2013-03-02 16:41:01
Utolsó módosítás : 2022-06-29 20:40:48
h i r d e t é s
Összes oldal:
605913956
Napi oldal:
96621
Jelenleg:
802
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
a 4.futam után
1. Martin Márkó
774
2. Gál Krisztián
651
3. Martinák Balázs
631
4.
Suborits Péter
590
5. Szücs Benedek
590
6. Nagy Máté
546
7. Liktor Balázs
536
8. Ivony Bálint
518
9. Teglovics Kornél
517
teljes táblázat
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
Csapatok a 4.futam után
1. TMC Rallysport
2905
2. Car-Go! Virtual RT
2598
3. ARTEP HWR
2515
4. helyi-sport.hu RT
2507
5.
BORÍTSATOK VISSZA
2486
6. Pörge Mörge M
2347
7. Car-Go! RT
2297
8. ARTEP Racing
2206
9. RTE Akadémia
2156
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 5. futam,
a Sardegna Rally után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
120
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
65
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
62
4. Craig Breen
Ford Puma Rally1
52
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
47
6. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
39
7. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
34
8. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
27
9. Gus Greensmith
Ford Puma Rally1
26
teljes táblázat
European Rally Championship
a 4. futam,
a Rally Poland után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
89
2. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
65
3. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
55
4. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
5. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
44
6. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
40
7. Simone Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
31
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia R5 Evo
30
7. Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
30
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
121
2. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
118
3.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
114,4
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
5. Német Gábor
Skoda Fabia R5
72
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
57,2
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
8. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
35,6
9. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
29,6
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
a harmadik futam,
a Dunakanyar Rally után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
80
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
76,4
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62,6
4.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
37,8
6. Helembai Zsolt
Lada VFTS
37
7. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
34
8. Veréb Zoltán
Lada VFTS
33,6
9. Szőllősi Roland
BMW
25,4
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a harmadik futam,
a Mecsek Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
26,4
3.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
25
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a második futam,
az Eger Rally után
1. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
2. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
51
3. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
46
4. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
5. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
6. Goller Ákos
Citroën C2R2 max
23
7. Baksai László
Lada VFTS
19
8. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
18
9. Géringer Zoltán
Honda Civic FN2
17
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a harmadik futam,
a WATZ Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
96,6
2. Geng Bence
Honda Civic
72,6
3. Takács István
BMW E36
61,2
4. Békési Richárd
BMW 320
51,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
37,6
6. Spéder Bence
BMW E36
30,0
7. Bíró Gergő
Opel Astra
29,0
8. Géczi László
Lada 2107
24,0
9. Téczely Tamás
Honda Civic
22,8
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a 3.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
74
2. Benyó Máté
Ford Focus
59
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
59
4. Antal István
Mitsubishi Colt
50
5. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
6. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
7. Vass Zoltán
Audi A1
19
8. Ales Fucik
Volkswagen Polo
15
9. Ifj.Kiss László
Peugeot 208 RX
13
teljes táblázat
#94

Sporttechnika v.1.1 - Supersport 999
Thai izompacsirta.

Mikor azt mondja valaki, versenyautó keletről, jelentkezzen az aki először Thaiföldre gondol. Mindenkinek Japán, vagy talán a csodálatos Kína ugrik be, de szinte soha Thaiföld.                                                                                                                                   

A 999 Supersport egy együléses, bukócsővel ellátott, 2.0 literes versenyautó, egyenesen az amatőr versenyzői társadalmat megcélozva. Christophe Martin, Thaiföldön élő francia mérnök hozta létre a céget felhasználva versenyzői tapasztalatait:

 "Versenyeztem egy ehhez hasonló autóval még Franciaországban, aztán áthoztam Thaiföldre, és mindent átépítettem."                            

 "Végülis, elhatároztam, hogy merőben új modellt építek, ez lett az eredménye."

  "Létre kellett hoznunk egy gyárlétesítményt a semmiből, és valóban, mi lettünk az első versenyautó gyár a világ ezen részén."

Martin szerint, annak hogy Thaiföldön készült az autó, semmi köze a költségekhez.

  "Talán úgy gondolod, hogy mivel Thaiföldön készül, igazán költséghatékony. De ez nem igaz. Főleg nem Kínához képest. Igen, olcsóbb mint az USA-ban vagy Európában, de nem az a célunk, hogy olcsó terméket állítsunk elő."                                 

  De térjünk át az autó tulajdonságaira. Az alvázat bárki megvehetei 8000 amerikai dollár fejében (kb. 1.900.000 HUF). A pilóta középen foglal helyet. A cég állítása szerint minden valamire való pályaautóban középen ül a sofőr. A versenyzőt 4130-as acélból készült bukókeret védi. A karosszéria üvegszálból és karbonból készült. A szélvédő laminált. Az kellő leszorító erőt állítható hátsó szárny és hátsó diffúzor segíti. A gép lelke egy 4 hengeres, 2000 köbcentiméteres GM Ecotec turbófeltöltéses motor. Található benne egy Racecraft levegő-víz intercooler is. A gázok elvezetéséről rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik. Maximális teljesítménye 300 lóerő, amit 5600-as percenkénti fordulaton ad le. Maximális nyomatéka 350 Nm. A sebességváltás 5 sebességes szekvenciális váltóval történik, amihez jár még egy önzáró differenciálmű is. Belül egy multifunkciós, programozható LCD kijelzőről olvashatjuk le az adatokat. A felföggesztés dupla keresztlengőkaros, állítható keresztstabilizátorral. A biztonságos megállást elöl 6 dugattyús fékek, míg hátul 4 dugattyús fékek segítik. Az elsők 320 mm-es tárcsába harapnak, ez hátul valamivel kisebb, 285 mm. 18"-os kerekeken gördül a kis izompacsirta. Az autó hossza 4210 mm, szélessége 1850 mm, tengelytávja 2460 mm. Az első nyomtáv 1580 mm, míg a hátsó 1540 mm. Súlya 960 kg, a maximálisan beletölthető üzemanyag 55 liter. A biztonságról tűzoltókészülék, öccsecsúszó kormányoszlop, bukókeret, és 6 pontos biztonsági övek gondoskodnak.                           

Az autó ára 67.500 amerikai dollár (kb. 15.300.000 HUF).              

Aki kevesli az erőt, a gyártó állítása szerint 450 lóerőt is könnyedén elvisel az autó. Nekünk elég lenne a 300 is.                   
Ez a blog most jelenik meg 3082. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)  • Új hozzászólás írása
Share |
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 010203
04 05 06 07 080910
1112 13 14151617
18 19 20 21 222324
2022.07.01-03.

részletes infóink

2022.07.02-03.

részletes infóink

2022.07.08-09.

részletes infóink

2022.07.22-24.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k