsirta. Az autó hossza 4210 mm, szélessége 1850 mm, tengelytávja 2460 mm. Az első nyomtáv 1580 mm, míg a hátsó 1540 mm. Súlya 960 kg, a maximálisan beletölthető üzemanyag 55 liter. A biztonságról tűzoltókészülék, öccsecsúszó kormányoszlop, bukókeret, és 6 pontos biztonsági övek gondoskodnak.                           

Az autó ára 67.500 amerikai dollár (kb. 15.300.000 HUF).              

Aki kevesli az erőt, a gyártó állítása szerint 450 lóerőt is könnyedén elvisel az autó. Nekünk elég lenne a 300 is.                   
Ez a blog most jelenik meg 3663. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k