KEVIÉP Rallycross Fesztivál - 2021.szeptember 25-26. RabócsiRing
2010-09-20 17:33:32
Utolsó módosítás : 2021-09-15 19:38:19
h i r d e t é s
Összes oldal:
576505933
Napi oldal:
61884
Jelenleg:
685
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio
 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a hatodik futam után
1.
Suborits Péter
Volkswagen Polo GTi R5
534
2. Bíró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
379
3.
Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
352
4. Tóth Patrik
Volkswagen Polo GTi R5
349
5. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
316
6. Szöcs Attila
Volkswagen Polo GTi R5
294
7. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
275
8. Martinák Balázs
Mitsubishi Space Star R5
243
9. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
242
teljes táblázat
World Rally Championship 2021
a kilencedik futam,
az Acropolis Rally után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
180
2. Elfyn Evans Toyota Yaris WRC
136
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
130
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
129
5.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
106
6. T. Katsuta Toyota Yaris WRC
66
7. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Gus Greensmith Ford Fiesta WRC
44
9. Dani Sordo Hyundai i20 Coupe WRC
43
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Barum Rally után
1. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
97
2. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
78
3. E. Llarena
Skoda Fabia R5
78
4. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
67
5. Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
67
6. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
7. Nikolay Gryazin
Volkswagen Polo R5
39
7. G. Basso
Skoda Fabia R5
39
7. Jan Kopecky
Hyundai i20 R5
39
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a harmadik futam, Lohéac után
1 Timmy Hansen
Peugeot 208
85
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
75
3. Szabó Krisztián
Hyundai i20
58
4. J. Krisoffersson
Audi S1
57
5. Kevin Abbring
Renault Megane RS
55
6. N. Grönholm
Hyundai i20
51
7. Enzo Ide
Seat Ibiza
37
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
31
9. Juha Rytkönen
Ford Fiesta
25
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2021
a hatodik futam,
a Vértes Rallye után
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
38
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
164
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
155
3.
Mads Ostberg
Citroen CD3 Rally2
134
4.
Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
131
5.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
93
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
66
7. Bodolai László
Ford Fiesta MkII R5
65
8.
Velenczei Ádám
SKODA Fabia R5 Evo
64
9.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
55
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2021
a hatodik futam,
a Vértes Rallye után
1. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
51
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
20.5
3.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
19
4. Temesvári László
BMW M3
18
5. Rafael Tamás
Porsche 911 GT3
16
6. Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Janecskó László
BMW E36
16
8. Szölösi Roland
BMW M3 E46
14
9. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
12,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Vértes Rallye után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
40
3.
Szauer Gergö
Peugeot 208 Rally4
38
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
29
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
17
6. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
14
7. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
10
8. Schubert Isván
Peugeot 208 Rally4
2
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
9. • 2010-09-25 13:44:34
Figyelmesen olvasom a sorokat...
Szem és fül tanúja voltam,ennek az egész vitának...Megis lepődtem eléggé...
Engem elküldtek onnan,tény nem vagyok fotós,csak saját magunknak fotózom...Nemértettem az egész vita okát,meg hogy miért tiltott hely....egyenesben,nem közvetlen az út mellett egy Fa mögött(Én itt álltam)
A másik,egy trabantos csapatba tartozom,két versenyen egymás után nem kaptuk meg azt,amiért fizettünk,ez már kezd nagyon unalmas lenni,elmegyünk 100 km-t,fizetünk,és nem megyünk,ha megyünk is 3-4 óra csúszással....elgondolkodtató...
7. • 2010-09-23 19:36:49
Hát igen elég rosszul sült el Zamárdi,de számolni kellet a rumlival egy ilyen városi versenyen(NEM AKAROK VÉDENI EZZEL SENKIT)!!!-igazából amiről én írni szeretnék az a VII.Fész kupa Porrogszentkirály,mindenkit megnyugtathatok NEM városi,amihez tudnám hasonlítani az Hőgyész-Gyönk ami nagyon is jó pálya!Amit a TME oldalán láttok pálya ajánlót,messze nem adja vissza azt,ami igazából ott van!AZÉRT MÉG IS CSAK I.OSZTÁLYÚ PÁLYA VOLT!!!!NAGYON REMÉLEM,HOGY A SZERVEZÉS EGY !!!KICSIT!!!JOBBAN SIKERÜL,MERT ITT ESZMÉLETLEN JÓ VERSENYT LEHETNE RENDEZNI!!!
6. • 2010-09-22 10:17:04
Hőgyész-Gyönk egy gyorssal kevesebb, Zamárdiban csak fél versenyt mehettek a résztvevők. Ezek után bevállalni még egy versenyt, ami településeken megy keresztül eléggé rizikós...
5. • 2010-09-22 08:20:18
Reggel félálomba olvastam a TMS hírlevelet, és írták hogy a következő verseny is városi lesz…
3településen keresztül! király
4. • 2010-09-21 15:04:23
Ez a 32 helyett 15 km nagyon kemény. Aki még szponzor futamra is készült az meg ment 40 helyett 15-öt. Ez a méreg nem a cián...

Zoli!
Úgy látszik ez nem a Te éved! Nem tudsz sehol egy jót autózni nemértem
3. • 2010-09-21 14:08:24
Hát én sem így terveztem a dolgot, de tényleg néha kell ilyen is, hogy értékelje a jót.

A szervezők is szenvedő alanyok voltak, a sok bonyodalom miatt, de azért nagy volt ez a falat.
Szűk utcák, veszélyes helyek, úgy hogy nem volt hova félre tenni a mozgásképtelen kocsikat...
Sok volt a jönni-menni akaró helyi, amit azért lehet is érteni.
Szóval azért volt pár tényezőm ami a verseny ellen dolgozott.

De ettől független nem gondolom hogy a 4 x 8km (+1 szponzori futam) meghirdetett gyorsból megtartottak 3 x 5 km-t, és ez normális lenne.
A szponzor futam nélkül is kevesebb mint a felét teljesíthették a versenyzők, 32 km-ből 15-km-t
Ez azért bosszantó mindnekinek, nem csak annak aki fizetett is mind a 32 km-ért.
2. • 2010-09-21 10:18:07
Néha a rosszat is meg kell tapasztalnunk-bármennyire nem szeretnénk, hogy a jót tudjuk értékelni!
de Respect, sajnálom , hogy így jártál.
1. • 2010-09-20 21:51:15
Ezek a sorok is igazolják, milyen "kaotikus volt" a rendezvény. Voltam már egy-két olyan rallyn , hogy az eljövetel kerülgetett. Ez az érzés itt is meg volt. Reggel 7h-tól kb délután 14h-ig csak néztünk ki a fejünkből, és mászkáltunk föl-alá az unalom miatt. 7h-t várni arra, hogy mehessünk 5 percet a pályán, majd újabb 2-3h-t várni 5 perc autókázásért.
A "városi kocsikázás magában nem rossz sem néző sem versenyző részéről, de a hatalmas nevezői létszám , és a rossz időjárás megpecsételte sok ember hétvégi szórakozását! Azért örülünk, hogy eljött a vasárnap 20h-ra, és végre jöhettünk haza.
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0607 08 09101112
13 14 15 16171819
20 21 22 23 242526
2728 29 30 01 0203
04 05 06 07080910
2021.09.16-18.

részletes infóink


2021.09.24-27.

részletes infóink


2021.09.25.

részletes infóink


2021.09.25-26.

részletes infóink


2021.10.16-17.

részletes infóink


2021.10.22-24.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k